Area 54 (multi hobby room).....2e zitrij met podium knutselen.....

Gestart door Sqoda, november 12, 2009, 21:50:44

Vorige topic - Volgende topic

stevieB

Wow gave ruimte heb je daar !! En die plak foli ziet er idd erg strak uit, complimenten  :headbanging:

Gr StevieB
Under construction.....

Sqoda

Dit weekend aan de slag gegaan met het podium voor de tweede zitrij.
De verhoging kan jammer genoeg niet meer tot aan de muur, ivm met de alien.
Dus heb ik hem net breed genoeg gemaakt voor de drie stoelen  en gezorgd dat de voetruimte
voldoende is. Echter kwamen mijn stoelen dan te ver naar voren. Daarom heb ik aan de voorkant
de eerste 27 cm open gehouden. Nu kunnen de poten van de stoelen eronder schuiven. Enige wat
we nu moeten doen om de 2e rij te gebruiken is de voorste een cm of 30 naar voren schuiven.

De zijkant van het prodium word weer afgewerkt met de bekende folie en bovenop komt dezelfde vloerbedekking
als op de vloer. (deze heb ik gewoon onder het podium weg gesneden. Gelijk ook maar eens een begin gemaakt
met het weg werken van de kabel wirwar.

De stoelen hebben oorspronkelijk een witte rug en het ijzer is paars. Beide heb ik zwart gespoten, zodat het meer een geheel
word. Nu vind ik het jammer dat de twee zetels Beige zijn, maar het is niet anders. Wel wil ik de poten nog donker beitsen.
Heb nog even getwijfeld om nog een paar extra stoelen te halen, maar de zetels zitten toch stukken beter. Dan kies
ik liever voor comfort ipv de looks.

Gr. Chris

HT: Sony STR-DG720, Pioneer DV-410V, SANYO PLV-Z3, Projecta, Humax, Popcorn A-110, Front Speakers: Zelfbouw, Surround: JVC, Sub: Sony

Stereo: Marantz PM 66SE, Marantz CD 67SE

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sqoda

Tnx, ik had alleen voor de zwart leren moeten kiezen, achteraf gezien.
HT: Sony STR-DG720, Pioneer DV-410V, SANYO PLV-Z3, Projecta, Humax, Popcorn A-110, Front Speakers: Zelfbouw, Surround: JVC, Sub: Sony

Sqoda

Zo, we moeten verplicht stoppen. Kameraad belde me een uurtje geleden dat hij door omstandigheden een kaartje overheeft
voor Michael Bublé vanavond in Antwerpen.

Dus daar moeten/mogen/gaan we maar gezellig heen. Snel de boel opgeruimd en ff 2 foto's geschoten.

Volgende week maar eens goede foto's schieten. Maar dit is het resultaat tot nu, ik ben tevreden en de kids nu ook
(die hoeven neit meer op tuinstoeltjes :P).

Gr. Chris

jurriaan

Sqoda

Ik ben bang dat ik je voor beide het antwoord schuldig moet blijven.

De voorste heb ik bij het Duitse meubelhuis Porta gehaald, maar kan zo ff de papieren niet vinden, dus kan je geen merk geven.
(maar denk niet te duur hoor  ;))

En de achterste komen uit de plaatselijke Bioscoop, dus...............tja  :blush:

Sqoda

Nog maar eens wat foto's van de huidige stand van zaken. Er is nogal wat veranderd, de eerste plannen met airbrush in dezelfde ruimte zijn verworpen en het complete kozijn heeft plaats moeten maken voor een mulitmedia kastwand. De kast staat nu dus eigenlijk in de garage.

Maar foto's zeggen meer als woorden dus:

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

high-q

Dat is zeker een hele transformatie vanaf het begin, heb je erg goed gedaan! De foto's zetten de sfeer ook heel mooi neer  8)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Sqoda

Dreamer

paavosmits

Primare I32 + MM30

Sqoda

Klein maar fijn zullen we maar zeggen. De verflucht is ondertussen vertrokken, dus dadelijk maar weer eens een filmpje pakken.  ::)

Dreamer

Is het nu helemaal af? Erg smaakvol ingericht! Je hebt ook geen gebruik gemaakt van spots, maar lampen. Vind deze erg mooi, een beetje nostalgische look. Zo zie je maar dat je van een kleinere ruimte ook iets mooi kan maken. Mijn ruimte is niet veel groter.

MVG

Wat een mooie ruimte! Erg sfeervol, meteen gezellig lijkt me als de kamer binnenkomt!

Complimenten! Het lijkt me best moeilijk om een donkere ruimte ook gezellig te maken, maar het is goed gelukt op de foto's te zien  ;D