HDI Dune 3.0 (niet 1.0 of 2.0 dus)

Gestart door Kjelt, augustus 27, 2009, 17:28:05

Vorige topic - Volgende topic

RCD

Hoi

Ik heb de PCH C200 nu een paar weken en ben zeer tevreden.
Natuurlijk zitten er nog schoonheidsfoutjes in en antwoord op de audio formaten heb ik niet.
Waar het mij om gaat is streamen van een nas en tot nu toe heb in nog geen blu-ray of blu-ray ISO gehad die niet afspeeld of stotterde.
Ik heb de HDI Dune Center geloof (de duurste met 1G netwerk) ik even gehad en die deed dat niet.

Rob

HarryP

Citaat van: Rob_Dingen op oktober 24, 2009, 17:26:06
Hoi

Ik heb de PCH C200 nu een paar weken en ben zeer tevreden.
Natuurlijk zitten er nog schoonheidsfoutjes in en antwoord op de audio formaten heb ik niet.
Waar het mij om gaat is streamen van een nas en tot nu toe heb in nog geen blu-ray of blu-ray ISO gehad die niet afspeeld of stotterde.
Ik heb de HDI Dune Center geloof (de duurste met 1G netwerk) ik even gehad en die deed dat niet.

Rob

OP welk nivo qua audio mooet je de PCH C200 plaatsen t.o.v. Dune?
of is de qualiteit zowiezo niet je van het? :o

jaco

lincoln

HarryP

Hetzelfde als de Center dus maar met een snellere chip, of zie ik dat verkeerd? ???

riwi

Citaat van: HarryP op oktober 24, 2009, 20:25:53
Hetzelfde als de Center dus maar met een snellere chip, of zie ik dat verkeerd? ???

De center1.0 heeft een external Harddisk dock, een laatje voor BD maar je moest kiezen tussen e-sata of gbit.
Met de prime3.0 heb je geen external harddisk dock, maar wel een laatje voor BD, gbit en e-sata en een interne 2.5" harddisk mogelijkheid.
Met de base3.0 heb je wel een external harddisk dock, maar geen laatje voor BD. Wel gbit en e-sata.

En inderdaad de snellere sigma chip in de 3.0 versies.

MaxxMark

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

J.A.F._Doorhof

Staat ook al lang op de HDI site.

Verwachte levertijd is eind November trouwens op dit moment.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

riwi

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 26, 2009, 20:13:13
Staat ook al lang op de HDI site.

Verwachte levertijd is eind November trouwens op dit moment.

Hebben ze nog een reden opgegeven voor de vertraging.
Zijn er nog problemen met het apparaat?  of met de software?
Is de productie nog niet klaar?
Zijn er componenten nog niet leverbaar?

Of was het zonder opgave?

lincoln

zal het laatste wel zijn...
Wordt voor ons een hele opgave... :mad:

loup

ik heb dit alleen van hun site gelezen, verder weet ik ook niet meer.
Maar op andere sites staat deze uitstel, het is afwachten :(

deniax

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober 26, 2009, 20:13:13Verwachte levertijd is eind November trouwens op dit moment
Ik denk dat het verstandiger is om als dealer van die dingen niets te zeggen als je ziet hoe dramatisch slecht de eerdere Dune's leverbaar waren en hoe vaak zij je voorzien hebben van onwaarheden welke je communiceerde op het forum en nooit waargemaakt werden.

Daarbij kan het best wel zo zijn dat ze eind November verwachten met leveren, maar dat kan net zo goed 2 apparaten zijn :dozingoff:

Ja, of je hebt je ingeschreven bij mpcclub om bij de eersten te horen (lees: Je maakt gewoon deel uit van een door HDI opgezette beta test team om te kijken of er mensen nog op problemen stuiten die ze zelf niet hebben opgemerkt. Je Q&A kosten zijn miniem en honderd enthousiaste testmonkeys werken zich gratis voor je in het zweet voordat je je apparaat loslaat op de massa............ergens in het nieuwe jaar).
D-Box - Velodyne - Screen Research - JVC - Audyssey

mk2k

Citaat van: deniax op oktober 26, 2009, 21:20:02
Ik denk dat het verstandiger is om als dealer van die dingen niets te zeggen als je ziet hoe dramatisch slecht de eerdere Dune's leverbaar waren en hoe vaak zij je voorzien hebben van onwaarheden welke je communiceerde op het forum en nooit waargemaakt werden.

Daarbij kan het best wel zo zijn dat ze eind November verwachten met leveren, maar dat kan net zo goed 2 apparaten zijn :dozingoff:

Ja, of je hebt je ingeschreven bij mpcclub om bij de eersten te horen (lees: Je maakt gewoon deel uit van een door HDI opgezette beta test team om te kijken of er mensen nog op problemen stuiten die ze zelf niet hebben opgemerkt. Je Q&A kosten zijn miniem en honderd enthousiaste testmonkeys werken zich gratis voor je in het zweet voordat je je apparaat loslaat op de massa............ergens in het nieuwe jaar).

Precies. Beter toch.
Heb je lekker vroeg het apparaat. En de meeste problemen zullen toch softwarematig zijn en middels een firmware upgrade kunnen worden opgelost.
Stereo: Vincent SA-93 / Vincent SP-993 / Consonance CD Ref 2.2 / PhonoDude + Lenco L76 + Denon DL110
Surround: Onkyo TX-NR818 , Oppo BDP-103D
Speakers: Aurum Cantus Moon Goddess II / Mission 780

HarryP

wachten dus maar tot eind November. :baaa:

Donnie

Citaat van: HarryP op oktober 31, 2009, 10:13:00
wachten dus maar tot eind November. :baaa:

'T zal wel 'Early 2010' worden. Misschien dat Sint en zijn pieten hier wat aan kunnen doen  ::)

HarryP

Citaat van: Donnie op oktober 31, 2009, 12:11:39
'T zal wel 'Early 2010' worden. Misschien dat Sint en zijn pieten hier wat aan kunnen doen  ::)

Zou wel een gemiste kans zijn om veel units te verkopen in deze tijd. :xmas:

mk2k

Apparaat komt uit 2e of 3e week van November  :pompom: . Niemand heeft het ooit over een jaartal gehad, kan dus ook november 2010 zijn  :devil:
Stereo: Vincent SA-93 / Vincent SP-993 / Consonance CD Ref 2.2 / PhonoDude + Lenco L76 + Denon DL110
Surround: Onkyo TX-NR818 , Oppo BDP-103D
Speakers: Aurum Cantus Moon Goddess II / Mission 780

lincoln

{irritatie mode aan} Jezus zeg. Nog meer stompzinnige replies en topicvervuiling? Misschien kunnen we de boel ff opschonen, en weer on-topic verdergaan? Of is dat erg lastig ?? >:( >:(  Als je nou niks zinnigs te melden hebt op de zaterdagavond, reageer dan gewoon niet... {irritatie mode uit}

HarryP

Citaat van: lincoln op oktober 31, 2009, 22:18:37
{irritatie mode aan} Jezus zeg. Nog meer stompzinnige replies en topicvervuiling? Misschien kunnen we de boel ff opschonen, en weer on-topic verdergaan? Of is dat erg lastig ?? >:( >:(  Als je nou niks zinnigs te melden hebt op de zaterdagavond, reageer dan gewoon niet... {irritatie mode uit}

Het geduld wordt door HDI ook wel erg op de proef gesteld :confused:

J.A.F._Doorhof

Niet door HDI volgens mij, maar door de geruchten machine.
Wij hebben bv pas deze week een mail gehad dat EIND van November de leveringen plaats vinden. Daarvoor hebben wij van HDI alleen maar gehoord dat ze ermee bezig zijn en nog geen fixed datum kunnen geven, alleen een verwachting.
Als je dit naar buiten brengt als datum is dat meer de fout van de dealer dan van HDI.

Hoewel ook ik gewoon het ding wil gaan leveren natuurlijk :D
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

lincoln

ok, dus we kunnen er voorzichtig vanuitgaan dat eind november een reeele uitleverdatum wordt?

J.A.F._Doorhof

Custom installer

Starred

neptune

Prijzen : €319 en €399 voor base en prime. klopt dit?
zet hier iets neer

HarryP

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november  1, 2009, 07:46:23
Niet door HDI volgens mij, maar door de geruchten machine.
Wij hebben bv pas deze week een mail gehad dat EIND van November de leveringen plaats vinden. Daarvoor hebben wij van HDI alleen maar gehoord dat ze ermee bezig zijn en nog geen fixed datum kunnen geven, alleen een verwachting.
Als je dit naar buiten brengt als datum is dat meer de fout van de dealer dan van HDI.

Hoewel ook ik gewoon het ding wil gaan leveren natuurlijk :D

Hoe dan ook, ik blijf "geduldig" wachten tot je hem kunt leveren ;)