welke BD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door blue-eyes, januari 9, 2009, 18:51:48

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

LuPo

Citaat van: master30 op januari 18, 2013, 16:27:56
Hier ook nooit problemen met Amazon.uk
Bestel maar eens bij Zavvi, 2x besteld 2x gemailt na 30 dagen waar het blijft, 1x herzending binnen 2 weken thuis, de 2e zending hebben ze mijn geld terug gestort.
Over die afhandeling niets te klagen maar dat wachten en achter mijn spullen aan moeten is erg vervelend.

Overigens;
Kan je bij amazon.uk al zonder creditcard betalen? (dat is de enigste reden dat ik nog een cc heb)

Zavvi duurt inderdaad weer erg lang de laatste tijd. Ik heb nu bijna een maand gewacht op Shrek 1-4 voor 11 pond en Kung Fu Panda 1 & 2 voor 9 pond. Ze zijn soms wel erg scherp geprijsd als je het vergelijkt met Amazon. Een tijd terug duurde het maar 4-5 dagen voordat ik een bestelling binnen had. Dan was Zavvi ook nog een geduchte concurrent van Amazon. Maar nu met die lange levertijden en onzekere aankomsten (heb ook al geregeld moeten claimen) vind ik Amazon een stuk prettiger.

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Ronin79

#4152
Net nog wat Bluray films besteld, was eigenlijk niet de bedoeling omdat ik voor iets wil sparen .. maar kon het niet laten.
Bij de Wehkamp en bij Bol.com (3 voor de prijs van 2).

Amazon is volgende maand weer een keer aan de beurt, ze hebben daar erg mooie steelbooks.
Vanaf februari heeft NL ook weer wat steelbooks erbij. Normaal maakt het mij niet zo veel uit, of ik de normale
of een steelbook heb. Maar als ik de keuze heb, en ze zijn ongeveer even duur ... dan liever de steelbook.

Wehkamp besteld:

* Cowboys And Aliens Extended version
* Fearless: Limited Steelbook Edition (ter vervanging van mijn dvd)
* In The Name Of The King: Limited Steelbook Edition (ter compleet maken van de collectie)
* Crouching Tiger, Hidden Dragon: Limited Steelbook Edition (ter vervaning van de dvd)
* True Legend: Limited Steelbook Edition
* The Mechanic"Limited Steelbook Edition
* Rambo 4 - Extended Version: Limited Steelbook Edition

Bij Bol.com:

* Priest: Unrated
* MIB II (ter vervanging van mijn DVD)
* MIB III (had ik nog niet)
* DaVinci Code: Extended Edition (ter vervaning van de DVD, deel 2 had ik al op BR)

Ik zal binnenkort toch wat rustiger aan moeten doen, want ik heb toch aardig wat DVD's vervangen, en BR delen aangevuld.
Maar dat kan ook niet anders. ik had een paar jaar lang niets aan de collectie gedaan. Al was het nu alleen maar om wat dingen en
series compleet te krijgen. Maar dat gaat nog wel even een tijd duren. Daarnaast vervang ik wat DVD's naar BR's. Alle DVD's
kan ik niet vervangen, omdat vele nooit op BR zijn verschenen. Afgezien daarvan zou ik de staatsloterij moeten
winnen omdat voor elkaar te krijgen  ;)

Van Amazon, zal ik hopelijk vandaag de bestelling ontvangen.
Veelal waren dat: Reel Heroes Sleeve Edition Blurays (nee ... niet real, maar Reel  ;)  )

LuPo

Citaat van: DVDGuy op januari 19, 2013, 11:16:50


Goede keuze! Ik heb nu een aantal concerten maar deze steekt er met kop en schouders boven uit. Dit is echt reference materiaal. Dave Matthews and Tim Reynolds Live at Radio City schijnt ook érg goed te zijn. Die ga ik binnenkort aanschaffen. :pompom:

fugazi_2009

Never Say Never Again, Led Zeppelin - Celebration Day, Contagion, Super 8, The Guard



Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

VTEC_genieter

Met Chris Botti in je speler kan je je HT systeem goed uittesten of er ruis uit je speakers komen  ;D
Referentie materiaal  :clapping:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Jumping Jack

Neil Young & Crazy Horse - Psychedelic Pill
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LuPo

Transformer Trilogy
Real Steel
Gamer

Puur gebaseerd op beeld en audiokwaliteit. Iemand in Nederland nog een soort lijst wat de beste transfers naar blu-ray zijn? In Amerika kan ik wel P/Q en audio tiers vinden. Maar dat zijn bijna allemaal amerikaanse uitgaves en maar een paar Engelse.

Misschien kunnen we zelf een topic gaan maken en stemmen enzo? :)

Martijnst1990

Zou zeggen open dat topic maar :D Zal best wel wat animo voor zijn lijkt me. Welke uitgave van Gamer heb je? Ik heb namelijk de DFW uitgave en die is wat minder. Transformers trilogy en Real Steel zijn wel echt heel gaaf qua beeld/geluid en sowieso ook erg vermakelijk om te kijken 8)

Heb zelf David Foster Hitman als verlaat verjaardagscedeau ontvangen :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op januari 23, 2013, 10:17:35
Zou zeggen open dat topic maar :D Zal best wel wat animo voor zijn lijkt me. Welke uitgave van Gamer heb je? Ik heb namelijk de DFW uitgave en die is wat minder. Transformers trilogy en Real Steel zijn wel echt heel gaaf qua beeld/geluid en sowieso ook erg vermakelijk om te kijken 8)

Heb zelf David Foster Hitman als verlaat verjaardagscedeau ontvangen :)

Ok. Dat ga ik doen na m'n laatste tentamens volgende week (of iemand anders mag het nu al doen). Ik zag gisteren dat het inderdaad die van DFW is. Is die een stuk slechter? In Amerika stond hij reference bij zowel P/Q als Audio. Hmm.. dan weet ik nog niet of ik hem houd. :P

VTEC_genieter

Wordt nog gekker bij de Blokker! ;)

2 blu ray's voor 10 euro (op sommige blu-ray's)

Zojuist de films "Memento" en "Red Cliff"  gekocht voor 10 euro!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op januari 23, 2013, 16:30:36
Wordt nog gekker bij de Blokker! ;)

2 blu ray's voor 10 euro (op sommige blu-ray's)

Zojuist de films "Memento" en "Red Cliff"  gekocht voor 10 euro!

Dat is al een hele poos hoor. ;) Eerst hadden ze ook films als Corpse Bride, Coraline etc.

http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryGroup?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=96406&name=Blu-ray---2-voor-10

Ronin79

@ VTEC_genieter

Red Cliff is idd, een mooie film.
Zelf heb ik de Bluray Steelbook.

Op de HD heb ik de Uncut Aziatische versie staan. Deze bestaat uit 2 films, maar moet ik nog kijken.

Veel kijk plezier met deze mooie film.

MVG

#4163
omdat hij in de aanbieding was op play.com  :D

Waanzinnig mooie handgetekende animatie met een origineel verhaal en mooie soundtrack, tevens mijn eerste kennismaking met Studio Ghibli, zeker niet de laatste, ben meteen verslingerd! Echt prachtig gemaakt vind ik zelf!





MVG

En God Bless America + Pocahontas, maar ik ben aan het prutsen met de plaatjes dus die laat ik even zitten  :D

LuPo

#4165
Wat nieuws op 3D. De 2D blu-ray discs van alle Toy Story's en Up verkoop ik. :D










Bas Akkerman

Citaat van: LuPo op januari 24, 2013, 10:35:46
Wat nieuws op 3D. De 2D discs van deze films verkoop ik. :D
Dan houd ik jouw topics zeer nauwlettend in de gaten...!!! ;D :bigsmile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LuPo

Citaat van: Bas Akkerman op januari 24, 2013, 13:55:07
Dan houd ik jouw topics zeer nauwlettend in de gaten...!!! ;D :bigsmile:

Ik zal ze er zo even in zetten. ;)

LuPo

Ik heb laatst een overzichtje in Excel gemaakt van wat al die BD's me gekost hebben. Ik schrok wel even zeg! Voor dat geld had ik m'n set ook behoorlijk kunnen upgraden. :D

Maar we sponsoren het maken van nieuwe goede juweeltjes zullen we maar zeggen. ;D

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op januari 24, 2013, 22:11:05
Ik heb laatst een overzichtje in Excel gemaakt van wat al die BD's me gekost hebben. Ik schrok wel even zeg! Voor dat geld had ik m'n set ook behoorlijk kunnen upgraden. :D

Maar we sponsoren het maken van nieuwe goede juweeltjes zullen we maar zeggen. ;D
Dat soort dingen moet je helemaal niet uitrekenen joh ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op januari 24, 2013, 22:12:09
Dat soort dingen moet je helemaal niet uitrekenen joh ;)

Hahahaha ik wil nou eenmaal alles weten en netjes hebben. Een tik van me gok ik. :P sinds ik samenwoon kan ik het al veel beter loslaten dus dat is positief. :)

Ronin79

#4171
Normaal koop ik niet via marktplaats. Maar een verzamelaar deed wat Blu-Ray films eruit, die ik zocht.
Aangezien ik dat eigenlijk ook ben (al sinds mijn jeugd), en de afgelopen maand .. sinds jaren weer wat
films koop en kijk, kon ik het niet laten  :blush:

De films heb ik net betaald, dus hopelijk gaat het goed.

* Legend of The Fist (ik neem aan van Donnie Yen)
* Legendary Assassin (ter vervanging van mijn DVD ... een geweldige film)
* Season Of The Witch (hou van Fantasy)
* Brothers Grimm (ter vervanging van mijn DVD)
* The Treasure Hunter (ook een Aziatische film)
* The A-Team (onzinnige, maar vermakelijke film)

€ 30,25 incl. verzending pakket.

De verkoper had nog wel veel meer waar ik geïnteresseerd in ben, maar laat ik eerst maar even kijken
of ik het wel krijg. Enkele andere verkopers heb ik gisteren ook opgezocht, en opgeslagen.
Dus wie weet  ;)

LuPo

#4172
Nou, als je nog wat zoekt ik heb ook aardig wat te koop in de markt. :)

Twee nieuwe BD aangeschaft:
The Sorcerer's Apprentice
Secretariat

Ronin79

#4173
Op MP of hier ?

LuPo

Een geluk bij een ongeluk. Ik had Shrek 1-4 The Whole Story besteld maar die kwam maar niet binnen. Op commando van de klantenservice moest ik een maand (!) wachten maar na die maand nog steeds niets ontvangen. Dus toen is er een nieuwe opgestuurd; echter kort daarna kwam de box tóch nog binnen! Hij had een hele omzwerving gemaakt binnen Nederland. Het vervangende exemplaar was al verstuurd dus nu heb ik twee boxen. :D