Sanders Ht-& Stereoset

Gestart door Xander32, augustus 25, 2009, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

larzie

Citaat van: Xander32 op november 23, 2012, 19:17:36
Vanmorgen vier kaarten voor Muse gekocht :headbanging:.

Wat aardig dat je ook aan mij gedacht hebt!  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xander32

Citaat van: larzie op november 24, 2012, 10:47:33
Wat aardig dat je ook aan mij gedacht hebt!  :D
;D

Jammer joh, maar helaas ... vrienden uit Uitgeest gaan mee. Hebben wij daar mooi direct een slaapplaats 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

larzie

Citaat van: Xander32 op november 24, 2012, 11:04:05
;D

Jammer joh, maar helaas ... vrienden uit Uitgeest gaan mee. Hebben wij daar mooi direct een slaapplaats 8).

Jammer zeg. Nou doe de groeten aan Matt Bellamy.  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xander32

Citaat van: larzie op november 24, 2012, 18:33:38
Jammer zeg. Nou doe de groeten aan Matt Bellamy.  :D
... Die heeft een paar botjes in zijn voet gebroken; concert in de Ziggodome gaat waarschijnlijk niet door ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Speelt ie gitaar mijn zijn tenen, zoals Jimi Hendrix deed met zijn tanden dan? ;-)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

larzie

Citaat van: Xander32 op december  2, 2012, 21:05:40
... Die heeft een paar botjes in zijn voet gebroken; concert in de Ziggodome gaat waarschijnlijk niet door ...

Dat is enorm balen zeg. Nou dan maar naar Alicia Keys :P

Larzie HT

Xander32

Martin!!!

Heb je Spotify inmiddels al 'draaiend'?
mainly British stuff

Xander32

Citaat van: Martin!!! op december  5, 2012, 21:42:39
Heb je Spotify inmiddels al 'draaiend'?
... nou goed dat je er over begint  :sneaky2: ...

Gisteren heb ik de activeringscode ontvangen :pompom: ...
... Maar bij het inloggen op Spotify kreeg ik de melding dat deze code niet actief was  :nopompom: ...

Direct weer contact gehad met m'n vrienden van KPN en die gaan er voor zorgdragen dat ik voor 2013 een nieuwe code in mijn bezit zal hebben, top toch  :worship:.

:-X

Xander32

Momenteel aan het genieten van Spotify Premium via de SBT. Toch wel erg gaaf; met de IPad op schoot, middels IPeng een wereld aan muziek binnen jouw bereik. En de kwaliteit van het geluid is echt goed, al blijft die wel achter bij goede opnames via mijn SA15. Echter draait de SBT wel via de DAC van de SA15.

Me happy :headbanging:.

Martin!!!

MIsschien toch nog  een BOTW voeding er tussen hangen!  :worship:

Voor die 120 euries  kun je je er geen buil vallen........
mainly British stuff

Bas Akkerman

Citaat van: Martin!!! op december 11, 2012, 21:21:38

Voor die 120 euries  kun je je er gen buil vallen........
Ik vond het wel een positieve bijdrage leveren in ieder geval!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Martin!!! op december 11, 2012, 21:21:38

Voor die 120 euries  kun je je er geen buil vallen........

Citaat van: Bas Akkerman op december 11, 2012, 21:23:23
Ik vond het wel een positieve bijdrage leveren in ieder geval!
Op wishlist 2013, volgende week eerst maar eens een andere Pana plasma bestellen 8).

Bas Akkerman

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op december 11, 2012, 21:45:33
Och, het doet maar... :withstupid: ???
Mijn huidige heb ik mijn broertje toegezegd, die heeft het niet zo breed ...
Ik haal zelf een wat meer recente, de TX-P50 ST50.

Kingpin

Citaat van: Xander32 op december 11, 2012, 22:33:03
:clapping:
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Bas Akkerman

Had ik al begrepen uit een eerdere post van je. Wel lief van je. Of vind je dat een verschrikkelijk woord?

Deleted member

Citaat van: Xander32 op december 11, 2012, 22:33:03

Zo heb ik 't ook precies gedaan, de 50ST50 gehaald en de 42PV70 naar m'n zusje. :)

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op december 12, 2012, 10:19:47
Had ik al begrepen uit een eerdere post van je. Wel lief van je. Of vind je dat een verschrikkelijk woord?
Citaat van: Antoine op december 12, 2012, 15:21:00
Zo heb ik 't ook precies gedaan, de 50ST50 gehaald en de 42PV70 naar m'n zusje. :)

... Ach, ik probeer waar het kan wat bij te springen. En uiteindelijk zowel hij als ik zelf blij.

Enne, lief is op zich een mooi woord maar velen vinden het een wat kleffe ondertoon hebben. Ik ben wel begaan met mijn broertje, ben wel sociaal in dat opzicht. En mijn vriendin gebruikt echter ook met regelmaat dat "L-woord" i.c.m. mijn naam  :D.

Bas Akkerman

Ik vind het persoonlijk een compliment als men dat zegt. Maar wie ben ik? ;)

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op december 12, 2012, 19:27:33
Maar wie ben ik? ;)
Bas Akkerman, Hagenees audiofiel
:D

@Xander32: Ik vind het een erg mooi gebaar.  :clapping:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op december 12, 2012, 19:49:00
Bas Akkerman, Hagenees audiofiel
:D

@Xander32: Ik vind het een erg mooi gebaar.  :clapping:
Dank. Zo moet je het idd. ook zien; als zijnde een mooi gebaar.

Mijn broertje en schoonzusje zijn er iig. blij mee.

Xander32

In de verleiding ...

... mijn baas heeft het beter met mij voorstaan dan dat ik had verwacht, lees; eindejaarsuitkering viel een 30% hoger uit dan dat ik had verwacht  :).

Zal ik nu vasthouden aan de Panasonic TX-P50ST50 of toch gaan voor een TX-P50GT50  ::) ....

Lastig!

Eddye

Dat zijn de leukere berichten :)
Of misschien een maatje groter (als dat kan)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op december 21, 2012, 12:57:04
Dat zijn de leukere berichten :)
Of misschien een maatje groter (als dat kan)
... geen optie; ik ga al in het geniep (lees; zonder dat hare maje het weet) een maatje groter. Dat kan doordat de ombouw de afgelopen jaren strakker, wat kleiner en dunner is geworden in vergelijk met m`n huidige. Het panel groeit zonder dat dit gevolgen heeft voor de buitenmaten :D.

De ST schijnt volgens diverse reviews bijna gelijk aan die van de GT te presteren. Minieme verschillen. Wel is de GT beter, strakker en steviger afgewerkt.