Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

« vorige - volgende »

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Citaat van: Snutchz op augustus 21, 2012, 18:31:32
Gamesshoppen.

Inmiddels al gehad?

Ik ben sinds gister bezig met Darksiders.
Heerlijke game, met een hele goede sfeer en een fantastische soundtrack.
En het hoofdpersonage.... erg cool!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

djaxx

Citaat van: Snutchz op augustus 20, 2012, 12:37:29
Geniet er nog maar even van.. ik verwacht dat ding elk moment in de budgetbak aan te treffen  :dozingoff:



Bron want daar geloof ik geen reet van. Veruit beste handheld ooit, daar kan die onnozele 3ds nofg wat van leren en ja heb die ook maar mijn god, wat verbleekt dat ding naast de vita! :popcorn:

Jeroen de Waal

Waarom vind je de Vita zoveel beter dan de 3DS djaxx? Heb namelijk zelf ook nog steeds interesse in een Vita.
3DS heb ik ook maar doe daar bijna niets mee.


Jeroen.

djaxx

Citaat van: Jeroen de Waal op augustus 22, 2012, 11:02:00
Waarom vind je de Vita zoveel beter dan de 3DS djaxx? Heb namelijk zelf ook nog steeds interesse in een Vita.
3DS heb ik ook maar doe daar bijna niets mee.


Jeroen.

Het ziet er veel mooier uit, 2 analoge (beste ooit), de online mogelijkheden zijn erg breed en mooi uitgewerkt, werkt heel vlot allemaal. De graphics en het geluid zijn echt amazing. Licht van gewicht, batterij houdt het vrij lang uit, touchscreen voor en achteraan( heel leuk bij bv touwklimmen in uncharted, superleuke games al en nog meer in het verschiet. Ik heb de 3ds voor mijn dochter gekocht tijd terug, is echt totaal niet opgewaasen tegen deze vita.

Snutchz

Leuk voor de verzameling, Jeroen.. Vita = Next PSPGo  ..software line up is dramatisch, 3rd party support neemt sterk af, verkopen dalen week naar week (VGchartz), géén price cut in 2012.. Playstation Portable is done  :plain:

Als Sony met de PS4 niet weet te slagen.. is het gewoon over en uit met de Playstation brand  :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Roeland

#3056
Citaat van: Snutchz op augustus 22, 2012, 12:43:49
Leuk voor de verzameling, Jeroen.. Vita = Next PSPGo  ..software line up is dramatisch, 3rd party support neemt sterk af, verkopen dalen week naar week (VGchartz), géén price cut in 2012.. Playstation Portable is done  :plain:

Dat de verkoop daalt klopt.
Maar of het met bovenstaande argumenten heeft te maken betwijfel ik.
Eerder de portemonnee
Mijn persoonlijke mening; De Vita is gewoon te volwassen en too similar tov de ps3
Heeft geen low entry zoals de 3ds > goekope hardware en kiddy games (naast dat de 3ds ook games voor de volwassenen heeft).

Wat mij opviel is dat vnml gamers met een vaste baan een vita kopen.
Zo stonden er vnml eind twintigers en dertigers bij de launch om een vita te bemachtigen.
De prijs is een bottleneck voor vele gamers > hierdoor minder kopers > hierdoor minder game afname > hierdoor automatisch minder game developers.

Nintendo heeft gewoon veel meer een mainstreet apparaat met de 3ds. (heb hem ook gehad en weer van de hand gedaan)
Veel games voor de 3ds gekocht en had maar een korte playabillity (good for sales).

Heb de vita vanaf het begin en raak de ps3 sindsdien niet meer aan.
Mis nog wel goede racegames, maar die komen er heus wel.

De huidige games zijn goed plus je kunt de beste psp games downloaden voor een prikkie

Titels die ik veel speel

-Rayman Origins
-Uncharted
-Ninja Gaiden plus
-Metal gear solid HD
-Gravity Rush
en een aantal psp games

Snutch is helaas enorm anti sony en pro Nintendo (en van mij mag ie)
Maar een beetje objectiviteit mag ook wel.

Goede gamehandheld? Jazeker > oogt en speelt als een ps3. Tevens leuke online community facillities (net als de ps3)
Spreken de games je niet aan > vind je hem te duur? > niet kopen dan

Snutchz

Nou ja, anti Sony.. ze waren zwaar heersend de 5e en 6e generatie.. maar in de 7e generatie maakten ze de ene stomme fout na de andere.. de enige franchise van ze die mij nog boeit, is God of War.. de rest hebben ze toch finaal naar de knoppen geholpen.. laten we eerlijk zijn  :-X ..ze voelen de markt gewoon simpelweg niet meer goed aan.. en je hebt gelijk.. 't is haast een portable PS3.. en daar ligt nou juist het probleem.. met inferieure ports van hun grote broer waar geen hond op zit te wachten.. nog geen killer titel gezien voor dat ding  :dontgetit: ..en als zelfs de Japanners het apparaat massaal links laten liggen.. dan ziet het er somber uit voor je Sony  :(

Maar ik schaf 'm ooit wel aan hoor.. wanneer ze deze bundelen met 5 games + 16GB MC voor €79,95  :sly:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Roeland

Met inferieure ports praten we duidelijk over een mening.
Dat is prima, maar zo ervaar ik het niet.
Ik vind het heerlijk om Metal gear solid HD en Rayman Origins te spelen op een handheld.
Zijn ze vernieuwend? Nee hooguit een likje extra resolutie.
Speelt het fijn? Jazeker > ik stoor niet meer anderen als zij film/tv willen kijken.
Koptelefoon op en lekker in mijn eigen game wereld.

Toch hebben zijn er al innovatieve games die niet zo snel zouden slagen op een ps3

Denk aan Escape en Mutant Blobs attack (goedkoop en huge fun gehalte)
Daar ligt de markt voor de Vita.
Nieuwe innovatieve games die tegen een lage prijs te kopen zijn.
Denk aan platformers en castlestormers.
Komen er goede racegames dan is de ps3 gezien

Sony is helaas idd star maar komt vnml door restricties voor developpers en een lage garantie voor afname
Minder handhelds betekend nou immers mindere afname games.

Qua specs is ie brilliant, qua games loopt hij achter voor het brede publiek

Snutchz

Citaat van: Roeland op augustus 22, 2012, 19:11:53
Qua specs is ie brilliant, qua games loopt hij achter voor het brede publiek
Niet alleen voor het brede publiek.. 't ontbreekt aan exclusieve killer titels.. en het ding is veel te prijzig.. accessoires zijn overpriced.. ik vind het zeer spijtig dat het apparaat het waarschijnlijk niet gaat redden.. concurrentie tussen de handhelds is een noodzaak voor het behoud van ijzersterke exclusives  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

djaxx

Citaat van: Snutchz op augustus 22, 2012, 19:26:08
Niet alleen voor het brede publiek.. 't ontbreekt aan exclusieve killer titels.. en het ding is veel te prijzig.. accessoires zijn overpriced.. ik vind het zeer spijtig dat het apparaat het waarschijnlijk niet gaat redden.. concurrentie tussen de handhelds is een noodzaak voor het behoud van ijzersterke exclusives  8)

Je hebt het dan toch niet over die kinderachtige mario hopo ik wanneer je over ijzersterke excl. praat? :)
Het enige van al wat jij hier loopt te zeggen dat klopt, is dat de accecoires en dan vooral de geheugenkaarten belachelijk duur zijn. Voor de rst is het de max.

Snutchz

Fanboy alert!  ;D ..ach Sony had zo graag Nintendo's imago willen hebben... kijk alleen al naar de opkomende titels 'LBP Karting' en 'PASBR' ..twee schandalige kopieën van 'MK' en 'SSB' ..het blijkt maar weer dat Sony deze generatie voortdurend jammerlijk laat op de bandwagon blijft hoppen.. en wat een illusie om te denken dat die uitvoeringen het aantal verkopen zal doen stijgen.. maar die arrogantie zijn we inmiddels wel gewend van ze.

Sony is inmiddels de laughingstock van de industrie aan het worden  :laugh:

Maar alle gekheid op een stokje.. titels als God of War : Ascension, The Last of Us, Ni No Kuni en The Last Guardian.. hebben nog altijd mijn interesse... games voor de Vita? ..none.

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz



Eindelijk binnen.. van het weekend mee aan de slag  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Jeroen de Waal

Vanmorgen Darksiders 2 uitgespeeld. Nu een run op Apocalyptic en de boel ff completen.
Geweldig spel.


Jeroen.

Snutchz



Wii U Exclusive  ..Sega zegt "stekker eruit", Nintendo zegt "kom maar!" ...bring the hate  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Loki999

Gisteren sleeping dogs afgerond, best een grappig spel. geen gta of saints row maar wel te doen. Deze ga ik omruilen voor darksiders 2, ben benieuwd.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

MVG

Citaat van: Snutchz op september 14, 2012, 17:55:00


Wii U Exclusive  ..Sega zegt "stekker eruit", Nintendo zegt "kom maar!" ...bring the hate  8)

:bigsmile: Nou ik begin toch wel nieuwsgierig te worden naar die WII U, bijlange na niet zoals 'vroeger'met nieuwe consoles. En zou deze nu ook nog niet kopen, maar als er straks nieuw werk komt met Zelda, Mario etc. dan wellicht over nadenken.

Gister sinds lange tijd de PS3 weer eens een slinger gegeven om Asassins Creed: Brotherhood maar eens te gaan spelen!

Snutchz



Voor 1½ week terug de ZombiU Premium Pack gereserveerd  8)



Eindelijk alles (Single/Duo) met 'n SS kunnen halen.. co-oppen met lui die er niks van bakken... tenenkrommend  :-X
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Citaat van: Jeroen de Waal op augustus 30, 2012, 19:32:55
Vanmorgen Darksiders 2 uitgespeeld. Nu een run op Apocalyptic en de boel ff completen.
Geweldig spel.


Jeroen.

Op welke console speel jij Darksiders?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Jeroen de Waal

Niet op de console. Speel sinds ik de kracht van een pc heb ontdekt op gamegebied eigenlijk enkel daarop.


Jeroen.

Zefanja

Klopt was ik vergeten.

Ik heb iemand nodig die Darksiders 2 ook op de PS3 speelt.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

MVG

#3071
Citaat van: Snutchz op september 25, 2012, 19:04:45


Voor 1½ week terug de ZombiU Premium Pack gereserveerd  8)



Eindelijk alles (Single/Duo) met 'n SS kunnen halen.. co-oppen met lui die er niks van bakken... tenenkrommend  :-X

Nou ik ben benieuwd naar je bevindingen! Ben eigenlijk altijd wel een beetje nintendo fan gebleven!
edit: dubbele post zie ik nu  :-\

Jeroen de Waal

Citaat van: Zefanja op september 26, 2012, 15:10:19
Klopt was ik vergeten.

Ik heb iemand nodig die Darksiders 2 ook op de PS3 speelt.

Voor een achievement zeker ;-)


Jeroen.

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

MVG

Citaat van: Snutchz op september 25, 2012, 19:04:45


Voor 1½ week terug de ZombiU Premium Pack gereserveerd  8)



Eindelijk alles (Single/Duo) met 'n SS kunnen halen.. co-oppen met lui die er niks van bakken... tenenkrommend  :-X

Ik ben benieuwd naar je bevindingen! Altijd al nintendo fan geweest. Moet toch de wii maar weer eens aanzetten, mario galaxy blijft erg leuk! Metroid is geweldig alleen al vanwege de besturing! Altijd leuk een nieuwe console!