Sanders Ht-& Stereoset

Gestart door Xander32, augustus 25, 2009, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

Xander32

Citaat van: morca op oktober  1, 2012, 17:35:30
Oei Xander die zijn mooi,al nog niet zo mooi als de Usher,s van bepaalde leden  :D
Onder de indruk was ik m.n. van diens prestaties; een heel natuurlijk, vloeiend geluid. Betreft de looks daar valt over te twisten ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: ArjanR1 op oktober  1, 2012, 17:52:14
AbZ was er toen ook bij, ik zei nog tegen hem, dat het een ''Hi End pa set'' was.
Want qua live weergave en beleving zijn ze erg sterk, maar dat hoog....
Wel een goede beschrijving :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Vandaag een Asus RT-N66U Dual-Band Wireless-N900 Gigabit router achter de Experiabox (glasvezel KPN) gezet. Het Wifi van de Experiabox is namelijk bagger :-\.

Ontvangen, uitgepakt, opgesteld, aangesloten, (beperkt) ingesteld en nu Wifi via de Asus.
En momenteel weer fijn een stabiele verbinding. Heb ook nog e.e.a. proberen in te stellen in de modem (beveiliging, eco-mode, channel, timezone), maar die heeft zoveel opties dat het mij begint te duizelen  ...

Voorts ook diens zendvermogen een klein beetje opgeschroeft, van 80 naar 100mv. ... deze kan zelfs tot 500mv.,
maar vanaf 200mv. heb je in Europa een vergunning nodig.
Ik wil niet onverwachts van bed worden gelicht als zijnde een etherpiraat :D.

Desondanks ga ik deze morgen nog verder opschroeven tot 150mv., dan blaas ik iig. met gemak over het signaal van de buurtjes 8) .

Xander32

KPN glasvezel; nu ruim een maand in gebruik. Het beroerde wifi vanaf de Experiabox heb ik nu getackeld middels een separate router, maar sinds het weekend is het tv-signaal bagger (blocking, zelfs vastlopen ...). Gisteren aaf 4 x met helpdesk aan de lijn gezeten en vooralsnog het euvel kunnen oplossen ...
Dat moet ik de KPN nageven; de aftersales is een heel stuk opgeknapt in vergelijk met een aantal jaren terug  :thumbs-up:.

Bas Akkerman

Dat is wel een fijn idee zo'n klantenservice. Maar hopelijk hoef je er geen gebruik meer van te maken. Je zal vast een behoorlijke snelheid hebben!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op oktober 10, 2012, 08:56:52
Dat is wel een fijn idee zo'n klantenservice. Maar hopelijk hoef je er geen gebruik meer van te maken. Je zal vast een behoorlijke snelheid hebben!
De snelheid is in de huiskamer zo`n 30 Mbit/s (7 MB/s) middels wifi ...

Momenteel The 2nd Law voor het eerst hier in de cd-lade, enne; Muse still rocks :headbanging:

weust

Die nieuwe Muse heb ik gekocht i 24bit/96kHz, en dat klinkt wel heel erg vet :-)
Goede CD, maar wel heel veel Queen invloeden vond ik.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Citaat van: weust op oktober 13, 2012, 21:11:00
Die nieuwe Muse heb ik gekocht i 24bit/96kHz, en dat klinkt wel heel erg vet :-)
Goede CD, maar wel heel veel Queen invloeden vond ik.
... aan het streamen Tom ¿ Voor mij nog een openstaande wens.
Betreft The 2nd Law; idd. onverwachts toch een sterk album waarin de nodige Queen-koortjes en bombast 8).

weust

Onverwacht zeker. één keer geluisterd en bevalt prima.
Streamen doe ik nu een paar manden.
En al besloten geen CD's meer aan te schaffen.

Waarom CD (16bit/44.1kHz) als ik 24bit/96kHz kan kopen/downloaden?
En dan kopen voor ik het download. Ik ga niet illegaal doen. Been there, done that.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

... ik zie het idd. al in jouw onderschrift; een SBT.

Xander32

Zojuist het hele huis gedaan; hare maje is een aantal dagen weg dus alle ruimte voor een ongestoorde M&G. Morgen komen er drie leden van het buurforum (Marantzforum) op audiëntie :clapping:.

Dan dient het huis er toch een beetje kant uit te zien he 8).

Bas Akkerman

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: morca op oktober 14, 2012, 17:57:57
Have fun Xander  :music:
Citaat van: Bas Akkerman op oktober 14, 2012, 19:14:41
Veel plezier Xander!
Dank u heren, dat gaat vast helemaal goedkomen :clapping:.

Former member 78

Nu moeten ze nog leren om een mooi filmpje te maken, speakers kunnen ze wel ;)

Xander32

Citaat van: ArjanR1 op oktober 14, 2012, 21:56:15
Nu moeten ze nog leren om een mooi filmpje te maken, speakers kunnen ze wel ;)
Klopt, maar zal lastig worden want die kunnen ze nergens kopiëren ...

Xander32

... de set al aangezet opdat deze rustig kan opwarmen voor hetgeen vandaag komen gaat 8).
Heb er zin in! Altijd goed om weer een aantal muziekvrienden over de vloer te krijgen.

Eddye

Citaat van: Xander32 op oktober 15, 2012, 09:17:30
... de set al aangezet opdat deze rustig kan opwarmen voor hetgeen vandaag komen gaat 8).
Heb er zin in! Altijd goed om weer een aantal muziekvrienden over de vloer te krijgen.

Klinkt al een goede besteding van je dag. Veel plezier, hoor.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

HTip

Veel plezier vandaag! :music:

Ik ken het gevoel ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

Citaat van: Eddye op oktober 15, 2012, 09:18:48
Klinkt al een goede besteding van je dag. Veel plezier, hoor.

Citaat van: HTip op oktober 15, 2012, 10:15:57
Veel plezier vandaag! :music:

Ik ken het gevoel ;)
Dank u heren :thumbs-up:. Tja, "het gevoel" ... ik heb er zin in, fijn weer met andere liefhebbers over muziek hebben in de breedste zin van het woord. Altijd goed, desondanks toch een beetje de kriebels voor hetgeen komen gaat (terwijl ik er 2 van de 3 al ken ...).

Kingpin

Citaat van: Xander32 op oktober 15, 2012, 10:37:03
Dank u heren :thumbs-up:. Tja, "het gevoel" ... ik heb er zin in, fijn weer met andere liefhebbers over muziek hebben in de breedste zin van het woord. Altijd goed, desondanks toch een beetje de kriebels voor hetgeen komen gaat (terwijl ik er 2 van de 3 al ken ...).
Haha, ja ken het, blijft leuk. Veel plezier.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

HTip

Citaat van: Xander32 op oktober 15, 2012, 10:37:03
Dat heb ik ook nog steeds elke keer, maar elke keer blijkt dat onterecht ;) Maar ja, dat is de aard van het beestje ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

Citaat van: HTip op oktober 15, 2012, 10:47:50
Dat heb ik ook nog steeds elke keer, maar elke keer blijkt dat onterecht ;) Maar ja, dat is de aard van het beestje ;D
Bij mij gaat dat net zo, erg herkenbaar :).

Bas Akkerman

Ik moet nog even wachten, maar ook ik vind het nu al spannend. Je bent toch nieuwsgierig wat anderen van je set vinden. Maar dit is aan dovemansoren gericht, want Sander zit lekker te luisteren met zijn vrienden van het Marantzforum. :sneaky2: :P