Post hier je landschapsfoto's

Gestart door denoontje, augustus 20, 2009, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

Hootie

Rob, leuk om ook eens een landchapsfoto van je te zien. Erg mooie kleuren in een zeer apart en dus fotogeniek landschap. Ben jezelf ook met een ballon mee geweest? Zoja, dan zul je nog meer zeer bijzondere foto's van dit landschap hebben. Daar ben ik dan wel heel nieuwsgierig na.

Ron, aparte opname. Dat zou niet meteen in me opkomen om op die plek en op die manier mijn groothoek te gebruiken. Origineel.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Rob Eric Blank

Citaat van: Hootie op maart 22, 2013, 20:23:35
Rob, leuk om ook eens een landchapsfoto van je te zien. Erg mooie kleuren in een zeer apart en dus fotogeniek landschap. Ben jezelf ook met een ballon mee geweest? Zoja, dan zul je nog meer zeer bijzondere foto's van dit landschap hebben. Daar ben ik dan wel heel nieuwsgierig na.

Is weer eens wat anders en ja ik was met de ballon mee geweest. Prachtige ervaring. Jammer dat de zonsopkomst niet helemaal goed te zien was. Kan niet alles hebben.

Starred

Dreigende lucht bij wandeling door de polder

Oud lid

R

VlisChris

Anderen nog meer van malware waarschuwingen in dit topic?
If so, welke pagina hebben jullie daar last van? Zelf zie ik het niet, maar ik begrijp dat anderen er wel last van hebben.

Rob Eric Blank

Nooit lastvan.

Ontopic Starred, erg lekkere plaat.

RonG

Vanwege het nog steeds koude weer hier ff een zomerplaatje voor iedereen :inlove:

Tube-freak

Ik ben niet zo goed in landschaps fotos maar deze vond ik wel redelijk gelukt.
Gister de bergen in geweest en foto van een rijstveld gemaakt.  De lucht was een beetje hei-ig jammer genoeg dus geen mooie blauwe lucht.

Gemaakt met Nikon D7000n camera en Nikkor 12-24mm F4 lens op F22.
Aleen exposure compensation gebruikt verder geen nabewerking of wat dan ook.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Erik

Vroeg me idd al af of je al terug was in nederland. Nee dus :D
Kan alleen je foto niet zien want die worden op het werk geblokt.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RonG

Yellowstone, erg mooi daar,

bmateijsen

Citaat van: Starred op maart 27, 2013, 09:22:47
Dreigende lucht bij wandeling door de polder

Oegstgeest toch?

Tube-freak

Oegstgeestistan.  :D

Ik voel me echt een hele slechte amateur als ik al die mooie fotos van iedereen hier zie.

Hier nog een fototje van yuxu gong.  Dit is dus letterlijk mijn achtertuin, ik woon 100 meter verderop.

RonG

mooi hoor!,

Je zult het best wel ergens hier al vermeld hebben maar hoe kom je daar terecht eigenlijk???

AbZ

Citaat van: Tube-freak op april  4, 2013, 11:36:19Ik voel me echt een hele slechte amateur als ik al die mooie fotos van iedereen hier zie.

Hier nog een fototje van yuxu gong.  Dit is dus letterlijk mijn achtertuin, ik woon 100 meter verderop.
Geweldig.  Blijft supercool dat je daar zit traint.

Starred

Tube-freak

Met een paar vliegtuigen en een taxi. :angel:

Citaat van: RonG op april  4, 2013, 12:04:21
mooi hoor!,

Je zult het best wel ergens hier al vermeld hebben maar hoe kom je daar terecht eigenlijk???

VlisChris

Citaat van: Tube-freak op april  4, 2013, 02:50:45
Ik ben niet zo goed in landschaps fotos maar deze vond ik wel redelijk gelukt.
Gister de bergen in geweest en foto van een rijstveld gemaakt.  De lucht was een beetje hei-ig jammer genoeg dus geen mooie blauwe lucht.

Gemaakt met Nikon D7000n camera en Nikkor 12-24mm F4 lens op F22.
Aleen exposure compensation gebruikt verder geen nabewerking of wat dan ook.

Vind hem duidelijk interessanter dan je portretten Tube!
Jammer van de lichtomstandigheden, maar daar is nu eenmaal erg weinig aan te doen (behalve vermits je de keus hebt om met de zon in de rug te fotograferen). Maar dan moet dat maar net mogelijk zijn :)

RonG

BernHardN

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

BernHardN

Onkyo TX-NR818
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

denoontje

Citaat van: BernHardN op april 15, 2013, 21:28:36
En vanmiddag..

Nice opzet filters of HDR gebruikt? Of zo uit het toestel?

RonG

BernHardN

Citaat van: denoontje op april 15, 2013, 21:45:41
Nice opzet filters of HDR gebruikt? Of zo uit het toestel?

Dit soort foto's schiet ik onderbelicht zodat je kleur en contrast in de lucht goed terug kan halen.
Dus geen HDR!

Onkyo TX-NR818
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN