Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

LuPo

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

HTip

Citaat van: larzie op november 16, 2013, 15:47:24
CD's is zoooo ouderwetsch alweer. Gewoon lekker streamen!  :laugh:
:laugh: Ik ben ook ouderwets, maar ook weer niet zo dat je dat met "sch" moet schrijven ;D

Ik hou het in de HT voorlopig nog op schijfjes, maar in de rest van het huis stream ik wel ;) In de woonkamer staat nu een Philips Fidelio met Airplay en dat werkt erg makkelijk via de iPhone/iPad. En het klinkt ook nog best lekker :music:

Citeer
Wim en ik hebben het gister ook nog even over jou gehad Philip. Dat we het allebei zo jammer vinden dat je zover weg woont!  :D
Citaat van: Maro op november 17, 2013, 10:32:34
Klopt, misschien als we eens kunnen komen we mooi samen naar het zuiden kunnen rijden....ooit.
Leuk dat jullie het over mij hebben gehad. Ik woon inderdaad erg  ver van de meeste forumleden af. Zeker voor jullie die in de andere uithoek van het land wonen ;D

Zou het ook leuk vinden als ik jullie een keer in levende lijve zou kunnen ontmoeten. En samen met LuPo en high-q maken we er een keer een M&G "North meets South" van ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Lex Groningen

Wim moet niet zeuren over de afstand. ;D Jaap en ik zijn ook bij jullie geweest en wij kwamen van nog iets verder.
In nog geen 4 uurtjes rijden waren we er al vanaf Groningen. ;)
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Etiennevh

Vanaf de noordkant van Flevoland is het net geen drie uur rijden, maar het voordeel is wel dat het vrij rustige wegen zijn die kant op. Kans op file is redelijk beperkt in vergelijking met de randstad ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Maro

Citaat van: Alex Groningen op december  9, 2013, 10:19:39
Wim moet niet zeuren over de afstand. ;D Jaap en ik zijn ook bij jullie geweest en wij kwamen van nog iets verder.
In nog geen 4 uurtjes rijden waren we er al vanaf Groningen. ;)

Als er plek is en wij noorderlingen kunnen allemaal op de zelfde dag dan gaan we gewoon rijden...Wil het nu ook wel eens meemaken.. :pompom:
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

larzie

Citaat van: Maro op december  9, 2013, 16:49:52
Als er plek is en wij noorderlingen kunnen allemaal op de zelfde dag dan gaan we gewoon rijden...Wil het nu ook wel eens meemaken.. :pompom:

High-q wil vast ook wel mee dan :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Maro

Citaat van: larzie op december  9, 2013, 19:50:50
High-q wil vast ook wel mee dan :)

Nog even en we huren een busje.  :D

[edit] zolang de voertaal maar geen Fries gaat worden..... :blink:

larzie

Citaat van: Maro op december  9, 2013, 22:19:14
Nog even en we huren een busje.  :D

[edit] zolang de voertaal maar geen Fries gaat worden..... :blink:

Daar hoef je je niet druk om te maken. High-q en ik spreken beide geen Fries. Kan het wel verstaan overigens. :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Maro

larzie

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op december 10, 2013, 07:57:36
Stadsfries bedoel je :) High-q is wel een nepfries.

Geboren in Gelderland, opgegroeid in Drenthe, gestudeerd in Groningen en nu woonachtig in Friesland ... next stop Belgie? ;D
Als het zo ver is dan ga ik graag met jullie mee.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

LuPo

Citaat van: high-q op december 10, 2013, 10:22:35
Geboren in Gelderland, opgegroeid in Drenthe, gestudeerd in Groningen en nu woonachtig in Friesland ... next stop Belgie? ;D
Als het zo ver is dan ga ik graag met jullie mee.

Ik wordt ook zo'n zwerver. :D :clapping:

r_flagg

Vanuit Nederland heb ik ook ooit de overtocht gemaakt naar België
Blijft toch het beloofde land  :headbanging:
Ik geloof dat ze dat "nederbelg" noemen
Dus wie weet ... :coffee:
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

HTip

Ik heb weer smakelijk gelachen om jullie reacties... In 2014 (en dat begint al over een paar weken :o) gaan we zeker die M&G plannen. Ga het busje maar vast regelen ;D

En Nederbelg is inderdaad het woord wat voor ons wordt gebruikt :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Heb trouwens nog een paar kleine aanwinsten te melden... 4 extra CA Cable Clamps, zodat nu bijna elke interlink behandeld is tegen microfonie... En een mooi bordje van Marantz, wat een mooi plaatsje krijgt in de buurt van het rack. Foto's volgen...

O ja, gisteren ook nog een andere upgrade gedaan... De gehoorgang van mijn rechteroor is nu weer helemaal vrij... Dat wordt nóg meer genieten van muziek :pompom:

Verder genieten we bijna elke dag van het prachtige stereogeluid :music:

En heel misschien kan ik deze maand ook nog iets anders melden.......
Showcase - Topic

Eddye

Citaat van: HTip op december 11, 2013, 08:20:38
Heb trouwens nog een paar kleine aanwinsten te melden... 4 extra CA Cable Clamps, zodat nu bijna elke interlink behandeld is tegen microfonie... En een mooi bordje van Marantz, wat een mooi plaatsje krijgt in de buurt van het rack. Foto's volgen...

O ja, gisteren ook nog een andere upgrade gedaan... De gehoorgang van mijn rechteroor is nu weer helemaal vrij... Dat wordt nóg meer genieten van muziek :pompom:

Ben benieuwd... (ik zal niet de enige zijn, denk ik)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

WickedGame

Citaat van: HTip op december 11, 2013, 08:20:38

Altijd weer spannend bij jou :D

quattronl

Citaat van: HTip op december 11, 2013, 08:20:38En heel misschien kan ik deze maand ook nog iets anders melden.......
Een kerstboom in de HT?
:D
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

mikekiwi

Je hebt de top bereikt, verkoopt alles en gaat je ruimte nu volbouwen met Märklin-treintjes...

henkhifi

Hoi Philip

een klein vraagje, misschien staat het al ergens vermeld

het verschil met de ps audio powerplant met of zonder is dit echt hoorbaar
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

HTip

Weer erg leuke reacties allemaal! Ik zal het posten als het ook zeker is dat het gaat lukken, of nog beter als ik het hier heb...

@henk: verschil was in mijn situatie erg groot, maar dat komt ook door het effenen van de grote spanningsverschillen hier in de omgeving. Ik zal eens zoeken naar de "review" die ik dacht ik toen heb beschreven...
Showcase - Topic

henkhifi

ok bedankt Philip

ik ben erg benieuwd of de powerplant een groot verschil maakt

als je al goed apparatuur hebt zit hier ook een goede voeding in wat de piek verschillen moet op vangen ben dus benieuwd of je geluid hier door ook beter word
audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

Vik

Dag Henk.

Als je apparatuur een modificatie (dat is bij jou gebeurd aan je signature te zien? ) heeft ondergaan en dit is goed gebeurd (focus op de voeding) dan heeft een Power plant totaal geen zin.

De voeding wordt gefilterd en voorzien van betere componenten en zoals je zelf al aangeeft hieronder :die kan deze pieken en dalen prima opvangen. 

Steek je geld in een aparte audio groep wat ook niet al te veel hoeft te kosten (gewoon met een industrïele zekering) en daarbij wat tweaks voor je akoestiek of andere spulletjes.

Citaat van: henkhifi op december 12, 2013, 23:21:52
ok bedankt Philip

ik ben erg benieuwd of de powerplant een groot verschil maakt

als je al goed apparatuur hebt zit hier ook een goede voeding in wat de piek verschillen moet op vangen ben dus benieuwd of je geluid hier door ook beter word
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

henkhifi

Citaat van: vik op december 13, 2013, 08:17:14
Dag Henk.

Als je apparatuur een modificatie (dat is bij jou gebeurd aan je signature te zien? ) heeft ondergaan en dit is goed gebeurd (focus op de voeding) dan heeft een Power plant totaal geen zin.

De voeding wordt gefilterd en voorzien van betere componenten en zoals je zelf al aangeeft hieronder :die kan deze pieken en dalen prima opvangen. 

Steek je geld in een aparte audio groep wat ook niet al te veel hoeft te kosten (gewoon met een industrïele zekering) en daarbij wat tweaks voor je akoestiek of andere spulletjes.

Hallo Vik

bedankt voor je uitleg inderdaad alles wat ik heb is gemodificeerd en vooral de voeding maar het gaat mij over mijn andere apparatuur wat ik nog moet aansluiten voor ht dit is van parasound halo a51 en de c2 voorversterker en ik heb een aparte groep en ik denk dat deze ook goede voedingen heeft