Back to Home Theater

Gestart door CoSo, maart 8, 2009, 14:03:05

Vorige topic - Volgende topic

CoSo

snowbo

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

CoSo

Ja jij heb een feestje het weekend  ;D ;D anders had ik gewacht.

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

CoSo

Citaat van: papaleo op juli 15, 2011, 23:06:49
En....,hangt het allemaal al?  :D
Was het maar waar  ;D

Net bij opaleo de JVC DLA-HD100 en ScreenLine 92" Jago Tensioned scherm opgehaald.

Leo, wat een mooie keuken en helemaal in het echt.  :wub: :inlove: :wub:

riwi

Kwa stroom heb ik de projector nog nooit geaard geprobeerd. Ik haal de stroom uit het dichtsbijzijnde plafond punt voor de projector en die is ongeaard bij mij.
Voor de rest heb ik er voor gekozen om een extra groep te maken in de meterkast. Die kan onder de vloer tot in mijn trapkast. Vandaar loopt ie (Lapp kabel) naar mijn apparatuur hoek boven de grond. Ik kan wel onder de vloer, maar om een gat in de vloer te maken waar die Lapp kabel doorheen kon was me te veel werk.
Kortom mijn stereo/HT set is geaard, de projector, de subwoofer en de TV ook niet geaard. Overigens denk ik dat het zeker geen noodzaak is om ge-aard aan te sluiten. Veel apparatuur heeft zoals gezegd intern maar 2 pennen aangesloten. Bovendien als je nog ergens een CAI kabel insteekt heb je alleen maar _meer_ kans op brommende aardlussen. Ik heb mijn CAI mantel nu in de meterkast aan aarde gelegd. Dat loste bij mij een vervelend brom probleem op.

CoSo

vandaag binnen gekomen, In-akustik HDMI referenz 12m

HTip

Citaat van: CoSo op juli 19, 2011, 23:56:57
vandaag binnen gekomen, In-akustik HDMI referenz 12m

Je laat er geen gras over groeien. Heb je al een definitief idee over de opstelling?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

Zoals je kan zien op de foto (boven aan de pagina) is er een gat voor de deur in de keuken.
Zal zo nog een foto plaatsen met het kozijn erin en de vloer door gelegd.

Verder heb ik gisteren een nieuwe TV-beugel besteld die mijn originele gaat vervangen, de nieuwe heeft 3 knik punten zodat ik mijn tv geheel kan inbouwen en de tv naar voren kan trekken indien nodig. Het scherm kan dan ook mooi voor de TV langs.

Dus het komt in de huiskamer, in het volgende huis komt er een aparte ruimte.

denoontje

Citaat van: CoSo op juli 20, 2011, 09:57:34
Dus het komt in de huiskamer, in het volgende huis komt er een aparte ruimte.
:pompom: :headbanging: :clapping:

papaleo

Citaat van: CoSo op juli 20, 2011, 09:57:34

Verder heb ik gisteren een nieuwe TV-beugel besteld die mijn originele gaat vervangen, de nieuwe heeft 3 knik punten zodat ik mijn tv geheel kan inbouwen en de tv naar voren kan trekken indien nodig. Het scherm kan dan ook mooi voor de TV langs.

Hee...,die oplossing komt mij bekend voor  :D  :clapping:

Welke beugel ga jij daar voor gebruiken?
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

CoSo

Citaat van: papaleo op juli 20, 2011, 12:39:42
Hee...,die oplossing komt mij bekend voor  :D  :clapping:

Welke beugel ga jij daar voor gebruiken?
Die stond in een pm naar jou met link  ;)

pinda__powerrr

Je bent lekker bezig kale!

Ik geloof dat we binnenkort weer ff langskomen :coffee: ;)

snowbo

Citaat van: pinda__powerrr op juli 20, 2011, 20:18:33
Je bent lekker bezig kale!

Ik geloof dat we binnenkort weer ff langskomen :coffee: ;)
ja ja ja.. kijken kijken kijken en  :coffee:

pinda__powerrr

Citaat van: snowbo op juli 21, 2011, 07:06:13
ja ja ja.. kijken kijken kijken en  :coffee:

En dan mag ik zeker weer achter de bbq staan :clapping:

Ben erg benieuwd hoe het geworden is. Foto's!!!!

CoSo

Citaat van: pinda__powerrr op juli 23, 2011, 12:46:02
En dan mag ik zeker weer achter de bbq staan :slapping:
idd

Citeer
Ben erg benieuwd hoe het geworden is. Foto's!!!!
Het is nog lang niet klaar, doe het rustig aan doen.

Deur is wel al geplaatst in de keuken en het frame voor 1 wand is al bijna klaar.
Tv hangt ook al op de nieuwe beugel, toch is de originele steviger en robuuster.

CoSo

CoSo

Alle platen zitten nog geheel vast.

Twijfel nog hoe de apparatuur op te stellen, eventueel planken met blinde bevestiging ook voor de center of misschien toch een audiomeubel en een stand voor de center.

Valkyrie

Flinke vorderingen zo te zien, goed bezig!! ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Madhouse

Lekker aan het verbouwen daar! Goed bezig.... :pompom:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

marz01

of een meubel waar de center op kan liggen? maar lekker bezig zo, zelf aan het klussen?
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

snowbo

lekker bezig geweest knul :pompom:
Beamer hangt nog niet?

papaleo

Citaat van: CoSo op juli 24, 2011, 23:46:42
Alle platen zitten nog geheel vast.

Twijfel nog hoe de apparatuur op te stellen, eventueel planken met blinde bevestiging ook voor de center of misschien toch een audiomeubel en een stand voor de center.

Ik zou persoonlijk,WAF in ogenschouwing nemend,kiezen voor de losse plateaus direct aan de voorzetwand,want dan ben je tegelijkertijd al je bekabeling kwijt,die kan je achter in de wand verstoppen,daar maak je vrouwen zo blij mee  ;D
En het geheel krijg dan een zweefende uitstraling wat ook wel weer wat heeft  ;)

yorkie13

Ziet er strak uit zo, maar gaat de voorzetwand niet trillen door het laag van de velodyne ?

CoSo

Citaat van: RA SUBS op juli 25, 2011, 10:07:06
Ziet er strak uit zo, maar gaat de voorzetwand niet trillen door het laag van de velodyne ?
Dat doet het nou al niet terwijl het nog volledig is vastgezet, bij de vorige wand ook nergens last van gehad.
Het is 15mm MDF wat om de 40cm vast zit geschroeft.