Star Trek 1-6 Blu-ray voor maar € 25,- OP=OP!!

Gestart door Nooff, oktober 24, 2009, 13:45:00

Vorige topic - Volgende topic

clockwork

Citaat van: CoSo op november  4, 2009, 18:31:05
Hard aanpakken lijkt me sterk, staat geen prijs bij. ;)

Ben trouwens gisteren gebeld of ik de box nog wou bestellen met een 10,00tje korting, alleen zo krijg je die 10,00.

Dus ik vertel haar ff over het mailtje waar niet in staat dat je alleen recht heb op 10,00 bij deze box. :-X
Hoezo kansloos

Dat is wederom onzin van de afdeling klantenservice. Ik heb net mijn tientje geincasseerd met een andere bestelling (quantum of solace) . Werd gewoon van de factuur afgetrokken. Moet zeggen dat de verpakking etc keurig was, maar na deze teleurstelling en de nasleep zal ik waarschijnlijk niet zoveel meer bestellen bij deze club.
Ben overigens nu wel bang dat ik door het accepteren van die 10 euro mijn rechten op hetalsnog indienen van een claim wel verspeeld heb.  :sadlike:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

esre

We kunnen overwegen om Lakeman in te schakelen?
Arme Bimbo Jaspers. :D

Ik neem wel genoegen met het tientje beter iets dan nada.

mack

Citaat van: clockwork op november  4, 2009, 20:36:23

Ben overigens nu wel bang dat ik door het accepteren van die 10 euro mijn rechten op hetalsnog indienen van een claim wel verspeeld heb.  :sadlike:

Waarom, kon jij zelf over dat tientje beschiken volgens mij niet.
Dat heeft cosmox zelf van een in bestelling staande order zelf verrekend.

clockwork

Citaat van: mack op november  5, 2009, 07:56:56
Waarom, kon jij zelf over dat tientje beschiken volgens mij niet.
Dat heeft cosmox zelf van een in bestelling staande order zelf verrekend.

Inderdaad! Wat scherp van je. Terug naar het oorlogspad dan maar?
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)

AllStar

Citaat van: CosmoxOrders worden automatisch geannuleerd wanneer er op het moment van bestellen géén voorraad meer is. De annuleer- en bestelprocessen verlopen geheel automatisch. Dit betekent dat een annulering danwel een retour niet naar een eerdere besteller verstuurd wordt, maar naar een nieuwe besteller.

Haha  :P

Vin_cent

Dat antwoord heb ik ook gekregen, als ze nu eens tijdens het veelvuldig mail contact hadden gezegd dat de box weer op voorraad is............. :withstupid:
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

luuk

Ook ik heb dit standaardantwoord gekregen op mijn vraag waarom iemand die 4 dagen na mij besteld heeft, de box wèl krijgt en ik niet (omdat er niet meer aan de box te komen was, voor wat voor prijs dan ook was mij gezegd door de klantenservice.)

Ik heb een boze mail teruggestuurd met kopieen van eerder mailcontact waar ik 2 maal heb aangegeven dat ik wilde dat de bestelling bleef staan en ik wel wilde wachten op de nieuwe voorraad die volgens hun op 02 nov zou komen.

Het moet toch niet gekker worden dat ik de box niet krijg omdat de order tegen mijn zin in, geannuleerd is en dat enkele dagen later, in tegenstelling tot alle heftige ontkenningen dat er ècht geen boxen meer kwamen, er tòch weer boxen te koop zijn voor €25 en ik die alle moeite gedaan heeft om er een te krijgen, met lege handen zou blijven zitten omdat ik nu eenmaal niet meer in de computer stond omdat mijn order geannuleerd was!

Hoe bedoel je onrechtvaardig..

Heb gemaild dat ik wil dat er nu door de baas naar deze affaire gekeken wordt omdat ik niet kan voorstellen dat hij met deze gang van zaken akkoord zou gaan.
Is gewoon minachting naar de klant.

Wordt vervolgd..
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

Kuipje

Ik heb nogmaals een mailtje gestuurd aan ene Mary Maarseveen dat ik wens dat de gesloten overeenkomst gewoon wordt nagekomen en ik heb er even op gewezen dat ik vernomen heb dat de box aan anderen wel geleverd is voor de afgesproken prijs.

SpeedyAndré

Citaat van: hoekie op november  4, 2009, 14:15:38
lekker he ;)

2 stuks nog wel  :'(
Mijn order status is 'helaas niet leverbaar', de fuckers!  :baaa:
Voor hoeveel doe je die 2e box weg?  :D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

maximus79

Vraag ik vandaag in een mail waar me geld blijft wat ik betaald had.
Krijg ik antwoord dat volgens het systeem ik nooit betaald zou hebben!! :o
Wat een kruidenier zeg!.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2 | TACTILE en BEQ topic

Vin_cent

Ik krijg zojuist een heel leuk mailtje binnen:

CiteerGeachte heer Xxxxxx,

Onlangs heeft u bij ons de Star Trek Boxset in de aanbieding besteld voor € 25,-. Helaas konden wij uw bestelling toen niet meer uitleveren uit onze voorraad en heeft u € 10,- als coulance ontvangen.
Wij willen u nu toch graag de mogelijkheid bieden deze box alsnog te bestellen voor de prijs van € 25,-. U zult begrijpen dat we max. 1 exemplaar per klant kunnen aanbieden. De coulance van € 10,- is nog altijd van kracht.
Graag ontvangen wij van u via een reply-bericht als u gebruik wil maken van deze mogelijkheid. Wij ontvangen uw bericht graag vóór woensdag 18 november.
Wij kunnen op dit moment nog geen indicatie geven van de levertijd. Het zal minimaal 2 weken duren, maar waarschijnlijk langer. De maximale levertijd kunnen we niet aangeven. Wij hopen dat u wat geduld kunt betrachten.
Met vriendelijke groet,
Silvia Van der Star
Klantenservice COSMOX

Ik wacht het sceptisch af maar het zou mooi zijn dat we alsnog de box kunnen ontvangen.
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

mack

Citaat van: Vin_cent op november 13, 2009, 12:00:43

Ik wacht het sceptisch af maar het zou mooi zijn dat we alsnog de box kunnen ontvangen.

Ook hier de mail ontvangen en netjes beantwoordt.

Hopelijk kunnen ze dit wel nakomen.

Kuipje

.

clockwork

simonsscj

Voor degene die de email gekregen hebben, je moet reply-en naar [email protected] met de orginele email van het aanbod erin dat je gebruik wil maken van hun aanbod. Deze emails worden verzameld en daar krijg je van hun weer een bevestiging van (zet in je email dat je dat graag wil).
Opnieuw bestellen dus niet doen want dan betaal je de normale prijs, heb zelf nagebeld en dat was hun advies om alles in goede banen te leiden.

Al met al goed afgehandeld en dus een happy camper!

SpeedyAndré

Ik heb de box ook besteld via email, ik neem aan dat mijn eerste betaling nog niet geretourneerd is en dit heb ik in mijn mailtje nagevraagd ;)
Wel grappig dat dit alsnog kan, de publiciteit van het forum werkt kennelijk stimulerend  ::)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

simonsscj

Geachte heer xxx,
Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij zullen de Star Trek Boxset voor u noteren.
Zodra deze op voorraad is wordt het pakket naar u verzonden.
Met vriendelijke groet,
xxx
Klantenservice COSMOX

...en de bevestiging is binnen, toch wel mooi dat het forum hieraan heeft kunnen bijdragen :thumbs-up:
En natuurlijk Cosmox voor het uiteindelijk goed oplossen van het probleem.

esre

Zeer coulant van deze internetwinkel dit hadden ze echt niet hoeven te doen dat mag ook wel is worden gezegd.

Kuipje

.

Nooff

Zo hoort het ook. Je moet niet de één wel wat sturen en de ander die eerder besteld heeft niet.  ;)

Martijn76

was even 'offline', maar heb inderdaad het betreffende voorstel ook vorige week vrijdag gehad... inderdaad alsnog netjes

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2 | TACTILE en BEQ topic

clockwork

Heb vandaag een mailtje gestuurd met de vraag waar de box bleef. De status staat immers al een tijdje op 'direct leverbaar'.

Cosmox antwoorde een uur later dat het pakketje vandaag op de post gaat.  :clapping:

Vin_cent

Citaat van: clockwork op november 25, 2009, 15:27:40
Heb vandaag een mailtje gestuurd met de vraag waar de box bleef. De status staat immers al een tijdje op 'direct leverbaar'.

Cosmox antwoorde een uur later dat het pakketje vandaag op de post gaat.  :clapping:

Had je hem ook voor 25 euro besteld??