Introductie miniDSP.nl

Started by minidsp.nl, August 1, 2016, 19:09:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lion of Judah

#650
Ik zie in Volumio ineens(?) geen Spotify meer staan. Niet via Volumio app op mijn phone als via webinterface. Bij "Plugins" staat Spotify echter wel gewoon als geïnstalleerd. Qobuz is wel zichtbaar. Weet iemand hoe dit op te lossen?
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

Lion of Judah

Quote from: Lion of Judah on December  6, 2021, 20:18:50
Ik zie in Volumio ineens(?) geen Spotify meer staan. Niet via Volumio app op mijn phone als via webinterface. Bij "Plugins" staat Spotify echter wel gewoon als geïnstalleerd. Qobuz is wel zichtbaar. Weet iemand hoe dit op te lossen?
Het is gelukt. Ik moest na de update van Volumio Spotify opnieuw autoriseren.
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

minidsp.nl

Quote from: Lion of Judah on December  6, 2021, 21:49:06
Het is gelukt. Ik moest na de update van Volumio Spotify opnieuw autoriseren.
bedankt voor het delen
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

minidsp.nl

Wie kan ik blij maken met een op t DAE uitgestalde (maar verder nieuwe) SHD Studio, SHD Power, 2x4HD, of HA-DSP met dus wat korting?
Bij interesse ff mailen
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

jahtari

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Lion of Judah

Ik heb sinds kort last van "drop-outs". Heel kort, soms 1x per nummer, meestal om de paar nummers. Het gekke is dat dit voorkomt bij streamen via airplay en via de laptop (bedraad via een switch) maar niet via Volumio. Iemand een idee wat de oorzaak is.
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

pameijer

Mooie review van de Minidsp Flex audio signal processor. Nu nog voor mezelf de user-case van dit apparaatje bedenken  ::)
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Shadowfox

#657
Zag ergens dat het flink aan de prijs is zeg.

eduard

#658
Niet echt netjes een link plaatsen van een andere verkoper in een sponsor toppic.

Shadowfox

Quote from: eduard on February 12, 2022, 23:02:17
Niet echt netjes een link plaatsen van een andere verkoper in een sponsor toppic.

True. Zal em weghalen  :thumbs-up:

FrankBe

#660
Quote from: pameijer on February 11, 2022, 15:37:41
Mooie review van de Minidsp Flex audio signal processor. Nu nog voor mezelf de user-case van dit apparaatje bedenken  ::)

Mijn user case is al gevonden: DAC + room correction waar mijn Pioneer SC-LX901 tekort schiet  :P

@miniDSP.nl: wat is de verwachte levertermijn en de verkoopsprijs van deze miniDSP Flex ongebalanceerd RCA vs. gebalanceerd TRS?

Edit: zullen de TRS naar XLR/RCA kabels ook verkrijgbaar zijn?

flakkees

andere computer dus opnieuw de plugin geïnstalleerd maar de settings zijn helaas weg
ik dacht dat die in de minidsp zouden zitten maar blijkbaar niet , als je de minidsp van stroom voorziet zonder pc blijven toch ook de settings staan ?

doe ik iets verkeerd of kan ik gewoon overnieuw beginnen  :dontgetit:
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

jossie

Quote from: flakkees on April  2, 2022, 15:15:35
andere computer dus opnieuw de plugin geïnstalleerd maar de settings zijn helaas weg
ik dacht dat die in de minidsp zouden zitten maar blijkbaar niet , als je de minidsp van stroom voorziet zonder pc blijven toch ook de settings staan ?

doe ik iets verkeerd of kan ik gewoon overnieuw beginnen  :dontgetit:
Settings blijven in de minidsp maar... je kunt die er niet uithalen. Dus, als je de laatste sessie file niet op de computer hebt... opnieuw beginnen.

Handig om in dropbox oid te zetten.
Omni !

Sjaak_Banaan

Quote from: flakkees on April  2, 2022, 15:15:35
andere computer dus opnieuw de plugin geïnstalleerd maar de settings zijn helaas weg
ik dacht dat die in de minidsp zouden zitten maar blijkbaar niet , als je de minidsp van stroom voorziet zonder pc blijven toch ook de settings staan ?

doe ik iets verkeerd of kan ik gewoon overnieuw beginnen  :dontgetit:

Heb je wel op 'connect' geklikt? :P
Anders kijk je inderdaad tegen de default settings.

Je kan daarna toch gewoon een export maken van de configs zodat je een backup hebt?
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

Tabcam

Quote from: flakkees on April  2, 2022, 15:15:35
andere computer dus opnieuw de plugin geïnstalleerd maar de settings zijn helaas weg
ik dacht dat die in de minidsp zouden zitten maar blijkbaar niet , als je de minidsp van stroom voorziet zonder pc blijven toch ook de settings staan ?

doe ik iets verkeerd of kan ik gewoon overnieuw beginnen  :dontgetit:
Je kan per configuratie (slotnummer) de settings opslaan. Dat doe ik altijd na elke verandering op een netwerkschijf. Verder onthoudt de MiniDSP de laatst ingestelde waarden tot je connect en dan moet je kiezen. Hij kan de settings niet ophalen. Dat vind ik wel een aanrader als functionaliteit voor miniDSP!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

morca

Quote from: jossie on April  2, 2022, 15:59:53
Settings blijven in de minidsp maar... je kunt die er niet uithalen. Dus, als je de laatste sessie file niet op de computer hebt... opnieuw beginnen.

Handig om in dropbox oid te zetten.
Ik voer handmatig elke band in .
Zodat ik kan Tweaken on the fly.

Dan kan je ook de settings uitlezen per band.

DofN

Ik dacht dat ik weleens een configuratie op mijn pc heb gezet vanuit de minidsp en deze configuratie op een ander moment weer ingeladen heb? Maar kan het nu niet controleren, heb er geen meer in mijn systeem.





You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

jossie

Met de originele minidsp kan dit niet, zie mijn eerdere post. De HD kan anders zijn maar daar heeft Kees het (vooralsnog) niet over.
Omni !

jossie

Je kunt wel een opgeslagen file op de PC uploaden naar de minidsp. Andersom niet.
Omni !

flakkees

Quote from: jossie on April  2, 2022, 21:21:29
Je kunt wel een opgeslagen file op de PC uploaden naar de minidsp. Andersom niet.
andere pc , op de kapotte staat ook de file
dus ik moet overnieuw beginnen of even de hd uit de oude pc overzetten

bedankt allemaal .
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

flakkees

inmiddels de oude drive uit de kapotte pc in de nieuwe gezet
en daar kon ik gelukkig de settings nog vinden  ;D even in laden en alles staat weer goed  :pompom:
tijd voor een filmpje  :clapping: :clapping: ohw nee het is nog te vroeg  :D :D :D :D
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

Rob_Dingen

#671
Als ik mijn Mini DSP 10x10HD via de voeding uitschakel heb ik geen output meer.
Dan moet ik hem reset naar fabrieksinstellingen instelling geven en opnieuw de instellingen laden en hij werkt weer.
In het begin heb ik dit probleem niet gehad.
Weet iemand raad?

Rob

minidsp.nl

ik had de meldingen gemist van de nieuwe posts, mijn excuses. (ik vond het al zo stil)

Eindelijk goed nieuws over de Flex:   ik heb besteld bij de fabriek, ik wacht nog op de bevestiging van de levertijd.  Niet lang meer hoop ik dus.  Webshop zal ik komende week updaten

de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

minidsp.nl

Quote from: Rob_Dingen on May  5, 2022, 00:07:38
Als ik mijn Mini DSP 10x10HD via de voeding uitschakel heb ik geen output meer.
Dan moet ik hem reset naar fabrieksinstellingen instelling geven en opnieuw de instellingen laden en hij werkt weer.
In het begin heb ik dit probleem niet gehad.
heb je dit probleem nog steeds Rob?
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

minidsp.nl

Quote from: FrankBe on March  1, 2022, 17:07:47
... zullen de TRS naar XLR/RCA kabels ook verkrijgbaar zijn?
ja
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl