The XTZ Mansion -> Nieuwe receiver

Gestart door Martijnst1990, februari 8, 2010, 20:14:51

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Huh??  ???

Citaat van: morca op april 16, 2013, 19:17:39
Het is voor Martijn wel intressant om te weten hoever hij kan gaan,ik zeg nog heel stukje verder.
Verder is het idd niet echt intressant Chris,visueel laten zien wat er kan.

Heb je zelf 2 van deze monsters staan,en je gaat je huis laten schudden met pulse vd demodisk.
Is ook voor jouw enig aanknoop punt hoever je kan gaan,wel intressant denk ik.
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

LittleNinja

:D

Citaat van: morca op april 16, 2013, 19:48:47
oh vergissing,ik zie nu pas dat jullie dezelfde avatar hebben  :-X

Mijn excuus voor de verwarring Little Ninja  :)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

VTEC_genieter

Morca was effe afgeleid door die conus..... ;D
Die schattige subwoofer is handmade by Martijn  :clapping:

Ik heb liever het gaas aan al m'n speakers, wil geen conussen/drivers/tweeters zien. Als alles maar goed klinkt  :)

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

morca

Citaat van: VTEC_genieter op april 16, 2013, 20:51:18
Morca was effe afgeleid door die conus..... ;D

Idd ,ik zat even te checken hoever hij gaat ,even spieken hoeveel hij ze ervan langs geeft.
Dus ergens heb je gelijk,doe ik thuis ook bij sommige stukje die ik voor het eerst hoor.
Ik wil me woofer,s niet slopen met 20 hz > content  :)

Roosters zit ik ook over te denken ,maar dan moet ik wel snel zijn voor een nieuwe type komt.
Mij gaat het ook om het geluid hoor,maar ik pers me woofers zo uit af en toe,dat ik beter wel die Xmax in de gaten houd.
Wil niet zeggen dat ik zo de hele film zit te kijken trouwen  ,dan heb ik hulp nodig  :clapping:

Former member 78

Ik vind het juist wel leuk om ze te zien wapperen.
De MTX'en doen dat redelijk, de Beyma's heel soms.

Soms is er zoveel druk, dan nog zie je bijna niks.

LuPo

Hoe bevalt de VT50 Martijn? Lekker aan het genieten elke dag (vandaar dat je zo weinig post)? :D

snowbo

VT50 is zeker elke keer weer genieten.. Heb de mijne ingespeeld met Lost :D :inlove:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

FeaR1986

Focal Chorus 826W - 816W - CC800W - Dôme Flax | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVC-A1H | Advance Paris X-A220 EVO | LG 77G1 | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony Playstation 5 Pro | Microsoft Xbox Series X | Van den Hul The Magnum Hybrid - The Sub Hybrid - The Well - HDMI 4K Ultimate - Optocoupler mkII | Audioquest 1007 Series banana

RalphH

Subs door de vloeren gezakt, staan nu in de woonkamer.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Martijnst1990

Wat een wilde ideeën allemaal :P

Nee hoor, alles is nog zoals het is ;) Ben de laatste tijd alleen erg druk waardoor er maar weinig tijd is voor het forum. Op het werk is het de laatste tijd een stuk drukker waardoor er alleen maar tijd is om te... werken :P Na het werk even snel eten, laten zakken en dan naar de sportschool (5-6 keer per week) en als ik dan thuis kom en klaar ben met alles heb ik weinig zin om nog een (moeilijke) film te kijken of echt te forummen, dus kijk meestal even een serie of even gewoon tv.

Maar verder bevalt alles nog meer dan prima. Sta nog steeds te kijken van het plaatje dat de Panasonic neerzet en het geluid blijft ook ontzettend gaaf 8)

Ben me wel een beetje aan het verdiepen in muziek streamen, zodat ik niet de pc en tv aan hoef te zetten, maar gewoon even snel een app op de telefoon om alles te bedienen. Maar dit zal wel echt een budget oplossing worden.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

high-q

Citaat van: Martijn90 op mei 19, 2013, 22:02:45
Wat een wilde ideeën allemaal :P

Nee hoor, alles is nog zoals het is ;) Ben de laatste tijd alleen erg druk waardoor er maar weinig tijd is voor het forum. Op het werk is het de laatste tijd een stuk drukker waardoor er alleen maar tijd is om te... werken :P Na het werk even snel eten, laten zakken en dan naar de sportschool (5-6 keer per week) en als ik dan thuis kom en klaar ben met alles heb ik weinig zin om nog een (moeilijke) film te kijken of echt te forummen, dus kijk meestal even een serie of even gewoon tv.

Maar verder bevalt alles nog meer dan prima. Sta nog steeds te kijken van het plaatje dat de Panasonic neerzet en het geluid blijft ook ontzettend gaaf 8)

Ben me wel een beetje aan het verdiepen in muziek streamen, zodat ik niet de pc en tv aan hoef te zetten, maar gewoon even snel een app op de telefoon om alles te bedienen. Maar dit zal wel echt een budget oplossing worden.

Gelukkig is er niks aan de hand.

Herkenbaar met trainen, let je er wel op dat je je rust pakt? Je boekt de meeste progressie als je ook aan je herstel denkt. Leuke hobby trouwens voor erbij  8)

Budget oplossing is een SBT + een losse DAC?  ;)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

LuPo

Met voldoende rust 'groei' je het snelst inderdaad. Overtrainen is nooit goed.

Martijnst1990

Citaat van: high-q op mei 19, 2013, 23:03:37
Gelukkig is er niks aan de hand.

Herkenbaar met trainen, let je er wel op dat je je rust pakt? Je boekt de meeste progressie als je ook aan je herstel denkt. Leuke hobby trouwens voor erbij  8)

Budget oplossing is een SBT + een losse DAC?  ;)
Inderdaad niks aan de hand ;)

Pak inderdaad genoeg rust. Heb nu een 4 dagen split schema, dus elke dag een andere spiergroep, waardoor elke groep in principe 3-4 dagen rust krijgt. Schema heb ik op laten stellen bij de sportschool en die vertelde me dat daardoor er in principe niet 1 of 2 dagen rust tussen hoeft.

Dag 1: Borst en triceps
Dag 2: Rug en biceps
Dag 3: Schouders en buik
Dag 4: Benen

Bevalt tot nu toe erg goed en ik merk ook heel duidelijk dat als ik dag 1 heb gehad en daarna de andere 3 dagen doe, dat ik weer op volle krachten ben als ik weer aan dag 1 begin :)

En die SBT + DAC is inderdaad een idee, alleen merk je wel dat die steeds schaarser wordt tweedehands. Heb zelf een Raumfeld Connector 2 op het oog van Teufel. Is ook (nog) niet de bedoeling dat het echt een netwerk speler wordt. Gewoon een USB HDD eraan waar muziek opstaat en dat bedienen met de app zodat er geen TV aan hoeft. Dat kan ook met een SBT?

Citaat van: LuPo op mei 20, 2013, 17:12:42
Met voldoende rust 'groei' je het snelst inderdaad. Overtrainen is nooit goed.
Klopt, maar als het goed is heb ik op deze manier dus voldoende rust, althans volgens de sportschool wel.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Ah, dat kan ook inderdaad. Zal wel goed zijn dan. :D

morca

Citaat van: Martijn90 op mei 20, 2013, 17:25:23

Dag 1: Borst en triceps
Dag 2: Rug en biceps
Dag 3: Schouders en buik
Dag 4: Benen

althans volgens de sportschool wel.
Net sportschema,klopt idd helemaal wat je sportschool zegt,is de normale manier van Body building.

Goed bezig Martijn,1 tip,kijk uit met bankdrukken en je schouder/spieraanhechtingen op je schouder,daar heb ik al veel mensen de mist in zien gaan.

HTip

Welkom terug Martijn. Zo zie je maar dat je gemist werd ;)

Ik heb de spikes en voetjes van de centerstand gevonden, dus je kan kiezen. Nog 2 weekjes :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Had deze posts gemist..  :blush:

Citaat van: morca op mei 20, 2013, 18:34:30
Net sportschema,klopt idd helemaal wat je sportschool zegt,is de normale manier van Body building.

Goed bezig Martijn,1 tip,kijk uit met bankdrukken en je schouder/spieraanhechtingen op je schouder,daar heb ik al veel mensen de mist in zien gaan.
Thanks, werd mij inderdaad ook al verteld. Gaat tot nu toe lekker met het schema :)

Citaat van: HTip op mei 20, 2013, 19:47:44
Welkom terug Martijn. Zo zie je maar dat je gemist werd ;)

Ik heb de spikes en voetjes van de centerstand gevonden, dus je kan kiezen. Nog 2 weekjes :pompom:
Mwa, ben nooit echt weggeweest hoor, alleen wat minder actief :D

Ben benieuwd naar de centerstand, was het alweer bijna vergeten...  ::) En nog maar 1 dagje :P

Dedicated HT

Martijnst1990

Heb inmiddels ipv een muziek streamer mijn HTPC meer ingericht op muziek luisteren. XBMC start direct op als de PC aangaat waardoor ik niet meer de TV aan hoef te zetten om dat allemaal op te starten. Vervolgens kan ik hem gewoon met mijn telefoon of tablet bedienen, werkt prima :)

Daarnaast is er een nieuwe HTPC gekomen en die draait sinds gister. Had 2 leuke meevallers en hij was na een jaar of 4-5 wel aan vervanging toe.

Deze is ook wat meer op gamen gericht en heeft een SSD voor het besturingssysteem, wat een hele verademing is!

Dedicated HT

Ejorne

Citaat van: Martijn90 op mei 31, 2013, 14:23:59

Daarnaast is er een nieuwe HTPC gekomen en die draait sinds gister. Had 2 leuke meevallers en hij was na een jaar of 4-5 wel aan vervanging toe.

Je oude gaat in de verkoop?

high-q

Citaat van: Martijn90 op mei 31, 2013, 14:23:59
Heb inmiddels ipv een muziek streamer mijn HTPC meer ingericht op muziek luisteren. XBMC start direct op als de PC aangaat waardoor ik niet meer de TV aan hoef te zetten om dat allemaal op te starten. Vervolgens kan ik hem gewoon met mijn telefoon of tablet bedienen, werkt prima :)

Deze is ook wat meer op gamen gericht en heeft een SSD voor het besturingssysteem, wat een hele verademing is!

Nice, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Puur alleen voor muziek of zijn de specs ook genoeg om met video renderers etc aan de slag te gaan?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

Citaat van: Ejorne op juni  2, 2013, 12:06:35
Je oude gaat in de verkoop?
Zit ik nog over te twijfelen, verkoop of ik ga hem ergens anders in huis gebruiken. Maar mocht in de verkoop gaan is hij al gereserveerd voor mijn neef.

Citaat van: high-q op juni  3, 2013, 11:15:36
Nice, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Puur alleen voor muziek of zijn de specs ook genoeg om met video renderers etc aan de slag te gaan?

Is niet puur voor muziek, gewoon een allround PC. Puur voor muziek is hij helaas niet stil genoeg, maar dat is niet anders. Alleen tijdens de pauze tussen de nummers hoor ik hem iets, maar hier valt wellicht nog wat aan te tweaken.

Voor de liefhebbers, PC bestaat uit:

Kast: Silverstone Grandia GD07
Moederbord: Asus Z77 P88 (exacte type nummer even niet bij de hand)
Processor: Intel i5 3570k
Processor koeler: Scythe Big Shuriken Rev B.
Videokaart: MSI 660 TI Twin Frozer Power Edition
Geheugen: Corsair 8 GB 1600 mhz
SSD: Samsung 840 Pro 128 GB
HDD: Seagate Barracuda 7,200 RPM 2 TB
Voeding: OCZ ModXstream 600 watt

Dedicated HT