Chamber of Dreams - nu met 3D-audio!

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Maro

Mooie set hoor, lijken me top HT speakers. Zijn ze een beetje makkelijk te plaatsen gezien al die speakers achter?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

GPO

sodemieters die speakers zien er vet uit!!!

Die achterkant vol met woofers... moest echt ff 2 x kijken wat nou de voorkant & achterkant was....

veel plezier ermee. Ik wilde nog een keer komen luisteren en nu zeker!

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

vik

Je hebt helemaal gelijk ik zie het nu pas.  :)




Citaat van: Maximus_Aurelius op mei 21, 2014, 17:40:52
Philip heel gaaf. Schitterende luidspreker. Ik zag ze al paar weken terug staan en stonden er net een paar uur op. Ik had het wel verwacht dat jij contact ging zoeken :D
En die prijs  :o voor zo'n luidsprekers was gewoon te goed. Dan is het een voordeel dat ze een beetje onbekend zijn  :clapping: Elk nadeel hebt zijn voordeel :D



Ja de Note 9 is het top model van ALR/Jordan.
Ik zie maar 1 type op de foto's. ;) De voorkant met gril en zonder gril en de achterkant met gril en zonder gril. Allebei van de Note 9.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

HTip

Citaat van: RonG op mei 21, 2014, 13:04:11
Gaaf man, gefeliciteerd :pompom:
Dank je Ron! De Note 9 is sinds de aankoop van de Note 5 altijd een droom geweest en leek onbereikbaar. Dat die prachtige speaker nu hier staat is dus helemaal te gek!

Citaat van: clockwork op mei 21, 2014, 13:09:09
wat een aanwinst  :inlove:

Gefeliciteerd! :pompom:
Dank je Rezah! Absoluut een aanwinst om U tegen te zeggen en we zijn nu al :inlove:

Citaat van: Eddye op mei 21, 2014, 13:10:24
Prachtig!
Natuurlijk veel plezier gewenst met deze schoonheden!
Dank je Eddye! In het echt zijn deze schoonheden nog mooier dan de foto's kunnen laten zien. En ook veel groter dan ze op de foto's lijken. Ik heb een foto van de Note 7 en 9 naast elkaar gemaakt. Was erg leuk om te zien ;D

Citaat van: WickedGame op mei 21, 2014, 13:14:24
Erg gaaf! En ik moest even 2 keer kijken of je niet 2 keer de voorkant had gepost  ;D Wat een batterij aan luidsprekers zitten daarin zeg.
Dank je Marc! Ik had hetzelfde toen ik de foto's zag. Aan de achterkant zitten 4 passieve radiatoren die aangestuurd worden door de luchtverplaatsing van de 20cm woofers aan de voorkant, 2 radiatoren per woofer.

Citaat van: Christiaan S op mei 21, 2014, 13:21:30
Prachtig.
Dank je Chris! Jij had geschreven (even los van de importbruid, hoe kom je erop ;D) dat je eigenlijk maar 2 serieuze upgrades zag. Één daarvan waren de speakers. Nou daar heb je dus gelijk in gekregen :thumbs-up:

Citaat van: Zefanja op mei 21, 2014, 13:33:28
Wauw!! Erg gaaf!
Van harte Philip.

Maar als ik het goed begrijp blijf je achter met de Note 5 spelen?
Dank je Zefanja! Zeker heel erg gaaf en helemaal Wauw!!!

Klopt! De Note 5 blijft onze oortjes verwennen als de ruimte gevuld wordt met surroundmuziek of film.

Citaat van: vik op mei 21, 2014, 14:09:01
:pompom: :clapping: ^^

Gefeliciteerd Philip !!  Is dit het top model? Heb je nou ook een andere serie voor achter? Ik zie namelijk 2 verschillende types op de foto's.
Dank je Viktor! Nico heeft het allemaal uitgelegd, maar ik moest ook 2 keer kijken om te zien dat het om dezelfde speaker ging. Je komt straks de UD-7007CM brengen, begrijp ik ;D ;D ;D

Citaat van: Peerless Monster op mei 21, 2014, 14:10:12
Philip,

Ik ken je nu al een tijdje en op een gegeven moment weet je waar de kriebels zitten ;D
Ik vind dit zo gaaf voor je! Ze zijn echt waar prachtig!!
En excuses dat ik het heb geraden..... ;)
Mooi gezegd, Rens! Je kent me inderdaad erg goed, scary ;D En excuses zijn natuurlijk helemaal niet nodig!! En don't worry, ik zal de traditie van het samen testen van nieuwe CA platen niet breken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: r_flagg op mei 21, 2014, 14:48:15
Wauw!
ik zeg:  Goed bezig !!!
Dank je! Precies wat ik zei, toen ik ze in de handen had en op zijn plaats zette. Enerzijds kwa gewicht, ze zijn 58kg per stuk, en anderzijds kwa looks en tot slot bij de eerste klanken :music:

Citaat van: DD2 op mei 21, 2014, 16:19:51
Nice!!!

geniet ervan.
Dank je David! Genieten doen we al de hele avond. Heerlijk gewoon! :wub:

Citaat van: solitaire op mei 21, 2014, 16:58:07
mooi compliment ook voor de 'vertrekkende' speakers, zo'n family opvolger

nu weer de set opnieuw optimaliseren (geen tijd terrasjes te pakken :sadlike: ;) )

luisterse

soli
Dank je! Zo had ik het nog niet gezien. We zijn ook al die tijd erg tevreden geweest met de Note 7, die hopelijk straks een nieuw baasje krijgt die er net zo van kan genieten als wij.

De set optimaliseren valt denk ik wel mee, omdat de Note 9 precies op dezelfde afstand staat als de Note 7. En de gevoeligheid en impedantie zijn ook gelijk.

Luisteren gaat veel gebeuren heb ik zo het vermoeden ;D

Citaat van: Jean Sibelius op mei 21, 2014, 17:03:31
Gaaf Philip! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinsten O0
Dank je Jan! Dit is echt een hele serieuze stap, misschien wel de grootste stap tot nu toe. Maar jij hebt ook niets te klagen ;) Onze sets komen kwa niveau steeds dichterbij elkaar...

Citaat van: Atmoz op mei 21, 2014, 17:10:50
Wow gaaf man 8) Mooie speakers!!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst weer :pompom:

En alvast veel luister plezier zodra ze er zijn :clapping:

Greetings,

Atmoz
Dank je Stephan! Het zijn echt beauties :wub: Direct na het eten zijn we naar beneden gaan en ik schrijf dit nu luisterende naar de "Dynamic Experience" O0

Citaat van: Maximus_Aurelius op mei 21, 2014, 17:40:52
Philip heel gaaf. Schitterende luidspreker. Ik zag ze al paar weken terug staan en stonden er net een paar uur op. Ik had het wel verwacht dat jij contact ging zoeken :D
En die prijs  :o voor zo'n luidsprekers was gewoon te goed. Dan is het een voordeel dat ze een beetje onbekend zijn  :clapping: Elk nadeel hebt zijn voordeel :D

Ja de Note 9 is het top model van ALR/Jordan.
Ik zie maar 1 type op de foto's. ;) De voorkant met gril en zonder gril en de achterkant met gril en zonder gril. Allebei van de Note 9.
Klopt helemaal wat je zegt. Ik zal de foto's anders sorteren, zodat voor- achterkant naast elkaar staan.

Je begint me ook al aardig te kennen, hé? ;D Deze aanbieding was te goed om niet op te reageren. Was ook in een paar uur beklonken :thumbs-up:

Citaat van: Maro op mei 21, 2014, 20:17:52
Mooie set hoor, lijken me top HT speakers. Zijn ze een beetje makkelijk te plaatsen gezien al die speakers achter?
Dank je Wim! Zijn niet alleen top HT-speakers. Misstaan ook niet in een high-end stereoset. Sterker nog, ik denk niet dat er veel mensen deze speaker hebben gecombineerd in een surroundopstelling. De Note 5 is de 2e telg in de Note-familie en die is heel goed te plaatsen als surroundspeaker. Zeker als die, zoals bij ons, op een verhoging staat t.o.v. de sweetspot.

Citaat van: GPO op mei 21, 2014, 23:01:28
sodemieters die speakers zien er vet uit!!!

Die achterkant vol met woofers... moest echt ff 2 x kijken wat nou de voorkant & achterkant was....

veel plezier ermee. Ik wilde nog een keer komen luisteren en nu zeker!

GPO
Dank je! Leuk om te zien hoeveel mensen, inclusief ikzelf, meerdere keren moesten kijken om te zien wat de voor- en achterkant is. Die woofers aan de achterkant zijn passief, maar dat zie je er niet aan ;)

M&G's heb ik even op hold gezet, omdat er op dit moment zoveel verandert aan mijn set. Na de zomer zal ik beginnen met plannen, maar de M&G's van dit jaar zitten al vol. Maar ik woon hier nog wel even, dus misschien iets voor 2015 ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Mooie upgrade Philip, daar ga je heel erg veel plezier aan beleven. Maar waarom de Note 7 niet naar achteren en de Note 5 in de verkoop? Je keuze zal ongetwijfeld bewust zijn natuurlijk maar ben er wel benieuwd naar ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op mei 22, 2014, 07:51:38
Mooie upgrade Philip, daar ga je heel erg veel plezier aan beleven. Maar waarom de Note 7 niet naar achteren en de Note 5 in de verkoop? Je keuze zal ongetwijfeld bewust zijn natuurlijk maar ben er wel benieuwd naar ;)
Dank je Roy! Goeie vraag, maar die is inderdaad bewust. De tweeter van de Note 7 zou over ons heen zou stralen en ik zou dan de BD-, CD- en DVD-rekken moet verplaatsen. Bovendien is de Note 7 jonger en ligt volgens de handelaar makkelijker in de (internationale) markt.

We hebben gisteren met verbazing zitten luisteren. En dan te weten dat de Cinemikespeler met XLR-tuning nog gaat komen en samen met de top XLR-interlink van JvG volledig gebalanceerd gaat spelen. Hoe dat de weergave nog moet gaan verbeteren kunnen we ons nu nog moeilijk een voorstelling van maken, maar dat gaat ook zeker een grote stap zijn.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

vik

Ik ben erg benieuwd naar de Jordans maar ze zien er in ieder geval erg indrukwekkend uit.  :coffee:


Citaat van: HTip op mei 22, 2014, 08:00:04
Dank je Roy! Goeie vraag, maar die is inderdaad bewust. De tweeter van de Note 7 zou over ons heen zou stralen en ik zou dan de BD-, CD- en DVD-rekken moet verplaatsen. Bovendien is de Note 7 jonger en ligt volgens de handelaar makkelijker in de (internationale) markt.

We hebben gisteren met verbazing zitten luisteren. En dan te weten dat de Cinemikespeler met XLR-tuning nog gaat komen en samen met de top XLR-interlink van JvG volledig gebalanceerd gaat spelen. Hoe dat de weergave nog moet gaan verbeteren kunnen we ons nu nog moeilijk een voorstelling van maken, maar dat gaat ook zeker een grote stap zijn.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Rielplayer

knetters! mooie upgrade weer!

Veel luisterplezier gewenst O0
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Xander32

... en het gaat maar door hier; have fun :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Madhouse

Citaat van: HTip op mei 22, 2014, 08:00:04
Dank je Roy! Goeie vraag, maar die is inderdaad bewust. De tweeter van de Note 7 zou over ons heen zou stralen en ik zou dan de BD-, CD- en DVD-rekken moet verplaatsen. Bovendien is de Note 7 jonger en ligt volgens de handelaar makkelijker in de (internationale) markt.
Dat vermoeden had ik al  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

W.Otter

Wauw wat een luidsprekers! Heel gaaf, veel plezier ervan  :pompom:
die foto´s van de 9 en de 7 naast elkaar ben ik wel benieuwd naar  :D

geniet ervan!!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

clockwork

De beschrijving van de nieuwe sound klinkt al erg goed. Kan ik me vast inschrijven voor 2016?  :xmas:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

LuPo

Haha de upgrades volgen elkaar hier in rap tempo op. :D

Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst Philip. :worship:

Denon Focal

Hele mooie speakers, heb ze 1 keer mogen horen en was enorm onder de indruk  :worship:

Erg gaaf dat je je droomspeakers nu hebt staan.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

frankp

Gefeliciteerd met deze hele mooie aanschaf, Philip! Dat jullie er samen maar vele uurtjes van mogen gaan genieten.  :pompom:

skyfox

Wat een mooie aanwinst, Philip! Daar kan je met recht trots op zijn. Ik was al onder de indruk van de Note 7. Dat de 9 er nog overheen gaat... Ik snap helemaal dat dit jouw/jullie droomspeaker is. Congrats, en alvast enorm veel luisterplezier gewenst!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

VlisChris

Philip,

Wanneer staat de speler in de planning qua levering? Ga je als dat erg snel is eerst nog een aantal dagen wachten om te wennen aan het geluid van de speakers?
of ga je dan toch in 1x de speler erbij zetten?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raymond187

Veel luister plezier toegewenst  :thumbs-up:

Ook ik ken deze speakers niet, maar ze zullen vast fantastisch klinken  :headbanging:

MVG

Van harte proficiat Philip! Heel veel luister en kijk plezier met de mooie upgrades! Ik heb stilletjes meegelezen en in je lijstje van upgrade stonden geen speakers vermeld, dus had een paar pagina's terug al een vermoeden  ;D

RalphH

Sodeju, ziet er indrukwekkend uit Philip.
Proficiat! Ben benieuwd, nog meer upgrades voor de M&G ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Citaat van: vik op mei 22, 2014, 08:19:04
Ik ben erg benieuwd naar de Jordans maar ze zien er in ieder geval erg indrukwekkend uit.  :coffee:
Dan kom je toch gewoon de Cinemikespeler en XLR-kabel brengen ;D

Citaat van: Rielplayer op mei 22, 2014, 08:21:39
knetters! mooie upgrade weer!

Veel luisterplezier gewenst O0
Dank je! Inderdaad "weer", maar deze was, in tegenstelling tot de speler en de XLR-kabel, niet gepland. Maar deze aanbieding kon ik niet laten lopen, zeker met de verkoop van de Note 7's.

Citaat van: Xander32 op mei 22, 2014, 08:23:55
... en het gaat maar door hier; have fun :thumbs-up:.
Dank je! Ja, als je mijn topic een paar dagen niet volgt heb je een behoorlijke (lees)achterstand ;)

Citaat van: W.Otter op mei 22, 2014, 09:02:56
Wauw wat een luidsprekers! Heel gaaf, veel plezier ervan  :pompom:
die foto´s van de 9 en de 7 naast elkaar ben ik wel benieuwd naar  :D

geniet ervan!!
Dank je! Het zijn echt enorme speakers, zeker in verhouding tot de Note 7, die ook geen kleintje was.



Citaat van: clockwork op mei 22, 2014, 09:04:47
De beschrijving van de nieuwe sound klinkt al erg goed. Kan ik me vast inschrijven voor 2016?  :xmas:
;D het is moeilijk te beschrijven wat de Note 9 anders doet dan de Note 7. Een ding is zeker en dat is het laagfundement, dat is echt indrukwekkend. En daardoor krijgt de muziek meer body. En door de plaatsing van de middentoner bovenaan krijg je een heel ruimtelijk geluid met veel hoogteinformatie.

Citaat van: LuPo op mei 22, 2014, 09:13:44
Haha de upgrades volgen elkaar hier in rap tempo op. :D

Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst Philip. :worship:
Dank je Peter! Je had dus gelijk toen je zei dat ik wel een upgrade zou vinden ;D Alleen was ik dus niet naar deze op zoek...

Citaat van: Denon Focal op mei 22, 2014, 09:53:40
Hele mooie speakers, heb ze 1 keer mogen horen en was enorm onder de indruk  :worship:

Erg gaaf dat je je droomspeakers nu hebt staan.
Gaaf dat je al een keer hebt mogen horen. Dan weet je (ongeveer) wat wij nu ervaren O0
En weer een droom gerealiseerd :headbanging:

Citaat van: frankp op mei 22, 2014, 11:15:26
Gefeliciteerd met deze hele mooie aanschaf, Philip! Dat jullie er samen maar vele uurtjes van mogen gaan genieten.  :pompom:
Dank je Frank! We hebben vanavond weer de nodige uurtjes van muziek geNOTEn ;D

Citaat van: skyfox op mei 22, 2014, 11:58:02
Wat een mooie aanwinst, Philip! Daar kan je met recht trots op zijn. Ik was al onder de indruk van de Note 7. Dat de 9 er nog overheen gaat... Ik snap helemaal dat dit jouw/jullie droomspeaker is. Congrats, en alvast enorm veel luisterplezier gewenst!
Dank je Richard! De Note 7 is/was ook een indrukwekkende speaker. Je zult nog meer onder de indruk zijn van de Note 9. Deze speelt in een andere klasse.

Citaat van: Christiaan S op mei 22, 2014, 12:19:15
Philip,

Wanneer staat de speler in de planning qua levering? Ga je als dat erg snel is eerst nog een aantal dagen wachten om te wennen aan het geluid van de speakers?
of ga je dan toch in 1x de speler erbij zetten?
Goeie vraag Chris. Je weet dat ik als ik test slechts 1 variabele wil veranderen. Echter dit is geen test waar ik een luisterverslag voor moet/wil schrijven. We zijn al aardig gewend aan ons nieuwe geluid. Het karakter van de Note 9 is ook gelijk aan de andere leden van de Note-familie. Maar ik heb geen haast met de speler, dus ik zie wel wanneer ik het seintje krijg dat de Marantz UD-7007CM en de JvG Magic Link Reference+ XLR klaar zijn. Trouwens ik had nog een foto beloofd van de speler:



Citaat van: Raymond187 op mei 22, 2014, 15:13:03
Veel luister plezier toegewenst  :thumbs-up:

Ook ik ken deze speakers niet, maar ze zullen vast fantastisch klinken  :headbanging:
Dank je Raymond! Ze klinken zeker fantastisch en spelen groter dan het formaat, wat al niet gering is, doet vermoeden.

Citaat van: MVG op mei 22, 2014, 16:59:23
Van harte proficiat Philip! Heel veel luister en kijk plezier met de mooie upgrades! Ik heb stilletjes meegelezen en in je lijstje van upgrade stonden geen speakers vermeld, dus had een paar pagina's terug al een vermoeden  ;D
Dank je Maarten! Goed opgelet. De frontspeakers waren nog niet het eindstation, maar ik wist toen nog niet dat ze toch weer zo snel zouden worden aangeboden. De eerste filmervaring moeten we nog krijgen, maar ik vermoed dat dat geen teleurstelling zal zijn ;D

Citaat van: RalphH op mei 22, 2014, 22:39:10
Sodeju, ziet er indrukwekkend uit Philip.
Proficiat! Ben benieuwd, nog meer upgrades voor de M&G ;D
Dank je Ralph! Zien er inderdaad indrukwekkend uit. Nog meer in het echt. En ze klinken als ze uitzien :music:
Alleen de speler en de XLR-interlink worden nog binnenkort geleverd. Misschien liggen er dan ook andere CA platen en heel misschien heb ik dan geen PPP meer nodig, maar dat is nog te prematuur.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

W.Otter

geweldig om te zien! wat een bakbeest zeg.. het staat heel netjes! ik ben zelf niet zo van kersen maar het staat toch erg mooi in je ruimte!  :pompom:

ookal zijn de drivers achterop passief, is het alsnog zeker aangeraden om deze goed de ruimte te geven? lijkt me lastig plaatsen maar in zo'n ruimte is dat natuurlijk een eitje  :coffee:

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Valkyrie

Ze zijn een flink stuk groter dan de vorige! Veel luisterplezier! 8)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

cardas49

Ken het merk in het geheel niet, maar mooi zeg deze speakers  :)

Enjoy!
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup