Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Robbert54

Citaat van: morca op maart  2, 2011, 21:09:17
Martijn of Robert in bezit van de dvd van Bubble :Caught in the act
Hier staat een lpcm stereo op waarvan ik bijna zeker weet dat hij 24 bit is,en hij klinkt geweldig,is een aanrader

zat er toevallig net aan te denken toen ik je vraag over de BD zag,die ik ook niet heb jammer genoeg

grtz Morca
Ik heb de BD versie van caught in the Act. Klinkt idd erg goed!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

morca

Citaat van: The Vampire op maart  2, 2011, 21:19:17
Ik heb de BD versie van caught in the Act. Klinkt idd erg goed!
Oei dat is gaaf,de BD heb ik op het net zien staan
die heeft vast en zeker lpcm 96-24 ,daar word ik altijd heel blij van bij zulke goeie opname,s

Robbert54

Citaat van: morca op maart  2, 2011, 21:38:29
Oei dat is gaaf,de BD heb ik op het net zien staan
die heeft vast en zeker lpcm 96-24 ,daar word ik altijd heel blij van bij zulke goeie opname,s

durf ik niet te zeggen eigenlijk. staat niet op de hoes namelijk

live from MSG is wel met een DTS HD MA track en een PCM stereo track.

Nog een absolute aanrader (vind ik dan) is de BD van John Mayer  8)

Kijk nu The Dark Knight maar weer eens. zowel beeld als geluid :worship: :worship: imposant!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo


Martijnst1990

BD van John Mayer is inderdaad erg lekker, hoewel ik de drukkere nummers daarop wat té vind, maar dat is smaak. De DVD van Caught in the act heb ik wel, zal ik zo is opzetten. Net Max Payne gekeken, ook een film met een tof geluid, laag is ook flink aanwezig! En TDK is natuurlijk altijd  :happy:

Edit: Heb Caught in the Act nu op staan, maar vind persoonlijk het 5.1 spoor mooier klinken. Heb nu You'll never find another love like mine met Laura Pausini op staan  :wub:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Citaat van: Martijn90 op maart  2, 2011, 22:41:43
BD van John Mayer is inderdaad erg lekker, hoewel ik de drukkere nummers daarop wat té vind, maar dat is smaak. De DVD van Caught in the act heb ik wel, zal ik zo is opzetten. Net Max Payne gekeken, ook een film met een tof geluid, laag is ook flink aanwezig! En TDK is natuurlijk altijd  :happy:

Edit: Heb Caught in the Act nu op staan, maar vind persoonlijk het 5.1 spoor mooier klinken. Heb nu You'll never find another love like mine met Laura Pausini op staan  :wub:
Ben ik met je eens hoor. Het Trio gedeelte is voor mij sowieso iets te druk. Vind vooral "slowdancing in a burning room, Belief, en de intro's van I don't trust myself en gravity, the heart of life, why georgia en het acoustische gedeelte erg goed. (hmm had beter kunnen opnoemen wat ik niet goed vond :P

Max Payne heb ik nog nooit gezien, ben er wel benieuwd naar. Spel vroeger doodgespeeld.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

morca

Citaat van: Martijn90 op maart  2, 2011, 22:41:43
BD van John Mayer is inderdaad erg lekker, hoewel ik de drukkere nummers daarop wat té vind, maar dat is smaak. De DVD van Caught in the act heb ik wel, zal ik zo is opzetten. Net Max Payne gekeken, ook een film met een tof geluid, laag is ook flink aanwezig! En TDK is natuurlijk altijd  :happy:

Edit: Heb Caught in the Act nu op staan, maar vind persoonlijk het 5.1 spoor mooier klinken. Heb nu You'll never find another love like mine met Laura Pausini op staan  :wub:
Gave film heb je gekeken,en dat nr waar je het over hebt is gaaf he.wat zingen ze allebij goed en dan die bigband erbij :thumbs-up:

HTip

Caught in the Act heb ik kort bij frank2 geluisterd en die is nu onderweg vanuit Amazon :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Citaat van: The Vampire op maart  3, 2011, 00:13:30
Ben ik met je eens hoor. Het Trio gedeelte is voor mij sowieso iets te druk. Vind vooral "slowdancing in a burning room, Belief, en de intro's van I don't trust myself en gravity, the heart of life, why georgia en het acoustische gedeelte erg goed. (hmm had beter kunnen opnoemen wat ik niet goed vond :P

Max Payne heb ik nog nooit gezien, ben er wel benieuwd naar. Spel vroeger doodgespeeld.
Dan hebben wij exáct dezelfde smaak! ;) Ook Vultures vind ik erg goed trouwens.

Max Payne is een leuke film, maar je moet hem niet gaan vergelijken met het spel. Gewoon zien als een leuke actie film ;)
Citaat van: morca op maart  3, 2011, 00:49:02
Gave film heb je gekeken,en dat nr waar je het over hebt is gaaf he.wat zingen ze allebij goed en dan die bigband erbij :thumbs-up:
Is inderdaad erg mooi! Net zoals Home, ook erg mooi  :music:
Citaat van: HTip op maart  3, 2011, 10:31:46
Caught in the Act heb ik kort bij frank2 geluisterd en die is nu onderweg vanuit Amazon :music:
Misschien moet ik de BD ook maar is bestellen. Robbert, zit er ook HD audio op die BD?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Citaat van: HTip op maart  3, 2011, 10:31:46
Caught in the Act heb ik kort bij frank2 geluisterd en die is nu onderweg vanuit Amazon :music:
dan was je op een steenworp afstand van mij!

Citaat van: Martijn90 op maart  3, 2011, 12:47:02
Dan hebben wij exáct dezelfde smaak! ;) Ook Vultures vind ik erg goed trouwens.

Max Payne is een leuke film, maar je moet hem niet gaan vergelijken met het spel. Gewoon zien als een leuke actie film ;)Is inderdaad erg mooi! Net zoals Home, ook erg mooi  :music:Misschien moet ik de BD ook maar is bestellen. Robbert, zit er ook HD audio op die BD?
dat hebben we dan zeker, want Vultures was ik vergeten te melden :D

Heb Caught in the Act nu op staan en is 5.1 DTS HD MA track :pompom:

Home is erg mooi, maar klinkt Live in MSG nog mooier. Jammer dat die Blu-ray maar zo weinig nummers heeft. Maar die erop staan zijn wel super. Volgens mij zag ik Caught in the act bij de MM of de FRS liggen voor 10euro :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Citaat van: The Vampire op maart  3, 2011, 14:23:31
dan was je op een steenworp afstand van mij!
dat hebben we dan zeker, want Vultures was ik vergeten te melden :D

Heb Caught in the Act nu op staan en is 5.1 DTS HD MA track :pompom:

Home is erg mooi, maar klinkt Live in MSG nog mooier. Jammer dat die Blu-ray maar zo weinig nummers heeft. Maar die erop staan zijn wel super. Volgens mij zag ik Caught in the act bij de MM of de FRS liggen voor 10euro :unsure:
Dan ga ik maar is een kijkje nemen bij de FRS en MM. Bij bol.com is hij nog 20 en amazon 15 pond. Staat mij ergens ook bij dat ik hem voor een tientje heb gezien. Ken je verder nog wat muziek BD's die het kopen echt waard zijn? Het blijkt dat onze muziek smaak toch aardig overeen komt ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: The Vampire op maart  3, 2011, 14:23:31
dan was je op een steenworp afstand van mij!
Had ik dat geweten... Het was de dag dat ik de Oppo ben gaan halen en frank2 woont dichtbij robbie73. Ben maar kort bij Frank geweest, want ik moest nog bijna 3 uur ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MLCinema

Citaathallo allemaal!

zal me even voorstellen: ik ben Robbert en ik ben 23 jaren jong en nog thuiswonend. mijn HT staat in mijn slaapkamer van 9.8m2
ik heb een geweldige vriendin die mij enorm steunt in mijn hobby: HT   heb helaas ook ouders die er totaal niks vanaf willen weten.
die vinden alles maar grote onzin. maar ja, ieder zijn ding zeg ik maar

ik ben begin vorig jaar op dit forum terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een nieuwe tv. en eenmaal op dit forum begon de verslaving pas echt!  het enthousiasme en de passie waarmee mensen hier over hun HT praten is geweldig en werkt zwaar aanstekelijk. ik ben hier dan ook dagelijks te vinden.

Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt aan de startpost ;).
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Misschien kan iemand mij hier helpen:

Ik heb een Netgear WNDR3700 router en nooit problemen mee gehad, altijd fijn apparaatje, maar nu valt de verbinding van de b/g constant weg... Met mijn laptop op N heb ik geen enkel probleem, maar mijn PS3 en Iphone vallen constant weg. dan is wel verbinding, maar zend hij niks, dan is er weer helemaal geen verbinding, en soms doet hij het heel even...

iemand enig idee?? ??? ??? ???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

probeer eens een ander kanaal in te stellen. soms helpt dat. en heb je je ps3 en iphone ook op N? (volgens mij standaard al N, maarja je weet t nooit)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

ff Wifi Analyser downloaden voor je iPhone en zo meten welk kanaal het beste functioneert bij jou!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Je hebt keuze tussen 2.4 en 5GHz. De laatste is alleen a/n. De 2.4 is b/g/n. Het kanaal waar ik de beste resultaten mee haal is 11 met snelheid tot 130Mpbs. Daarnaast alleen WEP, want niet alle apparaten in mijn g/n-netwerk zijn WPA-compatible. Maak anders even een afdruk van je instellingen (passphrase e.d. natuurlijk onzichtbaar).
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

moet je dan een printscreen hebben van de status van de router??

zowel de Iphone als de PS3 geven ook alleen het 2.4G signaal weer, maar hebben dan maar af en toe verbinding :-\
wel vreemd want voorheen had ik nooit problemen. Heb nu de PS3 gewoon bekabeld aangesloten en dat loopt al wel een stuk sneller met streamen :blink:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart  6, 2011, 10:20:31
ff Wifi Analyser downloaden voor je iPhone en zo meten welk kanaal het beste functioneert bij jou!
thanks zal t eens proberen

edit: hoe heet die app precies?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart  6, 2011, 17:33:38
edit: hoe heet die app precies?

Geen idee, op Android (heb geen iphone meer) heet hij wifi analyser.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

probleem is opgelost. Ik laat de ps3 gewoon bedraad aangesloten. Kan de kabels netjes wegwerken dus waarom niet. Verder heb ik de 2.4g verbinding op kanaal 11 gezet en sindsdien geen enkel probleem meer. Dus Philip, Etienne en Mad (ben je naam ff kwijt :-\ ) bedankt! :worship:

Voor de rest nog even bezig geweest met het her-indelen van mijn apparatuur. De platenspeler staat hier inmiddels ook. Ik heb mijn speakerkabels aan de receiverkant zonder spades of bananen vastgemaakt. en toen kwam ik erachter dat de kabels van 1 speaker helemaal niet goed zaten :blink: Terwijl de CA toch aangaf dat alles in fase stond. Bij de speaker had ik 1&3 boven en 2&4 onder en bij de receiver had ik 1&4 in de fronts en 2&3 in de bi-amp ingang :dry: :dry:

Verder zet ik met muziek de speakers nu verder uit elkaar en dit komt het geluid absoluut ten goede.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op maart  7, 2011, 19:15:58
Mad (ben je naam ff kwijt :-\ ) bedankt! :worship:

Shame on you! Het begint met een R en eindigt op oy  :tongue2:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Citaat van: Madhouse op maart  7, 2011, 19:29:24
Shame on you! Het begint met een R en eindigt op oy  :tongue2:
och ja tuurlijk ;D sorry :-[
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Etiennevh

Die van mij springt in de veilige modus als de kabels bi-wired niet goed zijn aangesloten. Toch knap dat je er geluid uit kreeg! :P

Haha graag gedaan hoor.. voor mij geen Wifi, altijd hetzelfde gelazer ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto