Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Maro

Nice, zat ook al te YouTuben maar idd te veel om op te noemen aan kwaliteit maar niet Charice wat mij betreft.. :coffee:

Back On Topic.

Ik val in herhaling volgens mij.  :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Etiennevh

Citaat van: larzie op augustus  6, 2013, 19:54:34
Ook om even bij te komen van al die emotionele nummers :P Muse - Invincible:

Met het beste gitaarstukje aller tijden vanaf ongeveer tijdstip 4.25! Blijft insane!
Over uit je tenen zingen overigens Matt kan daar ook wel wat van :)
100% mee eens. Ze hebben overigens nog wel wat geniale stukken, maar laat ik daar dit topic niet mee vervuilen :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Raphie

Citaat van: larzie op augustus  6, 2013, 20:21:03
Helemaal mee eens :) Zat net wat te youtuben, maar op straat leeft ook veel onbekend talent zeg damn! Sommigen spelen de grote namen volgens mij ook zo weg :)

Even een voorbeeldje dan maar:

Laatste topic vervuiling by the way :) Sorry Philip!
Ehm da's gitaar playback :D volg zijn handen even en luister naar de akkoorden / octaaf
luister daarna ook even naar de begeleidende gitaar akkoorden die meespelen
je hoort een gitaar ensemble van minimaal 3 gitaristen  :D maar goed....
JBL PRX Power!

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

cinebasement

Citaat van: HTip op augustus  5, 2013, 18:10:56
Vandaag was inderdaad de grote dag! Met de nadruk op was, want we zijn klaar! Tweakers has left the Building ;D

Heeej, remember me? Ben al een heeeele tijd niet meer op het forum geweest, en nu kom ik vandaag langs en dan zie ik dan je op Tweakers komt! Gaaf man!

Ben een (vrijwel) dagelijkse bezoeker daar, en ik ben zeer benieuwd wat ze er van gaan maken!

mzl!

larzie

Citaat van: cinebasement op augustus  7, 2013, 10:04:43
Heeej, remember me? Ben al een heeeele tijd niet meer op het forum geweest, en nu kom ik vandaag langs en dan zie ik dan je op Tweakers komt! Gaaf man!

Ben een (vrijwel) dagelijkse bezoeker daar, en ik ben zeer benieuwd wat ze er van gaan maken!

mzl!

Oh dat heb ik even gemist geloof ik! Vet man Philip!
Ik kijk ook dagelijks wel op tweakers. Ben echt benieuwd naar het verslag wat ze over je ht ruimte gaan maken!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

lynch1979

Citaat van: Maro op augustus  6, 2013, 20:17:40
Haha ook mooi hoor. Is weer eens wat anders dan die conservatorium jongens. Zappa had ook veel van die grensverleggende muzikanten om zich heen. Prachtig op zijn tijd.  :headbanging:

Zappa is een geloof  :headbanging:

HTip

Citaat van: cinebasement op augustus  7, 2013, 10:04:43

mzl!
Thanks man! Natuurlijk ken ik je nog! Hoe kan ik jou nou vergeten? :D Ik heb veel geleerd van de bouw van jouw prachtige bioscoop!

Leuk dat je weer terug bent en dat je eerste post in mijn topic is :wub:

Ben ook benieuwd hoe het item op Tweakers gaat worden...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

WickedGame

Goed item is dus opgenomen, nu in spanning afwachten tot het op tweakers gaat verschijnen.

HTip

Citaat van: larzie op augustus  7, 2013, 10:15:15
Oh dat heb ik even gemist geloof ik! Vet man Philip!
Ik kijk ook dagelijks wel op tweakers. Ben echt benieuwd naar het verslag wat ze over je ht ruimte gaan maken!  :pompom:
Thanks Larzie! Er zitten blijkbaar veel HTforumgenoten op Tweakers :thumbs-up:

Citaat van: WickedGame op augustus  7, 2013, 11:15:17
Goed item is dus opgenomen, nu in spanning afwachten tot het op tweakers gaat verschijnen.
Klopt! Nog een maandje wachten en dat is niet mijn sterkste eigenschap :D Maar gelukkig heb ik nog genoeg in deze maand, zoals het bezoek aan CineMike a.s. zaterdag, de test met nieuwe CA platen, de M&G op 31 augustus :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Rha007

Ben ook wel heel nieuwsgierig geworden naar het filmpje, dan kan kan ik ook eens een kijkje nemen in de chamber of dreams  ;)
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

larzie

Citaat van: HTip op augustus  7, 2013, 11:27:57

Ja reken er maar op dat je goed bekeken gaat worden. :D
Nu krijgen de filmpjes al zo'n 30k bezoekers, nu gaan alle ht forum vrienden ook nog even kijken.
Had het vorige filmpje van casemodder snelleeddie ofzo ook even gekeken. Best wel leuk gedaan. Ze geven iemands passie leuk weer.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

WickedGame

Citaat van: Rha007 op augustus  7, 2013, 11:54:03
Ben ook wel heel nieuwsgierig geworden naar het filmpje, dan kan kan ik ook eens een kijkje nemen in de chamber of dreams  ;)

Is het wachten meer dan waard ;)

En tja ook al ben ik er al 1 keer geweest, zou nog wel een keer willen nu alle aanpassingen zijn gebeurd. Helaas kon ik niet :(

Deleted member

Klopt! Nog een maandje wachten en dat is niet mijn sterkste eigenschap :D Maar gelukkig heb ik nog genoeg in deze maand, zoals het bezoek aan CineMike a.s. zaterdag, de test met nieuwe CA platen, de M&G op 31 augustus :o

Hier nog een Tweakers lezer (en een ongeduldig persoon, maar dat terzijde! ;)). Hoe dan ook leuk Philip die aandacht vanuit Tweakers, die gasten hebben een grote doelgroep met ik denk veel potentiële kandidaten om soortgelijke projecten als jij heb gedaan te gaan uitvoeren. Is 't niet nu vanwege de leeftijd (ook veel jonge bezoekers op Tweakers) dan wellicht in de toekomst. The virus will be spreading!  ;)

Leuke uitjes en bezoekjes op komst dus! Maar test met 'nieuwe CA platen'? Die heb ik gemist en ben natuurlijk vanwege de aanschaf van de Diamond-2 benieuwd naar 'noviteiten'. Hoe zie die test er uit?  :)

HTip

Citaat van: Rha007 op augustus  7, 2013, 11:54:03
Dank je! Er zit ook een stukje in wat mijn idee was, omdat ik dat al een keer had geprobeerd te filmen, maar eigenlijk nooit goed is gelukt. Ik hoop dat dat nu wel overkomt... Sowieso was de belichting een behoorlijke uitdaging voor de cameraman. Maar hij had genoeg toeters en bellen bij zich om ook daar goed mee om te gaan. Nog een maandje geduld... :)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: larzie op augustus  7, 2013, 12:53:44
Ja reken er maar op dat je goed bekeken gaat worden. :D
Nu krijgen de filmpjes al zo'n 30k bezoekers, nu gaan alle ht forum vrienden ook nog even kijken.
Had het vorige filmpje van casemodder snelleeddie ofzo ook even gekeken. Best wel leuk gedaan. Ze geven iemands passie leuk weer.
:D Ik heb verschillende filmpjes bekeken voordat ik ja zei. Daar sprak ook de professionaliteit uit :thumbs-up: De laatste filmpjes werden inderdaad meer dan 30.000x bekeken :o

Over veel bekeken gesproken, op dit moment is mijn topic 600.000x bekeken! :o :o :o
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: WickedGame op augustus  7, 2013, 13:02:22

En tja ook al ben ik er al 1 keer geweest, zou nog wel een keer willen nu alle aanpassingen zijn gebeurd. Helaas kon ik niet :(
Komt goed Marc! Kom je gewoon bij een volgende M&G...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Antoine op augustus  7, 2013, 13:42:51
Hier nog een Tweakers lezer (en een ongeduldig persoon, maar dat terzijde! ;)). Hoe dan ook leuk Philip die aandacht vanuit Tweakers, die gasten hebben een grote doelgroep met ik denk veel potentiële kandidaten om soortgelijke projecten als jij heb gedaan te gaan uitvoeren. Is 't niet nu vanwege de leeftijd (ook veel jonge bezoekers op Tweakers) dan wellicht in de toekomst. The virus will be spreading!  ;)
Jij ook al? Wordt steeds leuker! Ik heb daar met mijn foto's al leuke reacties gehad en er zijn inderdaad verschillende Tweakers die vragen stellen ;)

Citeer
Leuke uitjes en bezoekjes op komst dus! Maar test met 'nieuwe CA platen'? Die heb ik gemist en ben natuurlijk vanwege de aanschaf van de Diamond-2 benieuwd naar 'noviteiten'. Hoe zie die test er uit?  :)
Absoluut! Augustus is een drukke HT-maand, maar wel erg leuk!

Je kan niet alles volgen ;) Ik heb er ook (nog) niet veel over gezegd. Het zit al langer in de pijplijn, maar er waren teveel orders voor de huidige plaat en die gaan natuurlijk voor :P

Het is de doorontwikkeling van de Diamond-2 die ik een dag samen met Rogier en een vriend een dagje ga uitproberen onder 3 componenten, de PM, de SR en de Oppo. Rogier is er heel erg enthousiast over, maar wil graag weten hoe ze in mijn ruimte "klinken". Spreekt natuurlijk voor zich dat ik ook hier erg benieuwd naar ben. En wie weet als alles naar wens gaat wat er daarna achterblijft... ;)
Showcase - Topic

Martijnst1990

Zo, lees je even niet mee is er weer veel gebeurd 8) Leuk dat het gefilmd is inmiddels, ben net zoals de rest erg benieuwd naar het eind resultaat!

Wel jammer dat het geluid niet overkomt op film.. Anders konden wij verzoekjes plaatsen voor films die jij dan kan kijken en gelijk opnemen, hadden we allemaal zo'n set en ruimte! :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Er kan veel gebeuren in een paar dagen in mijn topic, laat staan een paar weken :blink: ;D

Enige wat je kan doen is de soundtrack downmixen van 5.1 naar 2.0 en die dan erbij voegen. Het geluid wat de camera zelf opneemt is meer voor de ambiance. En mijn opnames vallen echt in het niet bij het professionele geweld van Tweakers... :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: WickedGame op augustus  7, 2013, 13:02:22

Je krijgt nu al een herkansing ;D Ik heb een afmelding voor de 31e augustus. Kun je dan?
Showcase - Topic

HTip

Maar gelukkig heb ik nog genoeg in deze maand, zoals het bezoek aan CineMike a.s. zaterdag, de test met nieuwe CA platen, de M&G op 31 augustus :o

Dat is dus morgen :pompom:
Programma ziet er indrukwekkend en goed voorbereid uit. En wie weet wat er daarna gaat komen... :unsure:
Showcase - Topic

Vik

Citaat van: HTip op augustus 10, 2013, 00:26:32
Dat is dus morgen :pompom:
Programma ziet er indrukwekkend en goed voorbereid uit. En wie weet wat er daarna gaat komen... :unsure:

Tot straks en goede reis!
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

HTip

Citaat van: vik op augustus 10, 2013, 07:16:49
Tot straks en goede reis!
Jij ook! En denk aan je eigen gouden tip ;)
Showcase - Topic

Vik

Citaat van: HTip op augustus 10, 2013, 07:23:05
Jij ook! En denk aan je eigen gouden tip ;)

Het laatste stukje voordat je het dorp inrijdt is sneaky:

Dat is een weg van 70 km/h en ineens een bord voor je neus met 50 km/h en meteen een flits paal die je amper ziet die van voren flitst. Let op!

Ik ben een paar x geflitst in een korte tijd binnen de bebouwde kom met als resultaat dat ik 3 maanden niet meer in Duitsland mocht rijden.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov