Zeer goedkope serie DVD's (NIEUW)

Gestart door J.A.F._Doorhof, maart 1, 2003, 21:07:35

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

De volgende titels NIEUW voor : € 7,99.

A bright shining lie
All dogs go to heaven
Bella mafia
Black point
Bruno
Choke
Crocodile dundee in LA
Dead in water
Diamond men
Diamonds
Donnie Brasco
Double Whammy
Driving miss daisy
Evita
Gone in 60 seconds
Good advise
Hurly Burly
Instinst to kill
Intruder, The
K2
Last broadcast, the
Lioyd
Love and action in chigaco
Mac Beth
Mercy Streets
One way out
Revelation
Sliding doors
Small time crooks
Stick up
Storm
Stormy monday
Tangled
The killing fields
The last don
The man without a face
The subsitute
The wedding planner
Tiger
Where the heart is

En voor € 22,99
101 Dalmatiers 2
Aristocats
Atlantis
Belle en het beest
Doornroosje
Frank en Frey
Keizer Kuzco
Lady en de vagebond II
Luizenleven
Monster en Co
Peter pan
Robin Hood
Tarzan
Tarzan & jane

Wees er snel bij het kan een tijdelijke aanbieding zijn.

Bij meer dan 10 bestellingen gratis verzenden, anders € 5,00 verzenden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Lone Ranger

Beste Frank,

Waarom rekenen jullie (en bijna alle anderen) altijd zoveel verzendkosten.
Postzegels zijn 1,56 en een enveloppe 0,20.
Dat maakt samen 1,76 euro.

En niet met het verhaal komen dat je helemaal naar de brievenbus moet.

Gr.Fred.

Robbo

+ BTW
+ de moeite om het voor jouw het in een envelope te doen

Rob

Lone Ranger

Citaat van: Robbo op april 15, 2003, 10:38:01
+ BTW

Rob

BTW ??? Doe normaal man.
Moeite om het in te pakken???
Dat noemen ze service naar de klant toe.

Bij 10 produkten is het dus geen moeite meer.
Dan doe je het uit liefde zeker.

Dat je op je produkten wil verdienen,prima,daar heb je een winkel voor,maar op de verzendkosten verdienen gaat mij altijd te ver.

Gr.Fred.

bmateijsen

Robbo

Citaat van: Lone Ranger op april 15, 2003, 10:54:45
Citaat van: Robbo op april 15, 2003, 10:38:01
+ BTW

Rob

BTW ??? Doe normaal man.
Moeite om het in te pakken???
Dat noemen ze service naar de klant toe.

Bij 10 produkten is het dus geen moeite meer.
Dan doe je het uit liefde zeker.

Dat je op je produkten wil verdienen,prima,daar heb je een winkel voor,maar op de verzendkosten verdienen gaat mij altijd te ver.

Gr.Fred.

Ik doe normaal  >:(

1. Met het versturen levert ITC jouw een dienst. Ondanks dat er op postzegel geen BTW zit, moet er voor een dienst wel BTW afgedragen worden.

2. De realiteit is dat hier sprake is van een commercieel bedrijf.  Geen hobby winkel.   Heb je moeite met een prijs, onderhandel dan of koop ergens anders.

Rob

Lone Ranger

Citaat van: bmateijsen op april 15, 2003, 11:01:25
Fred, je kan ze ook ophalen in emmeloord...  ;D

Groet Bjorn

Het gaat mij niet om ITC in Emmeloord,maar in het algemeen.
Er zijn winkels die echt alleen de kosten rekenen.
Er zijn er ook die gratis verzenden.

Heb je een aanbieding van 8 euro,ergens anders  om de hoek misschien 9 euro.Komt er nog 5 euro verzendkosten bij,dan is het ineens geen aanbieding meer,maar ben je gewoon erg duur.

Gr.Fred.

PM

Groeten, Peter

Lone Ranger

Citaat van: Robbo op april 15, 2003, 11:30:52
[
Ik doe normaal  >:(

1. Met het versturen levert ITC jouw een dienst. Ondanks dat er op postzegel geen BTW zit, moet er voor een dienst wel BTW afgedragen worden.

2. De realiteit is dat hier sprake is van een commercieel bedrijf.  Geen hobby winkel.   Heb je moeite met een prijs, onderhandel dan of koop ergens anders.

Rob

Beste Rob,

Over een dienst moet alleen BTW afgedragen worden als je daar geld mee verdient.
Als ik jouw een dienst bewijs en ik kom jouw huis schilderen hoef ik daar natuurlijk niets voor af te dragen aan de belasting.

En omdat het een commercieel bedrijf is,lijkt het me logisch dat er geld verdient wordt.Het is tenslotte geen filantropische instelling.
Over de service heb ik het al helemaal niet,die is prima.
Hoeft daar geen BTW over betaald te worden?? ;D ;D

Ik heb dus ook geen moeite met de prijs,alleen zijn de verzendkosten veel te hoog en dat staat onvriendelijk.Verzendkosten is ook een van de eerste dingen waar een klant naar kijkt.

Ik heb met een vriend samen een internet bedrijfje en weet best hoe het werkt.

Je kunt twee dingen doen.
Puur de gemaakte kosten berekenen.
Daar betaal je natuurlijk geen BTW over,want kosten zijn geen inkomsten en dus moet er over een hoger bedrag wel afgedragen worden.
Het zijn dan immers geen kosten meer,maar inkomsten.
BTW over verzendkosten (indien hoger)hoort dan ook op je bon te staan en niet apart vermeld worden.

Of,de film  een euurootje duurder maken en zeggen incl verz.Dan verdien je een half eurootje minder,maar so what,want iedereen in deze wereld weet dat je het niet moet hebben van de verkoop van dvd's.
De meeste (verreweg) worden gewoon bij de Mediamarkt,Free Record Shop enz verkocht.

Gr.Fred.

bmateijsen

Fred, als het je niet gaat om ITC, dan is dit topic vervuiling en kan je dus beter een ander topic openen over verzendkosten.

Groet Bjorn

Lone Ranger

Citaat van: bmateijsen op april 15, 2003, 11:51:17
Fred, als het je niet gaat om ITC, dan is dit topic vervuiling en kan je dus beter een ander topic openen over verzendkosten.

Groet Bjorn

Daar heb je gelijk in en het gaat me ook helemaal niet om ITC.
Frank mag best alles verwijderen.

Het is meer in het algemeen.

Gr.Fred.

Robbo

Fred,

Ik adviseer bedrijven over de inrichting van hun financiele adminstratie.    Dat gebeuren over de verzendkosten, daar heb ik al een flink gevecht met de fiscus over gehad.  Dus ik weet heel goed waar ik het over heb.

Feit is dat je over een dienst BTW hoort af te dragen, of je nu er nu winst of verlies op draait (is zowieso al moeilijk inzichtelijk te maken).

Daarnaast is een postzegels geen 'marge' artikel.  Dus dat hele verhaal houdt hier gewoon op.

CiteerEr zijn er ook die gratis verzenden.
Waar ??    Oh,  je bedoelt : er zijn er ook die inclusief prijzen hanteren  ;)

CiteerIk heb met een vriend samen een internet bedrijfje en weet best hoe het werkt.
Dan weet je ook dat een kleine zelfstandige niet teveel aan 'cadeautjes' kan doen.  Zeker als je 5 man personeel hebt.

Rob

Lone Ranger

Dit wordt een eindeloze discussie en niet goed voor dit topic. ;)

Over een dienst moet je natuurlijk BTW afdragen,maar niet over kosten.Daar zijn we het toch zeker over eens.
Een postzegel en een enveloppe zijn kosten die je maakt om te moeten verzenden.Je levert geen extra dienst,want het verzenden hoort bij het product en daar zit je dienst in verwerkt.
Dat het moeilijk ligt bij de fiscus ben ik wel achter gekomen. ;)

En je weet best wat ik bedoel met gratis verzenden.
Natuurlijk is dat bij de prijs inbegrepen,alhoewel een aantal dan toch nog goedkoper is.

Gr.Fred.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Dan zal ik ook maar reageren.

1.
Wij versturen bijna NOOIT per post omdat 50% van de paketten dan niet goed of niet aankomt (veel floaters etc).
Wij versturen per NPD dit is een paket dienst, en de minimale kosten voor ons zijn dan rond de € 3,50 EX BTW.

2.
De BTW komt daar dus op.

3.
En er zijn inderdaad de handelingen die we moeten doen, waarvoor we dus ongeveer € 1,00 rekenen per pakket.

Tja,
Als je weet dat wij bij onze leveranciers bij orders STANDAARD € 35,00 verzenden en STANDAARD (op een enkeling na) € 15,00 handlingskosten betalen dan valt het allemaal wel mee.

ITC probeert een markt te voorzien op een manier die mischien anders is dan andere, dit forum bv is totaal gratis en vrij toegankelijk, je hoeft je niet te registreren.
De prijzen die we hanteren voor onze producten en diensten zijn aan alle kanten zo laag mogelijk gehouden, als ik per DVD € 3,00 winst zou maken dan zou ik nog verzendkosten moeten rekenen op orders lager dan 5 stuks, immers een gedeelte van je winst gaat naar de belasting.

Er is GEEN ENKEL BEDRIJF dat GRATIS iets doet, geloof me nu je betaald ALTIJD, alleen je hebt eerlijke bedrijven die dit op de faktuur zetten en je hebt bedrijven die dit in de prijs meenemen.

En inderdaad ophalen mag altijd.

MvrGr.
Frank
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lone Ranger

Citaat van: J.A.F._Doorhof op april 15, 2003, 18:29:34
Hi,

alleen je hebt eerlijke bedrijven die dit op de faktuur zetten en je hebt bedrijven die dit in de prijs meenemen.

MvrGr.
Frank

Hoi Frank,zijn die bedrijven niet eerlijk soms.
Als ik bij bedrijf A een film koop incl verz voor 20 euro of ik koop bij bedrijf B een film voor 18 euro +5 euro verz ,dan snap jij toch wel waar de meeste mensen hem kopen.

Ik heb wel het idee dat ik hier ontzettend op mijn woorden moet passen als het om ICT of jouw gaat.

En over een film van 8 euro dan 5 euro verzendkosten betalen is natuurlijk veel.Dat is meer dan de inkoop van de film.

En dat 50% van jouw films niet goed of helemaal niet aankomt lijkt me wat overdreven.Dan denk ik dat een aantal van jouw klanten niet helemaal eerlijk is.
Wij hebben er honderden verstuurd en er zijn er enkelen niet aangekomen.
ik praat dan over een procent of 7.

Gr.Fred.

Scarp

Play.com en dvdboxoffice.com doen de prijzen inclusief verzendkosten. Lijken me beide erg eerlijke bedrijven. Als ik het vergelijk met bv Bol.com (inmiddels failliet dacht ik) dan vind ik die andere twee eerlijker. Bol.com adverteerde met redelijke prijzen, maar zetten er altijd erg mini de verzendkosten bij. Overigens zijn play en dvdboxoffice dan nog altijd goedkoper dan bol (of dvdzone2.com).

Ontopic:
Zijn die dvd's van jullie nou R1 of R2?

J.A.F._Doorhof

Hi,

Je hoeft hier helemaal niet op je woorden te letten.
Onze ervaringen met de KPN zijn gewoon slecht, er wordt gegooid met apparatuur en DVD's komen los in de doosjes aan en sommige komen nooit aan.

Bij de NPD zijn we tot nu toe 1 defecte PC tegengekomen verder nog geen enkel probleem, dit kost dan iets duurder maar als bedrijf vindt ik dat een extra overweging die ik gewoon kies.

Het is denk ik meer een beetje dat mensen er niet goed tegen kunnen als ik vertel hoe het werkelijk zit, ik draai nu al meer dan 8 jaar mee in deze markt en weet gewoon dat NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND iets gratis doet.

DVDboxoffice etc. kunnen het natuurlijk doen door de DVD's iets duurder te maken (mischien $0.50) en dan in zo een massa te gaan verzenden dat de prijzen omlaag gaan. Als wij bij de NPD 10.000 paketten per maand versturen kan ik ook gratis gaan verzenden, zo werkt het nu eenmaal, het is een beetje kortzichtig om dat af te doen als niet waar.

Als iedereen nu 1.000 artikelen per maand bij ons gaat kopen via de webshop dan gaan ook wij gratis verzenden, tot die tijd is een vergoeding van € 5,00 zeer redelijk, voor een kleine paketje ben je dan mischien € 1,00 of € 2,00 te duur uit, voor een pakket met eichmann bekabelingen ben je waarschijnlijk € 15,00-€ 20,00 goedkoper uit, maar op zo een order kan het dan ook weer.

Allemaal goed overwogen en eerlijk bij ons.

MvrGr.
Frank
Custom installer

Lone Ranger

Citaat van: J.A.F._Doorhof op april 15, 2003, 22:21:47
Het is denk ik meer een beetje dat mensen er niet goed tegen kunnen als ik vertel hoe het werkelijk zit, ik draai nu al meer dan 8 jaar mee in deze markt en weet gewoon dat NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND iets gratis doet.

Dat is toch niet waar Frank.
Er zijn genoeg mensen die iets gratis doen.
Mijn CRT is gratis gecalibreerd.Er stond echt niets tegen over.
Alleen een beetje gezelligheid was genoeg.
Gewoon hobbyisten die het leuk vinden om te doen.
Ik bezorg ook wel eens een HT set of TV bij iemand,mits in de buurt en als ze dan vragen of ik hem even wil installeren,dan vind ik dat geen probleem.

Het grootste probleem van een heleboel mensen is dat ze overal,maar dan ook overal aan MOETEN verdienen.Dat stuit mij een beetje tegen de borst.
Een beetje van ,ik doe wat voor jouw,als jij wat voor mij doet.
Daar verschillen wij dus in.
Ik heb een goed leven en verdien lekker en een paar eurootjes minder,ach,lig je daar nu echt wakker van??

Gr.Fred.

The Foundation

Citaat van: Lone Ranger op april 15, 2003, 11:36:56
Citaat van: bmateijsen op april 15, 2003, 11:01:25
Fred, je kan ze ook ophalen in emmeloord...  ;D

Groet Bjorn

Het gaat mij niet om ITC in Emmeloord,maar in het algemeen.
Er zijn winkels die echt alleen de kosten rekenen.
Er zijn er ook die gratis verzenden.

Heb je een aanbieding van 8 euro,ergens anders  om de hoek misschien 9 euro.Komt er nog 5 euro verzendkosten bij,dan is het ineens geen aanbieding meer,maar ben je gewoon erg duur.

Gr.Fred.

..jamaar , als je naar de winkel gaat om de hoek , zou het ook wel 5 euro zijn , indien ze hem moesten opsturen
dat komt op 14€

Lone Ranger

Citaat van: J.A.F._Doorhof op april 15, 2003, 22:21:47
Hi,

DVDboxoffice etc. kunnen het natuurlijk doen door de DVD's iets duurder te maken (mischien $0.50) en dan in zo een massa te gaan verzenden dat de prijzen omlaag gaan. Als wij bij de NPD 10.000 paketten per maand versturen kan ik ook gratis gaan verzenden, zo werkt het nu eenmaal, het is een beetje kortzichtig om dat af te doen als niet waar.

Als iedereen nu 1.000 artikelen per maand bij ons gaat kopen via de webshop dan gaan ook wij gratis verzenden, tot die tijd is een vergoeding van € 5,00 zeer redelijk, voor een kleine paketje ben je dan mischien € 1,00 of € 2,00 te duur uit, voor een pakket met eichmann bekabelingen ben je waarschijnlijk € 15,00-€ 20,00 goedkoper uit, maar op zo een order kan het dan ook weer.

Allemaal goed overwogen en eerlijk bij ons.

MvrGr.
Frank

Daar heb je helemaal gelijk in.Daarom haalde ik Harry Potter even aan.
Wij kopen er ook een paar en krijgen hem nooit voor de prijs die Mediamarkt ervoor betaald.Zij bieden hem aan voor minder dan de inkoop die wij (en ook jij) er voor betalen.
Daar kunnen we niet tegen op.
Dan zou verzenden inderdaad gratis zijn.

En 5 euro verzenden rekenen op een kabeltje van 100 euro is eerder te billijken dan over een artikel van 8 euro.
Dat is toch logisch,die film is dan bijna 2 keer zo duur.

Gr.Fred.

Lone Ranger

Citaat van: Anthrax op april 16, 2003, 00:20:05

..jamaar , als je naar de winkel gaat om de hoek , zou het ook wel 5 euro zijn , indien ze hem moesten opsturen
dat komt op 14€

Citeer

Als je naar die winkel gaat,dan ben je er al en kun je hem beter meteen meenemen  ;D ;D

Maar er zijn er maar weinig die 5 euro rekenen.Dat is 11 gulden jongens.
Of vinden we 5 euro lekker goedkoop klinken.
2,5 euro wordt het meest gerekend en dat is best redelijk.

Gr.Fred.

The Foundation

conrad rekende mij alles samen 9€ verzendkosten.
(voor een db meter)

is ook 30% van de van het toestel.

Maar we dwalen af

J.A.F._Doorhof

We dwalen zeker af.
Je praat jezelf tegen Fred, op een kabel van € 100,00 mag je wel € 5,00 verzending regelen maar op een DVD van € 8,00 niet, de laatste keer dat het contoleerde vielen beide in het zelfde tarief.

Het is dus puur een gevoelskwestie.

Maar als je jezelf echt even wilt frusteren bestel dan eens wat bij Dolby of DTS of THX :D.

MvrGr.
Frank

PS.
Ook ik calibreer voor vrienden wel TV's gratis of tegen korting, maar via het bedrijf zal ik toch mijn geld moeten verdienen. Ik spreek je wel eens als je zelf zelfstandig probeert te zijn  ;D.
Custom installer

Lone Ranger

Citaat van: J.A.F._Doorhof op april 16, 2003, 10:51:29
We dwalen zeker af.
Je praat jezelf tegen Fred, op een kabel van € 100,00 mag je wel € 5,00 verzending regelen maar op een DVD van € 8,00 niet, de laatste keer dat het contoleerde vielen beide in het zelfde tarief.

Het is dus puur een gevoelskwestie.

Maar als je jezelf echt even wilt frusteren bestel dan eens wat bij Dolby of DTS of THX :D.

MvrGr.
Frank

PS.
Ook ik calibreer voor vrienden wel TV's gratis of tegen korting, maar via het bedrijf zal ik toch mijn geld moeten verdienen. Ik spreek je wel eens als je zelf zelfstandig probeert te zijn  ;D.

Zelfstandig ben ik al jaren Frank.Dat hoef ik dus niet meer te proberen.
En ik spreek mezelf niet tegen,je moet goed lezen.
En ja,ook ik heb bij Dolby en DTS besteld en die zijn inderdaad ook duur.

Heb je trouwens die DTS plagues al binnen??

Gr.Fred.

J.A.F._Doorhof

Fred,

Hoe bedoel je zelfstandig, je runt zelf een bedrijf ?
Dan snap ik de discussie helemaal niet....

Nee, DTS heeft NOG steeds leveringsproblemen, ze beloven wel dat wij bij de eerste batch zitten, maar wanneer kunnen ze nog niet zeggen, (zucht).

MvrGr.
Frank
Custom installer

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Laat dit vak leeg alsjeblieft:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:

Wat is de afkorting voor high dynamic range:
Hoeveel is 20 plus vijf min een:
Sneltoetsen: gebruik ALT+S om te verzenden/posten, of ALT+P om te bekijken