SeriousCinema - OS Screen & Center-stand (pag 26)

Gestart door Marsh, juni 27, 2009, 21:23:12

Vorige topic - Volgende topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op oktober 12, 2010, 08:56:55
Absoluut! Als de timing (afstanden) goed is en je speakers staan niet opgelijk level (volume) dan is je surround niet optimaal. Een dB-meter is een goede investering, want als je iets verandert in je set/opstelling, dan zullen de instellingen ook gewijzigd moeten worden.
Zeker een goede investering, kun je ook nog eens de ah ie oh geluiden van je luidruchtige buren meten ;)  :worship:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Zefanja

Hehe eindelijk je topic gevonden. Heb er volgens mij elke keer overheen gekeken  :-X
Maar prachtige ht zeg, erg mooi  :inlove:
Ben vooral weg van je subwoofer  ;)

Nee zonder dollen, erg mooie ht!!!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Marsh

Dank dank, al zijn er erg mooie updates en nieuwe dingen aan te komen.  O0
De sub is inderdaad een van de beste upgrades die ik in tijden heb gedaan.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

HTip

Citaat van: Marsh op oktober 14, 2010, 00:21:38
Dank dank, al zijn er erg mooie updates en nieuwe dingen aan te komen.  O0
De sub is inderdaad een van de beste upgrades die ik in tijden heb gedaan.

Die heb ik vaker gehoord :tongue2: ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Marsh

Dat is ook toevallig?  :angel: ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Etiennevh

Maarten.. al een datum geprikt voor de M&G?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Citaat van: Etiennevh op oktober 18, 2010, 08:42:45

Maarten ligt in de lappenmand  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op oktober 18, 2010, 08:58:54
Maarten ligt in de lappenmand  ;)
Ah.. das minder.  :nopompom: Beterschap Maarten!

HTip

Sterkte met het herstel!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Dank allemaal. Het gaat steeds weer wat beter, al is het wel érg zwaar.

Citaat van: Etiennevh op oktober 18, 2010, 08:42:45

Nee, dat nog niet. Dat is een beetje afhankelijk van mijn herstel na mijn operatie, verder ook even ivm de upgrades die ik wil doen voor de eerste M&G.  ;D

SeriousCinema

Zefanja

Wens je een voorspoedig herstel toe.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Knap je al een beetje op? Wat heb je overigens? Of wil je dat liever niet melden, dat kan ook natuurlijk.

Marsh

Citaat van: Etiennevh op oktober 21, 2010, 23:06:13
Knap je al een beetje op? Wat heb je overigens? Of wil je dat liever niet melden, dat kan ook natuurlijk.

Ik wou heel toevallig vanavond komen melden hoe het gaat..!
Ik heb een inwendige en uitwendige neuscorrectie laten doen. Ik was al jaren niet tevreden met mijn neus, en daarnaast kon ik ook zeer moeilijk door mijn neus ademen (altijd verkouden etc).
Het was een grote stap maar ik heb het gedaan. Vandaag was de grote dag en kon het kapje er af, ik ben echt super blij met het resultaat terwijl het ook nog met de dag mooier moet gaan worden. (zoiets kost erg veel tijd) Het is echt géén pretje (ze moesten hem ook nog serieus breken) en ik heb érg veel pijn gehad, maar het was het absoluut waard. Nu is het heel rustig aan alles weer proberen op te pakken, godzijdank werk ik thuis dus dat scheelt ook een hoop. Dingen zoals sporten/fitness etc zullen nog wel even een paar weekjes moeten wachten, maar ik ben al weer rustig aan het werk. Gelukkig heb ik nu wel weer extra tijd om in de HT het een en het ander te gaan doen  ;D (en hier behoorlijk wat inhalen zie ik...  :P :angel: )

SeriousCinema

Robbert54

oeh pijnlijk. ik heb ook 2 spoed neuscorrecties gehad. (resultaat is er helaas niet naar) en weet hoe het voelt. Beterschap kerel!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Goed dat het beter met je gaat. Spoedig herstel!
Showcase - Topic

Madhouse

Ik zie vanmiddag het reslutaat wel  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Marsh op oktober 23, 2010, 02:30:59
Ik wou heel toevallig vanavond komen melden hoe het gaat..!
Ik heb een inwendige en uitwendige neuscorrectie laten doen. Ik was al jaren niet tevreden met mijn neus, en daarnaast kon ik ook zeer moeilijk door mijn neus ademen (altijd verkouden etc).
Het was een grote stap maar ik heb het gedaan. Vandaag was de grote dag en kon het kapje er af, ik ben echt super blij met het resultaat terwijl het ook nog met de dag mooier moet gaan worden. (zoiets kost erg veel tijd) Het is echt géén pretje (ze moesten hem ook nog serieus breken) en ik heb érg veel pijn gehad, maar het was het absoluut waard. Nu is het heel rustig aan alles weer proberen op te pakken, godzijdank werk ik thuis dus dat scheelt ook een hoop. Dingen zoals sporten/fitness etc zullen nog wel even een paar weekjes moeten wachten, maar ik ben al weer rustig aan het werk. Gelukkig heb ik nu wel weer extra tijd om in de HT het een en het ander te gaan doen  ;D (en hier behoorlijk wat inhalen zie ik...  :P :angel: )
Sterkte ermee! Kan me voorstellen dat dat niet de leukste operatie is die je kunt ondergaan :S Hopen dat je er snel weer bovenop bent!

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op oktober 23, 2010, 09:42:03
Ik zie vanmiddag het reslutaat wel  ;)
Jullie gaan naar de AV beurs?

Marsh

Citaat van: The Vampire op oktober 23, 2010, 02:56:29
oeh pijnlijk. ik heb ook 2 spoed neuscorrecties gehad. (resultaat is er helaas niet naar) en weet hoe het voelt. Beterschap kerel!

Wat dan? Is er iets mis gegaan?

Citaat van: HTip op oktober 23, 2010, 07:21:33
Goed dat het beter met je gaat. Spoedig herstel!

Doe ik zeker.. lekker relaxen voor nu.  ;D

Citaat van: Etiennevh op oktober 23, 2010, 11:13:02
Sterkte ermee! Kan me voorstellen dat dat niet de leukste operatie is die je kunt ondergaan :S Hopen dat je er snel weer bovenop bent!

Is het ook absoluut niet. Ik heb op mijn 11e al eens een hartoperatie ondergaan, dus ik was al niet "dolletjes" op ziekenhuizen, maar dit sloeg toch echt wel even de pan. Al met al is het erg goed gegaan, ik ben echt zwaar tevreden. Nog wel wat dik, maar dat neemt met de dag af. Het nadeel aan een neusoperatie/correctie is dat alles "verbonden" zit, je tanden, je oren, je ogen, werkelijk alles doet pijn. Daarbij komt nog eens een keer dat het behoorlijk eng is om zolang te moeten wachten omdat je gewoon niet weet hoe het er uit komt te zien. Maar als het dan eenmaal is gedaan en je bent er ook nog eens tevreden over terwijl het met de dag ook nog beter moet gaan worden, is het toch wel een hele kick.

SeriousCinema

Zefanja

Dat klinkt behoorlijk heftig zeg, maar gelukkig is alles goed gegaan.
Sterkte nog even.

Robbert54

Citaat van: Marsh op oktober 23, 2010, 12:17:10
Wat dan? Is er iets mis gegaan?

oh nee maak je niet druk, ik wil je niet ongerust maken over je eigen neusje. De operaties waren in principe goed gegaan. Ik moest twee keer omdat zo'n operatie normaal alleen gebeurd wanneer je volgroeid ben. dat was ik dus nog lang niet, Dus het schotje ging weer scheef staan. Maar ik heb jaren later een basketbal vol tegen mijn neus aan gekregen en toen was alles eigenlijk weer voor niks. Nu staat mijn schot helemaal scheef en heb ik een bobbel op mijn neus gekregen, het was dus gewoon een breuk.

sorry, ik had iets genuanceerder moeten zijn.

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Ik heb ook een tijd lang pijn in mijn neus gehad door een ruzie. Paar jaar later erachter gekomen dat het een breuk was. Niet zo fijn, maarja. Jij hebt straks denk ik gewoon weer een strak neeusie!!

Marsh

Citaat van: The Vampire op oktober 23, 2010, 15:09:38
oh nee maak je niet druk, ik wil je niet ongerust maken over je eigen neusje. De operaties waren in principe goed gegaan. Ik moest twee keer omdat zo'n operatie normaal alleen gebeurd wanneer je volgroeid ben. dat was ik dus nog lang niet, Dus het schotje ging weer scheef staan. Maar ik heb jaren later een basketbal vol tegen mijn neus aan gekregen en toen was alles eigenlijk weer voor niks. Nu staat mijn schot helemaal scheef en heb ik een bobbel op mijn neus gekregen, het was dus gewoon een breuk.

sorry, ik had iets genuanceerder moeten zijn.

Ai.. dat is inderdaad niet fijn.. en je wilt het nu nooit meer laten overdoen?

Citaat van: Etiennevh op oktober 23, 2010, 17:21:54
Ik heb ook een tijd lang pijn in mijn neus gehad door een ruzie. Paar jaar later erachter gekomen dat het een breuk was. Niet zo fijn, maarja. Jij hebt straks denk ik gewoon weer een strak neeusie!!

Dat is wel de bedoeling ja!  ;D Ik las dat het zeker wel minstens 6 maanden duurt voordat je het definitieve resultaat kan zien, is in principe ook alleen maar beter.
Toch ben ik nog wel even 6 weken goed bezig met het verzorgen. Neusdruppeltjes met water en zout 6 keer per dag is behoorlijk irritant, maar het schijnt de neus helemaal "schoon" te maken wat erg belangrijk is. Ben benieuwd hoe het zal gaan de komende tijd, maar dat komt vast wel goed!

SeriousCinema

Robbert54

yup neus is ook een grote bron van bacterieën dus goed schoonhouden is erg belangrijk

Ik weet het nog niet. Heb het er wel eens over gehad, maar krijg altijd als respons dat die neus mij Robbert maakt. En dat iedereen mij toch zo kent. Hebben ze natuurlijk wel een punt dus als ik het zo doen dan is het puur uit iijdelheid. maar ik stoor mezelf er nog niet dusdanig aan dat ik echt de drang heb om het te veranderen.

Woonkamer HT
Stereo