Bouw HT "Highend Palace"

Gestart door GTDesign, december 18, 2007, 21:14:33

Vorige topic - Volgende topic

Kjelt

Vreselijk bioscoopbouwer, vooral na afloop 4 dagen lang het beeld en geluid testen..... echt afzien hoor  ;D

Ge heb je dat zelf gefreesd dat MDF? Hoeveel frezen heb je ervoor gebruikt want van MDF slijten je frezen nogal?
Wat voor freesbank heb je?

GTDesign

Ik heb slechts 1 enkel setje mesjes gebruikt en ze zijn nog scherp genoeg om nog er nog een partij doorheen te halen.
Het is overigens de HF3000.

R

Kjelt

Citaat van: GTDesign op januari 17, 2008, 17:01:07
Ik heb slechts 1 enkel setje mesjes gebruikt en ze zijn nog scherp genoeg om nog er nog een partij doorheen te halen.
Het is overigens de HF3000.
Inderdaad prachtig apparaat, ik zou willen dat ik een werkplaats had, helaas een kleine garage dus dat gaat niet passen  :(

donaldk

GTDesign

De tussenstand...

GTDesign

:)

GTDesign

:D

GTDesign

:o

GTDesign

En de laatste voor vandaag...

blue-eyes

Gebruik je een mal of zo om al die schroeven te schroeven. Lijkt akelig netjes, recht en identiek ;D

Die platen aan de muur. Is dat je handelsmerk, specialiteit of wil iedereen dat hebben? Ik zie ze vak langskomen in je topics.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

GTDesign

Nee, ik gebruik geen mal, gewoon op de latjes schroeven, deze zitten toevallig op één lijn.  ;D

De lambrisering hoort gewoon bij de stijl van het hele huis gezien het dateert van voor 1900.
Het is overigens pas het tweede HT uitgevoerd met een lambrisering, alle andere waren zonder.  ;)

R

Mooi hoor, maar vraagje, blijft die trap staan? Of komt er een korter model?

GTDesign

Sol

Citaat van: Blue-Eyes op januari 21, 2008, 21:56:12
Gebruik je een mal of zo om al die schroeven te schroeven. Lijkt akelig netjes, recht en identiek ;D

Is gewoon weer puur vakmanschap.
Goed bezig, Gé! ;)

Citaat van: Blue-Eyes op januari 21, 2008, 21:56:12
Die platen aan de muur. Is dat je handelsmerk, specialiteit of wil iedereen dat hebben? Ik zie ze vak langskomen in je topics.

Ik vind het wel mooi.
De kamer heeft ook lekker grote afmetingen, perfect voor een HT.
En die trap, gaat die naar de film-bibliotheek-zolder? :P
More pictures, please... ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Durk

wordt er nog wat aan het plafond gedaan??
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

GTDesign

Tigger

Heee, een DeWalt laser...... lijkt sterk op een HV401 of de 1422 van Spectra Precision...

Maarruh: ziet er netjes uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

Sjors

Citaat van: GTDesign op januari 21, 2008, 22:08:44
Er komt een lift.  ;)

Welja doe eens gek  :-\  ;D

Schitterend, gaat snel !

Groet, Sjors

Robbert54

:o ziet er nu al strak uit! benieuwd naar het eind resultaat. word het zo'n glazen lift??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jeroen V

Citaat van: cip54 op januari 22, 2008, 01:23:57
:o ziet er nu al strak uit! benieuwd naar het eind resultaat. word het zo'n glazen lift??

Zou dat mooi zijn in een dergelijk oud pand?

OscarTango

Waarom niet...modern gecombineerd met heel oud kan mooi zijn, hoor  :)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Robbert54

Citaat van: OscarTango op januari 22, 2008, 12:31:10
Waarom niet...modern gecombineerd met heel oud kan mooi zijn, hoor  :)
vind ik ook. vind het ook zo mooi als je van de panden hebt met van die ouderwetse bakstenen muren en dan een houten vloer en een vet modern en strak interieur. zoals in amerika veel ziet.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo