Current Game(s) Playin'

Gestart door Snutchz, april 5, 2008, 23:21:38

Vorige topic - Volgende topic

Snutchz

Ik bedoel maar.. daar kunnen die flut titels van de Vita niet tegenop hoor  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Zefanja

Citaat van: Snutchz op april 27, 2012, 11:37:40
Ik bedoel maar.. daar kunnen die flut titels van de Vita niet tegenop hoor  8)

Je blijft wel door gaan he  ;)
Maar vind de handhelds van Sony tot nu toe eerlijk gezegd ook niks.

Maar daarentegen ben ik sowieso niet zo van de handhelds.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

LittleNinja

Snutchz,

Ben je ooit onzedelijk betast door Sony's PS divisie ofzo?? :nopompom:

Ieder platform heeft zijn fans... Laat ze lekker. Het lijkt er nu heel erg op alsof je de PS aanhangers op de kast wil hebben. Relax... ;)

Zefanja

Citaat van: LittleNinja op april 27, 2012, 11:55:57
Snutchz,

Ben je ooit onzedelijk betast door Sony's PS divisie ofzo?? :nopompom:

Ieder platform heeft zijn fans... Laat ze lekker. Het lijkt er nu heel erg op alsof je de PS aanhangers op de kast wil hebben. Relax... ;)

Thanks voor de bijval.
Ieder z'n voorkeur toch.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

Dat is waar  ;)

Weer on-topic:

Gisteren begonnen met prototype 2 (natuurlijk op de 360  ;D)
Leuke game. De game oogt wat vloeiender en er is meer volk op straat dan in deel 1, die ik overigens ook leuk vond (gespeeld op mijn oude gameaccount).

Mijn 1e gouden medaille is al binnen (Rednet opdracht).  ;)

Snutchz

Ja jongens.. ik had graag 'n Vita aan willen schaffen (ben nou eenmaal 'n sucker voor nieuwe consoles) ..maar dat ding heeft momenteel gwn niets te bieden  ..en daarnaast heb ik erg genoten van de eerste twee consoles van Sony.. maar daarna is het wel erg snel bergafwaarts gegaan met ze :nopompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

AnubisNefer

Citaat van: SillentWolf op april 27, 2012, 12:01:32
Dat is waar  ;)

Weer on-topic:

Gisteren begonnen met prototype 2 (natuurlijk op de 360  ;D)
Leuke game. De game oogt wat vloeiender en er is meer volk op straat dan in deel 1, die ik overigens ook leuk vond (gespeeld op mijn oude gameaccount).

Mijn 1e gouden medaille is al binnen (Rednet opdracht).  ;)

Verschilt het veel van deel 1? gameplay wise gezien dan?
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Ronin79

De opzet is ongeveer hetzelfde. Je moet verschillende militaire basissen binnen dringen, je kunt nog wat side missies / opdrachten doen.
Volgens mij moet je zelfs nog wat nesten vernietigen (moest je in deel 1 ook) etc.

Maar James heeft iets andere powers als Mercer. Daarbij aan het einde van de game, neem je het tegen hem op.

Nu is de vraag; is het erg dathet qua gameplay lijkt op deel 1 ? nee. Welk vervolg lijkt nu niet op zijn voorganger. Toch  ;)

Starscream

Heb net echt letterlijk 1 min geleden Batman op New Game Plus Mode uitgespeeld... Wat een goude game is dat toch :). Woensdag Sonic Generations even aanschaffen... Zijn er hier trouwens mensen met die game? Is die goed voor de Sonic fans? :)

Zefanja

Gister Bayonetta uitgespeeld.
En ondertussen vrolijk verder met FF XIII

AnubisNefer

Mass Effect 2 uitgespeeld met iedereen in leven  :D

Mass Effect 3 inmiddels in de xbox gedaan, zo verslavend....

Loki999

ben wel benieuwd naar het sniper spel sniper elite v2..maar durf hem nog niet te kopen zonder recensies.
Hij is nou al 50 euro das meestal geen goed teken
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

AnubisNefer

Citaat van: Loki999 op mei  1, 2012, 11:42:49
ben wel benieuwd naar het sniper spel sniper elite v2..maar durf hem nog niet te kopen zonder recensies.

40 euro hoor ;-)

Tegenwoordig gaan games vrij hard in prijs omlaag ....

http://www.budgetgaming.nl/games/1/sniper%20elite/console-all.html

Zefanja

Citaat van: Loki999 op mei  1, 2012, 11:42:49

Deel 1 was zwaar bagger wat ik begrepen heb.

Ronin79

@ AnubisNefer

Klopt, maar niet in Nederland.
In Engeland (oa. Amazon) gaan de prijzen vrij snel omlaag .. dat heb ik bij de FRS nog nooit meegemaakt  ;)
Sterker nog; In Engeland zijn de prijzen bij een nieuwe release al een stuk lager. Kijk maar eens naar Max Payne 3. (€ 45 Amazon.co.uk)

AnubisNefer

Citaat van: SillentWolf op mei  1, 2012, 11:50:50
@ AnubisNefer

Klopt, maar niet in Nederland.
In Engeland (Amazon) gaan de prijzen vrij snel omlaag .. dat heb ik bij de FRS nog nooit meegemaakt  ;)

Tsja,

maar wie gaat meer geld uitgeven terwijl het elders goedkoper te halen valt?  :D

Tevens zit er bij Sniper Elite 1 nederlandse winkel bij die hem aanbied voor 41 euro incl verzending....

Ronin79

Sniper Elite 1 voor € 41 ?

Dan vragen sommige mensen zich nog af ... waarom vele in het buitenland kopen.
We worden hier in NL, gewoon heel hard; gen**it.

AnubisNefer

Aangepast,

overigens is het V2 voor 42 euro bij gamedumper.nl

Ronin79

AnubisNefer

alleen vandaag geldig:

Enkele aanbiedingen van 12game.com

http://www.budgetgaming.nl/news/2230.html

Oa Max Payne 3 (PS3/Xbox360) voor maar 39,99!

Zefanja

Citaat van: AnubisNefer op mei  2, 2012, 11:16:42
alleen vandaag geldig:

Enkele aanbiedingen van 12game.com

http://www.budgetgaming.nl/news/2230.html

Oa Max Payne 3 (PS3/Xbox360) voor maar 39,99!

Nog steeds wel prijzig

Gister Assassins Creed Revelations Collectors Edition besteld voor €22,-

Jeroen de Waal

Zefanja

Ronin79

Max Payne 3 incl. DLC (Multiplayer upgrade) € 45,51
Het is wel is waar geen € 39,95, maar wel incl. verzending en de DLC.

Loki999

Ik ga Sniper v2 wel een keer uit de budgetbak vissen voor een 10tje als ik de reviews moet geloven. Jammer weer een gemiste kans
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c