Kamidio Klipsch Theatre

Gestart door MLCinema, april 1, 2008, 17:03:48

Vorige topic - Volgende topic

Vik

Hele fraaie ruimte!  :pompom:

Als je subwooferadvies wilt, let me know. Een mooie 28 inch Ascendo bijvoorbeeld. Met zijn slanke design is er meestal wel een plekje te vinden.  :devil:  :hehe:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

MLCinema

Citaat van: denoontje op september  5, 2026, 18:36:03Fijn man mooie bios ook!

Dank, komt allemaal mooi samen zo!

Citaat van: Refie op september  5, 2026, 22:52:23Mooi hoor, de AV10 met Drac ART kan ik je zeker aanbevelen.

Ja had ook gezien dat jij hiermee speelt. Lijkt mij een hele fijne processor, ook voor muziek. Sinds de aanschaf van de P8 gebruik ik de ruimte ook regelmatig voor muziek.

Citaat van: Vande op september  6, 2026, 08:28:19Hele mooie ruimte heb jij zeg, ziet er top uit

Thnx! Voordeel van een losse ruimte vs de woonkamer met haar beperkingen, hoewel jij aardig de vrijheid hebt gekregen thuis:P.

Citaat van: Remco op september  6, 2026, 11:58:20Coole ruimte hoor! Mooie Batcave ;).

Thnx! Hij is inderdaad lekker zwart. Mooie plek om mijzelf terug te trekken.

MLCinema

Citaat van: Vik op september  6, 2026, 12:48:04Hele fraaie ruimte!  :pompom:

Als je subwooferadvies wilt, let me know. Een mooie 28 inch Ascendo bijvoorbeeld. Met zijn slanke design is er meestal wel een plekje te vinden.  :devil:  :hehe:

Ja dat radiator ontwerp, als ik ooit mocht verhuizen naar een huis zonder buren en een ruimte zonder contact met de rest van het huis, who knows. Ik houd je aanbod in gedachten in ieder geval.

RvD

Citaat van: MLCinema op september  6, 2026, 16:00:50Ja dat radiator ontwerp, als ik ooit mocht verhuizen naar een huis zonder buren en een ruimte zonder contact met de rest van het huis, who knows. Ik houd je aanbod in gedachten in ieder geval.

Gaat prima met buren hoor, heb ze hier nog niet horen klagen (gelukkig). Het enige nadeel dat er een nieuwe deur geplaatst moest worden om het gerammel tegen te gaan.  :angel:
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - Ascendo the28 sub squared pro passive sealed shallow
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 CineMike/Amplitude 16 - Advance Paris XA1200 CM Ultimate Edition (3x) - Dynacord L3600FD CineMike
Bronnen: Oppo UDP-205 Final edition + stereo analog CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - Kaleidescape Strato E - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: CineMike Netwerkswitch - Roon Nucleus One + Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen  - Furutech e TP66 + e TP86 - AudioQuest Dragon 48 CM - AudioQuest William Tell Zero CM (3x) - CineMike netkabels (13x) - Mway 3DW Reference XLR (3x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Acoustic Revive RD3 - Isotek - Wireworld - Keces P8 Akoestiek: Artnovion - Sonitus

MLCinema

Dat geloof ik direct. Ik moest hier met een meer bescheiden sub 10 jaar terug al een speciale compressband in het kozijn plakken. Deur gaat daardoor moeilijker dicht maar heeft nooit meer gerammeld.

Vincent

Wauw! Dat ziet er echt goed uit zeg.

Ook echt mooi zo'n dedicated ruimte!

MLCinema

Citaat van: Vincent op september  7, 2026, 21:26:02Wauw! Dat ziet er echt goed uit zeg.

Ook echt mooi zo'n dedicated ruimte!

Thnx! De bouw en af en toe een upgrade maakt het leuk. Blijft genieten. Ruimte af haakt ook stukje lol eraf. Je blijft ermee bezig.

MLCinema

Helaas bleek bij het inmeten gelijk dat 1 van de nieuwe RP500SA II het niet goed deed. Produceerde veel minder geluid, werkte gewoon niet naar behoren. Dus een week met 7.2.4 gedraaid. Vandaag deze omgeruild voor nieuwe bij AudioExpert. Deze werken wel naar behoren. Verschil tussen met en zonder Top Middel vind ik best groot, levert een betere bubbel op wanneer ze er weer hangen.

Sowieso moet ik zeggen dat het vervangen van de kersen kleurige RB51 en de RF82ii meer brengt dan ik had verwacht. Ik wist al na de aanschaf van de RP502s II ter vervanging van de RS62 dat die nieuwe reeks veel beter klonk. Maar had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn. Komt ook doordat de hele surround opstelling nu gewoon gelijk is. Dat maakt heel veel verschil. Moet zeggen dat de RF7iii en de RC64iii heel dicht tegen de rest aan lijken te zitten qua klank kleur. Al met al heel erg tevreden met deze setup zo.

Lex Groningen

Wat een geweldig mooie thuisbioscoop!
Versterker: ?/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Luidsprekers: ? / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

MLCinema

Citaat van: Lex Groningen op september 11, 2026, 18:26:00Wat een geweldig mooie thuisbioscoop!

Dank! Ben ook heel blij ermee.

MLCinema

De Denon X8500H die ik nu nog gebruik zal zijn weg naar de marktsectie vinden vandaag of morgen...

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

PascalP

En wat komt ervoor in de plaats? :devil:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - Adeo Reference White 2 - 21:9 314cm breed
Audio: StormAudio ISP Elite MK1 processor + Classé CA-5300 (LCR/Side Surrounds) - Parasound A21 (Rear Surrounds) - Parasound A51 (Atmos)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Kaleidescape Strato E - Keces P8 Cinemike Stufe 1.5 - LevelOne GEL-1051 Cinemike Stufe 1

MLCinema

Iets anders dan ik dacht in eerste instantie.

denoontje

reza

MLCinema

Citaat van: reza op september 16, 2026, 05:57:48Marantz cinema 50  :D

Zeker fraai! Maar nee.

Laten we zeggen dat er Storm op komst is. Gaat een ander windje waaien.

reza

Klinkt heftig..
In het westen van het land kan het altijd flink waaien indd. :D

PascalP

Citaat van: MLCinema op september 16, 2026, 12:41:46Zeker fraai! Maar nee.

^^
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - Adeo Reference White 2 - 21:9 314cm breed
Audio: StormAudio ISP Elite MK1 processor + Classé CA-5300 (LCR/Side Surrounds) - Parasound A21 (Rear Surrounds) - Parasound A51 (Atmos)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Kaleidescape Strato E - Keces P8 Cinemike Stufe 1.5 - LevelOne GEL-1051 Cinemike Stufe 1

CinéHome

Eerst bij @PascalP nu bij @MLCinema. Straks gaat het nog Stormen over heel het forum. :D
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
"High to mid end hifi aan real world" prijzen
Home to A*BNB - A*Brand NewBox
Actieve speakers, subs en versterkers op maat. PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston, M&K Sound, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject Audio, JBL, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.

PascalP

Citaat van: CinéHome op september 16, 2026, 14:47:39Eerst bij @PascalP nu bij @MLCinema. Straks gaat het nog Stormen over heel het forum. :D

En sinds gisteren ben ik nog een stuk contenter dan ik al was :D

morca

Citaat van: MLCinema op september 16, 2026, 12:41:46Zeker fraai! Maar nee.

Ik zat al te denken dat die reservering voor jouw was  :D

MLCinema

Citaat van: CinéHome op september 16, 2026, 14:47:39Eerst bij @PascalP nu bij @MLCinema. Straks gaat het nog Stormen over heel het forum. :D

Zou zomaar kunnen😝. Eerst nog maar eens aansluiten.

Citaat van: PascalP op september 16, 2026, 14:52:11En sinds gisteren ben ik nog een stuk contenter dan ik al was :D

Jaa ben benieuwd man. Snel even luisteren.

Citaat van: morca op september 16, 2026, 15:38:12Ik zat al te denken dat die reservering voor jouw was  :D

Jaaa wel beetje onverwacht dit. Was nog niet gepland. Zat eerst op de Arcam AVP45 te wachten, toen de Marantz AV10 in mijn hoofd gehad. Toch iets heel anders geworden.

denoontje

Wat is je reden voor deze keuze?
Een storm?

Vande

Hele vette aanwinst!!!!
Gefeliciteerd en straks veel luistergenot
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike