Volledig hiden ignored users ? SOLVED

Started by FvP, August 12, 2012, 13:39:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jowi

Kan ie niet beter een scriptje maken zodat als hij iets post, niemand het verder ziet? Wel zo makkelijk.

AbZ

#26
Quote from: jowi on August 13, 2012, 13:22:26
Kan ie niet beter een scriptje maken zodat als hij iets post, niemand het verder ziet? Wel zo makkelijk.
Efficiënt  :D

FvP

Quote from: jowi on August 13, 2012, 13:22:26
Kan ie niet beter een scriptje maken zodat als hij iets post, niemand het verder ziet? Wel zo makkelijk.

Je moet in niet in naam van gans het forum spreken, jij hebt maar 1 stem.
Het scriptje is vrij te gebruiken, doe ermee wat je moet doen ipv te lopen zeuren.

jowi


FvP


Hanky Panky

Quote from: Klinkt Beter on August 13, 2012, 13:48:37
en toch maar clicken op toon mij deze post

Dat komt omdat er doorgaans toch wel een soort van entertainment factor aan vast zit  :D

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

VlisChris

Quote from: jowi on August 13, 2012, 13:22:26
Kan ie niet beter een scriptje maken zodat als hij iets post, niemand het verder ziet? Wel zo makkelijk.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik KB tegenwoordig een stuk beter uit de hoek vind komen dan onder zijn eerdere nicknames. Tegenwoordig wil ik zijn posts nog regelmatig lezen. Er zijn genoeg lieden die zijn houding van in het begin overgenomen hebben en vervelender/irritanter zijn.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jeroen de Waal

Quote from: Hanky Panky on August 13, 2012, 13:19:18
Wel opvallen dat Coned KB dit post, soort van mug die zijn eigen muggengordijn meebrengt  :D

Gelieve niet terug te vallen op een eerder gebruikte gebruikersnaam.
KB gedraagt zich een enorm stuk beter dan destijds.

Hij heeft niet voor niets bewust als gebruikersnaam zijn eigen winkel aangenomen. Juist om het allemaal op een volwassener toon voort te zetten.


@anderen: graag stoppen met het beklag. KB heeft een scriptje gemaakt wat een aanvulling is op een functie die door meerdere personen gebruikt wordt. Vind je het onzinnig dan gebruik je het niet, maar aanvallen is helemaal niet nodig.


Jeroen.

Mario D

Ik vind de ignored lijst een overbodig iets, je weet op voorhand als je op een Forum zit je verschillende karakters samen op 1 plek hebt.

Als je dan zelf niet een beetje kan relativeren word je al snel een ouwe brompot en dan kun je beter niet meer op een (zoals dit) prachtige forum je tijd verdrijven.   ;)

morca

Quote from: kalimero on August 13, 2012, 17:27:56
Ik vind de ignored lijst een overbodig iets, je weet op voorhand als je op een Forum zit je verschillende karakters samen op 1 plek hebt.

Als je dan zelf niet een beetje kan relativeren word je al snel een ouwe brompot en dan kun je beter niet meer op een (zoals dit) prachtige forum je tijd verdrijven.   ;)
Idd   :withstupid:

riwi

#35
Heel fijn KB. Ik ga hem installeren.

Ik block alles wat los en vast zit : tabs, flash etc. paar gebruikers kan er nog wel bij :)

<edit>
Je ziet nog wel steeds dat er een post is van de blocked user. Dus volledig weg is ie nog niet. Dat scheelt dus wel voor de 'samenhang' dat jewel weet dat er iets gepost is. Maargoed de block is vanwege het ontbreken van enige inhoud of samenhang, dus met het weglaten van de post zal de verwarring niet groter worden.

SpeedyAndré

Quote from: riwi on August 13, 2012, 23:02:02
de block is vanwege het ontbreken van enige inhoud of samenhang

Dat filter krijgt het nog druk  :devil:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

jowi

#37
Nu maar hopen dat niemand de persoon die jij blocked, gaat quoten... anders moet je die OOK gaan blocken etc etc...

Misschien beter om een eigen forum te starten als je dit soort maatregelen moet nemen om jezelf niet te willen confronteren met mensen die jouw wereldbeeld niet delen.

Het is wel raar dat met name mensen die vinden dat ze "out of the box" denken, of een alternatieve waarheid aanhangen, zo bang zijn voor andere meningen, dat ze zichzelf oogkleppen aanmeten om hun superieure, brede wereldbeeld te versmallen :D

Bart_M


StefaanD

Quote from: jowi on August 14, 2012, 08:28:13
Nu maar hopen dat niemand de persoon die jij blocked, gaat quoten... anders moet je die OOK gaan blocken etc etc...

Misschien beter om een eigen forum te starten als je dit soort maatregelen moet nemen om jezelf niet te willen confronteren met mensen die jouw wereldbeeld niet delen.

Het is wel raar dat met name mensen die vinden dat ze "out of the box" denken, of een alternatieve waarheid aanhangen, zo bang zijn voor andere meningen, dat ze zichzelf oogkleppen aanmeten om hun superieure, brede wereldbeeld te versmallen :D

Zal 'k effen jou quoten dan  :D

Ah iemand ignoren snap het ook niet helemaal waarom je dat zou doen. Je uitleg naar eventuele beweegredenen snijd wel hout Jowi, maar als dat de reden is, tja ...

Een ander forum ah een blog kan ook als je de mogelijkheid om er commentaar op te plaatsen maar gaat uitschakelen  ;D

Hanky Panky

Quote from: jowi on August 14, 2012, 08:28:13
Nu maar hopen dat niemand de persoon die jij blocked, gaat quoten... anders moet je die OOK gaan blocken etc etc...

Misschien beter om een eigen forum te starten als je dit soort maatregelen moet nemen om jezelf niet te willen confronteren met mensen die jouw wereldbeeld niet delen.

Het is wel raar dat met name mensen die vinden dat ze "out of the box" denken, of een alternatieve waarheid aanhangen, zo bang zijn voor andere meningen, dat ze zichzelf oogkleppen aanmeten om hun superieure, brede wereldbeeld te versmallen :D

Volgens mij omschrijf jij (voor sommigen) het digitale Utopia: een stukje internet waar niemand je tegenspreekt en waar jouw mening nooit of te nimmer meer wordt afgeschoten door stoelpootzagers. Of je nu reëel bent of doorlopend luchtkastelen bouwt maakt niets meer uit, JIJ hebt altijd gelijk :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Perfectionist

#41
Discussie over personen is vanaf NU gesloten, anders volgt er direct een ban. Zie eerdere waarschuwing van Jeroen, er wordt niet nogmaals gewaarschuwd.

P.s. Topic gaat dicht, aangezien mensen zich niet aan de kaders houden.
Een beter forum begint bij jezelf.