Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Madhouse op april 22, 2014, 13:39:01
Ik ben wel benieuwd naar het lijstje Philip, wie weet zitten er nog potentiële upgrades voor mij tussen :D
Denk niet dat je er veel aan zult hebben ;) Of je zou mijn Oppo bedoelen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Denk ut ook niet hoor maar ben nieuwsgierig waar je afstand van gaat nemen. En ik ben bezig met een andere upgrade dus daar gaan de centjes in zitten :angel:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: denoontje op april 22, 2014, 13:46:30
Leuk bedrijfje, en vlak om de hoek. Heeft mijn audiogroep spullen geleverd en alles mocht ik eerst proberen.
Contact met Antoine verloopt prettig en krijg goed advies, dus eerste indruk is goed ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frank2

Fijn bedrijf maar hij hheft een voorliefde voor Furutech stekkers ipv Iego, hij vind dat ook beter/mooier. Iets waar ik het niet mee eens ben. Zelf testen is gewoon het beste.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

denoontje

Citaat van: frank2 op april 22, 2014, 18:28:08
Fijn bedrijf maar hij hheft een voorliefde voor Furutech stekkers ipv Iego, hij vind dat ook beter/mooier. Iets waar ik het niet mee eens ben. Zelf testen is gewoon het beste.

Moet zeggen dat ik ook niet meer met lego speel ;-).  :-p

veel luister en test plezier!
Ik ben overtuigt van netsnoeren.

Vik

Ik ben benieuwd.   ::)

Citaat van: HTip op april 22, 2014, 13:04:20
Dank voor de tip Frank. Als ik het goed begrepen heb krijg ik Iego Gold, Furutech Gold en Furutech Rhodium. Dat laatste als probeersel, want dat heeft niet mijn voorkeur. De kabels krijg ik van Peacock Audio op proef.

Ben benieuwd wat dit allemaal in mijn set doet...
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

frankp

Door het ontbreken van tijd volg ik niet alles meer, maar ik zie dat je weer een flinke koorts te pakken hebt, Philip. Erg leuk om te lezen en ik wens je dan ook veel plezier met al het uitproberen.  :D

HTip

Citaat van: frank2 op april 22, 2014, 18:28:08
Zoals met alles wat ik aanschaf test ik eerst zelf indien mogelijk. Het kan best dat ik in mijn set en ruimte tot andere conclusies. Ik vind het al super dat ik kabels mag uitproberen.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: denoontje op april 22, 2014, 18:50:06
Moet zeggen dat ik ook niet meer met lego speel ;-).  :-p
:clapping:

Citeer
veel luister en test plezier!
Ik ben overtuigt van netsnoeren.
Ik ook sinds ik mijn eerste W&M Tornado aanschafte.

Citaat van: vik op april 22, 2014, 20:55:38
Ik ook ;) Wat de Alpha-3 doet weet ik al. Wat de verschillende stekkers doen heb ik geen idee van.

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: frankp op april 23, 2014, 07:28:56
Door het ontbreken van tijd volg ik niet alles meer, maar ik zie dat je weer een flinke koorts te pakken hebt, Philip. Erg leuk om te lezen en ik wens je dan ook veel plezier met al het uitproberen.  :D
Dank je Frank! Ik heb op dit moment inderdaad 39,5 graden koorts ;D Maar ja, ik moet mijn naam toch ook eer aan blijven doen ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: vik op april 22, 2014, 20:55:38

Als het goed is ligt er morgen een pakketje op mij te wachten... :music:
Showcase - Topic

Vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

HTip

Citaat van: Madhouse op april 22, 2014, 16:50:35
Denk ut ook niet hoor maar ben nieuwsgierig waar je afstand van gaat nemen. En ik ben bezig met een andere upgrade dus daar gaan de centjes in zitten :angel:
Ik had het gelezen. Mooie plannen in het vooruitzicht...

De lijst staat in prijsbepaling: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142407
Showcase - Topic

Madhouse

Ik heb een goede leermeester, dus de PM11S3 is een logische stap :D

Mooi lijstje zo maar wat veel werkeloze spullen. Ik hoop voor je op een goede verkoop zodat de UD7007 maar snel mag komen.

Peerless Monster

Citaat van: Madhouse op april 25, 2014, 07:35:41

Mooi lijstje zo maar wat veel werkeloze spullen. Ik hoop voor je op een goede verkoop zodat de UD7007 maar snel mag komen.

Die leermeester van je behoudt wel de CA platen ;).
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

Madhouse

Citaat van: Peerless Monster op april 25, 2014, 08:06:13

Die leermeester heeft ook iets meer ruimte dan ik :D

Peerless Monster

Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

WickedGame

Lijst is mooi qua apparatuur. En daar zitten best wel mooie pareltjes bij. Metname de DV9xxx reeks is een mooie lijn. Helaas door Blu-Ray ingehaald maar wel referentiespelers die het in de markt nog best goed doen.

Maar begrijp beetje eruit dat er een UD7007 komt met CineMike mod?

HTip

Citaat van: Peerless Monster op april 25, 2014, 08:06:13
Citaat van: Madhouse op april 25, 2014, 08:14:06
Die leermeester heeft ook iets meer ruimte dan ik :D
Citaat van: Peerless Monster op april 25, 2014, 08:41:42
;D
:clapping:

De PM11S3 is echt een hele grote stap t.o.v. de PM15S2LE. Maar dat heb je zelf kunnen ervaren lees ik.

Ik heb het nooit vergeleken, maar klonk de PM11S3 zonder de plaat beter dan de PM15 met plaat? Dan weet je helemaal niet wat je hoort met de PM11S3 mét de plaat ;D

Citaat van: WickedGame op april 25, 2014, 08:50:37
Maar begrijp beetje eruit dat er een UD7007 komt met CineMike mod?
Als het met de verkoop een beetje vlot, dan is het zeker de bedoeling dat de Marantz UD-7007 Cinemike komt. Mijn versie wordt ook uniek, want het analoge board wordt ook getuned. Wordt standaard niet aangeboden.

Citaat van: WickedGame op april 25, 2014, 08:50:37
Lijst is mooi qua apparatuur. En daar zitten best wel mooie pareltjes bij. Metname de DV9xxx reeks is een mooie lijn. Helaas door Blu-Ray ingehaald maar wel referentiespelers die het in de markt nog best goed doen.
Dank je Marc. Ik was altijd erg tevreden met de DV9500 en DV9600. Zonder de komst van Bluray had ik nog steeds de DV9600 gehad. Het is echt een prachtige speler met een fantastische beeld- en geluidskwaliteit.
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op april 25, 2014, 13:47:17
Ik heb het nooit vergeleken, maar klonk de PM11S3 zonder de plaat beter dan de PM15 met plaat? Dan weet je helemaal niet wat je hoort met de PM11S3 mét de plaat ;D
Ja de PM11S3 zonder plaat is zeker een niveau hoger dan de PM15S2 met plaat. De PM11S3 met plaat is helemaal waanzinnig maar voor mij helaas geen optie omdat de PM11S3 maar net in het meubel past.

HTip

Citaat van: Madhouse op april 25, 2014, 13:53:25
Ja de PM11S3 zonder plaat is zeker een niveau hoger dan de PM15S2 met plaat. De PM11S3 met plaat is helemaal waanzinnig maar voor mij helaas geen optie omdat de PM11S3 maar net in het meubel past.
Je hebt het dus wel geprobeerd. Gevaarlijk 8)
Zit dus niets anders op dan een ander meubel aan te schaffen ;)
Of de prachtige PM11S3 op de CA Diamond 2 op het meubel ;D
Showcase - Topic

Madhouse

Helaas geen van beiden een optie. De Diamond II gaat ook weg om de PM11S3 te kunnen financieren en over een tijdje ga ik eens een dunnere Diamond proberen, dat maakt de upgrade ook weer leuker. Helaas alleen weinig animo om de Diamond II over te nemen van mij.

HTip

Was ook maar een geintje ;) En in 1 keer kopen wat je wil is ook niet leuk. Langzaam verbeteren is ook onderdeel van de hobby...

Jammer voor je dat er weinig animo is voor de CA Diamond II. De plaat is helaas te weinig bekend in Nederland en zeker over wat het met je set kan doen. En je weet het hé, onbekend maakt onbemind. Maar als iemand de gok waagt de plaat in zijn eigen set te ervaren, dan gebeurt hoogstwaarschijnlijk hetzelfde als jij en Ferry hebben gedaan. En dat is de plaat aanschaffen ;)

In het topic van Kwabbernoot wordt trouwens over een vergelijkbaar product van Sonority Audio gediscussieerd.
Showcase - Topic

Madhouse

Dat weet ik dat het een geintje was :tongue2:

Ik wacht wel even af, mocht ik de Diamond II niet verkopen dan hou ik zowel de PM15S2 als de Diamond II. De PM15S2 kan ik zo kwijt, daar hoef ik alleen maar voor te bellen en door verkoop van de Diamond kan ik dan de PM11S3 financieren. Ik denk ook wel dat de potentiële koper een plaat aan wil schaffen als deze hem eenmaal in eigen set heeft gehoord, daarom wil ik best wel even een demo komen geven bij die gene.

Maargoed, ik wil heel graag een PM11S3 en het liefst morgen maar als dat er niet in zit dan is dat niet anders.

Daarom wilde ik trouwens ook zo graag de PM11S3 bij jou ervaren maar heb hem nu in eigen set kunnen ervaren. Nu wil ik nog steeds graag langskomen hoor ;)

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op april 25, 2014, 15:41:22
Maargoed, ik wil heel graag een PM11S3 en het liefst morgen maar als dat er niet in zit dan is dat niet anders.
Je gaat alle rommelmarkten af op zoek naar een PM11S3? :D  ;D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto