Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Martijnst1990

Waarom niet gewoon je laptop via HDMI aansluiten en met XBMC je series en misschien films kijken? Je kan het trouwens ook voor muziek gebruiken. Maak je gewoon een plekje waar je je laptop netjes neer kan zetten voor een serie en als je hem mee wilt nemen haal je alleen de HDMI kabel er even uit.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op februari 25, 2010, 21:58:12
Mischien dat ik er over heen lees. Maar weet je al wanneer je de Oppo of een cd speler gaat aanschaffen?
Wel weer iets leuks om naar uit te zien.
nee nog niet, zit nog steeds te twijfelen of ik nou eerst de CM7's aan zal schaffen :D luxery problem ;)

Citaat van: HTip op februari 25, 2010, 22:03:03
Heel goed!
Dat laatste (je huisje) is natuurlijk ook je grootste upgrade, waar je van je set ook nog meer kan genieten...
dat denk ik ook, kan wel merken dat mijn set een beetje te groot wordt voor mijn slaapkamer. zowel fysiek als audiofiel ;) dat houdt mij ook heel erg tegen om de CM7's aan te schaffen, omdat ik ze gewoon niet kwijt kan :(

Citaat van: Martijn90 op februari 25, 2010, 22:03:59
Waarom niet gewoon je laptop via HDMI aansluiten en met XBMC je series en misschien films kijken? Je kan het trouwens ook voor muziek gebruiken. Maak je gewoon een plekje waar je je laptop netjes neer kan zetten voor een serie en als je hem mee wilt nemen haal je alleen de HDMI kabel er even uit.
is ook een idee natuurlijk, maar heb denk ik toch liever een mooi kastje. dan kan ik ondertussen ook nog gewoon mijn tijd verdoen op dit forum ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

laatst kwam ie voorbij voor iets van 170 euro geloof ik (zonder schijf)

Robbert54

Citaat van: denoontje op februari 25, 2010, 23:25:56
laatst kwam ie voorbij voor iets van 170 euro geloof ik (zonder schijf)
dat is nog een redelijk prijsje. komt vast nog wel weer eens voorbij.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

denk het wel, gewoon de site in de gaten houden.
Zal ook in prijs dalen nu de opvolger eraan komt.

Robbert54

net nog even besteld voor de lappie, altijd handig en via  :google: nog een mooie korting

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

B.

Als je nog besluit een muis te nemen raad ik je af om zo'n mini- of semi-mini muis te bestellen. Die dingen zijn echt verre van ergonomisch na enkele uurtjes gebruik.

Robbert54

Citaat van: B. op februari 26, 2010, 01:09:45
Als je nog besluit een muis te nemen raad ik je af om zo'n mini- of semi-mini muis te bestellen. Die dingen zijn echt verre van ergonomisch na enkele uurtjes gebruik.
bedankt voor de tip!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

John03

Citaatnet nog even besteld voor de lappie, altijd handig en via   nog een mooie korting

Hey die heb ik in het zwart met rood ;) (was het goedkoopst bij de Makro)

Robbert54

Klopt, maar ik vond deze kleur wat mooier. Fijn ding? Deze kwam uit op net geen 30euro. Mooi prijsje :)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

vandaag even naar de MM geweest:



en uit de grabbelbak:

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

John03


Robbert54

lag bij de mediamarkt in de kortingsbak voor 10euro, verder nog The BankJob, Seven, Gangs of New York. Blade (1&2 dacht ik) house of the flying daggers, earth, en reservoir dogs voor 7,99 stuk.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

John03

Dan moet ik daar ook binnenkort gaan grabbelen (Zwolle)  :smile:

Snutchz

Se7en wil ik zéker wel hebben voor die prijs  :notify:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

wil hem wel voor je opsturen. komt er alleen 2 euro bij voor de envelop en de verzendkosten :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

John03

Citaat van: The Vampire op februari 26, 2010, 10:22:19
Klopt, maar ik vond deze kleur wat mooier. Fijn ding? Deze kwam uit op net geen 30euro. Mooi prijsje :)

Fijne tas idd.

Ik heb vandaag een nieuwe schoudertas gehaald van Thinktank (Urban Disguise 60), waar ook een laptopdeel aanwezig is.

Snutchz

Citaat van: The Vampire op februari 26, 2010, 19:27:45
wil hem wel voor je opsturen. komt er alleen 2 euro bij voor de envelop en de verzendkosten :D
nee.. ik moet m'n pleinvrees onder controle zien te houden  :-X ..heb je den special van HR ?
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

die zijn vooral voor fotografie spul toch??

Citaat van: Snutchz op februari 26, 2010, 19:40:00
nee.. ik moet m'n pleinvrees onder controle zien te houden  :-X ..heb je den special van HR ?
;D misschien is die ook wel bij jou MM. nee joh, ga geen 75 betalen voor een mooi doosje en een nonsense dvd
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op februari 26, 2010, 19:21:41
lag bij de mediamarkt in de kortingsbak voor 10euro, verder nog The BankJob, Seven, Gangs of New York. Blade (1&2 dacht ik) house of the flying daggers, earth, en reservoir dogs voor 7,99 stuk.


Ga ik morgen in Groningen even naar de MM of Saturn, kijken of ik nog wat leuks kan vinden in de grabbelbak. ;D

Snutchz

zwarte lap voor den ogen.. grabbelen maar  :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Robbert54

1 ding: let goed op bij de MM! seven stond er namelijk voor 14.99 en 7.99, 3:10 to yuma, stond er voor 19.99 en 10.00
30 days of night stond er voor 11,99 en 10.00, this is it van MJ stond in het krantje voor 24.99 (steelbook) maar was te koop voor 19.99 en zo waren er nog wel meer..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

John03

Wat de steelbook version van Michael voor dat bedrag?? Wordt hier en daar aangeboden tussen de 35 en 40 euries  :o

Die moet ik hebben  :smile:

John03

Jeetje en ik kwam zonet van Apeldoorn langs Zwolle :(

Robbert54

Citaat van: John03 op februari 26, 2010, 19:55:14
Jeetje en ik kwam zonet van Apeldoorn langs Zwolle :(
was bij de MM in Hengelo
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo