Kun je niet inloggen ?

Started by J.A.F._Doorhof, January 22, 2023, 18:39:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Heb naar aanleiding van wat mails het thema even op dag gezet.
Willen mensen die niet kunnen inloggen het nu eens proberen aub

Het klopt dat je nu even weer de dag modus ziet
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jan1966

Kan nog steeds niet inloggen met mijn gebruikelijke account.

J.A.F._Doorhof

Heel vreemd.
Annewiek heeft net in en uitgelogd zonder problemen.

Ik heb net 5 minuten geleden het standaard thema even gereset dus heb dan echt geen idee waarom sommige mensen niet in kunnen loggen
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FS249

Is nu licht. Was in het begin (5 Minuten geleden) even traag. Is nu weer sneller
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

Jan1966

Kan nog steeds niet inloggen met mijn gebruikelijke account.
Als ik een verkeerde wachtwoord gebruik, kreeg ik de melding dat het wachtwoord incorrect is.
Gebruik ik de juiste wachtwoord kan ik niet inloggen. Druk ik op de rode kruis rechtsboven, gaat het venster weg. Wil ik nogmaals inloggen, krijg ik de melding 500 Internal Server Error.
Gebruik Safari als webbrowser, bij webbrowser Edge hetzelfde probleem.
Met deze account kan ik wel inloggen.

Xander32

Inloggen lukt nu wel zoals je ziet  :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Sk

Ik heb vandaag de hele dag htforum niet kunnen openen op mijn mobiel. Ik probeerde het 15 min geleden nog eens en nu werkt het weer. Ik dacht dat het forum er helemaal uit lag vandaag.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

chansig

Kon de hele dag het forum niet op. Zowel op de laptop niet als op de mobiel niet. Geen idee hoe/wat. Maakt verder ook niet uit.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

Er stond een file permissie verkeerd en als een account die bepaalde file nodig had liep dat vast.
Ben nu handmatig alles aan het nalopen dus langzaam aan zullen accounts weer werken, en het forum zal af en toe erg traag zijn,
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Xander32

Dank voor jouw inspanningen Frank 👍🏻

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 22, 2023, 19:53:06Er stond een file permissie verkeerd en als een account die bepaalde file nodig had liep dat vast.
Ben nu handmatig alles aan het nalopen dus langzaam aan zullen accounts weer werken, en het forum zal af en toe erg traag zijn,
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

J.A.F._Doorhof

Ga nu weer met Annewiek film kijken maar wilde jullie niet laten zitten
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rowdy


KillerbeeNL

Hallo Frank , eerst maar je film afkijken maar ik kan nog steeds niet via Tapatalk het forum bereiken , gaat dat nog opgelost worden?
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)


Hanky Panky

Ik kon wel inloggen maar kreeg daarna een compleet witte pagina nadat ik gisteren een ander thema had geselecteerd. Ijsberen in de sneeuw zeg maar zodra ik ingelogd was.

Even een berichtje naar Beunky gestuurd die mijn profiel gereset heeft waarvoor dank  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

jossie

Kon er niet in.

Kan er wel in.
Omni !

J.A.F._Doorhof

Tapa word aan gewerkt
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


MarcFR

Kon er gisteren ook niet een hele dag niet in , pagina bleef wit. Later wel een melding van Eset bedreiging gevonden JS/Agent.OZD. Vanmorgen werkt het weer.  ;D
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

J.A.F._Doorhof

Er stonden file permissions fout
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"