Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

RonG

Leuke verslagen gelezen van de laatste M&G :popcorn:, het was weer geslaagd zo te lezen ;D.

En ik ben ook zeeeeeeer benieuwd naar het filmpje :popcorn: top!!!!!

StefaanD

Helaas zelf nog geen tijd gehad om een leuk verslag te schrijven. Is niet in een kwartiertje gepiept natuurlijk, dus moet daar eens rustig voor neerzitten.

Heb eigenlijk ook bijzonder weinig toe te voegen aan de DVDPFG trilogie welke hier en op dvd.nl is te lezen.

Behalve dit, de STS Digital CD waar we ook een aantal nummers uit beluisterd hebben en waar 'k helemaal weg van was wegens de zeer ruimtelijke en dynamische ervaring (nog nooit op een andere locatie zoiets ervaren, gewoon  :wub:  :wub:  :wub: ) is nog altijd te koop Philip, dus niet OOP. O.a. gewoon hier. Er is van die Dynamic Experience een tweede en derde volume van verschenen.

HTip

Citaat van: RonG op september 12, 2013, 11:37:38
Leuke verslagen gelezen van de laatste M&G :popcorn:, het was weer geslaagd zo te lezen ;D.

En ik ben ook zeeeeeeer benieuwd naar het filmpje :popcorn: top!!!!!
Was absoluut weer een top M&G! Was de laatste dus een mooie afsluiting :thumbs-up:

En naar dat filmpje zijn wel meer mensen benieuwd... :unsure: ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: StefaanD op september 12, 2013, 11:43:09
Helaas zelf nog geen tijd gehad om een leuk verslag te schrijven. Is niet in een kwartiertje gepiept natuurlijk, dus moet daar eens rustig voor neerzitten.

Heb eigenlijk ook bijzonder weinig toe te voegen aan de DVDPFG trilogie welke hier en op dvd.nl is te lezen.
Is niet erg hoor. Het hoeft natuurlijk niet, maar ik vind het wel erg leuk om jouw beleving van die topdag aan het M&G-boek toe te voegen. Zeker op de manier hoe jij schrijft ;D

Citeer
Behalve dit, de STS Digital CD waar we ook een aantal nummers uit beluisterd hebben en waar 'k helemaal weg van was wegens de zeer ruimtelijke en dynamische ervaring (nog nooit op een andere locatie zoiets ervaren, gewoon  :wub:  :wub:  :wub: ) is nog altijd te koop Philip, dus niet OOP. O.a. gewoon hier. Er is van die Dynamic Experience een tweede en derde volume van verschenen.
Dank je voor de tip! Dat herinnert me aan iets... ik zou nog iets voor jullie doen... ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

StefaanD

'dat iets', daar kijk 'k naar uit  :thumbs-up:. Die paar tracks zitten wel nog in het hoofd hier, vond die beleving in je ruimte sowieso moeilijke in woorden te vatten, want wat mij betreft een serieus wow gevoel.

HTip

Dank je! :wub: Leuk dat je dat zo hebt beleefd. Ik had hetzelfde toen ik die CD voor het eerst hoorde. Echt een WOW-effect! Heb ook die CD gedraaid met de nieuwe platen en dat was helemaal WOW!!

Ik zal kijken of ik dat dit weekend kan doen...
Showcase - Topic

LuPo

Citaat van: HTip op september 11, 2013, 23:57:20
Net bericht gekregen... Zondagochtend om 08.00 uur is de premiére 8)

Heb er zelf nog niets van gezien, dus voor mij is het ook erg spannend! :unsure:

Gaaf dat het zo dicht bij komt HTip. Ik ga zeker kijken. :D

WickedGame

Zo ik zal de wekker zetten!

:popcorn: klaar zetten en genieten van het filmpje  :D

HTip

Citaat van: StefaanD op september 12, 2013, 17:36:32
Geen haast Philip, die nieuwe job vergt wel wat tijd natuurlijk  ;)
Valt wel mee als iedereen zich een beetje gedraagt en de forumregels respecteert ;D

Belofte wordt overigens op dit moment ingelost. Nu maar hopen dat het allemaal in 1 keer goed gaat...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: LuPo op september 13, 2013, 09:30:43
Gaaf dat het zo dicht bij komt HTip. Ik ga zeker kijken. :D
Zou ik wel denken ja. Jij bent tenslotte de aanstichter van dit alles ;D

Citaat van: WickedGame op september 13, 2013, 09:46:52
Zo ik zal de wekker zetten!

:popcorn: klaar zetten en genieten van het filmpje  :D
:clapping: Is wat vroeg voor :popcorn: Misschien beter met :coffee:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op september 13, 2013, 17:28:27
Belofte wordt overigens op dit moment ingelost. Nu maar hopen dat het allemaal in 1 keer goed gaat...
Het is niet in 1 keer goed gegaan, maar het is wel gelukt. Dus de M&G-gasten die dit jaar huiswerk hebben gekregen hebben iets leuks in hun mailbox :music:
Showcase - Topic

MVG

Hoi Philip, nogmaals van harte met je nieuwe functie  ;D verslag zit nog in de pijplijn hoor, iets met een vat en verzuren  ;)

LuPo

Citaat van: HTip op september 13, 2013, 17:31:01
Zou ik wel denken ja. Jij bent tenslotte de aanstichter van dit alles ;D

Als het niet goed is heb ik het gedaan zeker. :D :P

Madhouse

Citaat van: HTip op september 14, 2013, 00:28:19
Het is niet in 1 keer goed gegaan, maar het is wel gelukt. Dus de M&G-gasten die dit jaar huiswerk hebben gekregen hebben iets leuks in hun mailbox :music:

Ik zie niets.... ???
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: MVG op september 14, 2013, 00:30:45
Hoi Philip, nogmaals van harte met je nieuwe functie  ;D verslag zit nog in de pijplijn hoor, iets met een vat en verzuren  ;)
Dank je Maarten! Verslag heeft echt geen haast. Ik heb jouw PM ook nog niet kunnen beantwoorden. Heeft ook iets met de nieuwe functie te maken ;)
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

skoebiedoe

Citaat van: HTip op september 14, 2013, 00:28:19

Arélap,nog maar juist moderator en het omkopen begint al .;)

LuPo

Citaat van: HTip op september 14, 2013, 10:46:03
Tuurlijk! Wat dacht jij dan? :D :devil:

Hé, je bent administrator zie ik nu. :D
Wat is je taak? :P

RubenV.

Tof dat ie online staat, straks meteen even kijken als ik weer thuis ben  :coffee:
Gefeliciteerd met je nieuwe functie!
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Citaat van: RubenV. op september 14, 2013, 13:39:54
Tof dat ie online staat, straks meteen even kijken als ik weer thuis ben  :coffee:

Morgen. ;)

Etiennevh

Staan er eigenlijk nog meer M&G's gepland dit jaar?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Leuk, eindelijk je film debuut! 8) Ben heel benieuwd morgen :)

Citaat van: Madhouse op september 14, 2013, 09:22:06
Ik zie niets.... ???
Ik ook niet, maar we wachten geduldig af :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Citaat van: Martijn90 op september 14, 2013, 14:39:15
Ik ook niet, maar we wachten geduldig af :D

Ik zag wel een hoop in mijn dropbox, misschien is dat het?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: skoebiedoe op september 14, 2013, 10:57:26
Arélap,nog maar juist moderator en het omkopen begint al .;)
;D Het een staat los van het ander ;) Ik had het Stefaan beloofd...

Citaat van: LuPo op september 14, 2013, 11:26:51
Hé, je bent administrator zie ik nu. :D
Wat is je taak? :P
Yep! Geen specifieke taak. Met het complete adminteam zorgen dat de sfeer op het forum goed blijft en iedereen zich netjes en respectvol gedraagt. Het gros van de forumleden doet dat al, dus het zal geen dagtaak worden ;)
Showcase - Topic