The Know-It-All Audiophile is the enemy of diversity!

Started by Harry HT, July 5, 2019, 14:07:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry HT

Hi all,

The Know-It-All Audiophile is the enemy of diversity! zie : https://youtu.be/mV4T7Uwquso?t=7

Een leuke filmpje van John Darko over audiofielen  O0

Herkennen jullie na het zien van het filmpje er al een paar ?  :alien:  :hehe:

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

chansig

Hoef niet niet eens te kijken om er een paar te noemen.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

minplus

Was na een minuut vertrokken naar Siouxsie die in de kantlijn stond....
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

eMVe

Vond het wel positief. . . en heb het dus helemaal uit gekeken. . . maar ik had ook geen Siouxsie in de kantlijn. . .

Benco

het filmpje geeft een zwart-wit beeld weer van mensen die de wereld als zwart-wit zien.
terwijl alles gewoon grijs in verschillenden tinten is :D


Tabcam

Quote from: Benco on July  5, 2019, 20:33:39
het filmpje geeft een zwart-wit beeld weer van mensen die de wereld als zwart-wit zien.
terwijl alles gewoon grijs in verschillenden tinten is :D
Blij dat de wereld veel kleurijker is dan dat :pompom:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Benco

Quote from: TabCam on July  5, 2019, 22:17:30
Blij dat de wereld veel kleurijker is dan dat :pompom:.

Buiten het feit dat ik kleurendoof ben heb ik goeie ogen die graag veel verschillende muziekgenres ruiken  O0

Raphie

Ik vond het nogal een mega irritant mannetje, een selfacclaimed influencer, die zo uit de pride parade lijkt gestapt.
JBL PRX Power!

Jack_D

Grappig fimpje, en in strijd met wat hij zelf verkondigd :confused: .... hij vind dat de audiofiel intolerantie verkondigd, maar door dit zo aan de kaak te stellen zoals hij doet in het Youtube filmpje doet hij het zelfde als waarvan hij de audiofiel beschuldigd. Hij is intolerant ten opzichte van de audiofiel. Hij denkt dat hij gelijk heeft en niet de audiofiel. Vaak gaat het om persoonlijke waarheid, en die verschillen van persoon tot persoon. Technische items kun je misschien nog wel "fout of goed" noemen, al is dat toch vaak ook nog wel lastig.  Ik vind de dynamiek tussen de audiofiel en de "MP3 32kbps luisteraar" en alle soorten audioliefhebbers die daar dan weer tussenin zitten juist erg boeiend.

Mijn moto.... lekker leven en laten leven, en bevalt het je niet, dan gewoon niet reageren.


Stukje zelfreflectie:....... ben ik een audiofiel?....... soms kan ik wel eens een beetje doorslaan, dus ja ook ik ben soms parttime audiofiel :D :tounge: