JVC HD350 vanaf nu demonstratieklaar bij Beter Beeld & Geluid

Gestart door bmateijsen, november 28, 2008, 16:32:11

Vorige topic - Volgende topic

bmateijsen

De nieuwe JVC HD350 staat sinds vandaag demonstratieklaar bij Beter Beeld & Geluid in Hilversum.
Indien je deze projector uitvoerig wil bekijken, stuur een mail naar [email protected] of PM Garmt of mij voor een afspraak.

JVC HD350 = 3999 Euro

Met vriendelijke groet,

Garmt & Bjorn
Beter Beeld & Geluid

remon123

Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

bmateijsen

Voor projectie doen wij niet aan inruil. De HD350 heeft een adviesprijs van 3999 Euro.

Met vriendelijke groet,

Bjorn

diceman

Citaat van: bmateijsen op november 28, 2008, 16:32:11
De nieuwe JVC HD350 staat sinds vandaag demonstratieklaar bij Beter Beeld & Geluid in Hilversum.
Indien je deze projector uitvoerig wil bekijken, stuur een mail naar [email protected] of PM Garmt of mij voor een afspraak.

JVC HD350 = 3999 Euro

Met vriendelijke groet,

Garmt & Bjorn
Beter Beeld & Geluid

En ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen ;)

reza

Ziet er erg gelikt uit!! Steekt met kop en schouders boven alle gereleaste projectoren uit!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

riwi

Ik heb de HD350 vandaag uitgebreid bekeken bij Grobi op een 3.20 meter breed 2.35:1 scherm.
Echt een van de mooiste projectoren die ik tot op heden heb gezien.
Eigenlijk kan ik geen minpunten opnoemen  8) Ik had er bijna gelijk een meegenomen  ;D

Op high lamp mode knalt ie echt van het 3.2 meter brede scherm af. Op normal lamp mode was het nog OK maar knalde het niet echt meer. Op een 2.4 breed scherm zal je de high lamp mode niet snel nodig hebben denk ik. Zeer mooi natuurlijk beeld, lekker dynamisch, goed zwart en perfect schaduw detail. Waanzinnig scherp ook. Dit is echt een projector waar je niet omheen kunt. In normal lamp mode is ie toch een stuk stiller dan de oudere JVC modellen, in high lamp mode maakt ie iets meer geluid, maar nog steeds acceptabel.
Leuk even met de 'blende', het iris gespeeld. Op stand 3 is ie open en met stand 1 of 2 kan je hem iets dichter zetten zodat de hoeveelheid licht wat geknepen wordt.

searcher

Citaat van: riwi op november 28, 2008, 21:42:41

Ik had er bijna gelijk een meegenomen  ;D

Wat vond je de voordelen t.a.v je Sony projector?
Sprong deze projector er met kop  en schouders bovenuit zoals je min of meer aangeeft of waren het nuances :)

-Freek-

Ik heb een vraagje over het contrast van zo'n projector als dit. Ik weet dat het één van de beste commerciële projectors op de markt is. Maar hoe komt het dat zo'n instapper van Sony (de HW10) op papier een contrast heeft van 30.000:1 terwijl de HD350 blijft steken op 15.000:1? Lijkt me dat de JVC in alle opzichten veel beter is dan de Sony, maar waarom lijkt op papier dan het tegenovergestelde waar te zijn?

riwi

Citaat van: -Freek- op november 28, 2008, 22:19:36
Maar hoe komt het dat ...

Dynamisch iris contrast meting vs native contrast? De Sony komt native zonder iris (weet niet precies de getallen) op 3000:1 of daaromtrent.
En de HD350 komt in metingen op rond de 30.000:1 hoor

reza

Omdat Sony Jokt ;)

Ik kan ook van alles opschrijven maar dat betekend nog niet dat het waar is.

-Freek-

Ik dacht al zoiets ja. Zou zo'n HD350 heel graag weleens willen zien. Jammer dat Hilversum zo ver uit de buurt is :(.

reza

Ach als je graag iets wilt zien net als ik dan rijd je gewoon 260 km ;)

kermit

Citaat van: reza op november 28, 2008, 23:06:11

Ben blij dat ik heelhuids thuis gekomen ben. 260km rijden maar met een snelheid van 200 km per uur. ;D Bedankt Riwi , ik zat echt te shaken. En die Reza had het ook niet meer die moest om de 10 minuten zeiken. ;D

Maar het was een mooie dag en zeker toen ik de Jvc HD350 zag was ik verkocht.

reza

-Freek-

Citaat van: reza op november 28, 2008, 23:06:11
Met wat? De fiets? ;D
Ik ben nog te jong om auto te rijden, dus vandaar ;).

DJ-Foxx

Citaat van: -Freek- op november 29, 2008, 00:11:53
Met wat? De fiets? ;D

waarom niet.. gewoon met de fiets lekker stukkie fietsen en terug met de beamer achterop... ;D

Jean Sibelius

Citaat van: bmateijsen op november 28, 2008, 16:32:11
Zijn er toevallig óók plannen om de HD750 ter demonstratie bij jullie te showen?
(het liefste naast de HD350 natuurlijk) :P

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

garmtz

Als hij echt uitkomt hebben wij de HD750 ook direct staan.

reza

Met wat? De fiets? ;D

Sorry hoor maar dat vind ik altijd zo SUF!!
Net of als je geen auto hebt nergens kan komen?
Je bent toch geen Remi? Je hebt toch wel famillie of kennisen
of andere geintereseerde die je kunnen brengen.
Ik ben gisteren ook mee gereden. Als ik het kan kan jij het ook.

Starred

Met wat? De fiets? ;D

Te jong om auto te rijden maar al wel geinteresseerd in een projector van E4000?   :o

Oh ja, dat is waar ook, was vroegah ook altijd geinteresseerd in dure dingen  ;D

kermit

Garmtz,
Gaan jullie nog een review van de 350 schrijven?

bmateijsen

Citaat van: kermit op november 29, 2008, 10:20:46
Garmtz,
Gaan jullie nog een review van de 350 schrijven?

Metingen worden gedaan, dus review zal waarschijnlijk ook nog wel gebeuren...

-Freek-

Citaat van: Starred op november 29, 2008, 10:19:07
Te jong om auto te rijden maar al wel geinteresseerd in een projector van E4000?   :o

Oh ja, dat is waar ook, was vroegah ook altijd geinteresseerd in dure dingen  ;D

Ik wil gewoon eens zo'n referentie-projector in werking zien. Vandaar. €4000 euro krijg ik idd voorlopig nog niet bij elkaar ;D.

MaxxMark

Kan niet wachten tot jullie de 350 en 750 naast elkaar hebben staan :P Zit al tijden de topics op av en avs forum te volgen, en dat maakt het er allemaal niet beter op  ;D
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC NZ7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

bmateijsen

Citaat van: MaxxMark op november 29, 2008, 11:59:32
Kan niet wachten tot jullie de 350 en 750 naast elkaar hebben staan :P Zit al tijden de topics op av en avs forum te volgen, en dat maakt het er allemaal niet beter op  ;D

Hopelijk met 2 weken is de HD750 er ook ;).

Groet,

Bjorn