Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Raymond187

Dat zijn beste jongens zeg  :blink:

Je center oogt klein. Hoe zit het nu met het geluid voorin?

Is er maar 1 center van Jordan?

FeaR1986

Citaat van: HTip op mei 21, 2014, 12:57:53
Voor- en achterkant zonder doek

Indrukwekkende speakers met die berg passieve woofers, ik vond ze eerst wat typisch met de terminals aan de voorzijde  :P
Focal Sopra N°3 - Sopra Center - Chorus 826W - Dôme Flax | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVC-A1H | Advance Paris X-A220 EVO | LG 77G1 | Dune HD Max 8K | Eversolo DMP-A6 Gen 2 | Sony Playstation 5 Pro | Microsoft Xbox Series X | Van den Hul The Inspiration Hybrid - The Magnum Hybrid - The Sub Hybrid - The Mainsstream Hybrid | Audioquest 1000 Series banana

VlisChris

Nu zit ik me nog iets af te vragen.

Je hebt bijzonder veel aandacht aan je akoestiek gegeven. Daarbij is alles op elkaar aangepast. Doorgerekend. Aangepast. Enz.
je nieuwe speakers zijn (duidelijk) groter dan je vorige speakers. Ga je dat nergens merken in je aanpassingen? Wellicht komen ze OF verder naar voren te staan. OF verder naar achter (als voorkant gelijk blijft). De driverbezetting is heel anders. Ze nemen meer ruimte in beslag, enz.

is je ruimte nu zo geoptimaliseerd dat je speakers neer kan zetten wat je wilt? Of is Toine weer eens laten doormeten iets voor ee toekomst?
herkomst van mijn vraag is doordat ik me meen te herinneren dat er ook iets soortgelijks speelde toen de DD18 kwam?
Als ik spoken zie: excuses en alleen maar fijn ;)

HTip

Citaat van: W.Otter op mei 23, 2014, 09:57:44
geweldig om te zien! wat een bakbeest zeg.. het staat heel netjes! ik ben zelf niet zo van kersen maar het staat toch erg mooi in je ruimte!  :pompom:

ookal zijn de drivers achterop passief, is het alsnog zeker aangeraden om deze goed de ruimte te geven? lijkt me lastig plaatsen maar in zo'n ruimte is dat natuurlijk een eitje  :coffee:
Ik was ook bang dat kersen niet op zijn plaats was. Had al het plan om deze te wrappen in zwart plakvilt. Maar in het echt staat het erg chique en aan de voorkant is toch alles zwart. Bovendien is de voorkant van de speaker afgewerkt met zwart fluweel. Moeten alleen nog de eerste film afwachten hoe reflecterend het oppervlak is.

Plaatsing van speakers is ook in mijn ruimte een issue wat aandacht verdient. Het is zeker geen eitje, was het maar zo. De passieve radiatoren hebben namelijk inderdaad ook de nodige ruimte naar achteren nodig. De handelaar zei dat we mogelijk iets moesten doen aan de plaatsing. Echter toen ik uitlegde dat dit akoestische wand was en dat feitelijk voor de speaker de muur nog 30cm verder ligt dacht hij niet dat het een probleem ging worden. Ze staan dus ca. 60cm van de achterwand. We zullen hier nog mee moeten experimenteren, maar even een speaker van bijna 60kg verplaatsen doe je niet zomaar ;)

Citaat van: Valkyrie op mei 23, 2014, 10:22:50
Ze zijn een flink stuk groter dan de vorige! Veel luisterplezier! 8)
En die waren al niet de kleinste met 107cm ;) Maar de Note 9 is fors breder, hoger en dieper. Dat merk je in de laagweergave. De inhoud van de kast is veel groter dan de Note 7.

Citaat van: mark235 op mei 23, 2014, 10:36:29
Ken het merk in het geheel niet, maar mooi zeg deze speakers  :)

Enjoy!
Dank je Mark! Voordat ik ermee in aanraking kwam kende ik het merk ook niet. We gingen in 2002 luisteren bij Poulissen in Roermond en na objectief vergelijken tussen o.a. B&W, Monitor Audio beviel ons de ALR/Jordan Entry XL het meest. Echter thuis aangekomen vonden we het geluid niet naar wens. Ik wist toen nog niets van akoestiek en inspelen, kabels, spikes, etc. :-X dus ging die retour en kregen we de Note 5 mee om uit te proberen. We hebben toen heel veel muziek geluisterd en dat klonk zo goed allemaal dat we besloten om voor de Note 5 te gaan. Dat was eigenlijk het begin van het einde wat geleid heeft tot wat we nu hebben ;D

Citaat van: Raymond187 op mei 23, 2014, 11:41:24
Dat zijn beste jongens zeg  :blink:

Je center oogt klein. Hoe zit het nu met het geluid voorin?

Is er maar 1 center van Jordan?
Als je ze zo naast elkaar ziet zie je pas hoe groot de Note 9 is. Ik zal nog foto's maken om te laten zien hoe de Note 9 de complete CA plaat bezet, terwijl de Note 7 nog ruimte rondom had.

De Note Center  is de enige center in de Note-familie. ALR/Jordan heeft daarnaast nog de Entry- en Classic-lijn. Hij oogt inderdaad wat klein t.o.v. die grote Note 9, maar geluidstechnisch matchen ze nog steeds heel goed. Ik moet de bubble nog controleren en eventueel bijstellen, maar wat we in surround hebben gehoord klonk al niet verkeerd.

Citaat van: FeaR1986 op mei 23, 2014, 11:57:45
Indrukwekkende speakers met die berg passieve woofers, ik vond ze eerst wat typisch met de terminals aan de voorzijde  :P
Dank je! Het zou de eerste speaker zijn met terminals aan de voorzijde ;D Maar ik moest ook een paar keer kijken hoe dat nu zat.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Christiaan S op mei 23, 2014, 12:36:26
Nu zit ik me nog iets af te vragen.

Je hebt bijzonder veel aandacht aan je akoestiek gegeven. Daarbij is alles op elkaar aangepast. Doorgerekend. Aangepast. Enz.
je nieuwe speakers zijn (duidelijk) groter dan je vorige speakers. Ga je dat nergens merken in je aanpassingen? Wellicht komen ze OF verder naar voren te staan. OF verder naar achter (als voorkant gelijk blijft). De driverbezetting is heel anders. Ze nemen meer ruimte in beslag, enz.

is je ruimte nu zo geoptimaliseerd dat je speakers neer kan zetten wat je wilt? Of is Toine weer eens laten doormeten iets voor ee toekomst?
herkomst van mijn vraag is doordat ik me meen te herinneren dat er ook iets soortgelijks speelde toen de DD18 kwam?
Als ik spoken zie: excuses en alleen maar fijn ;)
Goeie vraag weer Chris! En geen excuses nodig hoor ;)

De plaats van de speaker en met name de tweeter is bijna op exact dezelfde plaats als de Note 7, zowel in de ruimte als in de hoogte. Mocht het nodig zijn, dan zou ik de diffusers moeten verplaatsen, wat ik natuurlijk niet hoop. Daarnaast zijn de Note 7 en 9 hetzelfde afgesteld qua filters en karakteristiek. Verschil is natuurlijk de laagweergave en het -3dBpunt wat 5 Hz lager ligt bij de Note 9. Mijn akoestische maatregelen gaan "slechts" tot 35Hz, dus misschien moet ik laagabsorptie gaan toevoegen. Daarvoor is geen meting door Toine nodig, maar kan hij eventueel op afstand mocht ik dat willen. Tenzij hij natuurlijk wil horen hoe goed het nu allemaal klinkt ;)

Na de installatie van de DD-18 kwam Toine de eindmeting doen. De nieuwe projectiewand, vanwege het grotere scherm, met al zijn absorbers had Toine op afstand ontworpen :thumbs-up: en hij was benieuwd hoe effectief deze was. Ik kreeg toen complimenten over de bouw en nog het advies om extra laagabsorptie in de vorm van de RPG-module toe te passen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken! :worship:

Mochten er aanpassingen nodig zijn, dan laat ik dat natuurlijk hier weten...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Vik

It's a deal !  :pompom:

Citaat van: HTip op mei 22, 2014, 23:44:02
Dan kom je toch gewoon de Cinemikespeler en XLR-kabel brengen ;D

Ik vind de kleur wel mooi !

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

evilniek

Wauw, dat zijn joekels, misschien ff zwart laten spuiten?
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

eddy135

Citaat van: evilniek op mei 23, 2014, 17:50:15
... misschien ff zwart laten spuiten?
En weg is de restwaarde! :headbanging:

Beter laten wrappen dan...  :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HTip

Citaat van: vik op mei 23, 2014, 17:34:07
It's a deal !  :pompom:
:headbanging:

Citeer
Ik vind de kleur wel mooi !

In het echt zijn ze nóg mooier, maar dat kan je dus een keer zelf aanschouwen 8)

Citaat van: evilniek op mei 23, 2014, 17:50:15
Wauw, dat zijn joekels, misschien ff zwart laten spuiten?
De buitenkant van de speaker is echt hout, tenminste als het geen fineer is, maar dan is het prachtig gedaan. Ik ben bang dat je die houtstructuur dan niet meer ziet. Maar ja, dat is natuurlijk met wrappen helemaal weg. Ik hoop dat de speaker niet reflecteert zodat die origineel kan blijven.

Citaat van: eddy135 op mei 23, 2014, 19:38:01

Ook een goed punt! Beter helemaal origineel laten...
Showcase - Topic

Maximus_Aurelius

Staan heel mooi Philip. En die kleur, tja dat is mijn favoriet bij ALR/Jordan Note serie. Vooral die hout nerven erin. Jaren lang  tegen aan kunnen kijken en van genieten van zo'n afwerking.Ik heb nooit iets gemerkt dat ze reflecteren. Misschien is het bij jou anders omdat jij een groter scherm heb maar ik had een 40 inch tv in het begin tussen staan en wanneer ik in het donker tv keek trad er geen reflectie op. Later na is de tv ertussen uit gegaan en is de ruimte puur stereo geworden.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

evilniek

Citaat van: eddy135 op mei 23, 2014, 19:38:01

Citaat van: HTip op mei 23, 2014, 19:40:55
Ook een goed punt! Beter helemaal origineel laten...

Ik kan me niet voorstellen dat die 9'tjes huize HTip ooit nog gaan verlaten, of denk je stiekem alweer aan iets anders? ;)
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Vik

Ik heb BTW voor mezelf ook een leuk cadeautje gekocht Philip  :blush:

Ik heb een gereviseerde Mark Levinson 23.5 gekocht. Hij komt bij Sound Gallery vandaan en deze komt direct bij de eerste eigenaar vandaan en is afgelopen April gereviseerd bij Audiac. Het mute systeem en de caps zijn vervangen. Alles zit erbij tot en met de handleiding en de orginele dozen. Hij ziet er uit als nieuw en is een orgineel Nederlands model.  Mogelijk dat dit ook een projectje wordt in de toekomst ;D

Volgens CM is Mark Levinson 1 van de weinigen die een goede versterker wist te bouwen en zijn tijd vooruit was. Zij kennen de 23.5 en dit was tot nu toe de enige versterker die in de buurt kwam van de Advance Acoustic MAA 1000 stufe 1. Inmiddels stufe 2.

Ik vond het leuk om een klassieker te hebben en kon de verleiding niet weerstaan. 

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op mei 23, 2014, 20:07:09
Staan heel mooi Philip. En die kleur, tja dat is mijn favoriet bij ALR/Jordan Note serie. Vooral die hout nerven erin. Jaren lang  tegen aan kunnen kijken en van genieten van zo'n afwerking.Ik heb nooit iets gemerkt dat ze reflecteren. Misschien is het bij jou anders omdat jij een groter scherm heb maar ik had een 40 inch tv in het begin tussen staan en wanneer ik in het donker tv keek trad er geen reflectie op. Later na is de tv ertussen uit gegaan en is de ruimte puur stereo geworden.

Dank je Nico! We hebben gisteravond de afwerking nog eens goed bekeken en de buitenkant is van echt hout. Het motief is elke keer anders en de oneffenheden die hout in zich heeft zijn ook niet regelmatig. Hoe meer we er naar kijken hoe mooier we de Note 9 vinden. De combinatie met de rode stoelen en tapijt valt ook zelfs nog mee.

Wat de reflectie betreft heb ik ook een goed gevoel want de spots die er recht op schijnen geven minder reflectie dan het zwarte van de Note 7. We zullen het vanavond weten ;)

Citaat van: evilniek op mei 23, 2014, 20:19:21
Ik kan me niet voorstellen dat die 9'tjes huize HTip ooit nog gaan verlaten, of denk je stiekem alweer aan iets anders? ;)
Daar zal je wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben. Ik denk zeker niet stiekem alweer aan iets anders. Gisteravond nog muziek geluisterd en dat was zó ontzettend genieten. Ik ben echt mijn hele collectie opnieuw aan het luisteren. Ben ook heel benieuwd hoe elke plaat klinkt. Ook de "probleem"-muziek waar de Note 7 nog moeite mee had. Maar er blijven platen die gewoon niet klinken, gewoonweg omdat ze slecht op het schijfje zijn gezet. Daar kan zelfs de Note 9 niets aan veranderen ;)

Citaat van: vik op mei 23, 2014, 23:28:20
Ik heb BTW voor mezelf ook een leuk cadeautje gekocht Philip  :blush:

Ik heb een gereviseerde Mark Levinson 23.5 gekocht. Hij komt bij Sound Gallery vandaan en deze komt direct bij de eerste eigenaar vandaan en is afgelopen April gereviseerd bij Audiac. Het mute systeem en de caps zijn vervangen. Alles zit erbij tot en met de handleiding en de orginele dozen. Hij ziet er uit als nieuw en is een orgineel Nederlands model.  Mogelijk dat dit ook een projectje wordt in de toekomst ;D

Volgens CM is Mark Levinson 1 van de weinigen die een goede versterker wist te bouwen en zijn tijd vooruit was. Zij kennen de 23.5 en dit was tot nu toe de enige versterker die in de buurt kwam van de Advance Acoustic MAA 1000 stufe 1. Inmiddels stufe 2.

Ik vond het leuk om een klassieker te hebben en kon de verleiding niet weerstaan. 
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst, vik! Het is de week van de mooie aanwinsten :music:
Heb je die in München op de kop kunnen tikken?
Showcase - Topic

frank2

Hoe zou je het klankbeeld omschrijven in stereo tov de oude notes? Een voller rijker geluid?
Staan wel erg mooi in jouw ht ruimte.

Welke cd's "klinken" niet? Ben daar ook benieuwd naar.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

SV..S

Citaat van: vik op mei 21, 2014, 23:12:17
Je hebt helemaal gelijk ik zie het nu pas.  :)

haha, ik moest ook even een pagina terug om het te zien  ;D

indrukwekkende speakers om te zien zeg  8)

gefeliciteerd met de aanwinst  :headbanging:

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: frank2 op mei 24, 2014, 10:27:44
Hoe zou je het klankbeeld omschrijven in stereo tov de oude notes? Een voller rijker geluid?
Staan wel erg mooi in jouw ht ruimte.

Welke cd's "klinken" niet? Ben daar ook benieuwd naar.
Dank je Frank!

Hoe zou ik het klankbeeld omschrijven? Ik vind dat niet makkelijk, maar ik zal het proberen. Het klankbeeld heeft eigenlijk hetzelfde karakter als de Note 7, maar met een voller en gelaagder en dieper laagfundament. En juist door de plaatsing van de middentoner, blijft het middengebied, ondanks dat volle laag, mooi open, gedetailleerd en luchtig. Gitaren en piano worden prachtig weergegeven waarbij het lijkt alsof het de speaker geen enkele moeite kost. Mooi afgerond en toch puntig en droog. Bovendien is het hoog prachtig en geen moment overstuurd, bekkens en hihats, bijvoorbeeld, klinken erg luchtig en licht.

Als ik de muziekbeleving moet omschrijven, dan zou ik zeggen dat ik nog nooit zo lekker ontspannen heb geluisterd als de afgelopen dagen. Het risico van technisch luisteren schuilt altijd in een nieuwe aanwinst, maar dat is bij deze aanschaf totaal niet het geval. Het verschil met de Note 7 is zo groot, dat het ook niet nodig is om precies te beschrijven wat de verandering is.

Wat de "slechte" CD's betreft even iets vooraf. Mijn huidige set laat echt ieder detail, hoe klein dan ook, horen. En dat wordt eigenlijk nog een keer uitvergroot door de Note 9 en niet te vergeten de nieuwe stroomkabels. Het kan dus best zijn dat deze schijfjes in een andere set en ruimte anders ervaren worden. Allereerst de CD van Live - Distance to here en in het bijzonder "Dolphins cry". De Note 9 laat beter dan ooit de afzonderlijke 2 gitaren, de basgitaar en de drums los van elkaar horen. Maar ondanks dat blijft het toch een rommeltje, waar ze door te variëren in geluidssterkte (dus niet zoals de reclameblokken op TV alles even hard) de dynamiek hadden kunnen verbeteren. Dat vind ik jammer.

Nog een voorbeeld is Mountains van Lonestar, de CD die ik gebruikt heb voor de test van de CA platen. Ook die blinkt niet uit in dynamiek. Wat ik ook jammer vind is dat het laag van Seal's Best Of zo gekleurd en dik aangezet is. Dat had best minder gekund en wordt door de Note 9 op zich prachtig weergegeven, maar is naar mijn smaak op dit moment te dik.

Citaat van: SV..S op mei 24, 2014, 11:01:39
haha, ik moest ook even een pagina terug om het te zien  ;D

indrukwekkende speakers om te zien zeg  8)

gefeliciteerd met de aanwinst  :headbanging:
Dank je Jos! Je bent echt niet de enige. Buiten mij hadden meerdere forumleden hetzelfde "probleem" ;D Het gebeurt ook niet vaak dat aan de achterkant hetzelfde aantal speakers als de voorkant worden geplaatst.

Citaat van: Robbert54 op mei 24, 2014, 12:08:25
Mooie speakers hoor! Prachtig!
Dank je Robbert! Leuk dat je weer mijn topic bezoekt...
Showcase - Topic

frank2

De door jouw genoemde cd's ken ik niet behalve Seal met soul en die heb ik zelf aangevuld met best of nummers waarschijnlijk van dezelfde cd's ( tijdens het rippen op de hard disk)
Seal heeft inderdaad een behoorlijk overdadige dynamiek, hoorbaar in zijn stem en hoog en laag.

Grappig wel dat de ervaring van een kleinere speaker (mmm, zo klein zijn ze niet de note 7) naar en groter model vaak dezelfde eigenschappen geven in de sound. ( dus meer fundament en een betere scheiding een grootser geluid)  Wat je beschrijft had ik ook verwacht, een goede keus dus.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

Jean Sibelius

Prachtige speakers Philip (óók qua kleurstelling). Ik zou verwachten dat als je met de DD-18 geen problemen in de ruimte hebt qua laag, je met deze Jordan Note 9's óók gedraaid moet kunnen komen. Mogelijk nog even 'spelen' met de plek (en anders kom ik je graag even helpen) :D

Groeten, Jan

The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: frank2 op mei 24, 2014, 16:10:34
De door jouw genoemde cd's ken ik niet behalve Seal met soul en die heb ik zelf aangevuld met best of nummers waarschijnlijk van dezelfde cd's ( tijdens het rippen op de hard disk)
Seal heeft inderdaad een behoorlijk overdadige dynamiek, hoorbaar in zijn stem en hoog en laag.

Grappig wel dat de ervaring van een kleinere speaker (mmm, zo klein zijn ze niet de note 7) naar en groter model vaak dezelfde eigenschappen geven in de sound. ( dus meer fundament en een betere scheiding een grootser geluid)  Wat je beschrijft had ik ook verwacht, een goede keus dus.
Dank je Frank! Vind het ook knap dat een ontwerper de klankeigenschappen gelijk kan houden door een serie heen. En natuurlijk klinkt een groter model elke keer een stapje beter, met als hoogtepunt het topmodel Note 9.

Bij mij is overigens alleen het laag bij Seal een beetje te vet. De rest heb ik geen "problemen" mee.

Citaat van: Jean Sibelius op mei 24, 2014, 20:13:10
Prachtige speakers Philip (óók qua kleurstelling). Ik zou verwachten dat als je met de DD-18 geen problemen in de ruimte hebt qua laag, je met deze Jordan Note 9's óók gedraaid moet kunnen komen. Mogelijk nog even 'spelen' met de plek (en anders kom ik je graag even helpen) :D

Groeten, Jan

Bedankt voor je aanbod! Ik houd het in mijn achterhoofd. Jij hebt natuurlijk de nodige ervaring gekregen met plaatsing ;) Je hebt overigens een goed punt met het laag van de DD-18. Daar heb ik inderdaad geen probleem mee. Gisteren nog muziek geluisterd en het laag was heerlijk en geen moment te vet. Kan dus heel goed zijn dat er slechts een paar CD's in mijn collectie een te vette mix hebben. Maar daarvoor ga ik niet de speaker tunen. En wat de looks betreft... :-*
Showcase - Topic

chansig

Mooie speakers en je moet maar net mazzel hebben in combi met je ruimte en die heb je dus. Dus 2 x keer mooi.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

HTip

Citaat van: chansig op mei 26, 2014, 07:41:22
Mooie speakers en je moet maar net mazzel hebben in combi met je ruimte en die heb je dus. Dus 2 x keer mooi.

Gr Hans
Dank je voor het compliment Hans! Ik zie het inderdaad als mazzel dat deze prachtige speakers, die zelden worden aangeboden, nu hier staan. Ik prijs me ook gelukkig dat ik onze ruimte op deze manier heb kunnen realiseren en niet onbelangrijk een vrouw heb die het ook allemaal toestaat en zelfs toejuicht :wub:
Showcase - Topic

HTip

Vanavond waarschijnlijk de eerste film met de Note 9. Van te voren zal ik nog de bubble controleren. Denk niet dat dat nodig is, maar het kan geen kwaad... En als ik dan toch alleen in de kelder ben (deze activiteit is niet iets waar Annet in geïnteresseerd is, wel het resultaat ;)) zal ik ook kijken of ik wat foto's kan maken.

Ben benieuwd naar de vernieuwde filmbeleving :popcorn:
Showcase - Topic

Raymond187

Welke kino staat op het programma?

Er komen binnenkort weer leuke films op BR. Godzilla, X-men, Transformers. Dat zijn toch wel leuke films om thuis nog eens te kijken  :popcorn:

lynch1979

Citaat van: Raymond187 op mei 26, 2014, 15:08:11
Welke kino staat op het programma?

Er komen binnenkort weer leuke films op BR. Godzilla, X-men, Transformers. Dat zijn toch wel leuke films om thuis nog eens te kijken  :popcorn:

X-Men is echt weer als vanouds, je kan echt zien dat Singer weer aan het roer staat.
Afgelopen zaterdag in de bios gezien.