Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HTip

#16175
Weer langzaam terug on-topic ;)

Heb in mijn openingspost de countdown-timer opnieuw in het leven geroepen, en wel deze:

http://games.webgamedesign.com/free/counter2-1.swf?title=Chamber%20of%20dreams%20-%20CineMiked!&count=down&time=1476565200000&bgc=0x000000&bgb=1&bgd=0&bc=0xff0000&bb=1&bd=0&tc=0xffffff&tb=1&td=0&uc=0x99ccff&ub=1&ud=0&nc=0xffffff&nb=1&nd=0"%20TYPE="application/x-shockwave-flash"%20NAME="Free%20Counter"%20ALIGN=MIDDLE%20WIDTH=500%20HEIGHT=100%20quality="high"%20bgcolor="#ffffff"%20allowScriptAccess="sameDomain"%20allowFullScreen="false"%20pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">

Ik heb 16 oktober aangehouden als streefdatum. Ik hoop dat die haalbaar is mede door de levertijd van de Denon X7200 :unsure:

De timer is alleen te zien op devices die flash kunnen weergeven, dus helaas geen iOS. Als iemand een alternatief weet hoor ik dat graag.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Dirk

Citaat van: HTip op september 22, 2016, 21:21:02
De timer is alleen te zien op devices die flash kunnen weergeven, dus helaas geen iOS. Als iemand een alternatief weet hoor ik dat graag.
timer ff laten tunen door CM?  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Etiennevh

Mooie beklimming gelopen Philip, petje af! Wij gaan ook weer de nodige wandelingen maken, morgen een week naar de Dolomieten en dan twee weken Appenijnen. Maar met een kleintje op mijn rug moeten we helaas wat kortere en minder gevaarlijkere hikes uitzoeken, ook geen straf overigens!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: vik op september 23, 2016, 07:57:16
LOL  ;D
;D Zit ik een beetje in de richting?

Citaat van: Dynky op september 23, 2016, 08:20:25
timer ff laten tunen door CM?  ;)
;D Zal het eens aan het vragen ;)

Citaat van: Etiennevh op september 23, 2016, 10:10:35
Mooie beklimming gelopen Philip, petje af! Wij gaan ook weer de nodige wandelingen maken, morgen een week naar de Dolomieten en dan twee weken Appenijnen. Maar met een kleintje op mijn rug moeten we helaas wat kortere en minder gevaarlijkere hikes uitzoeken, ook geen straf overigens!
Dank je Etienne! Dolomiten zijn we in het verleden ook graag geweest. Wellicht in de toekomst nog een keer daarheen. Respect dat je de kleine op je rug draagt. Dat is ook een prestatie! Veel plezier, doe voorzichtig en tot gauw...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RalphH

Nice, lekkere top!! Zillertal is zeker mooi. Net terug ut bet Defreggental, ook een mooie overigens.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Citaat van: RalphH op september 24, 2016, 19:17:40
Nice, lekkere top!! Zillertal is zeker mooi. Net terug ut bet Defreggental, ook een mooie overigens.
Dan was je niet ver bij mij vandaan ;) Nog geen toppen daar beklommen, maar die zien er ook erg uitdagend uit. De Gros Venediger staat ook nog op het verlanglijstje :unsure: Annet heeft vaker in het Virgental vakantie gehouden...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Viktor heeft dit weekend op de X-Fi gestaan dus geen voortgang te melden, maar als het goed is, dan is afgelopen vrijdag de kap van mijn JVC X7000 gehaald 8)

Vandaag nog met Annet gehad over de foto's te kunnen kijken op de nieuwe projector. Deze heeft een speciale beeldmode voor het bekijken van foto's. Kunnen we de vakantie nog een herbeleven. Ook daar benieuwd naar. De timer staat inmiddels op nog maar 20 dagen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HansGT3

Wachten duurt lang hè Philip maar daarna wordt het genieten  :pompom:

HTip

#16184
Citaat van: HansGT3 op september 26, 2016, 02:59:26
Wachten duurt lang hè Philip maar daarna wordt het genieten  :pompom:
Genieten wordt het zeker, Hans!
Het wachten valt overigens wel mee ;) Het is voor een goed doel 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Goed nieuws! Vandaag van Viktor te horen gekregen dat de Denon X7200 onderweg is naar CineMike :thumbs-up:
Modificaties zijn ingepland vanaf 30 september, dus dat ziet er goed uit...

Ook aandacht gevraagd voor het volgende topic over de Velodyne DD-series. Mijn DD-18 is van 2010, dus lang nog geen 10 jaar, maar het is goed te weten dat het versterker main-board onder handen wordt genomen.

Zie hier: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=159686.0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Vandaag de JVC 3D-kit binnengekregen. Nog even geduld en dan kan ik het uitproberen ;)

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Citaat van: HTip op september 28, 2016, 19:12:51
Nog even geduld en dan kan ik het uitproberen ;)

Je geduld zal beloond worden denk ik ;D

RalphH

Citaat van: HTip op september 25, 2016, 21:44:45
De Gros Venediger staat ook nog op het verlanglijstje

Challenging, dat is sneeuw-wandelen, die slaan wij ff over. Volgend jaar sowieso met de kleine in de rugdrager (als ik het gewicht kan hebben), dus dan wordt het al helemaal niet heel spannend doen ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Citaat van: RalphH op september 28, 2016, 20:02:52
Challenging, dat is sneeuw-wandelen, die slaan wij ff over. Volgend jaar sowieso met de kleine in de rugdrager (als ik het gewicht kan hebben), dus dan wordt het al helemaal niet heel spannend doen ;D
Zolang het geen gletscher is en de sneeuw vers is durven we zoiets wel. Hebben het al vaker gedaan. Duurt alleen langer ;) Maar net even gekeken en die is denk ik net iets te veel van het goede... :unsure:
Je kan Etiennevh vragen hoe het dragen van de kleine is bevallen. Hij is dat nu aan het doen 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#16190
Citaat van: RonG op september 28, 2016, 19:17:21
Je geduld zal beloond worden denk ik ;D
Dat weet ik wel zeker :popcorn: Alleen stereo blijft hetzelfde, maar is nu al erg goed. Films, concerten en surroundmuziek zullen nooit meer hetzelfde zijn :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

#16191
Citaat van: RalphH op september 28, 2016, 20:02:52
Challenging, dat is sneeuw-wandelen, die slaan wij ff over. Volgend jaar sowieso met de kleine in de rugdrager (als ik het gewicht kan hebben), dus dan wordt het al helemaal niet heel spannend doen ;D

Citaat van: HTip op september 28, 2016, 21:49:43
Zolang het geen gletscher is en de sneeuw vers is durven we zoiets wel. Hebben het al vaker gedaan. Duurt alleen langer ;) Maar net even gekeken en die is denk ik net iets te veel van het goede... :unsure:
Je kan Etiennevh vragen hoe het dragen van de kleine is bevallen. Hij is dat nu aan het doen 8)

Post even aangepast met link naar mijn eigen topic.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=103293.msg2971009#msg2971009
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

martien

wat een geweldig mooie omgeving en uitzicht daar!

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Het grote moment komt snel dichterbij, dus ben me aan het verdiepen in de installatie.



Zoals bij de HD950 is onze kijkafstand op het randje. Maar theoretisch is de hoeveelheid licht verdubbeld. Ben benieuwd hoe dat gaat uitzien en of we onze zonnebril 8) gaan nodig hebben ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RonG

Citaat van: HTip op oktober  3, 2016, 07:50:53
Het grote moment komt snel dichterbij, dus ben me aan het verdiepen in de installatie.



Zoals bij de HD950 is onze kijkafstand op het randje. Maar theoretisch is de hoeveelheid licht verdubbeld. Ben benieuwd hoe dat gaat uitzien en of we onze zonnebril 8) gaan nodig hebben ;D

Ben erg benieuwd, super beamer, beetje buiten mijn budget :D maar deze past helemaal in je HT.
Een zonnebril helpt je nog beter zwartwaardes op te merken :D

luuk123456

#16196
Ik ben erg benieuwd hoe jij/jullie de hogere lichtopbrengst gaan ervaren.
Ik was destijds een van de weinige die liever minder dan meer licht heeft.
Zelfs nu nog, na 400 uur, staat bij onze x500 de lens op -15 en lamp modus op Low!

We zullen het gaan meemaken[emoji2]

Groet,
Luuk


Verstuurd vanaf mijn Nexus 10 met Tapatalk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

HTip

Citaat van: RonG op oktober  3, 2016, 08:31:07
Ben erg benieuwd, super beamer, beetje buiten mijn budget :D maar deze past helemaal in je HT.
Een zonnebril helpt je nog beter zwartwaardes op te merken :D
:D

Is zeker een super beamer 8) Had vorige keer al veel geluk met de HD950 en dat heb ik nu weer met de X7000. De HD950 (5 jaar geleden het topmodel van JVC) is trouwens ook nog steeds een super beamer en tovert nog steeds een prachtig plaatje op het scherm, zeker na de herkalibratie van a.s. zaterdag. Garmt had de vorige keer een prachtig resultaat behaald, dus dat zal deze keer niet anders zijn.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: luuk123456 op oktober  3, 2016, 08:44:41
Ik ben erg benieuwd hoe jij/jullie de hogere lichtopbrengst gaan ervaren.
Ik was destijds een van de weinige die liever minder dan meer licht heeft.
Zelfs nu nog, na 400 uur, staat bij onze x500 de lens op -15 en lamp modus op Low!

We zullen het gaan meemaken[emoji2]

Groet,
Luuk

Ben ik ook erg benieuwd naar. Ons scherm heeft een postieve gain (1.3) en geeft dus meer licht terug dan erop wordt geprojecteerd. Dit overigens zonder hotspotting ;)

Wij houden wel van veel licht, want daar krijgt het beeld ook veel diepte mee. Het mooie van de JVC's is dat bovendien ook nog hele goede zwartwaarden kunnen realiseren zonder dynamische iris. Dat is ook waarom ik JVC ook gekozen heb.

Pas sinds een paar honderd uur gebruiken wij de high lamp mode. Voor die tijd altijd eco geweeest. Dat was voldoende licht ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#16199
Citaat van: HTip op september 11, 2016, 09:47:20
En we gaan zeer waarschijnlijk de Note 7 terughalen bij de bemiddelaar, want die verkoop staat helemaal stil en we gaan dan kijken hoe de Note 7 als rear speaker bevalt.
Vandaag niet zo'n leuk nieuws gekregen. Op mijn vraag of ik de Note 7 kan komen ophalen kreeg ik te horen dat de handelaar ze heeft ingeruild op andere apparatuur. Ik heb er een apart topic over geopend.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=159827.0

Ik ben hier natuurlijk niet blij mee en dat is een understatement. :nopompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive