XFI 2018

Started by ton van der veeken, August 8, 2018, 11:52:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ton van der veeken

Beste Forumleden,

XFI 2018 belooft de sterkste editie ooit te worden met een volledig uitverkocht Koningshof en een hele reeks primeurs, onder meer van het Schotse Linn, dat XFI er speciaal voor heeft uitgekozen. Verder is er Headspace, het XFI head fi event, XFI LIVE met spetterende live acts. Afijn, het is te veel om op deze plek allemaal op te noemen. Bekijk het daarom op je gemak op onze website: x-fi-audioshow.nl en bestel tijdig je tickets.

Tot ziens op XFI 2018, 22 en 23 september aanstaande in Koningshof, Veldhoven. Parkeren gratis!

Ejorne

Leuk dat er ook live optredens zijn, ik zie dat je daar vooraf al kaarten voor kunt regelen.
Maar waar vinden deze optredens binnen de Koningshof plaats en hoe groot/kleinschalig is dit ongeveer?


Ejorne

Quote from: morca on August  8, 2018, 15:47:50
Dubbeltopic.
Gaan we weer Jeroen?

Lijkt me een goed plan!
Ik wil ook wel die live optredens zien.

ton van der veeken

Beste HT-leden,
XFI Live speelt zich af in het Auditorium in Koningshof, een mooie muziekruimte met 260 vaste stoelen!
Tot ziens daar?
Ton van der Veeken, XFI Team

phmeijer

www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

Pjotr

Ik ga dit jaar zowel zaterdag als zondag. Je komt er in 1 dag gewoon niet doorheen.

Ik ben overigens erg benieuwd welk "compleet nieuw product" Linn in petto heeft. Wellicht een Linn versie van de Naim Atom?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

Ralf67

En zondag naar Veldhoven.

denoontje

Quote from: Pjotr on September 17, 2018, 14:06:13
Ik ga dit jaar zowel zaterdag als zondag. Je komt er in 1 dag gewoon niet doorheen.

Ik ben overigens erg benieuwd welk "compleet nieuw product" Linn in petto heeft. Wellicht een Linn versie van de Naim Atom?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
zie linn topic of de linn website

Contour

Foto's en luisterindrukken zijn welkom

Fransosowitz

Vandaag ben ik op de XFI show geweest. De laatste keer dat ik daar geweest was, was al vele (10?) jaar geleden.
Ik heb me de gehele dag prima vermaakt: veel moois gezien en ook meerdere goed klinkende demo's gehad van oa Wilson Audio met D'Agostino, zaal met Piega en in de zaal van Aspera. En in een paar andere kleinere ruimtes met voor mij onkende merken ook diverse aangename klinkende sets beluisterd.


De zaal met Linn was trouwens erg druk bezocht en kun je tijdens de demo niet betreden. Om de ca 20 minuten doen ze geloof ik een sessie, dus op tijd daar zijn is handig.


Verder ook verschillende plekken met een behoorlijke collectie aan vinyl. Altijd leuk om daar te snuffelen!  ;D

hifiman

#11
Wat foto's van vandaag.

Edit: link verwijderd en verderop de foto's in het topic zelf geplaatst.

Kjelt

Quote from: hifiman on September 22, 2018, 23:44:54
Wat foto's van vandaag.

http://www.ronaldverlaan.nl/download/x-fi-2018/
Tjonge het lijkt wel of het uiterlijk steeds belangrijker wordt

PeterAlligator

Quote from: Kjelt on September 23, 2018, 01:02:28
Tjonge het lijkt wel of het uiterlijk steeds belangrijker wordt

Ik dacht juist: het lijkt wel alsof uiterlijk telkens minder belangrijk wordt  :o

PeterAlligator

Er waren gelukkig ook positieve uitzonderingen, bijvoorbeeld de AEquo Audio Stilla. Wat een schitterende speaker om te zien.  :worship:
Klonk ook prachtig trouwens; alleen ietsje dun in het laag, maar dat was ook niet zo gek, in zo'n balzaal. Wel een beetje prijzig. Als er meer van dit soort speakers stonden, dan waren er waarschijnlijk ook meer vrouwen. Ik heb daar nu ongeveer drie van geteld.

Linn had een strakke show, met de nieuwe Selekt. Mooi concept.

Spektaculair klonken de Goldmunds, de YG Acoustics, de Wilson Audio's en de Estelons. Wel enigszins prijzig allemaal  ;)

Staaled

#15
Quote from: Kjelt on September 23, 2018, 01:02:28
Tjonge het lijkt wel of het uiterlijk steeds belangrijker wordt
Naar mijn smaak blijft er nog meer dan genoeg lelijk spul over. :D

Mooie foto's. Bedankt. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

hifiman

Alsnog even de foto's in het topic zelf, wel zo leuk :-)

hifiman

#17
.

denoontje

Ik ga straks even kijken....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

hifiman

.

hifiman

.

hifiman

#21
.

hifiman

.

hifiman

.

hifiman

.