FeaRs Focal Chorus W(oonkamer) HT

Started by FeaR1986, March 2, 2011, 18:11:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

FeaR1986

Quote from: Denon Focal on November 29, 2013, 22:26:37
Mooi die PS4 Kevin. Ik ben zelf meer een PC gamer en voor de kids een WiiU ter vervanging van d Wii maar deze PS4 ziet er wel erg gelikt uit.

Nog bij pa en ma thuis was ik ook van de PC. PC stond - net als mijn consoles - op de slaapkamer en dan zet je de PC toch wat eerder aan dan nu aangezien mijn PC op een dedicated studeer/werkkamer staat. Jammer dat hij niet meer actief wordt gebruikt, want met een Dell U2711-scherm is het zeker geen verkeerd beestje en de HD6950 grafische kaart is ook zo slecht niet. Maar ik zit liever op de bank voor de 65" te gamen met volledig 5.1 surround. Dat de graphics wat minder zijn neem ik voor lief.

Vandaag toch Assassin's Creed IV Black Flag - The Buccaneer Edition besteld voor de PS4:


Heb de voorgaande delen ook en al viel deel drie wat tegen wil ik deel vier nog een kans geven. Is het niets dan houdt het voor mij hier op met Assassin's Creed.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

FeaR1986

Zojuist de Assassins Creed IV: Black Flag - Buccaneer Edition binnen gekregen:




En de figurines van II, III en IV naast elkaar:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Syphon

Quote from: FeaR1986 on November 30, 2013, 01:14:01
Nog bij pa en ma thuis was ik ook van de PC. PC stond - net als mijn consoles - op de slaapkamer en dan zet je de PC toch wat eerder aan dan nu aangezien mijn PC op een dedicated studeer/werkkamer staat. Jammer dat hij niet meer actief wordt gebruikt, want met een Dell U2711-scherm is het zeker geen verkeerd beestje en de HD6950 grafische kaart is ook zo slecht niet. Maar ik zit liever op de bank voor de 65" te gamen met volledig 5.1 surround. Dat de graphics wat minder zijn neem ik voor lief.

Vandaag toch Assassin's Creed IV Black Flag - The Buccaneer Edition besteld voor de PS4:


Heb de voorgaande delen ook en al viel deel drie wat tegen wil ik deel vier nog een kans geven. Is het niets dan houdt het voor mij hier op met Assassin's Creed.

Helemaal mee eens. Zelf heb k ook een dikke gamepc en sommig spelen zoals Borderlands 2 en BF4 blijven vey echter beneden staat een dikke 5.1 set met plasma. Dit is ook de reden dat ik snel de ps4 moet hebben.

FeaR1986

Naast snel een PS4 zal het ook snel een grotere HDD worden... Heb nu twee games en zit al over de 60 GB heen! Killzone met 41 GB en Assassin's Creed IV met 22 GB. Oftewel meer dan de PS3 bij launch had
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Martijnst1990

Quote from: FeaR1986 on November 30, 2013, 17:49:24
Naast snel een PS4 zal het ook snel een grotere HDD worden... Heb nu twee games en zit al over de 60 GB heen! Killzone met 41 GB en Assassin's Creed IV met 22 GB. Oftewel meer dan de PS3 bij launch had
De HDD gaat inderdaad erg hard! Ben met 2 games ook al 60 GB verder. Voordeel vind ik dat het installeren heel snel gebeurd en op de achtergrond. Dus als de HDD een keer vol is gooi ik er wel een game af en als ik die dan weer is wil spelen staat hij er zo weer op.

Mooie AC versie trouwens 8) Ik kan de normale versie bestellen bij de ING rentepuntenwinkel voor 39,95, weet alleen niet of ik het wat vind.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

FeaR1986

Quote from: Martijn90 on December  2, 2013, 11:36:18
De HDD gaat inderdaad erg hard! Ben met 2 games ook al 60 GB verder. Voordeel vind ik dat het installeren heel snel gebeurd en op de achtergrond. Dus als de HDD een keer vol is gooi ik er wel een game af en als ik die dan weer is wil spelen staat hij er zo weer op.

Mooie AC versie trouwens 8) Ik kan de normale versie bestellen bij de ING rentepuntenwinkel voor 39,95, weet alleen niet of ik het wat vind.

Zolang je save-game en progress maar niet weg wordt gegooid maakt het mij ook niet uit om wat games ter verwijderen als de HDD te vol wordt. Maar heb nog nergens gevonden wat er allemaal in die xx GB zit.

Heeft ING ook PS4-games! Eens de rentepunten van mijn ouders opmaken dan, die hebben er toch te veel :P
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Martijnst1990

Quote from: FeaR1986 on December  2, 2013, 12:21:17
Zolang je save-game en progress maar niet weg wordt gegooid maakt het mij ook niet uit om wat games ter verwijderen als de HDD te vol wordt. Maar heb nog nergens gevonden wat er allemaal in die xx GB zit.

Heeft ING ook PS4-games! Eens de rentepunten van mijn ouders opmaken dan, die hebben er toch te veel :P
Daar heb je een punt, ging er vanuit dat het alleen de game data is, zo was het in ieder geval wel bij de PS3. Als het ook de savegames zijn wordt het een ander verhaal..

De ING heeft helaas alleen AC: BF..
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Quote from: Martijn90 on December  2, 2013, 11:36:18
De HDD gaat inderdaad erg hard! Ben met 2 games ook al 60 GB verder. Voordeel vind ik dat het installeren heel snel gebeurd en op de achtergrond. Dus als de HDD een keer vol is gooi ik er wel een game af en als ik die dan weer is wil spelen staat hij er zo weer op.

Mooie AC versie trouwens 8) Ik kan de normale versie bestellen bij de ING rentepuntenwinkel voor 39,95, weet alleen niet of ik het wat vind.

Mooie prijs zeg voor AC:BF! Wat ik zo lees lijkt het me juist een erg gave game. Bij de voorgaande delen vond ik het free runnen wel leuk maar dat ging op een gegeven moment ook vervelen. Ren naar dit en dat punt, vermoord die en die, zorg dat je onzichtbaar wordt etc. Het lijkt me wel gaaf dat je nu de afwisseling hebt met de schepen.

edit: FeaR ik heb nu ook de PS4 Killzone Shadow Fall pack besteld. Duurt nog wel een aantal weken voordat hij geleverd wordt gok ik. Maar 15% korting is ook leuk natuurlijk. :)

MegaJ

Quote from: LuPo on December  2, 2013, 13:00:54
Mooie prijs zeg voor AC:BF! Wat ik zo lees lijkt het me juist een erg gave game. Bij de voorgaande delen vond ik het free runnen wel leuk maar dat ging op een gegeven moment ook vervelen. Ren naar dit en dat punt, vermoord die en die, zorg dat je onzichtbaar wordt etc. Het lijkt me wel gaaf dat je nu de afwisseling hebt met de schepen.

edit: FeaR ik heb nu ook de PS4 Killzone Shadow Fall pack besteld. Duurt nog wel een aantal weken voordat hij geleverd wordt gok ik. Maar 15% korting is ook leuk natuurlijk. :)
Waar krijg je 15% korting?
Pre Marantz Cinema 70S || EV Rotel RMB-1585 || Fronts B&W 683 S2 || Center B&W HTM6 S2 || Sub BK XXLS400 + Auralex SubDude || Rears B&W DM601 S2 || Bronnen PS5 / DIY NAS/htpc combi / Apple TV 4K

LuPo

Quote from: MegaJ on December  2, 2013, 20:44:52
Waar krijg je 15% korting?

Excuses dat ik dit bericht over het hoofd heb gezien. Je kon bij Albert Heijn cadeaubonnen kopen van Wehkamp met 15% korting. Maar die cadeaubonnen kun je natuurlijk ook gewoon aan jezelf cadeau doen. :D

Hoe bevalt de PS4 FeaR? Ik moet je eigenlijk ff toevoegen aan PSN. Welke spellen heb je?

FeaR1986

Quote from: LuPo on January 21, 2014, 09:09:07
Hoe bevalt de PS4 FeaR? Ik moet je eigenlijk ff toevoegen aan PSN. Welke spellen heb je?

Ehh.... ik denk dat ik de PS4 dit jaar sowieso nog niet aan heb gehad en alles vanaf medio december 2013 twijfel ik ook aan  :blush: Op één of andere manier vind ik Killzone Shadow Fall wel extreem tof qua graphics en gameplay en ook Assassin's Creed IV: Black Flag ziet er tof uit, maar ik heb de zin om te gamen niet echt (meer). Als ik thuis op de bank plof zet ik liever een filmpje aan of zet ik een muziekje op. Ben de laatste tijd helemaal fan van Lavinia Meijer. Maar spijt dat ik hem gekocht heb is er toch niet. Ik denk dat het meer aan de games ligt die er op dit moment zijn voor de PS4. De XBox One heb ik ook nog steeds in pre-order staan en die gaat er ook zeker komen. Al ben ik bang dat ik ook daar niet extreem veel achter zal zitten wil ik een game als Forza 5 gewoon spelen. Toevoegen kan je me altijd, PSN ID is gelijk aan mijn forumnaam hier.

Dus hij staat er wel de PS4, maar daar is ook alles mee gezegd:


Het is een beetje een kabelbende, maar met "high-end" Powercables en 2 x 8,54mm² speakerkabels krijg je alles toch net wat minder lekker weggewerkt  :angel:

En als we dan toch foto's aan het spammen zijn...




Edit:
Ik weet het, speaker Rear Right blijft een compromis maar voor mij is dit het beste wat ik er nu van kan maken en het is vele malen beter dan het ooit was op mijn slaapkamer bij mijn ouders thuis.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

LuPo

Ziet er mooi uit zeg! Zo'n lekkere bank ga ik ook maar eens voor sparen denk ik. Lijkt me heerlijk. :worship:

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Crownfire

Mooie set heb je staan. Focal is super. Speel je ook blu Ray's af via de ps4 of?

LuPo

Quote from: Crownfire on January 21, 2014, 22:53:40
Mooie set heb je staan. Focal is super. Speel je ook blu Ray's af via de ps4 of?

Linksboven in het kastje staat een Denon BDT blu-ray speler. ;)

Crownfire

Quote from: LuPo on January 22, 2014, 09:33:19
Linksboven in het kastje staat een Denon BDT blu-ray speler. ;)

Moest goed kijken, maar ik zie hem staan :). Staat niet in de lijst van de apparatuur zeg maar. Ik ben namelijk benieuwd naar de kwaliteit van de blu ray speler van de ps4. Ik twijfel of ik een aparte blu ray speler moet aanschaffen voor de enkele blu rays die ik kijk. Speel ze nu via de ps3 af namelijk.

FeaR1986

Quote from: LuPo on January 21, 2014, 21:04:32
Ziet er mooi uit zeg! Zo'n lekkere bank ga ik ook maar eens voor sparen denk ik. Lijkt me heerlijk. :worship:

Thnx! Hoekbank is alleen wel funest voor je ene rear speaker als je vloerstaanders hebt zoals je ziet...

Ik zie de foto's van jouw nieuwe stulpje t.z.t. wel in het topic. Kan je meteen de A250 mee op de foto zetten, de ruimte die je nu krijgt verdient wel een paar van die jongens.

Quote from: RalphH on January 21, 2014, 21:23:55
Zeer relaxed hoekje! Binnenkort maar eens ff daten.

Gaan we zeker doen! Moet ik alleen nog wel even een HDMI-kabeltje naar voren zien te toveren vanaf de receiver. Mijn oude beestje doet nog niet aan HDMI Front  :angel:

Aankomend weekend zit ik wat lastig (consignatiedienst), maar we prikken een dagje!

Ik heb gelukkig wel wat te doen tijdens mijn dienst:






Quote from: Crownfire on January 22, 2014, 11:31:43
Moest goed kijken, maar ik zie hem staan :). Staat niet in de lijst van de apparatuur zeg maar. Ik ben namelijk benieuwd naar de kwaliteit van de blu ray speler van de ps4. Ik twijfel of ik een aparte blu ray speler moet aanschaffen voor de enkele blu rays die ik kijk. Speel ze nu via de ps3 af namelijk.

Foto's maken is en blijft lastig met een telefoon. Zeker doordat mijn kamer relatief donker is (deels eigen schuld door de langste wand donkergrijs te schilderen), maar voor de volledigheid hier het lijstje van de apparatuur:

  • Front speakers: Focal Chorus 826W Limited Edtion in Satin Black
  • Center speaker: Focal Chorus CC800W Special Edtion in Gloss Black
  • Rear speakers: Focal Chorus 816W Special Edition in Satin Black
  • Subwoofer: Velodyne SPL-1200 Ultra in Gloss Black
  • Processor: Denon AVR-2809
  • Beeldweergever: Panasonic Viera TX-P65VT50
  • Eindversterker fronts: Emotiva XPA-2
  • Eindversterker rears + center: Emotiva XPA-5
  • Blu-rayspeler: Denon DVD-2500BT
  • Mediastreamer: HDI Dune Smart D1 en Logitech Squeezebox Touch, beiden voorzien vanaf een QNAP TS-469 Pro NAS.
  • Gameconsoles: Sony Playstation 4 + Microsoft XBox 360
  • Luidsprekekabel: Van den Hul- The Magnum Hybrid
  • HDMI kabels bronnen: Audioquest Forest HDMI
  • HDMI kabels TV: Audioquest Chocolate HDMI
  • Subwoofer: Van den Hul The Sub
  • Optisch: Audioquest Forest Optilink
  • Interconnects: Van den Hul - The Rock 3T
  • Powercords: W&M Tornado en Viablue X25
Kwaliteit van de PS3 (wat een FAT was en dus wellicht niet representatief meer) ten opzichte van de DVD-2500BT heb ik ooit getest, de PS4 nog niet. Moet ook zeggen dat de Dune D1 meer aan staat dan de Denon Blu-rayspeler. Even een MKV-tje of BD25/50 downloaden is toch makkelijker dan boven een schijfje halen, de Denon opstarten (letterlijk 45 seconden), het schijfje laden (wederom tientallen seconden) en dan naar alle reclames en waarschuwingen kijken.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Denon Focal

Toch een mooi lijstje Kevin, herken er ook wel het een en ander in  ;D
Als ik het zo zie is de volgende stap een nieuwe Processor.

Lego blijft gaaf, ik ben nu met mijn zooon een groete technische doos aan het maken.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

FeaR1986

Quote from: Denon Focal on January 22, 2014, 14:41:44
Als ik het zo zie is de volgende stap een nieuwe Processor.

Jup. Twijfel nog steeds over een dedicated AV8801 van Marantz of toch cheap een AVR-4520 van Denon nemen en dan alles op Pre-Out zetten. Dan maar geen ringkern en verkoperd chassis maar wel behoorlijk goedkoper.

Maar nieuwe pre/pro is echt iets voor over maanden of wellicht zelfs jaren. Heb van de belastingdienst leuke brieven gehad dat ik in hun systeem stond als 430 euro per jaar verdienende. Dat is nu - eindelijk na veel bellen van mijn kant - rechtgetrokken. Maar nu mag ik duizenden euro's terug gaan betalen van de allemaal te veel gekregen zorgtoeslag. Alleen maar eerlijk natuurlijk, maar het is wel even een flinke financiële klap op mijn spaarrekening.

Aanvullend, moet zeggen dat ik ook niet echt de voordelen van een nieuwe pre/pro mis. Dingen als 3D gebruik ik niet dus daarvoor hoef ik geen upgrade te doen. HDMI ARC los ik wel op met een optische kabel. Meer HDMI-ingangen is leuk maar ik heb de apparatuur niet en de ruimte niet voor meer apparatuur. Enige wat leuk zou zijn is een HDMI aan de voorkant (voor ooit die ene keer) en wellicht netwerk zodat ik de receiver aan kan zetten met de telefoon. Want streamen van muziek doe ik via de Squeezebox.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Denon Focal

En HD audio, zit niet op je Denon toch, daar kan je analoog met je Blu-ray omheen maar niet met de Dune volgens mij.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

FeaR1986

Mijn Denon heeft HDMI 1.3 en HDMI Processing met daarmee ook HD Audio. Sterker nog, ik heb een heel sexy blauw lampje als er HD Audio in de track zit:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Martijnst1990

Quote from: FeaR1986 on January 21, 2014, 10:54:59
Ehh.... ik denk dat ik de PS4 dit jaar sowieso nog niet aan heb gehad en alles vanaf medio december 2013 twijfel ik ook aan  :blush: Op één of andere manier vind ik Killzone Shadow Fall wel extreem tof qua graphics en gameplay en ook Assassin's Creed IV: Black Flag ziet er tof uit, maar ik heb de zin om te gamen niet echt (meer). Als ik thuis op de bank plof zet ik liever een filmpje aan of zet ik een muziekje op. Ben de laatste tijd helemaal fan van Lavinia Meijer. Maar spijt dat ik hem gekocht heb is er toch niet. Ik denk dat het meer aan de games ligt die er op dit moment zijn voor de PS4. De XBox One heb ik ook nog steeds in pre-order staan en die gaat er ook zeker komen. Al ben ik bang dat ik ook daar niet extreem veel achter zal zitten wil ik een game als Forza 5 gewoon spelen. Toevoegen kan je me altijd, PSN ID is gelijk aan mijn forumnaam hier.

Dus hij staat er wel de PS4, maar daar is ook alles mee gezegd:


Het is een beetje een kabelbende, maar met "high-end" Powercables en 2 x 8,54mm² speakerkabels krijg je alles toch net wat minder lekker weggewerkt  :angel:

En als we dan toch foto's aan het spammen zijn...




Edit:
Ik weet het, speaker Rear Right blijft een compromis maar voor mij is dit het beste wat ik er nu van kan maken en het is vele malen beter dan het ooit was op mijn slaapkamer bij mijn ouders thuis.
Ik heb precies hetzelfde qua gamen. Moet Killzone en Need for Speed (enige games die ik tot nu toe heb) nog uitspelen, maar heb steeds maar weinig zin om te gamen. Killzone ziet er grafisch erg goed uit inderdaad, maar vind hem toch niet heel erg lekker spelen, heb mij veel meer vermaakt met deel 2 en 3.

Verder blijft dit natuurlijk een fantastische set 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

FeaR1986

Quote from: Martijn90 on January 22, 2014, 19:57:35
Killzone ziet er grafisch erg goed uit inderdaad, maar vind hem toch niet heel erg lekker spelen, heb mij veel meer vermaakt met deel 2 en 3.

Waar de vorige Killzone allemaal redelijk rechtoe-rechtaan waren is deze wat (eigenlijk veel meer) open en dat is wennen. Aan de ene kant juich ik open werelden altijd toe maar voor een game als Killzone (en de opzet ervan) is het wellicht wat too much. Een game als Assassin's Creed is ook open, maar daar heb je door de opzet van de game ook meer inzicht in de wereld en dat mis ik bij Killzone wel.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

LuPo

Ik moet zeggen dat ik toch redelijk hooked ben aan m'n PS4. :D

En die foto's komen zeker hoor FeaR! :thumbs-up: