Netflix serie-tips

Started by mikekiwi, November 9, 2014, 20:32:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gerard1

Quote from: Zymotic on November  3, 2020, 14:07:40
Wij zijn nu bezig met Dark. Een Duitse serie over tijdreizen en de gevolgen hiervan. Eerste 2 seizoen in goed 1,5 week gekeken.

Benieuwd of je het 3e seizoen doorkomt  :crazy:
Mij niet gelukt  ;D ;)

Tabcam

Quote from: gerard1 on November  3, 2020, 16:51:21
Benieuwd of je het 3e seizoen doorkomt  :crazy:
Mij niet gelukt  ;D ;)
Is mij wel gelukt, alleen al door de muziek! En het einde was niet eens zo beroerd, zou zelfs zeggen redelijk goed gevonden :worship:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

fasteddie

Quote from: riwi on November  3, 2020, 11:33:47
Ik ben na een paar afleveringen in Seizoen 6 afgehaakt met Vikings. De eerste 5 met plezier gekeken. Maar op een of andere manier boeide het niet meer in seizoen 6. Ik vond het toch minder geworden al sinds Ragnar er niet meer bij was.

Ragnar er niet meer bij?.....bedankt voor deze fijne tip :hmmm:

MechanicalAnimal

#528
Quote from: Martijn90 on November  3, 2020, 13:53:46
Ook ik ben groot fan van Vikings en het laatste seizoen is inderdaad wat minder boeiend, maar alsnog erg leuk om te volgen vind ik. De tweede helft van seizoen 6 moet overigens nog komen toch?

serieus? WTF is dat voor een gezeik, daar wordt ik wel zo moe van he.

ik kijk de laatste tijd express alleen series waarvan alle seizoenen op NF staan omdat ik soms héél moeilijk er weer in kon, dat vind ik echt superirritant dat ik moet wachten op een volgend seizoen.

ik dacht dat S6 met 10 EP's de laatste was en daarmee klaar.

Ik ga dus even op google zoeken en lees dus al de ene spoiler na de andere, lekker dan  :nopompom:



SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Martijnst1990

Quote from: MechanicalAnimal on November  4, 2020, 07:42:11
serieus? WTF is dat voor een gezeik, daar wordt ik wel zo moe van he.

ik kijk de laatste tijd express alleen series waarvan alle seizoenen op NF staan omdat ik soms héél moeilijk er weer in kon, dat vind ik echt superirritant dat ik moet wachten op een volgend seizoen.

ik dacht dat S6 met 10 EP's de laatste was en daarmee klaar.

Ik ga dus even op google zoeken en lees dus al de ene spoiler na de andere, lekker dan  :nopompom:
Het spijt me!  :-[
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MechanicalAnimal

Quote from: Martijn90 on November  4, 2020, 07:59:01
Het spijt me!  :-[

Kan jij niks aan doen natuurlijk  :D

Wel een leermomentje om nog beter te kijken of een serie echt wel ten einde is.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Robbo

Quote from: riwi on November  3, 2020, 11:33:47
Ik ben na een paar afleveringen in Seizoen 6 afgehaakt met Vikings. De eerste 5 met plezier gekeken. Maar op een of andere manier boeide het niet meer in seizoen 6. Ik vond het toch minder geworden al sinds Ragnar er niet meer bij was.

Helemaal mee eens. Ik had hetzelfde. Daarom wat het klaar voor mij na S4.
Series die ze blijven uitmelken, ugh.

riwi

Quote from: fasteddie on November  4, 2020, 06:55:56
....bedankt voor deze fijne tip :hmmm:

sorry, spoiler tag toegevoegd in mijn post

addesmo

Erg goed: The Queen's Gambit. 7 afleveringen en geen minuut te veel!

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

EDV


roeleken

#536
Ben bij aflevering 3 van the Liberator. Serie over wo2 maar bijzonder omdat het in tekenfilm effect is.  Erg goed tot nu toe, heel sfeervol.
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

HereIsTom

Miracle in Cell No. 7  👍
Mooie film voor deze dagen op Netflix.

Memo is een herder die tijdens een militaire staatsgreep samen met zijn geliefde dochter en oma in een dorp woont. Memo, die een verstandelijke beperking heeft, is gelukkig in zijn eigen wereldje. Maar dan wordt hij ten onrechte beschuldigd van moord...

https://www.netflix.com/nl/title/81239779

https://youtu.be/G2wPoBy2JQI
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

tdbakker

Quote from: addesmo on December 21, 2020, 16:17:53
Erg goed: The Queen's Gambit. 7 afleveringen en geen minuut te veel!
Topper [emoji1303]
Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000

raindog

Quote from: addesmo on December 21, 2020, 16:17:53
Erg goed: The Queen's Gambit. 7 afleveringen en geen minuut te veel!
Vond zelf de eerste paar afleveringen van The Queens Gambit erg goed, daarna wat minder. Maar een leuke serie, weer eens wat anders en zeker de moeite waard om te kijken.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

raindog

Hier nu begonnen aan 'Luther', mijn vriendin en ik zijn nog nooit zo verdeeld geweest over een serie. Zij vind 'm helemaal geweldig, ik ben na twee afleveringen gestopt. Ondanks het sterke acteerwerk vind ik het helemaal niks, het verhaal vliegt alle kanten op. De gemiddelde seriemoordenaar wordt binnen 5 minuten ontmaskerd en door met de volgende zaak... Ik ken series die in drie seizoenen minder snel gaan dan Luther in één aflevering  ;D
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

ppeter

#541
Quote from: MechanicalAnimal on November  4, 2020, 07:42:11
serieus? WTF is dat voor een gezeik, daar wordt ik wel zo moe van he.

ik kijk de laatste tijd express alleen series waarvan alle seizoenen op NF staan omdat ik soms héél moeilijk er weer in kon, dat vind ik echt superirritant dat ik moet wachten op een volgend seizoen.

ik dacht dat S6 met 10 EP's de laatste was en daarmee klaar.

Ik ga dus even op google zoeken en lees dus al de ene spoiler na de andere, lekker dan  :nopompom:
Op 2 januari start Vikings met aflevering 11 (van 20) van seizoen 6. (Amazon Prime)
Hopelijk maken ze er een mooi slot seizoen van, want vermoed dat dit het echte einde van de serie zal zijn?
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Peerless Monster

Quote from: ppeter on December 28, 2020, 13:38:43
Op 2 januari start Vikings met aflevering 11 (van 20) van seizoen 6. (Amazon Prime)
Hopelijk maken ze er een mooi slot seizoen van, want vermoed dat dit het echte einde van de serie zal zijn?

Zucht. Zoals hierboven vermeld al, zit je halverwege het seizoen en moet je weer de helft gaan uitspitten hoe het ook al weer in elkaar stak... bèè
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

gerard1

#543
Quote from: raindog on December 28, 2020, 12:42:26
Hier nu begonnen aan 'Luther', mijn vriendin en ik zijn nog nooit zo verdeeld geweest over een serie. Zij vind 'm helemaal geweldig, ik ben na twee afleveringen gestopt. Ondanks het sterke acteerwerk vind ik het helemaal niks, het verhaal vliegt alle kanten op. De gemiddelde seriemoordenaar wordt binnen 5 minuten ontmaskerd en door met de volgende zaak... Ik ken series die in drie seizoenen minder snel gaan dan Luther in één aflevering  ;D

Zonde voor jou, dat je deze serie niet meer geeft dan 2 afleveringen , dat is wel heel snel gestopt.
Is toch echt de moeite waard, eigenlijk nog nooit gehoord van iemand die gestopt is met deze serie, alleen maar lovende kritieken ;D

Idris Elba is natuurlijk wel heel populair bij de vrouwtjes  ;)

MarcFR

Alle seizoenen van Wanted gekeken. Geen topper maar wel vermakelijk.
Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

norman

Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Jumping Jack

Seizoen 10 van The Walking Dead gekeken (eindelijk weer een beetje op niveau in de laatste 2 seizoenen), om dan te constateren dat de laatste aflevering nog niet op Netflix staat  :nopompom:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Tabcam

#547
Ben begonnen met Alice in Borderland op Netflix en moet zeggen dat het veelbelovend begint. Hoop dat ze het niveau volhouden. Heb wel vertrouwen, er komt een tweede seizoen.

Waarschuwing op zijn plaats: niet voor tere kinderzieltjes, is brutaal hard

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Tinus_

Quote from: Jumping Jack on December 30, 2020, 14:18:06
Seizoen 10 van The Walking Dead gekeken (eindelijk weer een beetje op niveau in de laatste 2 seizoenen), om dan te constateren dat de laatste aflevering nog niet op Netflix staat  :nopompom:.
... is dat ja  >:(
Rebuilding my HT

ppeter

Twee seizoenen gekeken van de serie You.
Best wel speciaal met soms een dipje, maar blijft toch boeiend en meeslepend.
7/10

https://www.netflix.com/be/title/80211991
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **