AV-NU 2012 . 19, 20 & 21 oktober 2012

Gestart door Alex Groningen, augustus 31, 2009, 19:00:25

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • AV-NU 2010

Gydotron

Op de VAD mag je enkel merken mocht gebruiken van importeurs die aan de beurs deelnemen! Strikt genomen mag Velodyne niet op de beurs staan. Niet dat ik het ga verklappen hoor ;)

Grtn  Guido

bmateijsen

Citaat van: Gydotron op oktober  5, 2009, 16:06:02
Op de VAD mag je enkel merken mocht gebruiken van importeurs die aan de beurs deelnemen! Strikt genomen mag Velodyne niet op de beurs staan. Niet dat ik het ga verklappen hoor ;)

Grtn  Guido

We zijn er ook niet om het merk te promoten ;), enkel om Epson te voorzien van geluid. ;)

Gydotron

Tja, en toch mag dat niet volgens het reglement. Maar, who cares .....


Grtn  Guido

bmateijsen

Citaat van: Gydotron op oktober  5, 2009, 16:14:32
Tja, en toch mag dat niet volgens het reglement. Maar, who cares .....
Grtn  Guido

I know... maar inderdaad ;).

Spacebass

Citaat van: bmateijsen op oktober  5, 2009, 16:09:17
We zijn er ook niet om het merk te promoten ;), enkel om Epson te voorzien van geluid. ;)
Ahhhhh vandaar de M&G bij Epson...De HT forumleden zijn daar om "illegale merken" aan het zicht te onttrekken ;D ;D

De ruimte is verduisterd, dus ze zullen er vast niet over piepen. Als ze wel piepen, even doorgeven, dan verkopen ze
simpelweg minder entreekaartjes ;D We laten niet sollen met onze forumsponsors/gewaardeerde forumleden!  :pompom:


Ejorne

#156
Citaat van: Spacebass op oktober  5, 2009, 16:39:22
Als ze wel piepen, even doorgeven, dan verkopen ze
simpelweg minder entreekaartjes ;D We laten niet sollen met onze forumsponsors/gewaardeerde forumleden!  :pompom:


Doe dat nou niet... Er zullen misschien altijd een stel rotte appels tussen zitten die deze gelegenheid aangrijpen om de kans op een rustige beursdag ietwat te vergroten...  :(

/edit:
disclaimer:
Nee, de gedachte is in dit geval niet de vader van de wens. Althans, misschien wel de wens op een rustige beursdag maar niet tot het plegen van klikspanerij...  ;D

morca

Citaat van: Ejorne op oktober  5, 2009, 16:49:13
Doe dat nou niet... Er zullen misschien altijd een stel rotte appels tussen zitten die deze gelegenheid aangrijpen om de kans op een rustige beursdag ietwat te vergroten...  :(

/edit:
disclaimer:
Nee, de gedachte is in dit geval niet de vader van de wens. Althans, misschien wel de wens op een rustige beursdag maar niet tot het plegen van klikspanerij...  ;D

inderdaad wij willen zo veel mogelijk merken horen en niet wat iemand sponsert of wat dan ook
als JK aukoustic er maar is want als die kamer donker is word het voor mij een donkere dag rij ik die zaterdag wel naar het harde en ga daar een uurtje zitten kost niks plus gratis koffie ;)
in ons dorp zit ook een grote daar mogen we ook altijd zo even een bakje komen doen en net luisteren wat je maar wilt ;D

Ejorne

Citaat van: morca op oktober  5, 2009, 19:12:21
inderdaad wij willen zo veel mogelijk merken horen en niet wat iemand sponsert of wat dan ook
als JK aukoustic er maar is want als die kamer donker is word het voor mij een donkere dag rij ik die zaterdag wel naar het harde en ga daar een uurtje zitten kost niks plus gratis koffie ;)
in ons dorp zit ook een grote daar mogen we ook altijd zo even een bakje komen doen en net luisteren wat je maar wilt ;D

Oei, er staat me wat van bij dat Ketelaar dit jaar niet van de partij is...  :(

Spacebass

Citaat van: Ejorne op oktober  5, 2009, 16:49:13
Doe dat nou niet... Er zullen misschien altijd een stel rotte appels tussen zitten die deze gelegenheid aangrijpen om de kans op een rustige beursdag ietwat te vergroten...  :(

/edit:
disclaimer:
Nee, de gedachte is in dit geval niet de vader van de wens. Althans, misschien wel de wens op een rustige beursdag maar niet tot het plegen van klikspanerij...  ;D
Als ze niet gaan piepen over een niet zichtbare sub (maar wel hoor en voelbaar ;D) is er sowieso niets aan de hand 8)


morca

Citaat van: Ejorne op oktober  5, 2009, 19:54:13
Oei, er staat me wat van bij dat Ketelaar dit jaar niet van de partij is...  :(

we bellen wel eens kijken of we een bakje mogen komen doen
net als bij onze lokale dealer ;D
misschien werkt daar ook wel zo,n mooie dame alleen daarom moeten we eigenlijk gauw weer eens een bakkie gaan doen daar :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2:

Ejorne

Citaat van: morca op oktober  6, 2009, 19:07:36
we bellen wel eens kijken of we een bakje mogen komen doen
net als bij onze lokale dealer ;D
misschien werkt daar ook wel zo,n mooie dame alleen daarom moeten we eigenlijk gauw weer eens een bakkie gaan doen daar :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2: :tongue2:

Ja inderdaad!  ;D


ravage


Hallo mensen,

Boxtel is er ook bij + Introducé

Met dank aan Denoontje die me er nog even aan hielp herinneren gisteren  ;D
Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony HW55 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center:TMA / Rear speakers:  tma

Audiofiel

En ik ben er zaterdag ook bij, want dan is de M&G. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

denoontje

Citaat van: ravage op oktober  8, 2009, 09:12:31
Hallo mensen,

Boxtel is er ook bij + Introducé

Met dank aan Denoontje die me er nog even aan hielp herinneren gisteren  ;D

you're welcome ;-)

hifiman

Wel jammer dat Rhapsody nou net deze dag (de zaterdag) een show geeft  :-X
Zou dat tevens betekenen dat ze niet aanwezig zijn op de VAD?

Alex Groningen

En vandaag gehoord dat we zaterdag wegens omstandigheden niet heen kunnen gaan.

bmateijsen

Citaat van: Audioloog op oktober  8, 2009, 12:55:28
Wel jammer dat Rhapsody nou net deze dag (de zaterdag) een show geeft  :-X
Zou dat tevens betekenen dat ze niet aanwezig zijn op de VAD?

Ze, als in Rhapsody, is niet op de show. Rhapsody was vroeger verbonden aan More Music.
Echter Harry van Dalen heeft zijn aandeel verkocht. Nu is alleen Wilbert verbonden aan More Music,.

oud_account_1

Citaat van: bmateijsen op oktober 14, 2009, 09:17:29
Ze, als in Rhapsody, is niet op de show. Rhapsody was vroeger verbonden aan More Music.
Echter Harry van Dalen heeft zijn aandeel verkocht. Nu is alleen Wilbert verbonden aan More Music,.
Ik meen dat MM al een aantal jaar niet meer op de VAD heeft gestaan?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Roger Black

Wat kost een kaartje eigenlijk?

Alex Groningen


bmateijsen

Citaat van: squadra op oktober 14, 2009, 11:54:38
Ik meen dat MM al een aantal jaar niet meer op de VAD heeft gestaan?

Klopt, ze doen tegenwoordig hun eigen show. Zie hifi.nl voor de KNVB dealerdagen

hifiman

Citaat van: squadra op oktober 14, 2009, 11:54:38
Ik meen dat MM al een aantal jaar niet meer op de VAD heeft gestaan?
Ik ben ook pas 1x geweest  :D

Ze zijn straks wel weer in Belgie aanwezig dus dan kan ik daar weer lekker Avalonnetjes luisteren  8)