lg lcd/plasma 2010

Gestart door marz01, januari 5, 2010, 22:18:20

Vorige topic - Volgende topic

Nooff

Citaat van: Davey op april 12, 2010, 18:29:32
Wow, m'n mond valt open. De recensies spreken je tegen. Waar heb je het vergelijk kunnen maken?
Ik heb nog geen recensies gelezen op die van AVSForum na, en die toch zeer positief.   :thumbs-up:

Mn buurman heeft sinds zaterdag de LG 50PK550 in huis staan dus ik heb eens even goed bekeken wat die tv nou eigenlijk doet, zowel overdag als 's avonds. Aangezien ik zelf een Pioneer heb kon ik ook mooi die vergelijking meenemen. Naar het schijnt zweeft er ergens op het net een review van de 60" waarbij genoemd werd dat de LG de enige plasma is die ook maar in de buurt komt van de Kuro. Omdat ik vrij recent de Panasonic 50G20 aan de tand heb kunnen voelen wist ik nog vrij goed hoe deze presteert. De LG uit de doos gehaald (zaterdag) viel me meteen op dat deze NOG PLATTER  :o is dan de Panasonic. De tv is zeer mooi afgewerkt, heeft een draaivoet en weegt slechts 31kg (incl voet). De tv eenmaal geplaatst en aangesloten direct maar eens het menu in...wat ongelooflijk veel instellingen, meer nog dan bij mijn 5090  :o Omdat plasma best wel een behoorlijke periode moet inspelen hebben we direct de waardes teruggeschroefd naar ongeveer 1/3 van de maximale setting, maar dan nog, wat een plaatje! Ik was toch wel erg verbaasd....

Omdat de Panasonic 50G20 niet binnen handbereik was, heb ik op geheugen een vergelijking gemaakt. Ik heb het gevoel dat ze qua zwartwaarde vrijwel gelijk zijn, in ieder geval niet zichtbaar anders. Wat me wel meteen opviel was dat de LG verschrikkelijk goed met het signaal om ging (zelfs op niet afgestelde settings). Het scherm is ongelooflijk "noise free" en heeft een ongelooflijke scherpte. De kleuren zijn natuurgetrouw ondanks de natte vinger settings. De LG heeft wel een wat meer reflecterende glasplaat, dus met direct zonlicht heb je vrij veel reflectie. Aangezien CRT hier ook last van had vind ik dit niet zo zeer een minpunt, ondanks dat ik weet dat mijn 5090 hier beter mee om gaat. 's Avonds is het echt een genot om naar te kijken, ik durf bijna mijn 5090 er wel voor te verkopen...want....wat een bargain die LG. Je hebt voor € 729 (winkelprijs) gewoon ontzettend veel tv (qua grootte dan, aangezien de LG verschrikkelijk plat is voor een plasma, schrikbarend gewoon). Ook de LG heeft twee THX gebruikersettings, evenals 2 ISF settings. Daarnaast is de LG in het bezit van een "Orbiter", "White wash" en zelfs "Colour wash" optie om image retention tegen te gaan. De LG leek er iets meer last van te hebben in vergelijk met de Panasonic G20, mijn 5090 heeft er geen last van. Toch, was ook een menu dat langer dan 2 minuten op het scherm had gestaan, na ongeveer 5 minuten film kijken weer helemaal verdwenen. Ik verwacht dat de LG naarmate de inspeeltijd hier wat minder last van zal hebben.

De motion op de LG was zeer smooth, zonder haperingen, haken e.d. Zelfs de meest snelle pans werden zeer keurig op het beeld getoverd, zonder scherpteverlies (in tegenstelling tot het topmodel van LG naar het schijnt). Hierin had de LG zeker een streepje voor op de Panasonic die iets meer leek te haken, al was het eigenlijk te verwaarlozen. Daarnaast viel mij iets op, wat ik in eerste instantie niet eens gemerkt had.....geen zoem, geen brom, geen piep, doodse stilte!

Je hebt hedentendage een groot scala aan tv's waaruit je een keuze kunt maken, waaronder deze LG en een Panasonic G20 etc. Voor value voor money scoort de LG een dikke 10 uit 10. Zo goed? Ja, ZO GOED! De Panasonic en LG zijn beide zeer mooie tv's, maar persoonlijk valt mij het design van de Panasonic erg tegen. De LG daarentegen, lijkt wat meer naar Samsung en Pioneer te hebben gekeken. Mooie strakke zwarte behuizing, zeer plat (bijna Samsung LED) en een scala aan aansluitingen. Je kunt eigenlijk niet fout gaan, welke keuze je ook maakt, het is persoonsgebonden. Echter, als ik moet kiezen tussen de LG en de Panasonic, dan is voor mij de keuze zeer makkelijk. LG, zonder twijfel! Voor de prijs van 1 Panasonic 50G20 heb je 2 LG 50PK550 plasma's, en dan heb je voor 80-90% een tv met betere eigenschappen. LG is in opmars, ik moet ze bij deze een groot compliment maken!

1080P24

Citaat van: Nooff op april 12, 2010, 18:02:21
Ik moet zeggen dat ik zeer positief verrast ben betreft de LG 50PK550. Als je het mij vraagt is het een Panasonic G20 in een mooier jasje en de helft goedkoper! Wat een schitterend beeld  :o

ben ik het helemaal mee eens  :clapping: :headbanging:

Davey

Citaat van: 1080P24 op april 12, 2010, 19:03:50
ben ik het helemaal mee eens  :clapping: :headbanging:

Jij hebt een LG dus neem ik niet serieus meer  :D

@Nooff, da's nog is een review zeg  :o. Je maakt me er serieus weer mee aan het twijfelen. Ik had juist afscheid genomen van de LG's door de wat mindere reviews t.o.v. de Pana's dus u word vriendelijk bedankt  :nopompom:.

Citaat van: Nooff op april 12, 2010, 18:55:53
De motion op de LG was zeer smooth, zonder haperingen, haken e.d. Zelfs de meest snelle pans werden zeer keurig op het beeld getoverd, zonder scherpteverlies (in tegenstelling tot het topmodel van LG naar het schijnt).

Wat bedoel je overigens met deze opmerking? Dat het beter is een PK550 te kiezen dan een PK950 :o. Bizar.

Het design is zeker fantastisch. Ik vind het het mooiste wat er nu is en daarom dat ik ervan baalde dat de reviews minder waren. Hmm, je maakt het allemaal niet makkelijker voor me  ;)

Nooff

Citaat van: Davey op april 12, 2010, 19:48:57
Jij hebt een LG dus neem ik niet serieus meer  :D

@Nooff, da's nog is een review zeg  :o. Je maakt me er serieus weer mee aan het twijfelen. Ik had juist afscheid genomen van de LG's door de wat mindere reviews t.o.v. de Pana's dus u word vriendelijk bedankt  :nopompom:.

Wat bedoel je overigens met deze opmerking? Dat het beter is een PK550 te kiezen dan een PK950 :o. Bizar.

Het design is zeker fantastisch. Ik vind het het mooiste wat er nu is en daarom dat ik ervan baalde dat de reviews minder waren. Hmm, je maakt het allemaal niet makkelijker voor me  ;)
Als je het mij vraagt is die LG gewoon een G20. Vergeet die reviews, die LG is echt een top tv! Als Kuro bezitter ben je niet zo snel onder de indruk, nu was ik dat wel! Het schijnt inderdaad dat de 950 wat motion/scherpte problemen heeft. Ik weet niet wat hier van waar is, maar ik vraag me wel af of er dusdanige verschillen zijn die het prijsverschil rechtvaardigen. Het contrast van de LG is bij de 550 al top, beter dan de G20. Wat ik zei, de LG heeft wat meer last van IR, maar dat is vrijwel meteen weer verdwenen. Orbiter aanzetten, 1 keer in de week ff de "wash modes" er overheen en klaar. Ik verwacht eigenlijk naarmate de urenteller omhoog gaat, dat de tv hier minder last van ondervindt.

skank1

toch raar dat jij beweert dat de 550 90% beter is dan de pana g20
jij gaat dus in tegen alle reviews door profs gedaan
sorry but i don't buy it
en dan nog een lager model dan de 950 het topmodel v lg
lg heeft ferm veel last van image retention, en dit is voor mij wel degelijk een probleem
ok het design is mooier, 100% gelijk in, maar alle reviews spreken de kwaliteit dat jij beweert, tegen
jij vergelijkt in je geheugen, zij vergelijken de 2 schermen vlak naast elkaar
als het voor jou goed is, nou goed dan ! koop je die lg maar
als ik iemand anders een scherm moet aanraden, zeg ik hen dat ze realistisch moeten blijven
punt is nu eenmaal, meer geld = meer kwaliteit

bovendien spreken ze allemaal dat de pana wel degelijk kwalitatief beter is op diverse vlakken (behalve het design dan)

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Davey

Citaat van: Nooff op april 12, 2010, 19:54:33
Als je het mij vraagt is die LG gewoon een G20. Vergeet die reviews, die LG is echt een top tv! Als Kuro bezitter ben je niet zo snel onder de indruk, nu was ik dat wel! Het schijnt inderdaad dat de 950 wat motion/scherpte problemen heeft. Ik weet niet wat hier van waar is, maar ik vraag me wel af of er dusdanige verschillen zijn die het prijsverschil rechtvaardigen. Het contrast van de LG is bij de 550 al top, beter dan de G20. Wat ik zei, de LG heeft wat meer last van IR, maar dat is vrijwel meteen weer verdwenen. Orbiter aanzetten, 1 keer in de week ff de "wash modes" er overheen en klaar. Ik verwacht eigenlijk naarmate de urenteller omhoog gaat, dat de tv hier minder last van ondervindt.

Ik zit net te vergelijken wat de verschillen tussen de 550 een 950 zijn;

Infinia op de 950 aanwezig (geen idee wat het is)
Wireless en bedraad netwerkaansluiting op de 950 aanwezig (kan makkelijk zijn)
Contrastverhouding op de 550 is 3 mio en op de 950 is dit 5 mio (volgens mij wel heel belangrijk)
X-black filter op de 950 aanwezig
Wireless AV link (Ready), Netcast, Video call Skype en DLNA/CIFS aanwezig op de 950
De 950 is ietsje platter maar da's minimaal (52.4 tegenover 55.3)
De 550 heeft een 2e scart en een pc-audio in.

Het prijsverschil is zo'n 300 euro als je de 60" uitvoeringen pakt op kieskeurig maar wat zou wijsheid zijn. Het uiterlijk van de 950 is nog mooier, contrastverhouding is een stuk beter en een zwartfilter. Maar de motion ............. :confused:

Je maakt het me echt lastig Nooff. De V20's zijn er nog niet dus dat vergelijk gaat ook nog niet op hoewel ik niet veel verschil verwacht met de G's maar je weet nooit.

Davey

Citaat van: skank1 op april 12, 2010, 20:21:48
sorry but i don't buy it
lg heeft ferm veel last van image retention, en dit is voor mij wel degelijk een probleem
ok het design is mooier, 100% gelijk in, maar alle reviews spreken de kwaliteit dat jij beweert, tegen
als ik iemand anders een scherm moet aanraden, zeg ik hen dat ze realistisch moeten blijven

bovendien spreken ze allemaal dat de pana wel degelijk kwalitatief beter is op diverse vlakken (behalve het design dan)

En toch vind ik de review van Nooff belangrijk. Misschien nog wel meer dan die van de pro's  :-X. Niet omdat ik dat wil maar omdat niet alles helemaal technisch word uitgekauwt.

skank1

Citaat van: Davey op april 12, 2010, 20:27:34
En toch vind ik de review van Nooff belangrijk. Misschien nog wel meer dan die van de pro's  :-X. Niet omdat ik dat wil maar omdat niet alles helemaal technisch word uitgekauwt.

Dan moet je hem maar volgen he ;)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

skank1

Citaat van: Davey op april 12, 2010, 20:24:50
Ik zit net te vergelijken wat de verschillen tussen de 550 een 950 zijn;

Infinia op de 950 aanwezig (geen idee wat het is)
Wireless en bedraad netwerkaansluiting op de 950 aanwezig (kan makkelijk zijn)
Contrastverhouding op de 550 is 3 mio en op de 950 is dit 5 mio (volgens mij wel heel belangrijk)
X-black filter op de 950 aanwezig
Wireless AV link (Ready), Netcast, Video call Skype en DLNA/CIFS aanwezig op de 950
De 950 is ietsje platter maar da's minimaal (52.4 tegenover 55.3)
De 550 heeft een 2e scart en een pc-audio in.

Het prijsverschil is zo'n 300 euro als je de 60" uitvoeringen pakt op kieskeurig maar wat zou wijsheid zijn. Het uiterlijk van de 950 is nog mooier, contrastverhouding is een stuk beter en een zwartfilter. Maar de motion ............. :confused:

Je maakt het me echt lastig Nooff. De V20's zijn er nog niet dus dat vergelijk gaat ook nog niet op hoewel ik niet veel verschil verwacht met de G's maar je weet nooit.

hieruit lees ik bijna dat je gelooft dat de 550 bijna zo goed is als de 950?
ik denk niet dat lg zo hun vlaggeschip gaan naderen met een veel goedkoper model ;-)

Snutchz

Hopelijk reviewed HDTVtest den 550 nog even..  :)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Nooff

Citaat van: skank1 op april 12, 2010, 20:21:48
sorry but i don't buy it

Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre je wilt dat iemand realistisch blijft. Ik weet wat ik gezien heb, ik weet ook dat de zwartwaardes niet zichtbaar verschillend zijn. Daarnaast is de motion zichtbaar beter, de kleuren natuurlijker en is het paneel een stuk ruis vrijer dan die van de G20. Ik heb beide tv's gezien, jij ook? Ik krijg het gevoel dat jij je persoonlijk aangevallen voelt omdat je een G20 gekocht hebt. Als dat een tv is die aan je wensen voldoet, prima toch? Niet meer omkijken en gewoon genieten. De 550 is net zo min een instapmodel als de G20, de 950 moet je vergelijken met de V20. Overigens zijn er maar zeer weinig reviews, dus het lijkt me sterk dat iedereen het tegen spreekt. Sterker nog, de AVSForum review bekrachtigd vrijwel al mijn uitspraken. Beide tv's leveren veel waar voor het geld, alleen de LG heeft een veel betere prijs/kwaliteit verhouding. De IR is aanwezig, maar niet verschrikkelijk beroerd. Overigens heb ik op het AVSForum ook gelezen dat dit na circa 100 uur vrijwel non exsistant is. Het "meer geld=meer kwaliteit" gezegde is echt grote onzin, maar je mag vasthouden aan die gedachte hoor.

De 550 is trouwens qua processing e.d. gelijk aan de 950, dat heeft LG al bevestigd. De V10 van Panasonic was ook nauwelijks beter dan de G10.  

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

skank1

Citaat van: Nooff op april 12, 2010, 20:52:12
Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre je wilt dat iemand realistisch blijft. Ik weet wat ik gezien heb, ik weet ook dat de zwartwaardes niet zichtbaar verschillend zijn. Daarnaast is de motion zichtbaar beter, de kleuren natuurlijker en is het paneel een stuk ruis vrijer dan die van de G20. Ik heb beide tv's gezien, jij ook? Ik krijg het gevoel dat jij je persoonlijk aangevallen voelt omdat je een G20 gekocht hebt. Als dat een tv is die aan je wensen voldoet, prima toch? Niet meer omkijken en gewoon genieten. De 550 is net zo min een instapmodel als de G20, de 950 moet je vergelijken met de V20. Overigens zijn er maar zeer weinig reviews, dus het lijkt me sterk dat iedereen het tegen spreekt. Sterker nog, de AVSForum review bekrachtigd vrijwel al mijn uitspraken. Beide tv's leveren veel waar voor het geld, alleen de LG heeft een veel betere prijs/kwaliteit verhouding. De IR is aanwezig, maar niet verschrikkelijk beroerd. Overigens heb ik op het AVSForum ook gelezen dat dit na circa 100 uur vrijwel non exsistant is. Het "meer geld=meer kwaliteit" gezegde is echt grote onzin, maar je mag vasthouden aan die gedachte hoor.

De 550 is trouwens qua processing e.d. gelijk aan de 950, dat heeft LG al bevestigd. De V10 van Panasonic was ook nauwelijks beter dan de G10.  

voor mij maakt het geen moer meer uit hoor, ik wil gewoon andere mensen tot nadenken aanzetten
als jij 2 tv's kan vergelijken die niet naast elkaar staan, prima hoor ! super vergelijkingsvermogen heb je dan !  :clapping: ik zou het zeker niet kunnen

Bakkums

Ik vind persoonlijk dat je niet al te veel uit moet doen op
de profs. Ik vind dat wanneer iemand een tv wil halen die zelf moet beoordelen of die hem goed vind of niet.

Zo heb ik op de tests van hdtvtest mijn conclusie getrokken dat de Sony w5500 beter is dan de Samsung b650. Na de Sony gekocht te hebben is die mij vies tegengevallen. Er zat veel ste veel bluring in of ghosting, geen idee hoe dat heet.
Je zag een waas achter bewegend beeld.
Heb van alles gedaan met de instellingen en bleef me er aan ergeren.

Momenteel heb ik de tv verkocht en wacht ik op de nieuwe led tv's van Samsung of misschien de c750 van Samsung.
Wacht namelijk eerst tot ik beiden heb gezien, voordat ik de keuze maak.

Ik doe niet meer zoveel uit op prof. Tests.

Davey

Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre je wilt dat iemand realistisch blijft.

Da's de reden dat ik veel waarde hecht aan jouw review  ;)

Zal het black filter en de hogere contrastratio weinig verschil maken denk je? De prijsverschillen tussen de 50" en 60" zijn trouwens wel heel groot, zo ongeveer het dubbele.

Davey

Effe voor de goede orde. Ik vind het top dat iemand zo'n review hier wil neerzetten. Daar doet iemand veel moeite voor en alles staat keurig uitgelegd. Zolang je zelf geen review plaatst of iets fatsoenlijks te melden hebt kan je misschien beter zwijgen. Velen hadden al een mening over de nieuwe modellen van LG terwijl ze er nog niet eens waren dus aan jullie mening hecht ik in ieder geval geen waarde.

Zo, dat moest ik effe kwijt.

skank1

Citaat van: Davey op april 12, 2010, 21:09:10
Effe voor de goede orde. Ik vind het top dat iemand zo'n review hier wil neerzetten. Daar doet iemand veel moeite voor en alles staat keurig uitgelegd. Zolang je zelf geen review plaatst of iets fatsoenlijks te melden hebt kan je misschien beter zwijgen. Velen hadden al een mening over de nieuwe modellen van LG terwijl ze er nog niet eens waren dus aan jullie mening hecht ik in ieder geval geen waarde.

Zo, dat moest ik effe kwijt.

als je het op mij zou hebben...

de lg 950 stond ook lange tijd op mijn lijstje hoor en de g20

ik kan nog gn review plaatsen want ik heb mn g20 nog niet ;)
bovendien zal ik ook niet kunnen vergelijken want ik zal ze nooit naast elkaar zien...
dan vergelijk ik ook liever niet

in jouw geval zou ik gewoon wachten op de v20

Nooff

Citaat van: skank1 op april 12, 2010, 21:11:43
als je het op mij zou hebben...

de lg 950 stond ook lange tijd op mijn lijstje hoor en de g20

ik kan nog gn review plaatsen want ik heb mn g20 nog niet ;)
bovendien zal ik ook niet kunnen vergelijken want ik zal ze nooit naast elkaar zien...
dan vergelijk ik ook liever niet

Maar, waarom dan? Omdat de zogenaamde pro's jouw merk plussen omdat je ze geld onder de tafel doorschuift? Kijk naar de review van de 950 op whathifi, de 5090 is nog steeds wel wat beter qua zwartwaarde maar verder? Een tv bestaat uit meer dan alleen dat. Op basis van wat heb jij je G20 gekocht? Op basis van een paar reviews en een bezoekje aan de winkel? In hoeverre is dat dan realistisch? Ik heb zeker 2 tot 2,5 uur met beide tv's kunnen spelen, en de reviews die ik aanhoud bevestigen mijn bevindigen. Je hoeft het niet met me eens te zijn. Maar je bent wel erg naïef als je je blind staart op een paar pro reviews.

Snutchz

Die fout heb ik dus gemaakt met den V10.. heb er nog nachtmerries van  :laugh:

g of war

ja maar de reviewers, zijn meer dan 2uur bezig met testen, en weten precies waar ze op moeten letten en niet, PLUS deze hebben nog meters erbij voor alles te testen.
trouwens zowiezo, hoelang is het geleden dat je de g20 echt getest hebt ik goede omstandigheden? alsof je nog weet hoe mooi of vies alles was, je denkt dat het zo uitzag op de g20 maar zeker weten doe je niet meer omdat het alweer tijdje geleden is en dan denk je al gauw ja ziet er ongeveer zelfde uit, wil je het eerlijk doen, zet ze dan naast elkaar of vergelijk ze allebei in een paar uur tijd.

niks slechts naar jou of andere, maar als we deze prof reviewers niet meer kunnen vertrouwen en geloven(dan praat ik wel over de goede) hoe moeten we jou dan geloven in 2uur wat testen?

ik heb genoeg lg's gezien, wel oudere dan maar deze hebben nog nooit echt mooi beeld kunnen leveren.

ik neem aan dat de reviewers ook wel eerlijk zijn en als er wat slecht is dat ook zeggen, wat moeten we anders nog met reviewers?

uiteindelijk word het jouw woord tegen die van de prof reviewers met meters en perfecte test ruimte...

verder heb je wel alles mooi uitgelegd in je reviewtje, leuk dat je er wel de moeite voor neemt  :)

Davey

Citaat van: skank1 op april 12, 2010, 21:11:43

Toch ben ik nu weer in het LG kamp en dat komt ook door de prijs. Die gaan bijna door de helft en om nou te zeggen dat de reviews een dubbel zo goed reslutaat neerzetten voor de Pana's. Dat is voor mij niet het geval.

Ik vind alleen de prijsverschillen tussen de 50" en de grotere maten, en dit is zowel bij LG als bij Pana het geval, extreem groot. Het verschil is een verdubbelde prijs. Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is? Heeft dit te maken met de productie, vervoer, hoeveelheid die gemaakt word.........?

g of war

Citaat van: Davey op april 12, 2010, 22:19:27
Toch ben ik nu weer in het LG kamp en dat komt ook door de prijs. Die gaan bijna door de helft en om nou te zeggen dat de reviews een dubbel zo goed reslutaat neerzetten voor de Pana's. Dat is voor mij niet het geval.

Ik vind alleen de prijsverschillen tussen de 50" en de grotere maten, en dit is zowel bij LG als bij Pana het geval, extreem groot. Het verschil is een verdubbelde prijs. Kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is? Heeft dit te maken met de productie, vervoer, hoeveelheid die gemaakt word.........?

kerel je kan blijven twijfelen, dadelijk komt weer iemand die zegt dat de g20 wel weer stuk beter is net zoals de prof reviewers, en dan ben je weer het twijfelen.
beter ga je zelf testen en kijken wat jouw ogen jouw laten zien en laten voelen  :).

ik weet van mij zelf dat de g20 echt top scherm is voor dat geld(in dit geval moet ik de reviewers 100% gelijk geven),  wat ik gezien heb is een grote stap voorwaarts op de g10 (heb ik zelf ook gehad).
geen 1 scherm is natuurlijk foutloos, maar de g20 heeft mij wel versteld laten staan.

sorry voor oftopic, nu weer over lg  :P

ik denk de hoeveelheid van de productie en exclusieviteit, ik vind ook dat dit beetje dom gedaan is zo'n groot prijs verschil

@ Nooff: de G20 heeft totaal geen last van image retention, ik game erg veel op dit scherm ook met de inspeel uren nu, totaal niks tezien van image retention, zeker weten dat dit net zo goed als pio is  ;),

Davey

Citaat van: g of war op april 12, 2010, 22:23:26
kerel je kan blijven twijfelen, dadelijk komt weer iemand die zegt dat de g20 wel weer stuk beter is net zoals de prof reviewers, en dan ben je weer het twijfelen.
beter ga je zelf testen en kijken wat jouw ogen jouw laten zien en laten voelen  :).

ik weet van mij zelf dat de g20 echt top scherm is voor dat geld(in dit geval moet ik de reviewers 100% gelijk geven),  wat ik gezien heb is een grote stap voorwaarts op de g10 (heb ik zelf ook gehad).
geen 1 scherm is natuurlijk foutloos, maar de g20 heeft mij wel versteld laten staan.

sorry voor oftopic, nu weer over lg  :P

I know maar 60" is er niet te krijgen van Pana (wel een 65" voor waanzinnig veel). Daarom gaat de 550 en 950 een kans maken bij mij en wacht ik waarschijnlijk niet eens de V20 af.

Hoe zou het komen dat de 950 last heeft van dat motion verhaal en de 550 niet?

g of war

Citaat van: Davey op april 12, 2010, 22:27:52
I know maar 60" is er niet te krijgen van Pana (wel een 65" voor waanzinnig veel). Daarom gaat de 550 en 950 een kans maken bij mij en wacht ik waarschijnlijk niet eens de V20 af.

Hoe zou het komen dat de 950 last heeft van dat motion verhaal en de 550 niet?

oja sorry, was ik even vergeten, ook erg jammer van pana, van 50'' opeens na 65'', was mooi als er nog tussen maat was toch?

ja dat vraag ik me ook af hoe dat kan, beetje raar

1080P24

Ik kan echt helemaal niets zien wat ook maar lijkt op image retention op de 60PK550.
wat ik wel kan zien is dat je voor dit geld niet groter en tegelijk beter kan kopen. zowel op lcd als op plasma gebied.