Star Trek 1-6 Blu-ray voor maar € 25,- OP=OP!!

Gestart door Nooff, oktober 24, 2009, 13:45:00

Vorige topic - Volgende topic

CoSo

Citaat van: Nooff op november  2, 2009, 23:01:42
Nu breekt me de klomp..  :blink:

Op de vraag van iemand wanneer the Da Vinci Code geleverd gaat worden komt van Cosmox het volgende antwoord:

WAAROM?? kan dit niet bij de Star Wars box, terwijl dit OOK een op=op actie was  :mad:
klopt idd , antwoord bij mij:
CiteerTot onze spijt kunnen één of meer artikelen van uw bestelling met ordernummer 0111983015 niet tijdig worden geleverd:

EAN-nummer:                                  Omschrijving:
8712609659498                              DA VINCI CODE - BRD

Wij doen ons best om de vertraagde artikel(en) alsnog zo spoedig mogelijk te bezorgen. Helaas kunnen wij op dit moment niet aangeven wanneer dat zal zijn.

U kunt de status van uw bestelling eenvoudig bekijken via het bestellingoverzicht op onze site. Gebruik hiervoor de link 'Bestelstatus' die bovenaan de site wordt getoond.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Cosmox

Audiofiel

Citaat van: Enno op november  2, 2009, 22:22:40
Ik zou er niet blij mee zijn als mijn naam/gegevens aan derden zouden worden verstrekt om te bewijzen dat er een levering heeft plaatsgevonden.

En ik kan me niet voorstellen dat jij dat wel zou accepteren Audiofiel.

Waarom ga jij er van uit dat er privé gegevens moeten worden bekend gemaakt? Ik wil gewoon wel eens een document zien met voorraad voor de actie, aantal ingekocht, aantal verstuurd etcetera. Wel ordernummers, maar geen namen en adressen.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Citaat van: Nooff op november  2, 2009, 23:01:42
Op de vraag van iemand wanneer the Da Vinci Code geleverd gaat worden komt van Cosmox het volgende antwoord:

Ik heb inmiddels ook al het bericht gekregen dat 'uw bestelling is vertraagd'. Ik denk niet dat de Da Vinci Code afgeleverd gaat worden. Het wordt vast weer rekken, rekken en rekken en dan heel misschien een tegoedbon. :baaa:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Nahpets

Citaat van: Audiofiel op november  3, 2009, 09:00:27
Waarom ga jij er van uit dat er privé gegevens moeten worden bekend gemaakt?

vanwege

Citaat van: Audiofiel op november  2, 2009, 22:05:43
Hij kan laten zien aan wie die aanbieding wél verkocht is voor die prijs.

Citaat van: Audiofiel op november  3, 2009, 09:00:27
Ik wil gewoon wel eens een document zien met voorraad voor de actie, aantal ingekocht, aantal verstuurd etcetera. Wel ordernummers, maar geen namen en adressen.

Zo'n lijstje is heel snel gemaakt, maar voorlopig blinken ze niet uit in betrouwbaarheid. Die schijn hebben ze in ieder geval tegen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Audiofiel

Wie is niet persoons-specifiek bedoelt. Een lijst met ordernummers en/of klantennummers valt er wat mij betreft ook onder. ;)

Martijn76

hoekie

Citaat van: Martijn76 op november  3, 2009, 21:55:00
Totdat ik 't zat ben, da's nu zo'n beetje ;)

ik heb er gisteren gewoon 2 ontvangen voor 25 eurie p/s  ;D ;)

maximus79

Citaat van: hoekie op november  4, 2009, 09:11:11
ik heb er gisteren gewoon 2 ontvangen voor 25 eurie p/s  ;D ;)

Wanneer heb jij ze besteld? en verkoop je er een?
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2 | TACTILE en BEQ topic

hoekie

Citaat van: maximus79 op november  4, 2009, 14:00:29
Wanneer heb jij ze besteld? en verkoop je er een?

vorige week donderdag.
heb 1 aan een collega verkocht.

maximus79

Citaat van: hoekie op november  4, 2009, 14:02:06
vorige week donderdag.
heb 1 aan een collega verkocht.

Dat kan niet Hoekie, kan je je bestel datum even na kijken aub thanx.

Heeft iemand zijn geld al terug gehad?
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2 | TACTILE en BEQ topic

hoekie

Citaat van: maximus79 op november  4, 2009, 14:04:28
Dat kan niet Hoekie, kan je je bestel even na kijken aub thanx.

Heeft iemand zijn geld al terug gehad?

zou ik er om liegen ? vorige week donderdag.

maximus79

Citaat van: hoekie op november  4, 2009, 14:05:45
zou ik er om liegen ? vorige week donderdag.

Ik zeg niet dat je liegt, vorig week donderdag was het 29 oktober en toen was de actie al een afgelopen dus....

hoekie

Citaat van: maximus79 op november  4, 2009, 14:06:39

Ik zeg niet dat je liegt, vorig week donderdag was het 29 oktober en toen was de actie al een afgelopen dus....

dat zeg je ook niet maar waarom zou ik een andere dag opgeven ?
anyway, volgens mij heb ik het ook ergens anders geschreven, op het moment dat iemand hier een post had gemeld; niet lachen hij staat weer voor 25 euro toen heb ik ze besteld.

maximus79

Citaat van: hoekie op november  4, 2009, 14:10:54
dat zeg je ook niet maar waarom zou ik een andere dag opgeven ?
anyway, volgens mij heb ik het ook ergens anders geschreven, op het moment dat iemand hier een post had gemeld; niet lachen hij staat weer voor 25 euro toen heb ik ze besteld.

Nou voel ik me echt genaaid!! >:(

Hoekie, ben jij bereid voor ons gedupeerde een scan/sreenshot te maken van jou bestelling?

hoekie

AllStar

Haha wtf, mijn bestelling is van 25 oktober, en ik ben nog steeds bezig met ze. Maar thx voor screenshot, nu kan ik ze gewoon hard aanpakken, hun verhaal klopt gewoon niet!

maximus79

Citaat van: AllStar op november  4, 2009, 14:28:34
Haha wtf, mijn bestelling is van 25 oktober, en ik ben nog steeds bezig met ze. Maar thx voor screenshot, nu kan ik ze gewoon hard aanpakken, hun verhaal klopt gewoon niet!

Idem.

@hoekie zie PM

Nooff

Dit gaat echt nergens meer over. Ze zullen wel gedacht hebben, we zetten iedereen op een dwaalspoor en de paar laatste zielen krijgen em gewoon toegestuurd. Belachelijk dit, het wordt tijd voor een harde actie!

maximus79

Citaat van: Nooff op november  4, 2009, 14:52:22
Dit gaat echt nergens meer over. Ze zullen wel gedacht hebben, we zetten iedereen op een dwaalspoor en de paar laatste zielen krijgen em gewoon toegestuurd. Belachelijk dit, het wordt tijd voor een harde actie!

Inderdaad hoe gaan we dat aanpakken?

hoekie

Citaat van: Nooff op november  4, 2009, 14:52:22

altijd al gedacht dat ik een zieltje was... ;)

Nooff

AllStar

Citaat van: maximus79 op november  4, 2009, 15:22:38
Inderdaad hoe gaan we dat aanpakken?

Ik heb ze weer een mail gestuurd en om uitleg gevraagd, maar ze draaien er toch steeds omheen. Geen idee wat ik verder ga doen, verzin wel iets  ;)

Staaled

Citaat van: AllStar op november  4, 2009, 16:05:22
Ik heb ze weer een mail gestuurd en om uitleg gevraagd, maar ze draaien er toch steeds omheen. Geen idee wat ik verder ga doen, verzin wel iets  ;)
To boldly go where no men have gone before........... ;)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

esre

collectiefje is dat niet verstandiger, eerst in kaart brengen hoeveel mensen zich genaaid voelen desnoods met een ander forum?

CoSo

Citaat van: AllStar op november  4, 2009, 14:28:34

Hard aanpakken lijkt me sterk, staat geen prijs bij. ;)

Ben trouwens gisteren gebeld of ik de box nog wou bestellen met een 10,00tje korting, alleen zo krijg je die 10,00.

Dus ik vertel haar ff over het mailtje waar niet in staat dat je alleen recht heb op 10,00 bij deze box. :-X
Hoezo kansloos