Wat er nog moet gebeuren na de update

Started by J.A.F._Doorhof, January 18, 2023, 14:58:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vik

Goed bezig Frank. Wellicht nog een Dark Mode toepassen?  :thumbs-up:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

J.A.F._Doorhof

Dark mode word standaard niet ondersteund met het standaard thema

Ik ben wel met alternatieven bezig dus wie weet.

Wil zelf ook liever een dark mode.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

stefanschreurs

De nieuwe site ziet er goed uit! Complimenten! En werkt ook goed op de mobiel!
Kenwood L-A1 | AudioQuest OAK | Marantz DA12 | Tara Labs Vector XLR | Auralic Aries G1 | Seas Excel Milennium | Marantz TT-15s1

Kingpin

Ligt het aan mij of zijn de lettertypes een punt kleiner dan voorheen ?
Zou ze graag iets groter zien.
Bij typen van deze tekst in de editor zijn ze goed, maar de tekst eenmaal geplaatst zijn ze kleiner.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

addesmo

Ja is kleiner nu en dat is jammer.

buckler

Ben ik de enige dan die het niet beter vind dan de oude... wil niet zeikerig overkomen maar vond de oude set up heel wat overzichtelijker. Nu staat alles zo klein en dicht op elkaar en vallen zelfs de 'today' post niet goed op ook al is het iets dikker gedrukt. Je drukt ook heel snel op de poster's naam ipv op het topic wat zo dicht naast/achter elkaar staat en in dezelfde type letters.
Niet lullig bedoelt en waardeer jullie effort enorm maar voor mij had het bij het oude mogen blijven.
Vond dat zeer goed.
Sorry
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

VlisChris

Op mobiel vind ik het ook niet veel. Mis teveel basisinformatie.

Op iPad vind ik het eigenlijk wel echt keurig.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Al een paar keer gezegd dat ik nog bezig ben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Xander32

Fijn dat wat groter lettertype 👍🏻
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Tabcam

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 19, 2023, 19:57:40Fonts iets groter gemaakt
Leest gelijk al fijner. Het font bij de editor is anders maar dat is waarschijnlijk fijner qua editen om de cursor beter te kunnen plaatsen op tablets en telefoons.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

buckler

Jaja dit is zeker beter ja... heel wat beter vind ik zelfs.

Kunnen de 'topics' ook nog een fractie groter en de namen van de posters ernaast zo klein houden als nu?

Ps, bij het inloggen duurt het soms ook lang en net wijgerde hij me zelfs een aantal keer. Probeer te helpen he  ;D
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

J.A.F._Doorhof

Op dit moment lopen er verschillende database processen, hou er rekening mee dat hij soms even helemaal weg is
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

myself

Quote from: KillerbeeNL on January 18, 2023, 23:20:19Nu Tapatalk nog aub  ;D
enig idee hoe we idd tapatalk weer aan de praat krijgen?
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip


J.A.F._Doorhof

Ik ga niets overhaasten jongens

Tapatalk staat op mijn lijstje maar de layout is even belangrijker. Tenzij er iemand is die me kan helpen zal het echt op een voorzichtig tempo gaan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Search zou nu moeten werken zonder fouten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Ik ben inmiddels wel weer gewend. Wat op de mobiel fijner is dat ik met mijn grote manneklauwen sneller op het nieuwe bericht klik, ipv ergens anders.  :D

Wat ik wel "mis" of niet goed gezocht heb: knopje van mijn eigenste laatste posts. Ik post zoveel inhoudelijk belangrijke zaken, maar vergeet in welk topic ik dat dan gedan heb. Of als ik weer eens wat dronken was, dan is ie ook heel handig. Of een combi.

Maar nogmaals: wie weet niet goed genoeg gekeken.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

J.A.F._Doorhof

Er zijn veel nieuwe opties die je kan vinden in de popups.

Onder je eigen account kun je nu ignore boards en leden aangeven.

Onder je eigen account kun je ook updates zien van je eigen posts.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

 :D

Niet goed gekeken dus. Want daar heb ik wel gekeken. But dank je.

Voor de rest: Netjes allemaal.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Wat je met de nieuwe feature "stats" wel goed kunt zien is de vrije val die het forum de laatste jaren alle opzichten maakt.

Nieuwe topics, pageviews, bezoekersaantallen en dat soort zaken. T loopt allemaal flink terug.

Gaan Tiktok, Instagram en consorten toch winnen..

J.A.F._Doorhof

#46
Ik denk dat heel veel mensen social media "moe" worden en ook fora dus vaak links laten liggen
Aan de andere kant, in vergelijk met andere forums doen we het eigenlijk best goed. Er zijn heel veel fora verdwenen ondertussen.


Wij proberen met zeer lage sponsor bijdrage en een open community toch iedereen een plek te geven waar ze in relatieve vrijheid kunnen discussiëren met elkaar. Uiteindelijk zal dat wel weer voor een boost zorgen, je ziet nu al dat mensen een beetje stoppen met social media. Ook daar zie dat er bij de meeste accounts nog amper followers bij komen.

Er zijn periodes geweest op YT bv dat we rustig 100 nieuwe subs in een week kregen. Nu mag je blij zijn als mensen kijken zonder zich in te schrijven

Je ziet dit dus overal, geen idee of dat ooit nog veranderd voor social media, voor fora zoals deze zal altijd een plek zijn, maar de duizenden nieuwe leden per jaar zal niet snel terug keren. Social media heeft daarin teveel de boel veranderd.

Maar dat is ook niet erg, je kan beter een community hebben met mensen die elkaar kennen (online) en zich thuis voelen. Dan een community met 10x meer leden waar niemand meer naar elkaar luistert.

Natuurlijk willen we groeien, maar qua activiteit hebben we niets te klagen als een NL/BE forum denk ik.
Als je naar pageviews kijkt en most online doen we het eigenlijk erg constant. Nieuwe leden aanwas is inderdaad wel minder maar vergeet niet dat je terug kijkt maar 2010 wat een totaal andere online wereld was.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

El Nino

Complimenten voor de update, ziet er goed en modern uit. En ook voor al het werk dat de moderators achter de schermen doen. Denk dat we daar als leden onderschatten hoeveel tijd en energie erin wordt gestoken!

Bedankt!
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

VlisChris

Quote from: twani on January 20, 2023, 08:05:21:P
Wat je met de nieuwe feature "stats" wel goed kunt zien is de vrije val die het forum de laatste jaren alle opzichten maakt.

Nieuwe topics, pageviews, bezoekersaantallen en dat soort zaken. T loopt allemaal flink terug.

Gaan Tiktok, Instagram en consorten toch winnen..

Die nieuwe functie stond al jaren op de bodem :tongue2:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sk

Tevens als ik op Show IP address klik zie ik het volgende. Ik moet de tekst nu selecteren om te kunnen lezen.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9