DD - nieuw huis - tijd voor 3e BIOS

Gestart door DD2, oktober 2, 2008, 23:39:40

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Verslaving? Wij? ??? ;D

Heb je de HD990 gekocht? Ik dacht dat je de HD750 had gereserveerd...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DD2

Volgende week ophalen...    :pompom: :pompom: :pompom:

marcobuurlage

Wow erg mooi hoor mijn complimenten !  ;D
Beamer: JVC D-ILA HD1 , Receiver: Onkyo TX-SR 607 , Frontspeakers: Klipsch RB61 , Rearspeakers: Klipsch RS3 , Center: Magnat Monitor 210 , Subwoofer: Jbl , Bekabeling speakers: Freitag High perfomance cable Bekabeling subwoofer: Oehlbach

HTip

Citaat van: DD2 op december  7, 2010, 23:52:21
Volgende week ophalen...    :pompom: :pompom: :pompom:
Spannend!! :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DD2

Goed nieuws....   :D

De buren zijn t/m half januarie op vakantie....  *VROEOMAMAMAMMMMMMM*   :devil:

Aftellen naar de nieuwe beamer....   wordt weer met de neus op de feiten gedrukt dat Eistein gelijk had met zijn relatieviteitstherorie..  haha. Mooie uitspraak had er ook bij; Alles is relatief, zo is 1 haar op je hoofd te weinig, terwijl 1 haar in je soep te veel is..  :) 

DD2

FF vast het stof van de Velodyne afwaaien....   O0

DD2

DD2

denoontje

heel vet hoor zo'n projectortje

DD2

Ik hoop het, het is een beetje een "gok" aankoop... niet gezien nog... :)

Zal wel goedkomen idd..  kijken of ik wat fotootjes kan schieten straks die het beeld nog wat recht aandoen (altijd lastig met foto's maar blijf screenshots altijd leuk vinden, mis dat hier een beetje. AVSforum heeft een apart forum dat Screenshot war heet.. erg leuk..   :clapping: )

HTip

Gaat zeker goedkomen! En wat let je om hier zo'n topic te beginnen? ;) Ik zou het echter niet Screenshot War noemen ;D
Showcase - Topic

DD2

Misschien wel een goed idee idd. 

Eerst maar eens even kijken of ik straks een beetje een leuke foto kan maken.

DD2

Gisteren trouwens even de buur-overlast factor getest.

Ze zijn op vakantie en wij geven de plantjes water..  dus gelijk maar even een check gedaan.

en,....................

De isolatie werkt.. :)

Vorige buren hadden nl een x geklaagd.  Ik had destijds andere speakers (B&W 801), en een REL sub. wellicht dat het daarmee te maken had.

vriendin lief even naar de buren gestuurd met de telefoon in de hand en even wat geweld opgezet.   :D

Echt amper hoorbaar  :pompom: :pompom: :pompom: :clapping:

Wat wel doorkomt zijn de echt lage bassen, maar dan heel zacht. Je kan ook niet goed plaatsen als je niet weet wat het is denk ik..   (schyzofreen??? hhaha).  Had hem ook boven het "luister" niveau staan. Viel allesinds mee dus. Lijkt het kamertje in kamer isolatie principe dus toch goed te werken. Dacht eigenlijk dat de draagbalken het geluid door zouden dragen. Wilde dit niet eerder gaan testen gezien de ervaring met de vorige buren. (slapende honden),  Denk dat zij echt spoken hoorden af en toe. Ik kreeg ieg vaak de melding dat ik overlast gaf.  :D (kwam er een vliegtuig over en kreeg ik de schuld, heheh)

Wel een lekker gevoel ieg, zit je in de avond toch net ff wat lekkerder film te kijken.

happy happy joy joy..

HTip

Fijn om te weten dat je niet op de buren hoeft te letten. Lekker genieten op niveau!
Showcase - Topic

DD2

ja, zeker een pak van mijn hart.

Kan ik misschien toch ooit een DD-15 naar binnen schuiven. (met een 18" pas ik er zelf niet meer bij.  :P)

HTip

Citaat van: DD2 op december 10, 2010, 17:35:52
ja, zeker een pak van mijn hart.

Kan ik misschien toch ooit een DD-15 naar binnen schuiven. (met een 18" pas ik er zelf niet meer bij.  :P)

De DD18 is een erg goede aankoop van mij geweest. Geen moment spijt van gehad. Trouwens met een kussentje erop kan je er prima op zitten :P ;D

De DD15 is natuurlijk ook een waanzinnige sub O0
Showcase - Topic

DD2

Met een beetje geluk nog 1 nachtje slapen.. 

Kreeg vandaag een mail dat de Sony geleverd is en de JVC990 van het plafond gaat.. 

hopenlijk morgen ophalen..   zal wel even wat bevindingen posten en hopenlijk wat leuke foto's maken..

DD2

DD2

Martijnst1990

Volgens mij heb je er zin in ;D (Kan ik me ook wel voorstellen ;))
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Ik snap niet waar je zo blij om bent... :unsure: ;D

Veel plezier morgen. Voor mij is het nog maar 12 dagen :pompom:

:popcorn:
Showcase - Topic

DD2

DD2

ff naar de gamma, langere schroeven halen...  koeling van de 990 zit aan de onderkant...  :)  (gelukkig zit de Gamma om de hoek hier.)

denoontje

HTip

Citaat van: DD2 op december 16, 2010, 11:23:16

Je hebt 'm :pompom:

Eigenlijk niet te geloven dat zoveel plezier uit die doos gaat komen :popcorn:
Showcase - Topic