Post hier je landschapsfoto's

Gestart door denoontje, augustus 20, 2009, 21:27:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob Eric Blank

Citaat van: RonG op november 19, 2012, 13:17:43
Komt denk ik ook door de tegenlicht opname.
Dat vermoed ik ook. Of de schaduwen zijn erg opgehaald.

LittleNinja

Heren ( of dames, waar jullie je het meest bij aangesproken voelen.. ),

Ik ben op zoek naar foto's van een zeer hoge resolutie. Het is puur om de beeldkwaliteiten boven water te kunnen halen. De resolutie moet zo dicht mogelijk tegen 3840x2160 ( 4K ) zijn.

Kleine kanttekeningen:
-Geen half naakte vrouwen ( het moet zakelijk verantwoord blijven! )
-Geen kosten ( het is voor een enkele demonstratie en ik zou dat graag willen bereiken zonder extra kosten te maken )
-Het liefst in allerlei categoriƫn ( industrie, medical, landscapes, detail, enzovoort )

Wie kent sites waar je deze kunt downloaden? Of zijn er mensen die over dergelijke foto's beschikken die ik hiervoor mag gebruiken. De naam van de fotograaf mag er wat mij betreft gewoon onder/bij blijven staan bij wijze van reclame. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"


BORA

Ook 's wat posten  ;D

Rob Eric Blank

Ik wordt er niet zo heel enthousiast van. Foto is scherp, maar de kleuren mogen net wel een tikje meer knallen. Ook zijn de composities voor een leek niet zo boeiend. Het staat er op, maar een kijker die hier niet is geweest wordt niet geprikkeld om alles eens goed te bekijken.

Hootie

Een weekje in de Alpen.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Rob Eric Blank


m.k

Panorama vanaf de Phnom Bakheng tempel (Angkor, Cambodja) bij zonsondergang. Hoor graag de op- of aanmerkingen!

Hootie

Sterke punt is de mooie lucht en kleuren.
Aandachtspunt zijn de "halve" tempels. Doordat ze afgesneden zijn kijkt het niet lekker. Hier zou ik de volgende keer op letten.

Hootie
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

m.k

Citaat van: Hootie op december 28, 2012, 19:49:56
Sterke punt is de mooie lucht en kleuren.
Aandachtspunt zijn de "halve" tempels. Doordat ze afgesneden zijn kijkt het niet lekker. Hier zou ik de volgende keer op letten.

Hootie

Bedankt voor de feedback! Het klopt dat de foto niet lekker kijkt doordat de tempels afgekapt zijn. Helaas was er in mijn panorama geen ruimte meer. Hier ga ik de volgende keer zeker op letten, dan beter de foto's in portret stand schieten.

Hierbij nog eentje van de machtige Mekong.

Starred

Kaapstad


m.k

Mooie kleur in de lucht en het water!

Starred

Nog meer Kaapstad


Perfectionist

Mooie opnames, zin de zomer als ik dit zie....

Ben je alleen met je vrouw geweest of ook kinderen mee? ( neem aan dat dit je vrouw is)
Een beter forum begint bij jezelf.

Geert

Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Starred

Citaat van: Perfectionist op januari 28, 2013, 23:35:36
Ben je alleen met je vrouw geweest of ook kinderen mee? ( neem aan dat dit je vrouw is)

Voor het eerst in ruim 12 jaar zonder kids op vakantie geweest. In 1 woord: Heerlijk  :D

Perfectionist

Doe dat elk jaar met mijn vrouw, meestal een lange citytrip, echt heerlijk ja!
Een beter forum begint bij jezelf.

Kjelt

@Starred Mooie landschapsfoto de tweede. mooie compositie, super lucht,  maar ik vind de vrouw in de foto erg afleiden, het had op mij persoonlijk veel meer indruk gemaakt als de bank leeg was geweest.

Starred

Klopt Kjelt, maar dat kan ik natuurlijk niet tegen mn vrouw zeggen  :D

Starred

Nogmaal Cape Town


R

Golfbaan op de eerste foto? Kleurrijk geheel zeg!

Starred

Citaat van: R op februari  4, 2013, 21:44:02
Golfbaan op de eerste foto? Kleurrijk geheel zeg!

Nee, dat is Kirstenbosch, een gigantische botanische tuin tegen de rand van Kaapstad. Zeeeer fraai

RonG


denoontje

laatste robbeneiland?...krijg heimwee.....

Starred

Citaat van: denoontje op februari  4, 2013, 22:58:32
laatste robbeneiland?...krijg heimwee.....

Klopt, foto is genomen vanaf Robbeneiland. Goed gezien  :clapping: