Sanders Ht-& Stereoset

Gestart door Xander32, augustus 25, 2009, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

Xander32

Citaat van: ArjanR1 op juni  4, 2012, 22:12:10
Ik lees niks nieuws :D
Niets nieuws? Volop nieuwe ervaringen joh!

Er stond nog een vraag open; wat zijn nou de verschillen tussen de BE-718 en de BE-718 DMD. Deze vraag heb ik voor gelegd aan een inhoudelijk deskundige en het antwoord was;
De tweeters en het filter zijn nieuw in de 718 DMD-versie.

Bijzonder dat desondanks de tweeters van een BE-versie zonder verdere aanpassingen kan worden vervangen door een DMD :huh2:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Former member 78

Citaat van: Xander32 op juni  7, 2012, 06:52:32
Niets nieuws? Volop nieuwe ervaringen joh!

Er stond nog een vraag open; wat zijn nou de verschillen tussen de BE-718 en de BE-718 DMD. Deze vraag heb ik voor gelegd aan een inhoudelijk deskundige en het antwoord was;
De tweeters en het filter zijn nieuw in de 718 DMD-versie.

Bijzonder dat desondanks de tweeters van een BE-versie zonder verdere aanpassingen kan worden vervangen door een DMD :huh2:.

Bedoelde, ik lees niks nieuws omdat het voor mij al lang bekend was :D

Was te verwachten dat het filter ook is aangepast.
Als je van Be naar DMD gaat, is het gewoon plug and play. ;)

Xander32

Citaat van: ArjanR1 op juni  7, 2012, 16:23:51
Bedoelde, ik lees niks nieuws omdat het voor mij al lang bekend was :D

Was te verwachten dat het filter ook is aangepast.
Als je van Be naar DMD gaat, is het gewoon plug and play. ;)
... maar dat is toch vreemd!!! In de nieuwe orginele DMD versie is het filter aangepast, maar ga je jouw BE upgraden met DMD tweeters kan je die gewoon omzetten zonder dat er een aanpassing nodig is  :crazy: ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Former member 78

Ik heb het zelf met de Be20 gedaan.
Ging perfect!

Xander32

Citaat van: ArjanR1 op juni  7, 2012, 19:45:52
Ik heb het zelf met de Be20 gedaan.
Ging perfect!
Weet ik, maar vreemd blijft het 8).

erik s.

Citaat van: Xander32 op juni  7, 2012, 19:46:40
Weet ik, maar vreemd blijft het 8).
een aanpassing aan het filter hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er andere waardes zijn gebruikt. misschien zijn er alleen beter componenten gebruikt.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Xander32

Citaat van: erik s. op juni 10, 2012, 15:14:54
een aanpassing aan het filter hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er andere waardes zijn gebruikt. misschien zijn er alleen beter componenten gebruikt.
... of mindere :-X.

;D

Idd. - weer wat geleerd!

Xander32

Donderdag jl. bij WdW geluisterd naar een prachtige combi van AR en Burmester (Kimber bekabeling) :inlove:. Ik was onder de indruk van betreffende set.

... en toch; momenteel weer aan het genieten van mijn eigen gear, die doet het toch ook wel errug lekker :).

Qlivian

mooizo sander.

ik ben ook wel benieuwd wat zo'n marantz bij mij doet. maar doe nu even geen uitgaven meer. eerst sparen voor een huisje.
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

Xander32

Citaat van: Qlivian op juni 16, 2012, 12:34:23
mooizo sander.

ik ben ook wel benieuwd wat zo'n marantz bij mij doet. maar doe nu even geen uitgaven meer. eerst sparen voor een huisje.
Jij hebt er zelf in korte tijd een pracht van een set neer gezet. Ga daar eerst maar eens van genieten.
Daar zijn zelfs een jaar of 14 overheen gegaan om tot m`n huidige set te komen 8).

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Bas Akkerman

Citaat van: Maro op juli  6, 2012, 18:53:53
Rustig hier... :clapping:
Dat is de incubatietijd Maro. ;) Nee, Sander is gewoon lekker aan het genieten verwacht ik.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Maro

Citaat van: Bas Akkerman op juli  6, 2012, 19:25:40
Dat is de incubatietijd Maro. ;) Nee, Sander is gewoon lekker aan het genieten verwacht ik.

Denk ik ook, compleet nieuwe pracht set... :inlove:  die ik nodig eens in live moet gaan bewonderen. Gaat dit najaar ook gebeuren... :coffee:
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Xander32

Dat jullie dit draadje nog hebben weten te vinden joh :P.

@ Maro & Bas - idd. hier is het rustig en dat blijft voorlopig ook zo.
Enigste wat nog, naast heel veel mooie software, op m`n whislist staat, is streaming (incl. `n snelle en degelijke NAS).

Maar daar wacht ik nog een jaartje mee. Hopenlijk tegen die tijd een Marantz 15S1 streamer ;D.
Anders eentje van Linn, of Naim of ...

Edit: eind van dit jaar een andere tv - de huidige doe ik dan cadeau aan m`n broertje die een huis heeft gekocht en z`n centjes hard nodig heeft voor andere zaken en zelf haal ik dan weer een frisse. En natuurlijk is dat weer een plasma van Pana, what else 8).

Bas Akkerman

Mijn wishlist aan cd's wordt ook steeds groter. En je kan gerust wachten op streaming, alhoewel ik het niveau al behoorlijk vind.
Hoe is het op je baan eigenlijk!?

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op juli  6, 2012, 21:17:24
Mijn wishlist aan cd's wordt ook steeds groter. En je kan gerust wachten op streaming, alhoewel ik het niveau al behoorlijk vind.
Hoe is het op je baan eigenlijk!?
... ik herken dat; ik heb bij een drietal software aanbieders al een hele whislist opgebouwd, en die is nog steeds groeiende 8). En ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt max. 3 albums/maand te kopen om mijzelf te beschermen :P.

Betreft m`n new job: ik heb het er naar mijn zin, heb er al mijn eerste resultaten geboekt en krijg veel vertrouwen en waardering van m`n collegae en manager. Helemaal goed dus.

Bas Akkerman

Top om te horen! Nu is mijn eerste prioriteit de aanschaf van de set. Nou ja, werk vinden is mijn allereerste prioriteit. Na de set het spaargeld weer aanvullen. Cd's komen dan van extraatjes en kadootjes. Vind dat lekker dan om alles in één keer te kopen.
Wel grappig, jij bent tevreden met de set en er zijn meteen minder posts. Dit forum leeft op verwachtingen en onvrede. ;)

Pinohelmond

Citaat van: Bas Akkerman op juli  6, 2012, 23:08:06
Wel grappig, jij bent tevreden met de set en er zijn meteen minder posts. Dit forum leeft op verwachtingen en onvrede. ;)

Is dat niet met alle fora?

Over de set van Sander valt weinig meer te discussieren, die is gewoon af. Genieten dus!  :clapping:
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op juli  6, 2012, 23:08:06
.... Wel grappig, jij bent tevreden met de set en er zijn meteen minder posts. Dit forum leeft op verwachtingen en onvrede. ;)

;D

Deels klopt het wel hoor; kijk maar eens in de showeroom-draadjes in het stereo-gedeelte van een aantal foumleden. Wanneer er wisselingen/up-,side of down-grades zijn is er volop de aandacht. Maar owee als men tevreden is ...

Citaat van: Pinohelmond op juli  9, 2012, 08:33:40
Is dat niet met alle fora?

Over de set van Sander valt weinig meer te discussieren, die is gewoon af. Genieten dus!  :clapping:
Deels; streaming staat nog op m`n wishlist. Maar daar heb ik geen enkele haast mee 8).

Xander32

... dat worden morgen dus de kisten, met stalen neuzen!

:headbanging:

Maro

:D.  Veel plezier. Een paar jaar geleden nog op de ZC gespeeld met mijn band...wat een feest daar.. :headbanging:

Xander32

Citaat van: Xander32 op april  6, 2012, 15:06:52
... Betreft zoektoch naar een vervanger van mijn huidige Asus laptop ben ik op XNotebooks.nl gestuit (dankzij Arjan1). Ik denk dat de opvolger daar vandaan gaat komen 8).
Waarschijnlijk gaat het wederom een Asus worden, een N56VM-S4032V met een (xtra) SSD i.p.v. de DVD-brander.

Xander32

Citaat van: Maro op juli 20, 2012, 16:11:33
:D.  Veel plezier. Een paar jaar geleden nog op de ZC gespeeld met mijn band...wat een feest daar.. :headbanging:
Yep, morgen m`n 4e x - tis er lekker gemoedelijk; biertje, muziek, motoren, theater-acts, biertje, mensen kijken (lees; vrouwen, al zal dat minimaal zijn daar hare maje ook van de partij is ;D), oude bekenden ontmoeten enne, had ik `n biertje al genoemd ¿

Xander32

Citaat van: Xander32 op juli 20, 2012, 16:28:32
Yep, morgen m`n 4e x - tis er lekker gemoedelijk; biertje, muziek, motoren, theater-acts, biertje, mensen kijken (lees; vrouwen, al zal dat minimaal zijn daar hare maje ook van de partij is ;D), oude bekenden ontmoeten enne, had ik `n biertje al genoemd ¿
En het was goed!

Xander32

Zojuist, na het fietsen op de dijk, m`n heden middag zelf gemaakte tiramisu naar binnen gelepeld (mmmmm), welke ik momenteel, zittende in de achtertuin, aan het wegspoelen ben met een ijskoude ...

Life is good  O0.