Star Trek 1-6 Blu-ray voor maar € 25,- OP=OP!!

Gestart door Nooff, oktober 24, 2009, 13:45:00

Vorige topic - Volgende topic

mart

Citaat van: maximus79 op oktober 30, 2009, 08:04:51
Nou komt het mooiste gedeelte van dit verhaal.....

tromgeroffel..........Hij staat nu op de site voor 79,99 OP=OP op voorraad!!!!!!!!!!!! :clapping: ;D :( >:( :police: :wacko:

Edit: hij staat nu inmiddels op "binnenkort leverbaar"

:o. Wat een bende!!. Kan, en mag dit zomaar...Blijkbaar wel.. :baaa:. >:(.

AllStar

Citaat van: maximus79 op oktober 30, 2009, 08:04:51
Nou komt het mooiste gedeelte van dit verhaal.....

tromgeroffel..........Hij staat nu op de site voor 79,99 OP=OP op voorraad!!!!!!!!!!!! :clapping: ;D :( >:( :police: :wacko:

Edit: hij staat nu inmiddels op "binnenkort leverbaar"

Ze proberen ons nu wijs te maken dat die 25 Euro aanbieding een ander artikel is volgens mij . .  ::)

mack

Citaat van: AllStar op oktober 30, 2009, 13:26:33
Ze proberen ons nu wijs te maken dat die 25 Euro aanbieding een ander artikel is volgens mij . .  ::)

Als ze dat willen doen moeten ze het goed doen.

De bestelde box, en de box op de website hebben het zelfde EAN nummer dus gaat het gewoon om het zelfde artikel.

Martijn76

Citaat van: mack op oktober 30, 2009, 13:47:37
Als ze dat willen doen moeten ze het goed doen.

De bestelde box, en de box op de website hebben het zelfde EAN nummer dus gaat het gewoon om het zelfde artikel.

klopt, is ook dezelfde URL, alleen andere prijzen...

AllStar

Citaat van: CosmoxIn antwoord op uw reactie delen wij u het volgende mede:

Wij blijven bij de coulance van € 10,00. Mocht u hier niet mee akkoord gaan dan kunt u beroep aantekenen bij de Thuiswinkel Organisatie.

De uitspraak van de Thuiswinkel Organisatie zal bindend zijn.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wat een grappenmakers  :P

Martijn76

dus als de thuiswinkelorganisatie akkoord gaat met ons, krijgen we onze BRs ? (iets wat ABSOLUUT niet mogelijk was volgens de mevrouw van de klantservice want 'We hebben ze niet...' x 15)

mack

Martijn76

mijn klachtje ligt al bij thuiswinkel.org; deze sturen ze door aan cosmox.nl en die zouden normaal gesproken binnen een week moeten reageren, zo niet dan moet je weer contact opnemen met thuiswinkel.org

Nahpets

Citaat van: Martijn76 op oktober 30, 2009, 14:38:37
dus als de thuiswinkelorganisatie akkoord gaat met ons,

Zonder vervelend te willen doen maar ......

CiteerWelkom op de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie, kortweg Thuiswinkel.org:

de belangenorganisatie voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen aan consumenten

via internet, catalogus, post etc..

ik heb enige terughoudendheid om de onafhankelijheid van die organisatie te veronderstellen.

Die club is niet veel anders als de RAI/BOVAG/etc, het is geen consumentenorganisatie.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Martijn76

Citaat van: Enno op oktober 30, 2009, 14:56:02
ik heb enige terughoudendheid om de onafhankelijheid van die organisatie te veronderstellen.

Ik nu ook ;)

Nooff

Citaat van: CoSo op oktober 29, 2009, 13:40:35
Heb de aanbieding van €10,00 retour ook gehad terwijl ik dinsdag ben gebeld dat de box geleverd gaat worden tegen de actie prijs. :withstupid:
Je hebt em alsnog voor 25 gekregen zag ik?

esre

ben ook benieuwd want dan was het echt op is op

Nooff

Citaat van: esre op oktober 31, 2009, 12:41:13
ben ook benieuwd want dan was het echt op is op
Nee, CoSo heeft em alsnog voor 25 euro gekregen als het goed is. Als dit zo is dan moeten ze consequent zijn bij Cosmox en iedereen de box aanbieden voor dat geld.

CoSo

Citaat van: Nooff op oktober 31, 2009, 13:15:50
Nee, CoSo heeft em alsnog voor 25 euro gekregen als het goed is. Als dit zo is dan moeten ze consequent zijn bij Cosmox en iedereen de box aanbieden voor dat geld.
Ik heb hem nog niet gehad, dit is alleen telefonisch mede gedeeld.
Dag erna kreeg ik dezelfde mail als de rest met het aanbod van een tientje retour.

esre

Citaat van: Nooff op oktober 31, 2009, 13:15:50

Nooff als ze er een hebben verkocht dan is de aktie toch echt op is op hoe krom dit ook mag klinken. ;)

Nooff

Citaat van: esre op oktober 31, 2009, 15:40:39
Nooff als ze er een hebben verkocht dan is de aktie toch echt op is op hoe krom dit ook mag klinken. ;)

Als je cosmox zelf mag geloven dan was het eerst een foutje, toen waren er maar een paar en daarna was het weer een foutje. Vervolgens was het een speciale box die neergggeens anders te verkrijgen valt en daarna moest hij zelfs nog uit komen. Op=Op betekent heel veel verschillende dingen waarschijnlijk  ::)

mack

Citaat van: esre op oktober 31, 2009, 15:40:39

Voor de bestellingen hebben ze een computersysteem als die nou naar de voorraad had gekeken.
En die had een melding had gegenereerd dat hij op was, dan was er never een probleem geweest.

Nu hebben ze tegen bijna elke klant een ander L*L verhaal opgehangen.
Lijkt mij dat ze zelf voor het probleem zorgen en niet de klant.

maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2 | TACTILE en BEQ topic

Martijn76

Citaat van: maximus79 op november  2, 2009, 19:37:36
Nog iemand wat gehoord van die knakkers? :-X

k'nog nix, nog even en de week 'reactietijd'  van thuiswinkel.org is voorbij... ben benieuwd of ze dan wat doen  :sarcasm:

esre

Citaat van: Martijn76 op november  2, 2009, 19:41:08
k'nog nix, nog even en de week 'reactietijd'  van thuiswinkel.org is voorbij... ben benieuwd of ze dan wat doen  :sarcasm:

tot hoe ver ga je?

luuk

Ik heb 2 keer een reactie gehad van de sr Internet Marketeer.
De laatste keer vertelde hij me dat Cosmox geen geen realtime koppeling heeft met de voorraad zodat het dus kan voorkomen dat mensen wel een orderbevestiging krijgen terwijl het artikel niet op voorraad is.
Volgens hem is dat het geval bij 99% van de webwinkels.
En dat het een 'op is op' aktie was zoals aangegeven op de website.
En hij betreurde het dat er tegenstrijdige antwoorden werden gegeven door de klantenservice en dat hij daar mee bezig was.
Maar dat hij niet meer kan doen dan die €10 coulance.
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

Audiofiel

Hij kan zeker wel meer doen. Hij kan laten zien aan wie die aanbieding wél verkocht is voor die prijs. Waarschijnlijk aan niemand. :-X
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Nahpets

Ik zou er niet blij mee zijn als mijn naam/gegevens aan derden zouden worden verstrekt om te bewijzen dat er een levering heeft plaatsgevonden.

En ik kan me niet voorstellen dat jij dat wel zou accepteren Audiofiel.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Nooff

Citaat van: Audiofiel op november  2, 2009, 22:05:43
Hij kan zeker wel meer doen. Hij kan laten zien aan wie die aanbieding wél verkocht is voor die prijs. Waarschijnlijk aan niemand. :-X
jawel, iemand op dvd.nl forum heeft em voor € 25,- gekregen (gekocht bij Cosmox en geleverd door ECI)

Nooff

Nu breekt me de klomp..  :blink:

Op de vraag van iemand wanneer the Da Vinci Code geleverd gaat worden komt van Cosmox het volgende antwoord:

Citeer
Deze dvd moeten wij bestellen bij een externe leverancier. Hierdoor duurt de
levering iets langer. U ontvangt de dvd binnenkort tegen de prijs van 6,25 euro

WAAROM?? kan dit niet bij de Star Wars box, terwijl dit OOK een op=op actie was  :mad: