Sanders Ht-& Stereoset

Gestart door Xander32, augustus 25, 2009, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

Denon Focal

Gefeliciteerd Sander, altijd goed zo'n nieuwe uitdaging. :pompom:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

djaxx

Proficiat met de nieuwe job!

Xander32

Dank mannen :thumbs-up:.

Echt absurd: mijn eerste brief die ik de deur uit heb gedaan en direct is daar de beloning van een aanstelling :).
Ben er echt super blij mee; heb zin om te starten. Maar eerst maandag a.s. een en ander afstemmen. Er zit namelijk ook een opleiding aan de functie verbonden, hetgeen ik alleen maar positief vind, maar dat gaat wel weer extra afstemming vragen betreft m`n agenda (thuisstudie).

Gisteren 2 stuks Y-splitters ontvangen t.b.v. de Velodyne`s: met de splitters springen deze nu op standje " Auto on/of " sneller aan en minder snel uit. Helemaal goed.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Dirc

Om van de hak op de tak te spreken  :)

Xander32

Citaat van: Dirc op december 15, 2011, 10:05:31
Tja, naar mate je leeftijd vordert wordt het steeds complexer om de snelle communicatie heden ten dage te kunnen volgen he :D.

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Dirc

Jij bent toch onsterfelijk en zo oud dat je je eigen leeftijd niet meer weet?  :smile:

CiteerLeeftijd:   Niet aanwezig

Xander32

Citaat van: Dirc op december 15, 2011, 10:43:40
Jij bent toch onsterfelijk en zo oud dat je je eigen leeftijd niet meer weet?  :smile:

Een slimme move van jou, maar volgens mij was jij diegene die schreef:
Citaat van: Dirc op december 15, 2011, 10:05:31

;)

Sander.

Xander32

Citaat van: drees62 op december  3, 2011, 11:44:37
Inderdaad, gruwelijk mooi!   :wub:

Citaat van: Maro op december  3, 2011, 11:51:22
Welke set dan..ik zie alleen een TV met 2 speakers.... :D
Citeer:devil:

Beiden welcome; allicht begin 2012 M&G / nieuwjaarsborrel hier ?

Sander.
Hierbij een aantal data:
* 14/1
* 21/1
* 22/1
* 18/2
* 19/2

Sander.

Xander32

Allen hele fijne dagen gewenst, het gehele jaar door !!!

Sander.

HTip

Wie van deze mooie dames is jouw vriendin? :P

Het is nog wat vroeg, maar jij ook hele fijne dagen! :xmas:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Zijn dat je nieuwe collega's?   :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xander32

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 12:18:26
Wie van deze mooie dames is jouw vriendin? :P

Het is nog wat vroeg, maar jij ook hele fijne dagen! :xmas:
Vroeg ¿ Slechts 3 dagen te gaan. M`n kerstkaarten zijn al een week geleden de deur uit gegaan ;).

Om het eigenbeeld van de dames niet te schaden heb ik m`n vriendin buiten betreffende opname gehouden :D.

Sander.

HTip

Citaat van: Xander32 op december 21, 2011, 16:38:50
Vroeg ¿ Slechts 3 dagen te gaan. M`n kerstkaarten zijn al een week geleden de deur uit gegaan ;).
3 dagen op het forum zijn een eeuwigheid. Kan op kerstochtend zelfs nog :D

Citeer
Om het eigenbeeld van de dames niet te schaden heb ik m`n vriendin buiten betreffende opname gehouden :D.
:clapping: Nou maak je me wel heel erg nieuwsgierig :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

Citaat van: HTip op december 21, 2011, 18:25:48
3 dagen op het forum zijn een eeuwigheid. Kan op kerstochtend zelfs nog :D
:clapping: Nou maak je me wel heel erg nieuwsgierig :P
Special voor jou een tipje van de sluier;

;) Sander.

larzie

Citaat van: Xander32 op december 22, 2011, 11:32:01
Special voor jou een tipje van de sluier;

;) Sander.

Is je vriendin een kiezelsteen?  :blink:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xander32

larzie

Larzie HT

Bas Akkerman

Een harde tante dus. Of een gladde dame. Nou ja, genoeg maar weer!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Gaat weer helemaal nergens over, maar dat ben ik in mijn topic al gewend :D
Showcase - Topic

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op december 22, 2011, 13:40:51
Een harde tante dus. Of een gladde dame. Nou ja, genoeg maar weer!
Citaat van: larzie op december 22, 2011, 11:41:41
Beter dan een grindtegel!  :D
Het is goed voor jullie dat zij hier nooit meeleest, anders zag het er somber voor jullie uit :D.

Sander.

S@m

Klopt het dat je vriendin een kletstante is..?

"Is de grote teen langer dan heeft men te doen met "praters". Als ze maar kunnen praten, het maakt niet uit waarover".

Bron: tenen lezen

Xander32

Citaat van: S@m op december 22, 2011, 14:49:23
Klopt het dat je vriendin een kletstante is..?

"Is de grote teen langer dan heeft men te doen met "praters". Als ze maar kunnen praten, het maakt niet uit waarover".

Bron: tenen lezen

:D

Jij hebt dus iets met voeten ::) ...

Sander.

S@m

Citaat van: Xander32 op december 22, 2011, 16:36:35
:D

Jij hebt dus iets met voeten ::) ...

Sander.

Er zijn inderdaad bepaalde types die een schop onder hun kont verdienen en dat zou ik met mijn voeten graag bewerkstelligen... :xmas:

Xander32

Citaat van: S@m op december 22, 2011, 16:40:21
Er zijn inderdaad bepaalde types die een schop onder hun kont verdienen en dat zou ik met mijn voeten graag bewerkstelligen... :xmas:

Edit: mij eigen tekst (kon niet door de beugel)

:-X

Sander.

S@m

Citaat van: Xander32 op december 22, 2011, 16:43:53
Edit: mij eigen tekst (kon niet door de beugel)

:-X

Sander.

Zeker goed dat ik 'm niet heb gelezen...?  ;D