Zeer goedkope serie DVD's (NIEUW)

Gestart door J.A.F._Doorhof, maart 1, 2003, 21:07:35

Vorige topic - Volgende topic

Lone Ranger

Citaat van: J.A.F._Doorhof op april 19, 2003, 12:11:03
Wat dacht je van een BAN, zou dat leuk zijn.

Je moet doen wat je niet kunt laten.
Ik verdedig mijn standpunt,evenzeer als jij dat doet.
Ik heb nooit kritiek op jouw gehad beste kerel,maar nu blijf ik reageren.
Sluit dan dit topic gewoon,want ik heb het recht net als ieder ander om me te verdedigen.Eerlijk toch???

Gr.Fred.

Lone Ranger

Citaat van: J.A.F._Doorhof op april 19, 2003, 12:14:15

Laat het hier aub bij, de beide meningen zijn geuit, ik wil mijn "kostbare" tijd graag voor andere topics gebruiken.

MvrGr.
Frank

Oké Frank, goed idee,ik laat het er ook bij.

No hard feelings.

Gr.Fred.

christo

Dit wordt mijn eerste bijdrage op dit te gekke forum. Met verwondering heb ik enige threads gelezen: er zijn dus nog veel meer halve zolen als ik die het naadje van de kous willen weten en niet moe worden om dingen tot aan het einde toe uit te zoeken en te bediscussiëren. En dus nieuwsgierig en ook nog vakidioot zijn. Volgens mij ga ik hier gouden tijden tegemoet. Maar in ieder geval wil ik hier het volgende kwijt om deze topic vervuiling niet al te groot te laten worden: te gek die goedkope dvd's. In mijn omgeving betaal ik veel meer. Dus verzendkosten of niet, het blijft goedkoop. :P

Michel

Wat een belachelijke discussie zeg.
Ik heb zelf ook een bedrijf en verstuur regelmatig goederen.
Wij versturen kleine items wel als briefpost, maar dan gaat het om smartcards, kleine interfaces e.d.
De klant moet in dat geval akkoord gaan met een verklaring dat het transport risiko volledig bij de klant ligt.

Een brief kun je niet tracken, dus als een klant zou zeggen 'sorry, niet ontvangen' mag je nogmaals gaan versturen. De klant staat in dat geval namelijk in zijn recht.

Als je de klant laat verklaren dat het risiko bij hem zelf ligt is dat anders.

Een normale zending kost 5,50 (pakketzegel) en alleen als je als bedrijf meer dan 1000 pakjes per jaar verstuurd is er een mogelijkheid voor een contract waarbij je iets (maar zeker niet veel) goedkoper uit bent.

Het pakje is dan nog steeds niet verzekerd.

Ik vraag me trouwens af of een degelijk verpakte DVD (LUCHTKUSSEN ENVELOPPE) überhaupt door de brievenbus past. Zo niet moet je wel als pakket versturen en als het onder 1 kilo blijft, verstuur je het beste aangetekend. Dan is het automatisch tot 46 euro verzekerd. Kosten 5,75 (exclusief luchtkussen enveloppe). BTW is op pakketpost en postzegels niet van toepassing. Alleen op aanvullende diensten.

Michel.

P.s. Fred, ga je schamen!
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Erik

Michel: een dvd in bubbeltjesenvelop wat jij vroeg past net niet door de (mijn) brievenbus. Dat weet ik eerste hand want hij belde vorige week aan vanweg het niet passen  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Freddy

kan ik hier nou DVD kopen of niet ????
Wil best de verzend kosten betalen.
Nad 757v2,Nad 567, 4x piega s4,rel t5,Audioquest bekabeling
Philips 52" lcd

jaco

Freddy,
Frank is even op vakantie, maar ik heb gezien dat hij niet heel veel DVD's meer had staan. Maar als je even geduld hebt tot komende weekeinde, dan denk ik dat Frank wel reageert. Stuur hem anders even een PM of een e-mail, want ik denk dat hij zo veel berichten niet gelezen heeft, dat deze er misschien ook tussendoor slipt.

Jaco
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

Del member

Als je zelfstandige bent zoals Fred en mezelf, dan kost de tijd dat je in deze discussie moet steken toch wel meer dan 1 EURO ?

Meestal heb ik een andere mening dan Frank maar nu moet ik hem toch gelijk geven : gun Frank nu die ene EURO handling ipv hier uren over stommiteiten te zitten lullen. En wat de post betreft : daar heb ik ook negatieve ervaringen mee, veel te veel gaat verloren, dus die paar EUR meer voor een degelijke koerier is het wel waard.

Je kan natuurlijk ook het onderste uit de kan willen en veel risico lopen, maar ga dan gewoon niet op het aanbod in.

J.A.F._Doorhof

Hi,

We hebben nog een kleine 100 regio 1's staan die mogen in één keer weg voor € 3,00 per stuk.
Ik kan een lijst maken als er intresse is ;D.

MvrGr.
Frank
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

CiteerMeestal heb ik een andere mening dan Frank maar nu moet ik hem toch gelijk geven

Bij voorbaat al  ;D

Lone Ranger

Citaat van: ub4b op februari 11, 2004, 20:04:37

gun Frank nu die ene EURO handling ipv hier uren over stommiteiten te zitten lullen.

Ik gun Frank er wel twee ook. ;D

Starred

Citaat van: J.A.F._Doorhof op februari 13, 2004, 15:47:46
Hi,

We hebben nog een kleine 100 regio 1's staan die mogen in één keer weg voor € 3,00 per stuk.
Ik kan een lijst maken als er intresse is ;D.

MvrGr.
Frank

Heb je toevallig ook goedkope Reg2 versies?

J.A.F._Doorhof

Custom installer

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Laat dit vak leeg alsjeblieft:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:

Wat is de afkorting voor high dynamic range:
Hoeveel is 20 plus vijf min een:
Sneltoetsen: gebruik ALT+S om te verzenden/posten, of ALT+P om te bekijken