ArjanR1 - Focal - Usher - Ekco - Oppo

Gestart door Former member 78, oktober 12, 2009, 21:18:03

Vorige topic - Volgende topic

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted member

Wow dat zijn weer grote stappen Arjan, van harte want als ik 't goed begrijp is de vervanger van de demo al binnen!!  :clapping: Ik kende 't merk nog helemaal niet trouwens, niet dat dat iets zegt natuurlijk want ik ben helemaal niet thuis in buizenland maar 't ziet er wel goed uit, ik ga eens kijken wat ze daar bij NAT allemaal hebben en doen! :)

Veel (luister)plezier!! :thumbs-up:

Former member 78

Citaat van: Antoine op september  2, 2011, 00:15:54
Wow dat zijn weer grote stappen Arjan, van harte want als ik 't goed begrijp is de vervanger van de demo al binnen!!  :clapping: Ik kende 't merk nog helemaal niet trouwens, niet dat dat iets zegt natuurlijk want ik ben helemaal niet thuis in buizenland maar 't ziet er wel goed uit, ik ga eens kijken wat ze daar bij NAT allemaal hebben en doen! :)

Veel (luister)plezier!! :thumbs-up:

NAT maakt heel veel mooie spulletjes hoor ;)
Hier kun je iets vinden over de Single:
http://www.nataudio.com/products/Single/Single.htm

De nieuwe heeft alweer 4 uur gespeeld, als ik geen nachtdienst had gehad zoals nu,
dan waren er zeker nog 4 bij gekomen ;D

Maar voor mij is het nu al klaar, ben enorm tevreden met de sound. Heb de stroomkabel ook
binnen, en er zal binnenkort dus een audiogroep komen. Maar kan me bijna niet voorstellen
dat het nóg mooier wordt ;D

frank2

EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

Former member 78

mtissink

Maar dan moet het wel 220v (of eigenlijk inmiddels 230v) zijn. Dat wil nog wel eens fluctueren.
(of mis ik hier een deel van de discussie?)
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

Former member 78

Citaat van: mtissink op september  3, 2011, 10:05:21
Maar dan moet het wel 220v (of eigenlijk inmiddels 230v) zijn. Dat wil nog wel eens fluctueren.
(of mis ik hier een deel van de discussie?)

Dit was helemaal geen discussie ;D
Ik zeg tegen Frank ook altijd, kabel is kabel ;)

Ik heb de zelfde stroomkabel als Frank hier liggen, moet alleen nog aangesloten worden.

frank2

Citaat van: ArjanR1 op september  3, 2011, 10:24:11

Ik heb de zelfde stroomkabel als Frank hier liggen, moet alleen nog aangesloten worden.

heb je nu al en afspraak gemaakt met Marco? Je krijgt er een "dubbele" Nat voor terug.... ;D ;D
EV: Plinius 103A/ Stream: Wiim ultra /Dac: Audio Analogue Aadac / Coax interlinks: Atlas mavros ultra, aopogee wide eye/
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met gold connectoren

Former member 78

Citaat van: frank2 op september  5, 2011, 20:28:04
heb je nu al en afspraak gemaakt met Marco? Je krijgt er een "dubbele" Nat voor terug.... ;D ;D

Nee, nog geen afspraak gemaakt.
Komt nog wel ;)

screw

PRACHTIG!  :clapping:

ik zeg tegen mijn eigen ooit... ooit staat er hier ook een buizenbak.
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Former member 78

Citaat van: screw op september  6, 2011, 09:41:04
PRACHTIG!  :clapping:

ik zeg tegen mijn eigen ooit... ooit staat er hier ook een buizenbak.

Als jouw speakers goed aangestuurd kunnen worden door buizen, en je
houdt van die sound...Dan moet je het zeker proberen ;)

Lampjes in de kamer uit, vrouw ff wegsturen, muziekje dr op en het is
dubbel genieten!

screw

Citaat van: ArjanR1 op september  6, 2011, 09:51:26
Als jouw speakers goed aangestuurd kunnen worden door buizen, en je
houdt van die sound...Dan moet je het zeker proberen ;)

Lampjes in de kamer uit, vrouw ff wegsturen, muziekje dr op en het is
dubbel genieten!

Dan word het een heel nieuw set en gaat mijn HT set naar de zolder toe  :D (kunnen de vrouw en kinderen daar film kijken en pappa genieten van buizen sound wat voor mij toch echt de max is!)
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Former member 78

Citaat van: screw op september  6, 2011, 10:11:35
Dan word het een heel nieuw set en gaat mijn HT set naar de zolder toe  :D (kunnen de vrouw en kinderen daar film kijken en pappa genieten van buizen sound wat voor mij toch echt de max is!)

Direct doorvoeren dat plan! :D

Former member 78

Had nog geen overzichtsfoto gepost :)

En als ik op de bank tv kijk, en kijk naar rechts zie ik het zo:

Former member 78

De laatste, genomen vanaf mijn luisterplek.

S@m

Maro

Mooi hoor...maar allemaal niet een klein beetje overkill in zo'n kleine kamer... :blink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

frank2

ziet er mooi uit Arjan.... bijna minimalistisch, behalve dan de speakers. Maar ja klinken ook zo mooi....

bmateijsen

Mooie setup zo!

Groet,

Bjorn

Lex Groningen

Erg mooie set, Arjan.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

twani

Mijn favo Ushers, brrr mooi :inlove: Leuk ook dat deze Ushers  zo goed kunnen Waveboarden ;D

Former member 78

Thnx mensen! ;D

Citaat van: Maro op september 10, 2011, 19:21:56
Mooi hoor...maar allemaal niet een klein beetje overkill in zo'n kleine kamer... :blink:

Mijn kamer is bijna 50m2.
Dus verklaar je nader...

Maro

Ziet er smal uit vandaar... hoe ver zit je van je speakers dan.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

AbZ

Citaat van: Maro op september 10, 2011, 22:29:10
<4 meter  (gokje op basis vd foto)

Mooi uitzicht hoor, die set.

Former member 78

Citaat van: Maro op september 10, 2011, 22:29:10

Wat je ziet, is ook het smalste stuk van de kamer.
Zit een kleine 4 meter van de speakers.