Linn Lounge

Gestart door rb73, september 19, 2009, 20:56:07

Vorige topic - Volgende topic

BuSpu

Citaat van: rb73 op juli 22, 2010, 20:35:15
Nu maar eens op zoek naar een rood "do not enter" lampje wat je bijvoorbeeld boven de deur van een radiostudio ziet. Met zo'n diffuser uitgeklapt voor de deur krijg je de grootste ongelukken als er iemand nietsvermoedend binnen probeert te rennen...  :sadlike:

Wij gebruiken een oranje zwaailicht op het werk bij opnamen. Gaat goed, misschien een idee?

Roger Black

Citaat van: BuSpu op juli 26, 2010, 21:53:20
Wij gebruiken een oranje zwaailicht op het werk bij opnamen. Gaat goed, misschien een idee?

Zo'n rood licht zou nog best makkelijk zelf te fabriceren zijn!

rb73

Bijna klaar...  :o

Diffusers voor het scherm:

Ze hangen eigenlijk een tikje te hoog, maar een serie racks tussen de speakers is ook niet ideaal.

Diffusers tegen de achterwand:

Ze kunnen opzij geschoven worden om wat extra daglicht de kamer binnen te laten:

Net nog uurtje naar muziek zitten luisteren, en het klinkt allemaal prima. Kon ook haast niet anders met een Plan van Toine  :thumbs-up:

Nog wat kleine afwerkdingen (beetje blauwe verf hier, beetje zwarte verf daar, nog een stripje hier, en een plaatje isolatie daar, haakje om het bovenste maskingpaneel open te kunnen zetten, ...) en dan is het definitief af  8)
Linn: Klimax DSM (Organik), Chakra Twin, Sonus Faber Olympica Nova III

treky22

Wow, wat een indrukwekkende HT-ruimte heb jij  :thumbs-up:

Daar zal je zeker van genieten als ie dalijk helemaal af is.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Roger Black

Martijnst1990

Heel erg mooi inderdaad! Dat word zeker genieten  O0
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

rb73

Thx  :)

Zoals ik vanmorgen nog tegen iemand zei: er moest toch nieuwe vloerbedekking in  :tongue2:

Ik heb overigens nog wel de nodige mooiere HT's voorbij zien komen hier, maar nog geen HT met zo'n groot bureau  :o

Sol

Wat een pleasuredome! :worship: :headbanging:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

GTDesign

Hij is af...  ;D

clockwork

Eén woord: Wow!

oke nog één: Geweldig!

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

jrjhoe

Stereo: TAD CE-1 | REL B1 | Mark Levinson No. 332 | Krell KRC-HR | Luxman EQ-500 | Pyon Sound Ultima/Iris 12" | Michell Gyro SE Black/SME 309/DIY PSU | Mytek Manhattan II met Roon Ready kaart

TheSpeedSkater

Gaaf! Heb je nog een paar foto's Ge?

Gefeliciteerd met deze aanwinst!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

GTDesign

;D

GTDesign

::)

Roger Black

:crazy:  :crazy: :o :o :o :bigsmile: :bigsmile: :omg: :omg: slik  :blink: :dozingoff: :music:

oftwel, mijn gedachtegang op het moment dat ik de foto's zag.

Geen woorden voor. Veel plezier.

rb73

Dank voor de complimenten, iedereen  :)

Mijn verwachtingen waren best hoog gespannen toen begin dit jaar het project begon, maar met dank aan Gé en Toine is het nog mooier en beter klinkend geworden dan ik gehoopt had. Beide heren hebben ervoor gezorgt dat de Linn Lounge er niet alleen leuk uitziet, maar ook goed performt  :o

Ook (nogmaals) dank aan Garmt en Bjorn van BB&G, voor de prettige manier van zakendoen, en voor de tip om het scherm toch echt lager te hangen dan ik in gedachten had  :notify:

Hier zie je Gé de laatste hand leggen aan de ruimte:

flash1982

:o :o   mooi hoor!!

denoontje

cool hoor erg spacy ht veel plezierige uurtjes!

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martijnst1990

:worship: :worship: :worship:

Echt ge-wel-dig! Wat een mooie kleuren ook zo, echt heel mooi.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

djaxx

Prachtig, zeer sfeervol!

nielvm

Proficiat met alweer een prachtige ruimte!

Net als bij infinity theatre is paars een erg mooie kleur voor een HT.
Sony xw5000
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

Denon1908

Wat een super vette HT! Weer eens wat anders dan al dat zwart en rood.

djaxx

Ik ben echt zwaar onder de indruk, heel ferm dat paars/blauw

Davey

Stukje vakwerk weer en die kleuren zijn heel erg mooi zeg  :o. Plafond is perfect, vloerbedekking met die zeer gave vleug is perfect, verlichting perfect. Jij moet een blij man zijn. Geniet ervan  ;)