Logitech alternative

Started by rijstfj, September 12, 2023, 13:48:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rijstfj


N1v3K

#1
Lijkt me wel een batterijslurper met 2 touch schermen.
Ik zit zelf op deze te wachten. Met fysieke knoppen.

Ik was helaas te laat op kickstarter, maar sta wel op de wachtlijst.

angelo41

Weet jij al meer over deze ab?Ik sta ook namelijk al lang met een reservatie.

katwax

Het blijkt iets zeer moeilijk te zijn het "gat" opvullen dat Logitech heeft achtergelaten.
Enkele maanden geleden ook nog aan het zoeken geweest, nadat mijn Hub niet meer wou werken. Na enkele dagen zoeken ben ik toen overgaan tot aanschaf van een 2de Hub, want een goed alternatief is niet voor handen. Wat het dan nog erger maakt is dat het vaak pak duurder is dan wat je voor Hub moest betalen, maar je krijgt minder  :(

2de Hub heb ik na lang twijfelen te koop gezet (probleem was niet de Hub), die heeft het geen 24u uitgehouden in verkoop sectie voor dat die een nieuwe eigenaar had  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Kingpin

$1200,- voor een afstandbediening  ::)
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

blue-eyes

Betaalden we ook voor de Pronto, zelfs nog wel meer voor de top versie.... ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Hanky Panky

Quote from: Kingpin on September 12, 2023, 17:28:40$1200,- voor een afstandbediening  ::)

€449 voor de remote 2 vind ik ook al buitensporig.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Kingpin

Ik vond mijn Elite al buitensporig.
Maar kan nog steeds alles aan.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Hanky Panky

Quote from: Kingpin on September 12, 2023, 18:37:32Ik vond mijn Elite al buitensporig.
Maar kan nog steeds alles aan.

Die was inderdaad pittig aan de prijs. Hier werkt hij nog.

Hopen dat het zo blijft.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Rob_Dingen

Quote from: rijstfj on September 12, 2023, 13:48:48Ziet er leuk uit

Van die gasten koop ik niks meer.
Dat waren de ontwerpers van de NEOO remote.
Die hebben hun zakken gevuld door alles te verkopen en daarmee was ook de ondersteuning weg.

Rob

Littletycoon

Hahaha usd 1.200,-.

Maar goed maakt wel weer duidelijk hoe buitensporig de marges zijn in custom install.

eduard

#11
Ik kom er achter dat door hdmi CEC ik steeds meer mijn ab van mijn TV gebruik en daar mijn mediaspelers mee kan bedienen. Moet wel zeggen dat er een mooie AB mijn mijn tv zit Sony XR-83A90J.  Hierdoor heb ik minder snel een nieuwe ab nodig heb sowieso nog een nieuwe logitech 665 in de kast.

pameijer

Ik hoop vooral dat Logitech op een zeker moment besluit om hun database met IR-codes vrij te geven aan andere fabrikanten. Of voor een schappelijk bedrag aan anderen licenseren. Dat is toch vooral de kracht van hun Harmony-serie. Heb zelf de Elite en die heeft weinig te wensen verder, los van betere integratie in je smarthome. 
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

svmnb

Heb recent nog 3 stuks Harmony 895 op de kop getikt, zo goed als nieuw.
Kan waarschijnlijk niet wennen aan ander systeem.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::