Vandaag kijk ik in de Bioscoop...

Started by Gaeje, December 30, 2012, 15:17:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

warcow

Vanavond naar "De ontmaagding van Eva van End" in de ORKZ (Groningen)
Ik ben er benieuwd naar, de bios bevalt in ieder geval wel prima. Het scherm is goed te harden sinds de verbouwing van afgelopen zomer.

Martijnst1990

Net terug van Oblivion. Vond het een geslaagde film met een hele beste soundtrack :o
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Quote from: Martijn90 on April 11, 2013, 23:58:14
Net terug van Oblivion. Vond het een geslaagde film met een hele beste soundtrack :o

Die lijkt me ook gaaf!

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

VlisChris

Gisteravond Man of Steel. 9/10
Vanavond Star Trek. 7.5/10

Komende week even kijken. Maar dat komt ook wel goed ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

maximus79

Terug van Man of steel in Imax, holy crap wat een teleurstelling!!  >:(
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Zymotic

2 posts, 2 (totaal)  verschillende meningen ;D

VlisChris

Haha. Inderdaad. Ik, en mijn vrienden, vonden de film echt richting geniaal gaan.
Die ga ik zeer zeker nog een keer kijken. Maar gelukkig dat er verschillende meningen zijn ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

maximus79

Quote from: Christiaan S on June 23, 2013, 22:35:08
Haha. Inderdaad. Ik, en mijn vrienden, vonden de film echt richting geniaal gaan.
Die ga ik zeer zeker nog een keer kijken. Maar gelukkig dat er verschillende meningen zijn ;)

Dat had ik dus juist bij In to Darkness....... ;D
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

VlisChris

Gisteravond The Hangover III gezien.
Vond hem niet "geweldig" maar wel heel goed kijkbaar. Zeker een stuk beter in mijn ogen dan deel II. Dat was een letterlijke herhaling van de eerste. Kan ik van deze niet zeggen :D
Einde van de film geeft wel aan dat IV wel een letterlijke herhaling gaat worden van I en II :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

gast2018

Vanmiddag verschrikkelijk ikke 2,  Heb me kostelijk vermaakt, vond hem beter dan deel 1.

Rob Eric Blank

Quote from: ergé on July 15, 2013, 16:45:34
Vanmiddag verschrikkelijk ikke 2,  Heb me kostelijk vermaakt, vond hem beter dan deel 1.
Zaterdag geweest, dan de Engelstalige versie. Doorspekt met humor!

Zymotic

Leuk idee om met mijn neefje en zoontje naar toe te gaan. Anderhalve maand geleden in de attractie geweest, zat ook al vol met humor!

Hopelijk is het in het Nederlands ook nog een beetje te pruimen.

gast2018

Is idd leuk. Was er met mijn dochter. De dag ervoor eerst thuis even deel 1 gekeken om in de stemming te komen zeg maar.

RubenV.

Gisteravond naar Elysium geweest, leuke film  :thumbs-up:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Denon Focal

Gisteren naar Elysium geweest.
Ronduit een belediging voor de SF liefhebber. Volledig bij elkaar gejat verhaal, ik lees al 35 jaar SF en heb werkelijk niet 1 nieuw idee gezien.
Acteerwerk matig, met name Jody Foster ver onder niveau.
Beeld geluid en SFX waren wel prima.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

VlisChris

Dinsdag naar Borgman geweest.
Een bijzondere film die ook voor mij redelijk te kijken was. Je moet hem vooral ondergaan.

Einde vd film zat ik wel verbaasd te kijken. Waarom? Dat moet je zelf maar gaan kijken ;)
Wel redelijk veel en gitzwarte humor in de film overigens 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Zymotic

Gister naar Gravity geweest. Heerlijke film!! Heel mooi gefilmd en in beeld gebracht.
Al vond ik de beeldkwaliteit niet je van het in deze bioscoop (Cineworld Beverwijk).

VlisChris

En Captain Phillips mag ik gelukkig ook van mijn lijstje halen. De trailer pas kort geleden gezien, maar ik wist dat ik de film persė wilde zien.

C.P.voldeed precies aan mijn verwachting en ging er zelfs overheen 8) Pracht van een film en (zeker aan het einde) goed acteerwerk van Tom Hanks.

Spectaculaire film zonder TE veel actie.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VTEC_genieter

Eergisteren Thor The Dark World 3D bij Pathé De Munt Amsterdam gezien.
Dit deel vind ik niet zo goed als het eerste deel. Te veel geschiet met lasers...

En het geluid in de zaal vond ik erg frontaal over komen. Leek wel bijna mono geluid als ik overdreven mag zijn.
En het ergste was het beeld! Het was niet normaal donker, ook de kleuren zagen er dof uit. Ik weet zeker zeker dat ik geen panty over m'n hoofd had getrokken. :sneaky2:
Na de film had ik beetje hoofdpijn.
Ik zat bijna linksachter in de zaal.

Dan mag ik wel zeggen dat mijn "thuisbioscoop" veel beter is :D
(Maarruh...normaal ga ik naar de A'dam Pathé Arena.....voor IMAX. Misschien is dat wel de oorzaak...)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Op internet lees ik overal dat de nieuwe Thor juist beter is dan deel 1. :D
Ik denk dat je door de slechte kwaliteit een andere indruk hebt gekregen.

VTEC_genieter

Misschien ben ik gewoon een zeur(-piet) bij veel films...of ik ben gewend aan luxe/hoog kwaliteit (veeleisend misschien).
:D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Quote from: Christiaan S on November 25, 2013, 08:40:51
En Captain Phillips mag ik gelukkig ook van mijn lijstje halen. De trailer pas kort geleden gezien, maar ik wist dat ik de film persė wilde zien.

C.P.voldeed precies aan mijn verwachting en ging er zelfs overheen 8) Pracht van een film en (zeker aan het einde) goed acteerwerk van Tom Hanks.

Spectaculaire film zonder TE veel actie.

Cool, hier ga ik dinsdag naar toe! :pompom:

LuPo

Vanavond naar The Hobbit: The Desolation of Smaug :pompom: :worship: :clapping:

denoontje

v
Quote from: LuPo on December 18, 2013, 11:44:29
Vanavond naar The Hobbit: The Desolation of Smaug :pompom: :worship: :clapping:
van het weekend ook gezien nadat ik deel 1 in de eigen homebos had gezien...