Welcome to the Madhouse! - Nieuw topic in Stereo -> Showcase

Gestart door Madhouse, augustus 25, 2008, 13:12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

Ik weet nog niet wat ik van MA moet vinden, ik heb er nog geen gevoel bij, dan zou toch mijn keuze eerder op B&W CM8 vallen. Ik heb op dit moment meer gevoel bij de SF Conerto's maar sta nog steeds open voor iets anders zolang er nog geen definitieve keuze is gemaakt.

De IQ50's zijn wel gereserveerd tot zaterdag en ik heb een geintresseerde voor de hele set (die heeft dan voorrang). Mocht alles weg zijn heb ik een leuk budget voor 2 mooie fronts.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Ik heb even (met enige verbazing ;)) moeten bijlezen, maar je hebt er goed over nagedacht merk ik. En je maakt weer een paar forumleden gelukkig met jouw verkoop.

Prachtige versterker heb je aangeschaft. Je hebt mijn PM niet gehoord en dat is dus eigenlijk maar goed ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Thnx Philip, en ja ik heb er heel goed over na gedacht en hetis idd een bewuste keuze. De PM-15S2 heb ik elders wel gehoord maar heb er geen budget voor dus de keuze was daarom wat makkelijker. De PM8003 is ook een beest gelukkig  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op mei  1, 2012, 16:13:50
Thnx Philip, en ja ik heb er heel goed over na gedacht en hetis idd een bewuste keuze. De PM-15S2 heb ik elders wel gehoord maar heb er geen budget voor dus de keuze was daarom wat makkelijker. De PM8003 is ook een beest gelukkig  :D
De 8003 is de top van de Range Series, dus dat is geen kleintje inderdaad. Terwijl de 15S2 de instap is van de Reference Series, dus die zitten vrij dicht bij elkaar qua specs. Goede keuze dus!

Ik wens je veel plezier met je nieuwe geluid :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Pinohelmond

Mooie indeling zo op die nieuwe foto´s. Erg strak!
Zul je denken: daar heb je die Pinohelmond weer met z´n post van `het ziet er mooi uit` maar voor mij is hoe een set in een ruimte staat en oogt gewoon erg belangrijk. Al klinkt iets nog zo geweldig, als het er niet uit ziet komt het er niet in.

Heb je je droomspeakers voorlopig geserveerd?
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Madhouse

Ik ben het met je eens hoor, het moet er ook mooi uit zien  ;)

En ja, mijn droomspeakers staan tot zondag gereserveerd  :hehe:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Pinohelmond

Citaat van: Madhouse op mei  2, 2012, 10:38:01
Ik ben het met je eens hoor, het moet er ook mooi uit zien  ;)

En ja, mijn droomspeakers staan tot zondag gereserveerd  :hehe:

En dan te bedenken dat je een week geleden van je plannen wilde afzien.  8)
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Madhouse

Inderdaad en nu heb ik een super versterker staan en staks hopelijk mijn gedroomde fronts  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

StefaanD

Citaat van: Pinohelmond op mei  2, 2012, 10:41:55
En dan te bedenken dat je een week geleden van je plannen wilde afzien.  8)

Tja dan had ook nog geen BK staan  ;D

@Madhouse, had zo'n vermoeden dat jij die gereserveerd had.

Madhouse

Ja, met een beetje geluk verkoop ik morgen avond mijn IQ50's aan de geintresseerde en ook de stands staan al gereserveerd door PVL hier op het forum. Tevens heb ik ook iemand voor de center en dan heb ik genoeg budget voor de Concerto's  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Leuk hoe het allemaal zo ineens kan lopen en dat het allemaal zo naar tevredenheid uitpakt.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Jazeker, ben ook blij dat het allemaal zo uitpakt en ik weer lekker kan genieten van muziek op een nog hoger niveau.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Citaat van: Madhouse op mei  2, 2012, 10:55:12
Jazeker, ben ook blij dat het allemaal zo uitpakt en ik weer lekker kan genieten van muziek op een nog hoger niveau.

De bookshelfs was je nog niet kwijt he?
Misschien dat ik iemand weet.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Madhouse

Ja de IQ10's staan er nog, heb een half geintresseerde maar als je iemand weet mogen ze weg hoor  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Madhouse

Dan nu maar even de verklaring (de echte reden) waarom ik over ben gestapt op Stereo  ;)

Er is hier een kleintje op komst  :pompom: We hebben net de eerste echo gehad en het heeft armpjes, beentjes en een kloppend hartje  :pompom:

Het hoefde allemaal niet weg maar ik omdat ik zelf veel meer muziek luister dan dat we film kijken heeft dit me het zetje in de rug gegeven. Nu kan naast de bank straks mooi de box komen te staan namelijk.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

StefaanD

Gefeliciteerd Roy, dat moet zowat de grootste upgrade ooit zijn  ;D
Zal je leven ook compleet overhoop gooien maar vooral genieten, de eerste stapjes, de eerste woordjes ... zalige momenten  :pompom:

hexagram


Xander32

Citaat van: Madhouse op mei  2, 2012, 20:36:12
Dan nu maar even de verklaring (de echte reden) waarom ik over ben gestapt op Stereo  ;)

Er is hier een kleintje op komst  :pompom: We hebben net de eerste echo gehad en het heeft armpjes, beentjes en een kloppend hartje  :pompom:

Het hoefde allemaal niet weg maar ik omdat ik zelf veel meer muziek luister dan dat we film kijken heeft dit me het zetje in de rug gegeven. Nu kan naast de bank straks mooi de box komen te staan namelijk.  ;)
Gefeli joh, prachtig! Geniet er van. Dat alles maar voorspoedig mag gaan!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robbert54

Citaat van: Madhouse op mei  2, 2012, 20:36:12
Dan nu maar even de verklaring (de echte reden) waarom ik over ben gestapt op Stereo  ;)

Er is hier een kleintje op komst  :pompom: We hebben net de eerste echo gehad en het heeft armpjes, beentjes en een kloppend hartje  :pompom:

Het hoefde allemaal niet weg maar ik omdat ik zelf veel meer muziek luister dan dat we film kijken heeft dit me het zetje in de rug gegeven. Nu kan naast de bank straks mooi de box komen te staan namelijk.  ;)
Ha! Ik had al zo'n vermoeden!! Mooi man! Ontzettend gefeliciteerd voor jullie beiden!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Thnx allemaal! Geloof dat de meesten wel zo'n vermoeden hadden maar wilde even de eerste echo afwachten  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Gefeliciteerd :) Écht een verrassing was het volgens mij niet meer inderdaad :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

treky22

Congrats allebei  :pompom:
Gaat nu een hoop veranderen in jullie leventje.
Misschien dat je later de stap naar HT weer maakt  :headbanging:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

HTip

Wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd alvast, ook van Annet :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Thnx allen!

Als ik ooit de stap naar HT weer maak dan is dat een deticated HT en niet meer in de woonkamer, maar dat ligt ergens in de toekomst  ;)

Vrijdag worden mijn IQ50's op gehaald en de deal met de Concerto's is ook al gesloten en die ga ik of volgende week of die week daarop ophalem, kan iniedergeval niet wachten  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub