Het grote Epson TW-9300 (w) Topic

Started by master30, November 1, 2016, 21:00:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mediasluis

Mediasluis heeft naast Audipack ook de originele plafondbeugels van Epson.
http://www.mediasluis.nl/webshop/13/Plafondbeugels-en-Liften/2/Epson
Ze komen over 4 weken pas weer binnen.
Er zitten inderdaad zowel een witte als zwarte afdekplaat bij.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Nico111

Quote from: mikeske on January 26, 2017, 17:24:28
Bedankt voor de info, heb hem ook besteld  ;)
Mooi dat ik kon helpen :smile:

Quote from: Mediasluis on January 27, 2017, 13:36:59
Mediasluis heeft naast Audipack ook de originele plafondbeugels van Epson.
http://www.mediasluis.nl/webshop/13/Plafondbeugels-en-Liften/2/Epson
Ze komen over 4 weken pas weer binnen.
Er zitten inderdaad zowel een witte als zwarte afdekplaat bij.

Bij mijn beugel zat alleen een witte afdekplaat. Zwart werd er niet bijgeleverd en heb ik ook niet eerder gezien. Als je kijk op de foto van jouw webshop zie je ook dat ze geen afdekplaat gebruiken bij de zwarte beamer.
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

Mediasluis

Ik zal het bij Epson gan checken.
Ik heb de beugel zelf niet in handen gehad.
Ik zal dat dan gaan aanpassen.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

ppeter

#453
Ik had ook de TW9300 besteld met de originele beugel, helaas werd de leverdatum steeds uitgesteld zodat ik toch een Vogels heb moeten nemen. Momenteel heeft bij ons nog niemand hem geleverd gekregen of gemonteerd, dus helaas nog geen feedback over deze beugel.
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Nico111

Bij ITC was hij ook slecht leverbaar, dus op hun advies heb ik hem gewoon via de Epson webshop gekocht. Volgens mij was hij binnen een week binnen.
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

mikeske

Ik heb hem ook via de epson webshop besteld.
Gisteren besteld en normaal maandag geleverd.
Ben benieuwd
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

J.A.F._Doorhof

Soms heeft Epson inderdaad vreemde leverings patronen
Wel in hun shop maar de dealers met lange levertijden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

arjan1978

Is het de moeite en het geld waard, om van een tw9200  over te gaan naar deze tw9300?
Kan deze bv netflix 4k weergeven als ik dat vannaf de shield selecteer of pakt ie gewoon de 1080p ?
LG OLED77CX6LA LG OLED65b6v - tw9200 - x7200wa - 7.2.4 atmos -  B&W CM9/CMC2/CM8 S2 - Dual PB13-Ultra - Oppo 203 - Ps4 - Nvidia Shield - Zappiti 4K HDR - Sonos - Hue

mikeske

Quote from: mikeske on January 28, 2017, 00:50:59
Ik heb hem ook via de epson webshop besteld.
Gisteren besteld en normaal maandag geleverd.
Ben benieuwd

wow super service van epson, vanmorgen om 9u al geleverd  :worship:
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Mediasluis

Quote from: arjan1978 on January 28, 2017, 12:06:12
Is het de moeite en het geld waard, om van een tw9200  over te gaan naar deze tw9300?
Kan deze bv netflix 4k weergeven als ik dat vannaf de shield selecteer of pakt ie gewoon de 1080p ?

De Epson TW9200 kon al een tijdje niet meer mee komen met de concurrentie.
Met de TW9300 krijgt je nu een zeer diep zwart met zeer veel licht en alle moderne toeters en bellen erbij.

Vergeet je alle toeters en bellen even en kijk je beeld technisch voor 1080P materiaal, vind ik ze prijs kwalitatief ook perfect tussen de Sony's inzitten met JVC er net weer boven.
We hebben nu een zeer mooie trap voor welk budget je net dat extra wilt hebben.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

J.A.F._Doorhof

Dat is wel heel erg overdreven.
Op 1080 is de 9200 nog steeds een enorm mooie unit.
De 9300 voegt daar 4K compatibiliteit aan toe en verdere verbeteringen.
Maar het is zeker geen ENORM verschil buiten 4K
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mediasluis

Dan verschillen wij duidelijk van mening.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

J.A.F._Doorhof

#462
Dat mag.
Ik vind het alleen jammer als mensen die geen waarde hechten aan 4K veel geld uitgeven aan een upgrade van een 9200 naar een 9300 alleen voor 1080 omdat jij het net voor doet komen alsof de 9200 ineens niets meer is in vergelijk met de 9300.

Wij proberen altijd de klant een goed advies te geven en natuurlijk is elke generatie beter en in dit geval ook een flinke stap. En de 9300 is als je 4K meeneemt een No brainer. Toch zijn er nog veel klanten van ons die nu een 9200 hebben en me vragen of ze moeten upgraden als ze geen 4K kijken. Mijn advies is dan toch echt om te wachten op de 9400 of hoe die dan ook mag heten. De 9200 is op 1080 nog steeds een mooie machine en de 4K performance zal zeker nog gefinetuned worden in de volgende generatie.

De meeste klanten zullen een tick-tock upgrade pad volgen wat in onze optiek ook vaak de meeste impact heeft.

Let wel. Er zit wel degelijk verschil tussen de 2 units, en ook wij verdienen geld met verkoop van projectoren maar ik probeer ook wel te relativeren voor de klant zijn budget. En feit is dat 4K aan het opkomen is maar dat als je geen Netflix 4K hebt je aangewezen bent op UHD BD en niet iedereen koopt die natuurlijk. Dus voor veel mensen is het juist de moeite waard om even te wachten op de volgende generatie en te genieten van de 9200.

Aan de andere kant.
Kom maar op met die vette portemonnees upgraden is altijd een stap vooruit ;)
Probeer het alleen ook vanuit ons standpunt te bekijken, we lopen al een flink tijdje mee en ik kan hopelijk redelijk inschatten hoe de meeste mensen in de markt staan

Ik zelf zou zonder twijfel voor de 9300 gaan.
Vorige week 2 demo's gegeven aan 9200 eigenaren en die wachten de 9400 af. Reden was heel simpel. Ze hebben (net als ons) traag internet dus downloaden of streamen van 4K is geen optie en kopen wachten ze nog even mee tot de spelers in 2e generatie zijn.

De volgende generatie 4K implementatie zal weer beter zijn en net als sony waarschijnlijk de nieuwe HLG optie ondersteunen. Het is dan soms beter om even te wachten. Beide klanten zagen op 1080 zeker wel verschil. Maar dieper zwart word in een woonkamer niet altijd optimaal benut. Lightoutput wel trouwens. Maar dan word de vraag. Even wachten en genieten van een dijk van een machine. Of nu upgraden en de volgende overslaan.

Mijn advies is dan toch echt "even wachten"
En hopen dat de klant terug komt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Even als aanvulling.
De home theater "freaks" waar jij en ik zeker ondervallen zien elk klein verschil.
Als verkopende partij (en dit is geen aanval) moet je ook een adviserende rol aannemen.

De reden dat wij bv met het computerbedrijf zo succesvol waren was omdat (vooral gamers) veel bij ons kwamen met de vraag naar een nieuwe pc. Ik liep dan vaak de specs door met ze van hun oude configuratie en gaf juist vaak het advies om geen 1000.00 uit te geven aan een nieuwe pc maar bv 300.00 aan een nieuwe videokaart en daarmee te wachten tot de nieuwe generatie cpus zakte in prijs.

Volgens vele collega's een verkeerde benadering aangezien het ons inderdaad veel omzet koste.
Maar ik denk dat in de lange run het er wel voor zorgde dat we het zo lang zo goed deden.
Het ging pas echt fout toen we het te druk kregen met home theater en fotografie en we het personeel de verkoop lieten doen. Die gaven geen advies maar maakte alleen offertes. En tja. Die konden ze online vergeleken en dan ben je die klant kwijt.

Een klant die eenmaal een aankoop heeft gedaan die tegenvalt zie je nooit meer terug een klant die je met volle portomonee naar huis stuurt komt in 90% van de gevallen weer terug en raak je vaak niet meer kwijt.

Maar goed dit is flink off topic maar hopelijk geeft het een inzicht in wat ik bedoel.
Als freak wil ik het van de daken roepen hoe goed iets is. En ik zie dat ook.
De meeste consumenten zien SOMS met moeite het verschil tussen een 8200 en een 9300 ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mediasluis

#464
Dit zeg ik niet om meer projectors te verkopen Frank.
Ik heb mijn klanten zelf ook vaak gezegd dat een upgrade naar een volgend model niet de moeite is bij sommige modellen, zoals van de Sony HW50 naar HW55 of van de JVC DLA-X5000 naar de X5500 van nu.
Maar bij de Epson EH-TW9300?
Komaan,... ik krijg eerder de indruk dat je nog wat voorraad hebt liggen van de TW9200.

Ik vind de lichtopbrengst die je nu in combinatie met dit zwart niveau hebt zeker een grote stap, maar de klant moet het zelf wel eerst zien.

Dit verschil had je ook bij de JVC DLA-X500 naar de DLA-X5000, zelfde zwartniveau met een hoge lichtoutput.
De lichtopbrengst van de TW9200 is waar hij op achter begon te lopen, naast de Sony HW65 kon hij eigenlijk niet meer mee.
Dit zelfde probleem had JVC ook met de JVC DLA-X500 tegenover de Sony VPL-HW65ES
Natuurlijk was het zwart van de JVC mooier, maar de impact van wat Sony met zijn lichtopbrengst en dynamiek gaf zeker meer effect op de klant en meestal kozen ze hiervoor.

Het duurde bij Epson ook erg lang voor ze met een upgrade kwamen en een echte upgrade is dit zeker en niet vanwege het 4K.
Ik vind dat je deze huidige projectors als zijnde 1080P projector moet kopen en niet op het 4K.
Het 4K is mooi meegenomen en heb je er extra bij, maar beoordeel hem voornamelijk als zijnde 2K projector, want dat ga je voorlopig nog het meest gebruiken.

Als aanvullend antwoord op de vraag van Arjan 1978; is zeker niet blind upgraden , maar zelf even gaan kijken.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

arjan1978

Ik vind het wel een mooie nette discussie. met ieder zijn eigen mening.
Mijn epson heeft binnenkort toch een calibratie nodig.
En zou dan als het mogelijk is een vergelijk tussen die 2 wel willen zien.
Als het verschil mij dan te klein is, hou ik de 9200 voorlopig nog,
En spaar ik rustig door voor een ls10500 of iets dergelijks .
wat hier in de woonkamer kan hangen

Het internet is hier gelukkig wel snel genoeg om 4k te streamen
LG OLED77CX6LA LG OLED65b6v - tw9200 - x7200wa - 7.2.4 atmos -  B&W CM9/CMC2/CM8 S2 - Dual PB13-Ultra - Oppo 203 - Ps4 - Nvidia Shield - Zappiti 4K HDR - Sonos - Hue

boekhour

Quote from: Mediasluis on January 30, 2017, 08:45:54


Ik vind de lichtopbrengst die je nu in combinatie met dit zwart niveau hebt zeker een grote stap, maar de klant moet het zelf wel eerst zien.


Denk dat het optimaliseren van de kijkruimte veel meer oplevert voor de meeste hier ipv het doen van een upgrade van een projector van 3 jaar oud. Kan je beter daar een keer je budget insteken en later als 4k/HDR voldoende is uitgewerkt een nieuwe beamer kopen. Bovendien, ik heb dit topic vluchtig doorgenomen en ik krijg de indruk dat er met HDR te veel moet worden ingesteld door de user. Implementatie op de beamer moet nog aan volwassenheid winnen. Komen jullie nog wel aan film kijken toe of ben je alleen maar aan het klooien met settings  8).
Anthem MRX 540 /  Parasound HCA 1206 / Dynaudio Compound 4 / Dynaudio Contour s1.4/ Dynaudio S CX / SVS SB13-PLUS / SVS SB13 Ultra / Epson TW8100

bellecoupe

Afgelopen zaterdag mijn Epson TW-9300W opgehaald bij ITC.

Plafond oplossing t.b.v. beamer verplaatst, omdat bij mijn vorige projector de lens niet in het midden zat en bij deze wel.
Tijdens het verplaatsen helaas een voedingskabel van mijn audio apparatuur geraakt, dus een extra klus erbij.

Omdat ik vandaag pas kabel materiaal heb kunnen halen de klus vandaag pas afgerond.

Zo en dan vanaf nu genieten.

Mediasluis

#468
Quote from: boekhour on January 30, 2017, 20:44:32
Bovendien, ik heb dit topic vluchtig doorgenomen en ik krijg de indruk dat er met HDR te veel moet worden ingesteld door de user. Implementatie op de beamer moet nog aan volwassenheid winnen. Komen jullie nog wel aan film kijken toe of ben je alleen maar aan het klooien met settings  8).

Nee hoor.
Bij een ISF-gekalibreerde Epson projector bij Mediasluis is de Memory knop je vriend. Eenmaal indrukken en je ziet je ISF keuzes op een rijtje.
Kijk je 4K HDR materiaal, dan kies je memory 4K HDR en klaar.
Kijk je 2K en wil je dit bv. in Eco Mode, dan kies je de memory ISF Low.
Zet je je 4K bron op HDMI 1 en je 2K bron op HDMI 2 dan hoef je na dit eenmaal te hebben gedaan helemaal niet meer te kiezen en gaat dit vanzelf.

Quote from: boekhour on January 30, 2017, 20:44:32
Denk dat het optimaliseren van de kijkruimte veel meer oplevert voor de meeste hier ipv het doen van een upgrade van een projector van 3 jaar oud.

Je ruimte optimaliseren is zeker ook de moeite waard, maar het verschil blijft tussen deze projectors meteen al goed zichtbaar, want de lichtopbrengst alleen al van de TW9200 naar de TW9300 is ISF gekalibreerd in Eco Mode al ruim 2x zo helder. Ieder mag daar zijn mening over hebben, maar ik vind dat zeker geen kleine stap.
Dan hebben we het nog niet eens over Medium en High en vooral ook het 3D dat waanzinnig is op deze projector na ISF kalibratie.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

HJ

#469
Quote from: boekhour on January 30, 2017, 20:44:32
Denk dat het optimaliseren van de kijkruimte veel meer oplevert voor de meeste hier ipv het doen van een upgrade van een projector van 3 jaar oud. Kan je beter daar een keer je budget insteken en later als 4k/HDR voldoende is uitgewerkt een nieuwe beamer kopen. Bovendien, ik heb dit topic vluchtig doorgenomen en ik krijg de indruk dat er met HDR te veel moet worden ingesteld door de user. Implementatie op de beamer moet nog aan volwassenheid winnen. Komen jullie nog wel aan film kijken toe of ben je alleen maar aan het klooien met settings  8).
Daar heb je een goed en onderschat punt! (Eigenlijk hetzelfde als met akoestiek)
Als ik de reviews her en der moet geloven zijn het hele grote stappen. Maar in de praktijk is dat mi echt niet zo. Als je een review over de tw9200 leest dan was dat een echte deep black projector. Dat kan een reviewer vinden maar ik zie gewoon een donker grijs scherm, iris aan of niet. Weliswaar erg donker en misschien het beste black level van dat moment maar echt zwart vind ik het dus niet.

Zelf had ik een vw95 die geeft mischien minder licht maar zet ook nu nog een geweldig (1080)plaatje neer en heeft daarbij ook nog een goede FI. Had toen al(2011 ofzo) lensshift,zoom en focus  via de AB en was muisstil in eco.
Geweldig te kalibreren met 256 punts grayscale en ook nog eens cms.

Natuurlijk geven de huidige projectoren meer licht en 3D zal wat beter zijn maar als je nu nog 1080p en 3D wil kijken hoef je echt niet te upgraden in mijn ogen.

Wil je beter en je hebt het nog niet gedaan zou ik investeren in een beter scherm, goede verduistering en eventueel indien haalbaar de ruimte aanpassen dmv likje verf hier en daar.
Daarbij, als je later toch overstapt naar een "betere" projector blijven die upgrades ook werken.

Beetje het nieuwe auto effect.
Een nieuwe sportwagen is weer veel beter en veel sneller als je de reviewer mag geloven. Dus 5jr geleden waren ze niet vooruit te branden? [emoji23]

Of de wasmiddel reclame[emoji4]

maximus79

Voor de gene die het nog niet wist, er is een nieuwe firmware 109. Hierbij zit o.a. een auto bright hdr functie in.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

RonG

Quote from: maximus79 on March  6, 2017, 07:07:58
Voor de gene die het nog niet wist, er is een nieuwe firmware 109. Hierbij zit o.a. een auto bright hdr functie in.

Quote from: mikeske on March  6, 2017, 07:30:00
Vanavond eens proberen

Kunnen wij die zelf installeren?

MLCinema

Quote from: maximus79 on March  6, 2017, 07:07:58
Voor de gene die het nog niet wist, er is een nieuwe firmware 109. Hierbij zit o.a. een auto bright hdr functie in.
Betekent dit dat HDR content automatisch herkend wordt en de juiste modus wordt geselecteerd?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2