ArjanR1 - Focal - Usher - Ekco - Oppo

Gestart door Former member 78, oktober 12, 2009, 21:18:03

Vorige topic - Volgende topic

Kwabbernoot

Citaat van: Snowmaster op januari 22, 2012, 16:12:22
<knip>
Zelfs op mijn pingpongsetje heb ik jaren geleden al afscheid genomen van dit MediaMarkt artikel dat het verfijnde van je set en zelfs een stukje dynamiek verstopt. Door de geweldige kwaliteit die je hebt staan, valt dit niet direct op. Dit blok kan je geheel op het verkeerde been gaan zetten als je verder gaat verbeteren.  Het filtert a.h.w. de weergave van betere producten voor een deel weg. Het wordt dan lastiger waarneembaar wat goed en slecht is.  Even uit mijn geheugen...heb je de HTS 1000?
Nu snap ik het niet meer. Is het niet zo dat hoe beter de set, hoe meer je allerlei "fouten" in de keten terug hoort. Of gaat die regel overboord zodra het je uitkomt? Vind ik ook prima trouwens.

Groeten...

chansig

Ik heb het gelezen als: Aangezien Arjen niet beter weet zal hij straks pas ervaren wat een goed stekkerblok toevoegt. Ik moet zeggen dat ik een beetje moe wordt van die stroom die alles fixt alsof het een of ander wondermiddel is.....ik wil die stroom ook.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

vanzomereng

Citaat van: chansig op januari 22, 2012, 17:41:51
Ik heb het gelezen als: Aangezien Arjen niet beter weet zal hij straks pas ervaren wat een goed stekkerblok toevoegt. Ik moet zeggen dat ik een beetje moe wordt van die stroom die alles fixt alsof het een of ander wondermiddel is.....ik wil die stroom ook.

Gr Hans

tja, op de ene forum, komen de stekkerblokken me de strot uit en op andere forum het gehakt
en zo is er op elk forum wel wat te zeiken  ;D

Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless

Former member 78

Gr Hans

Hans,

Moet wel eerlijk bekennen, dat mijn set zonder stroom vrij weinig kan hoor.
Maar zonder stroom is er wel erg veel rust...

chansig

:D

Hier ook. Zelfde geld voor kabels overigens.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Former member 78

Citaat van: VANZOMERENG op januari 22, 2012, 17:45:26
tja, op de ene forum, komen de stekkerblokken me de strot uit en op andere forum het gehakt
en zo is er op elk forum wel wat te zeiken  ;D

Precies, stelletje gekken die audiofielen!
Ben blij dat ik daar niet bij hoor :D

blue-eyes

Gr Hans

Heel simpel Hans, dan zoek je een ander topic op. Je weet dat men in bepaalde topics daarin geloofd.
Je weet ons statements van de admins. Dat continue gaan roepen, etc. wordt niet door ons gewaardeerd.
Eens is OK, maar meermalen deze discussie maar weer voeren in een owners topic wordt niet gewaardeerd.

Maar goed, als reminder bedoeld, niet specifiek aan jou of op je posting.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Lex Groningen

Arme Arjan. Straks ook nog een slotje op zijn topic. :D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Former member 78

Citaat van: Alex Groningen op januari 22, 2012, 18:11:57
Arme Arjan. Straks ook nog een slotje op zijn topic. :D

Dan start ik direct een nieuwe :D

chansig

Nee...je "moet" het anders zien. Overal waar Frank/Snowie langskomen posten ze dat het de stroom is die men moet gaan aanpakken en dat dit een geweldige vooruitgang is voor de set en dan maakt het niet uit over welke set het gaat. Dat men erin gelooft..helemaal goed en niets mis mee. Ik heb ook zo mijn audiofiele overtuigingen. Maar als ik daar over begin dan verklaart men mij voor gek... :D

Een discussie ben ik helemaal niet naar op zoek. Zaken waar geloof bij komt moet je lekker zo laten.. ;)

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Lex Groningen

Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Former member 78

Citaat van: chansig op januari 22, 2012, 18:16:15
Nee...je "moet" het anders zien. Overal waar Frank/Snowie langskomen posten ze dat het de stroom is die men moet gaan aanpakken en dat dit een geweldige vooruitgang is voor de set en dan maakt het niet uit over welke set het gaat. Dat men erin gelooft..helemaal goed en niets mis mee. Ik heb ook zo mijn audiofiele overtuigingen. Maar als ik daar over begin dan verklaart men mij voor gek... :D

Een discussie ben ik helemaal niet naar op zoek. Zaken waar geloof bij komt moet je lekker zo laten.. ;)

Gr Hans

Jouw geloof bestaat uit het volgende, toch?

chansig

Precies en daar wil ik het verder niet over hebben.. :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Former member 78

Citaat van: chansig op januari 22, 2012, 18:19:20
Precies en daar wil ik het verder niet over hebben.. :D

Gr Hans

Ik snap je wel, Hans ;D
Een hele muur vol kurk!

blue-eyes

Citaat van: chansig op januari 22, 2012, 18:16:15

Gr Hans

Bedenk dat het omgekeerd ook zo geldt, als zij bijv. in elk topic hun leer verkondigen grijpen we ook in (tenminste als we het zien).

Ik vind het allemaal best meevallen, discussies horen erbij. Maar in een ownerstopic doe je dat wat minder vaak, je hoeft daar een gelijk niet te halen, dat doen we in de reguliere topics die daar voor zijn.

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

chansig

Citaat van: ArjanR1 op januari 22, 2012, 18:20:37
Ik snap je wel, Hans ;D
Een hele muur vol kurk!

Jouw vriendin...niets mis mee. :D

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Former member 78

Citaat van: chansig op januari 22, 2012, 18:24:02
Jouw vriendin...niets mis mee. :D

Gr Hans

Nee, mijn vriendin is niet blond :P

blue-eyes

Citaat van: ArjanR1 op januari 22, 2012, 18:24:38
Nee, mijn vriendin is niet blond :P

En als je de lamp laat branden ipv uitdoen? :D

chansig

Andere vriendin dan ?

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Former member 78

Citaat van: chansig op januari 22, 2012, 18:27:13
Andere vriendin dan ?

Gr Hans

Nee, ik google'de op kurk ;)
Maar snap nu wel jouw interesse in kurk.

Kwabbernoot

Ik zal eens gaan googlen op gehakt. Ben benieuwd wat ik ga tegenkomen. ::)

Groeten...

chansig

Jaja... ;)

Citaat van: ArjanR1 op januari 22, 2012, 18:29:50
Nee, ik google'de op kurk ;)
Maar snap nu wel jouw interesse in kurk.

Gr Hans
Coax AQ Carbon

blue-eyes

Citaat van: Kwabbernoot op januari 22, 2012, 18:32:26
Ik zal eens gaan googlen op gehakt. Ben benieuwd wat ik ga tegenkomen. ::)

Groeten...

heel simpel :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gehakt

Kwabbernoot

Het valt tegen. Dan maar geen gehakt hiero.

Groeten...

Snowmaster

Citaat van: ArjanR1 op januari 22, 2012, 16:49:58
Het staat ook in de planning om die Monster te vervangen.
Ik heb de HTS800 trouwens.

Top !
De HTS800 ken ik ook en dus zeg ik maar niets  ;).
Je weet dat Frank en ik e.e.a. hebben dat heel erg goed zou kunnen passen?

OOOOOOOooooohhhhhh !  Ik scroll tijdens het plaatsen van mijn reactie omhoog en...... :o :o :o.....man, die is lekker !
Mag dat hier zomaar....?  :tongue2:

Als die foto bij jouw thuis genomen is Arjan, dan kom ik nu nog naar je toe met een stekkerblok  :D :D :D

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)