uitschrijven

Started by skank1, April 26, 2012, 11:26:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

Quote from: skank1 on May 17, 2012, 16:29:45
Precies, daar gaat het om. Maar op de manier nu, komen ze nooit meer voor. En zal je het ook niet meer weten, dus nog Es' reppen zit er niet in
Ik iriteer me ook wel eens aan bepaalde posting.
Maar dat ze in me lijstje staan ........ ik lees eroverheen.
Kan me wel iets bij voorstellen dat je alleen je hottopic,s in een lijstje zou willen,en de rest apart.
Is er ook geen ignore functie nodig .......... goed idee van mij ? beetje laat misschien maar ik bedenk hem ook echt nu achter de comp.

1 lijstje topic,s waar je ooit in gepost hebt,en 1 lijstje wat je hot topic,s zijn,die je dan bv met hot aan kan merken door middel van een extra knopje in de mainpost van dat topic.

riwi

Ik zal wel te simpel zijn want ik kan het niet vinden.

Ik heb onder profile -> look and layout -> show quick-moderation as "checkboxes" staan.
Onder de "ignore boards" zie ik alleen boards geen topics.
Ik heb een buddies en een Ignore list, beide lijken goed te werken voor users.

Waar zet ik nu dat ik bv. dit topic niet meer in mijn "Show new replies to your posts" komt te staan?
Als ik "Show new replies" kies zie ik de lijst. Ik zie ook de checkboxes achter elk topic, die kan ik aanvinken... en dan? Onderaan staat "mark all messages as read", "mark selected read", ik zie niks om dit opic aan een ignore lijst toe te voegen.
Als ik het topic open kan ik "reply" "notify" "mark unread" "send this topic" en "print" kiezen

Wat mis ik nog?

PuNkEnStEiN

Je zou eens kunnen beginnen met als voorkeurstaal "Nederlands" in te stellen, denk ik.  ;)
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

riwi

Quote from: PuNkEnStEiN on May 17, 2012, 19:40:14
Je zou eens kunnen beginnen met als voorkeurstaal "Nederlands" in te stellen, denk ik.  ;)

net geprobeerd, maar daar krijg ik geen extra opties door.
Wel snel terug naar engels want die beroerd vertaalde zaken vind ik mega irritant.

Jeroen de Waal

Riwi zie je het nu wel als je bij "Show new replies" kijkt?


Jeroen.

skank1

Quote from: morca on May 17, 2012, 16:36:11
Ik iriteer me ook wel eens aan bepaalde posting.
Maar dat ze in me lijstje staan ........ ik lees eroverheen.
Kan me wel iets bij voorstellen dat je alleen je hottopic,s in een lijstje zou willen,en de rest apart.
Is er ook geen ignore functie nodig .......... goed idee van mij ? beetje laat misschien maar ik bedenk hem ook echt nu achter de comp.

1 lijstje topic,s waar je ooit in gepost hebt,en 1 lijstje wat je hot topic,s zijn,die je dan bv met hot aan kan merken door middel van een extra knopje in de mainpost van dat topic.

Dat is ook een mogelijkheid, maar dan zit je wel met 2 lijsten..
Wat ik nu vervelend vind is dat je dus al je topics waar je ooit in gepost hebben, terugkomen in de lijst
ignoren helpt maar ook niet , want dan zie je ze nooit meer in geen enkele lijst staan, dus voor mij is die ignore list  echt geen oplossing,
vroeg of laat zit je aan gelijk welke limiet , en dan heb je terug het probleem
+ je kan er niet meer ter gelegenheid toch op replyen of je moet hem eerst van die ignore lijst halen

voor de mods, is het zoals bij dvd.nl niet mogelijk?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Nahpets

Geen negeer optie, NL-se taal.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Jeroen de Waal

Quote from: skank1 on May 17, 2012, 20:00:37
voor de mods, is het zoals bij dvd.nl niet mogelijk?

En hoe werkt het daar?

Ik begrijp het niet zo goed. Er is sterk de behoefte om topics te kunnen verwijderen uit het "Toon nieuwe reacties" overzicht.
Nu is dit mogelijk en is het niet goed? Begrijp je niet zo goed Skank.


Jeroen.

riwi

Quote from: Jeroen de Waal on May 17, 2012, 19:54:51
Riwi zie je het nu wel als je bij "Show new replies" kijkt?

Ja nu zie ik de optie wel :) Goed :) Bedankt  :coffee:

PuNkEnStEiN

Quote from: Jeroen de Waal on May 17, 2012, 20:05:07Ik begrijp het niet zo goed. Er is sterk de behoefte om topics te kunnen verwijderen uit het "Toon nieuwe reacties" overzicht.
Nu is dit mogelijk en is het niet goed? Begrijp je niet zo goed Skank.
Het probleem zit hem erin - en daarin kan ik wel met Skank meegaan - dat je nu topics weliswaar kunt uitschakelen, maar dan zie je ze vervolgens ook helemaal niet meer terug. Het gaat er alleen maar om dat je topics kunt schrappen uit de lijst waarop je ooit gereageerd hebt. Ze hoeven niet totaal geblokkeerd te worden. De huidige oplossing is dus misschien net iets te radicaal.  ;)
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Jeroen de Waal

Topics die je gaat negeren zijn nog steeds wel gewoon te zien op het forum en je kan er gewoon in deelnemen.
Topics die je negeert worden enkel verwijderd uit het "Toon nieuwe reacties"- en "Toon ongelezen berichten"-overzicht.


Jeroen.

skank1

Quote from: Jeroen de Waal on May 17, 2012, 20:05:07
En hoe werkt het daar?

Ik begrijp het niet zo goed. Er is sterk de behoefte om topics te kunnen verwijderen uit het "Toon nieuwe reacties" overzicht.
Nu is dit mogelijk en is het niet goed? Begrijp je niet zo goed Skank.


Jeroen.

Daar heb je ook "show replies to your new posts"
Als je daarop klikt, krijg je ook een lijst te zien
Elk topic daar, heeft dan onderaan de aanklikbare optie "annuleren abonnement"
zodra je daarop klikt, komt het topic niet meer in de lijst voor, maar is hij ook niet op een ignore list
maw, hij komt gewoon nog voor in de andere lijsten maar niet meer in die waar je op reageert.. tenzij je natuurlijk opnieuw een post doet.

Met die ignore lijst verwijder je ze ook (wat goed is) maar ze komen dan ook nergens meer in voor, snap je? Je kan dan ook nooit, nog eens wanneer je zin hebt, eens replyen
En bovendien zit je altijd met een limiet waar je vroeg of laat over zal gaan, tenzij je het onbeperkt gaat instellen maar dan zal het forum misschien enorm vertragen


Hopelijk leg ik het nu wat duidelijker uit...
Ik waardeer de inspanning hoor! Laat dat duidelijk zijn, maar ik vind het systeem van dvd.nl forum beter, en misschien is dit hier ook mogelijk..
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

skank1

Quote from: Jeroen de Waal on May 17, 2012, 20:15:49

Topics die je negeert worden enkel verwijderd uit het "Toon nieuwe reacties"- en "Toon ongelezen berichten"-overzicht.


Jeroen.

Als je dit zou kunnen splitsen is het opgelost he...
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

riwi

Ik vind dat zoals het nu werkt het wel prima is.
Meer opties om topics te beheren in de lijstjes zijn voor mij niet nodig.

Jeroen de Waal

Waarom zou je een topic willen negeren in "Toon nieuwe reacties" maar het topic wel willen zien terugkomen in "Toon ongelezen berichten". Iets ontgaat mij hierin.


Jeroen.

paaj

#65
De nieuwe reacties zijn handig voor topics die je actief wil volgen, niet voor topics waar je een jaar geleden eens wat gepost hebt maar die nu de hele tijd de aandacht blijven vragen. Helemaal negeren is wel erg drastisch, je hebt tenslotte ook niet voor niets toen gereageerd dus blijkbaar is het wel een topic dat je interesse heeft.

Zo zijn er overigens ook topics die ik wel wil volgen maar waar ik niet perse een reactie wil plaatsen. Dat zou ook moeten kunnen eigenlijk.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

paaj

#66
- dubbele post: snelle reactie geeft geen bevestiging ;)
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

SpeedyAndré

Kan er iets komen als 'negeer alle topics gestart door Raphie'?  :D
Als je een user negeert dan zie je zijn topics nog wel voorbij komen en ik denk dat je met deze optie de negeerlijst minder snel vol hebt ;)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

bart_nl

Quote from: riwi on May 17, 2012, 20:32:16
Ik vind dat zoals het nu werkt het wel prima is.
:withstupid: en Jeroen  :clapping:

PuNkEnStEiN

Quote from: Jeroen de Waal on May 17, 2012, 20:38:28Waarom zou je een topic willen negeren in "Toon nieuwe reacties" maar het topic wel willen zien terugkomen in "Toon ongelezen berichten". Iets ontgaat mij hierin.
Het is toch echt heel simpel hoor... Lees de reactie van paaj onder jouw bericht; als je het dan nog niet snapt, dan is elke verdere uitleg tevergeefse moeite. :-X
Desondanks: dank voor alle moeite die je doet, Jeroen.  ;)
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

skank1

Quote from: paaj on May 17, 2012, 20:51:21
De nieuwe reacties zijn handig voor topics die je actief wil volgen, niet voor topics waar je een jaar geleden eens wat gepost hebt maar die nu de hele tijd de aandacht blijven vragen. Helemaal negeren is wel erg drastisch, je hebt tenslotte ook niet voor niets toen gereageerd dus blijkbaar is het wel een topic dat je interesse heeft.



+1
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Jeroen de Waal

Ik denk dat ik het begin te begrijpen hahaha.

Wat jullie dus eigenlijk graag zouden willen zien is een optie waarbij je een lijst hebt met topics die je graag wil volgen. Dus niet enkel een "Toon nieuwe reacties" lijst maar meer een soort bookmark lijst met interessante topics?


Jeroen.

Raphie

zet mij gewoon als gebruiker op je negeerlijst opgelost toch? beetje vreemd dat je m'n replies wel interessant zou vinden, maar m'n topics niet.  :wacko:

Quote from: SpeedyAndré on May 17, 2012, 22:13:30
Kan er iets komen als 'negeer alle topics gestart door Raphie'?  :D
Als je een user negeert dan zie je zijn topics nog wel voorbij komen en ik denk dat je met deze optie de negeerlijst minder snel vol hebt ;)

André  8)
JBL PRX Power!

paaj

Ik denk meer zoiets als het mail-notificatie systeem, waar je per topic kunt aangeven deze wel of niet te willen volgen. En dan in plaats van een mailtje een toevoeging in de nieuwe reacties lijst.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

skank1

Quote from: paaj on May 18, 2012, 09:35:21
Ik denk meer zoiets als het mail-notificatie systeem, waar je per topic kunt aangeven deze wel of niet te willen volgen. En dan in plaats van een mailtje een toevoeging in de nieuwe reacties lijst.

+1 je begrijpt mij compleet :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii